Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תשכחו את הדבר החשוב ביותר (טוב, הגזמתי): הצבא מרגיע ערסים, הצבא פחות או יותר מיישר קו מבחינת התנהגות האנשים, אמרתי פחות או יותר, כי זה ממש לא משהו מוחלט אלא יותר יישור קו כללי.

 

תתפלא, אבל גם אותם אלו עובדי רס"ר למינהם, שגם הם בעצם גורפי עלים, אמנם לא רוכשים תפקיד כלשהו לחיים אבל אני מכיר אישית מספר של חיילים כאלה שהגיעו ממשפחות מצוקה כעבריינים בעיתיים קטנים ויצאו אחרי 3 שנים (גם כעובדי רס"ר) בוגרים יותר ומכושלים יותר..ובכלל אנשים שפתאום כיף לשבת ולדבר איתם- מה שלא הם ולא אתה יכולתם לחזות ביום גיוסם.

 

אם באמת מסתכלים לעומק, מעטים הם באמת הערסים/עבריינים שכן עושים צבא ולא משתנים לטובה.
  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
.

שהגעתי לירפ"א בתל השומר התור היה ארוך לוועדת שחרור תאמינו לי שהצעירים היום לא שמים על המדינה.

 

בלי שום קשר אני השתחררתי כי סבלתי שם הייתי בוכה הרבה ואני מעדיף שיהיה לי טוב מאשר לסבול 3 שנים.

 

ואתה אחד מהם,בוא לא ניברח מהמציאות גם אם ניצטרך להזכיר לך את זה כל הודעה שניה בשירשור העלוב הזה.

עשה לי טובה,יש הרבה תפקידים מאתגרים וג'ובניקיים בצבא ככה ש"גריפת עלים" זה התירוץ העלוב שלך שאותו אתה נושא במרץ.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ואופיר, יש קומבינות להקל את השירות ויש קומבינות של להשתתחרר ממנו. אני בטוח שתסכים איתי שלא מדובר באותה רמת קומבינטור.

 

יש אנשים שלא משתחררים כי הם מקובעים באותה צורת מחשבה כמוך, אז הם עושים לכולם את המוות, לא פרודקטיביים, לא תורמים אבל מבזבזים כסף, זמן ומשאבים של הצבא על המשחקים האינפנטיליים שלהם. אנשים כאלה עולים למדינה הרבה כסף והם נטל על המערכת, במקום להתעסק במה שהם אמורים או רוצים לעשות, הם משחקים חתול ועכבר עם המערכת.

 

אחרי 3 שנים הם יוצאים עם "שירות צבאי מלא" כשלמעשה הדבר היחידי שהם למדו זה איך לקמבן את המערכת ולפגוע בכלל בשביל הטובה הפרטית שלהם.

 

אחד כזה שיגיע אליך אתה תקבל בזרועות פתוחות. מישהו אחר שבמקום fucking around לקח את עצמו, יצא וניסה לעשות משהו יותר מועיל עם החיים שלו אתה תדחה.

 

זה אולי היה נכון לפני 30 שנה, היום המצב השתנה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אני מסכים עם התגובה שמעליי, אני מכיר לא חייל אחד שמשרת ביחידה שלי וגם מחוץ לה שכל מה שהם עושים כל היום זה מקמבנים את כל המערכת!

החל מקבניסטים מטורפים שזה מתחיל בשירות ליד הבית, ליום מקוצר ממשיך לשנתיים שירות ופטור מכל עבודה כמעט שיש!

אני לא מדבר חלילה על אנשים שהם באמת לא יציבים בנפשם, או שהבריאות שלהם לא מאפשרת להם לעשות תפקידים כאלה ואחרים אני מכיר עוד פעם לא חייל אחד שבאים לבסיס עם היום המקוצר שלהם פטור לינת בית, נעליים, פטור לעבודה משרדית בלבד, פטור שבתות, כאלה ואחרים שבאים לבסיס בבוקר ב9 הולכים לישון במשרד עד 2 והולכים הבייתה, פעם בשבוע הולכים להביא דואר או משהו בסגנון והשירות שלהם נגמר אחרי שנתיים עם תעודה שהם סיימו צבא בהצלחה.

המשובחים מבניהם אפילו מזייפים ג', פטורים רפואיים מבזבזים שעות יקרות של רופא בריבים איתו ובהפניות שמבזבזות זמן וכסף יקר מאוד לצבא, מה שגורם לכך שחיילים כמוני שעושים את כל המטלות שלהם נטחנים כמו בני .. ומחכים בסבל מעל חודש וחצי כדי לראות נירולוג או שבוע כדי לראות רופא ביחידה!

 

אני מעדיף שאנשים כאלה יעופו כבר לאזרחות שילכו לעבוד יטוסו לחו"ל מה שהם רוצים מאשר שיבזבזו לי ולצבא את הזמן, ויורידו לי ולחיילים אחרים את המוטיבציה לשרת ולעשות את המוטל עליי.

 

 

אבי.

פורסם

אנשים כמו שאתה מתאר מגיעים עם סעיף בריאותי לריאיון עבודה ויצטרכו להתאמץ לשכנע את כולם שהם באמת עם העיה נפשית כדי שלא יקטלגו אותם כפרובלמטיים.

 

אישית מעדיף עדיין את אלה שעם כל הקומבינות לפחות תרמו משהו גם אם תרומתם אפסית על פני אלה שהחליטו שיותר טוב שאחרים יעשו את העבודה בשבילם כי "קשה להם" ו"לא טוב להם". תאמין לי שלא ממש קל או טוב לראות 8 חברים טובים שלך מתפזרים לחתיכות בגלל מכונית תופת בלבנון וממש לא כיף לשכב 3 שבועות ברמב"מ בגלל הפציעה שלך מאותה המכונית אבל אם זה המחיר שצריך לשלם כדי להגן על הבית של כל אלה שבזכותם גדלתי פה בביטחון ובשלווה אז אשלם את המחיר בשמחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שום סעיף ושום נעליים, מה מפריד אותם מזה שאני קורע את התחת 3 שנים ועושה הרים של עבודה, טוחן שמירות ומטבחים אחד מהשני!? בזבוז כוח אדם! איפה זה כתוב? בסופו של דבר לשנינו יהיה תעודה שסיימנו את השרות בהצלחה..

 

אבי.

פורסם

שי חבל לך על הזמן, הטענה שלך מצטמצמת לאפס בכל עמוד שמתווסף לשרשור הזה. מה ערכה של "תרומה אפסית" ? בשביל זה להיות חייל 3 שנים ? הרי הירידה בתפוקה שתיארתי באה על חשבון משאבים של המערכת. לבזבז זמן של רופא בשביל להוציא גימלים כי "לא בא לי" או כי "קשה לי" זה לדעתי גרוע יותר (ויקר למערכת הרבה יותר) מאשר לצאת מהצבא (במחיר של סעיף נפשי, מה לעשות - זו היום הדלת החוצה) ולהיפרד כידידים.

לא אמרתי שצריך לסגור את הצבא ולשלוח את כולם הבייתה, אבל מה שתיארתי, ואחרים כמוני בשרשור, זה המצב כיום.

 

בן כמה אתה אם אפשר לשאול ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

יש אנשים שפשוט לא בנויים להתמודד עם מסגרת צבאית. אני אחד מהם. למעשה, אני לא בנוי להתמודד עם אף מסגרת - לא בית ספר (10 שנות לימוד FTW), כמובן שלא הצבא (אם כי עשיתי שנתיים), וגם לא רוב מקומות העבודה הנורמליים. לא מסוגל להיות בורג. בעיה? אולי. אבל הסתדרתי לא רע עם החיים שלי (פשוט; הלכתי למקומות שבהם אני לא בורג - וכרגע בכלל הקמתי חברה משלי, והחיים מחייכים אלי וכו').

 

לא יצאתי מתוך אנוכיות, אלא מתוך self preservation - הישרדות נפשית. זה משהו שונה לחלוטין. גם אחרי הצבא, הייתי מרוסק. לקח לי כמה חודשים ארוכים עד שחזרתי לעצמי.

 

הנקודה היא שאוי לנו אם כולם היו מסוגלים להתמודד עם הצבא. האנשים הטובים והמוכשרים ביותר שאני מכיר התקשו בהתמודדות עם הצבא. דווקא הבינוניים הם אלו שפרחו במסגרת הזו.

 

כן, יש טיפוסים שליליים שיוצאים מהצבא, מתוך שיקולי תועלת אישית, אבל יש גם כאלו שהמבנה הנפשי שלהם לא טוב בשביל מסגרות דורסניות. באותה מידה, יש כאלו שמתאבדים בכלא. זה לא אומר כלום על התפקוד שלהם בחיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כל אחד תורם

כל אחד

 

גם זה שהולך לרופא לזייף ג'- יש לו מספיק שעות שבהן הוא עושה משהו שאם לא הוא היה עושה , צריך היה להביא מישהו אחר

 

רועי- אל תשכח שאותם "ברגים" בונים את המכונה

 

מה יהיה שמחזורים שלמים יוותרו על ה"עול" של התגייסות?

אולי נשאיר את המפתחות בש.ג?

בגלל דברים כאלה אני מאמין שצהל צריך להפוך למקצועי עוד מהשלב הסדיר, ולא רק נגדים שמפקחים על חיילים

אלא חיילים כביכול "סדירים" (חפ"ש) בקבע

אם לא דרך ערכים אז דרך הכיס- "לא טוב לך, תתפטר"

 

הצעד הזה לא רחוק בכלל, למרות שזה לא יראה לכם נכון.

פורסם

נסד"ק - מלועזית - NASDAQ - National Association of Securities Dealers Automated Quotations.

ופירוש קצת יותר מלא, זוהי זירת מסחר אלקטרונית (בורסה), שהוקמה ככזו עוד בתקופה שבשאר הבורסות אנשים עם עניבות ואמפטמינים צרחו אחד על השני ונפנפו בניירות על מנת לסחור במניות.

גילוי נאות, הכותב ייעץ לNASD, הרגולטור של NASDAQ עד לפני מס' חודשים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כל אחד תורם

כל אחד

 

גם זה שהולך לרופא לזייף ג'- יש לו מספיק שעות שבהן הוא עושה משהו שאם לא הוא היה עושה , צריך היה להביא מישהו אחר

 

טעות נפוצה. כשחברה מכריזה על התייעלות או רה-ארגון ומפטרת X אחוזים מכוח האדם, האם בהכרח יש פגיעה בפעילות השוטפת? האם יש בהכרח יש פגיעה בתוצאות?

וזה עוד בחברה, שמתנהלת לפי שיקולים ענייניים. תאר לך מה קורה במערכת מסואבת ובזבזנית כמו הצבא שפשוט מקבלת כוח אדם בין אם צריך ובין אם לא.

 

על כל חמישה חיילים עובדי רס"ר היה אפשר להביא איש תחזוקה אחד שיעשה את העבודה. וזה אפילו היה זול יותר, בהסתכלות של המדינה (חיילי חובה עולים כסף, המנהלה סביבם עולה כסף והכי גרוע - בזמן שהם צובעים מדרכות, הם לא עובדים בעבודות אמיתיות שמכניסות כסף למדינה).

 

לא מעט חלקים בצבא הם "עבודה יזומה" עקב עודף כוח אדם וכסף. במקרה הזה, לא רק שכל אחד לא תורם, אלא רבים מזיקים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש להחריג את המקרים בהם אנשים באמת ובתמים לא מתאימים למערכת.

 

אני אף לא נכנס לעניין ולוויכוח של מה עדיף?-- חייל מקמבן בצבא או חייל לא מקמבן מחוץ למערכת.

 

דבר אחד חשוב לציין-- במדינה שלנו יותר מידי אנשים ואף גופים, כל שכן כבר בשלטון, עושה לעצמו ולביתו, אצל כל אחד זה התחיל איפשהו באיזה שלב ו/או מצב בחיים.

 

המצב של כל אחד לעצמו ולביתו, הגיע לרמה של גועל נפש, מעבר לעבירות הפליליות(למקרים שיש עברות כאלה) והמוסריות(למקרים שניתן להבין אותן כך) שבעיניין.

 

מה שכואב לי מידי יום ביומו רק המחשבה זו עצם המחשבה על כך.

 

קריאת עיתונים/אינטרנט וצפייה בטלווזיה רק מחמירה ומעצימה את מידת התרחבות הבעיה.

 

עצוב וחבל, ואתם יודעים מה, נראה שהסיבה כבר לא חשובה , אלא איך מתמודדים עם המצב שנוצר, אם בכלל...

 

הערה: חייב שוב להדגיש שיש להחריג את אלה שפועלים בתום לב ובעייתם אכן בעיה שראוי היה ויהיה תמיד להתייחס אליה ולעזור בכל דרך אפשרית. אין לכלול בצורה גורפת.

 

שבת שלום

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בן כמה אתה אם אפשר לשאול ?

 

אני בן 39.

 

מי שמחליט אם חייל מסויים תורם או לא זה הצבא. אל תשכח שחייל סדיר זה משאב זול מאוד וגם אם צריך 10 חיילים כדי לעשות עבודה של אזרח עובד צה"ל אחד או של איש קבע אחד זה עדיין כדאי לצבא.

 

 

 

רועי, אתה רק מחזק את מה שאמרתי. אתה בעצמך מעיד שלא תצליח להתברג במערכת ולקבל מרות אז למה שאקלוט אדם שמראש לא יפגין יציבות בעבודה? אתה עוד דוגמא למישהו שלמרות אי התאמתו למערכת נאבק וניסה.

 

גם בי השירות הצבאי הותיר צלקות פיזיות ונפשיות וגם אני ממש לא אדם שנוח לו במסגרות אבל כשיש משימה לבצע אני שם את הכל בצד. בזמן השירות נשפטתי כמה פעמים בגלל שלא פעלתי לפי הפקודות אלא לפי תפיסת עולמיאבל מעולם ל קרה שלא מילאתי משימה או שניסיתי להתחמק ממנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...