Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החריג היחיד אלה אנשים ששוחררו עקב בעיות בריאות ששם אם בעיות הבריאות לא מונעות מהם לבצע את התפקיד המיועד אז אין לי שום בעיה איתם.

 

 

איך אתה מבדיל ?

הרי מאי-קרישת דם, דרך בעיות גב כרוניות, אסטמה, אפילפסיה, נטיות אובדניות ועד לסתם חרטטנים שלא היה בראש שלהם צבא, לכולם רשום את אותו הדבר בתעודת שחרור\פטור:

 

שוחרר\פטור מטעמי בריאות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוהו! קיבלת מתנה שהשתחררת מוקדם. יש לך פור של כמעט שנתיים. עזוב אותך טיולים עזוב אותך אוניברסיטה.

א. תתחיל לעבוד בעבודות מזדמנות משמרת אחת ביום.

ב. הכנס כ60% מהכסף לקופת חיסכון.

ג. לאחר שנתיים עבודה שדרך אגב אתה יכול גם עם הכסף שאגרת לא כולו אבל לא עולה על 50% מהכסף שבקופה לצאת לטיול קטן לעשות רוגע בראש.

ד. כסף יש? יש. מסגרת יש? יש. מה עושים? לומדים קריירה. איפה? אוניברסיטאות ומיכללות למינהם ומתחיל לקדם את החיים.

 

ובזמן שאחרים רק ישתחררו מהצבא, אתה כבר תיהיה בשנה ראשונה באוניברסיטה, בעוד שהם יתלבטו מה לעשות בחיים שלהם.

 

ובקיצור, קיבלת שנתיים שרובנו לא מקבלים, אל תבזבז אותם על שטויות, וכן שטויות זה גם טיולים בהי"ט (הודו, יוון, טורקיה).

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם
אוהו! קיבלת מתנה שהשתחררת מוקדם. יש לך פור של כמעט שנתיים. עזוב אותך טיולים עזוב אותך אוניברסיטה.

א. תתחיל לעבוד בעבודות מזדמנות משמרת אחת ביום.

ב. הכנס כ60% מהכסף לקופת חיסכון.

ג. לאחר שנתיים עבודה שדרך אגב אתה יכול גם עם הכסף שאגרת לא כולו אבל לא עולה על 50% מהכסף שבקופה לצאת לטיול קטן לעשות רוגע בראש.

ד. כסף יש? יש. מסגרת יש? יש. מה עושים? לומדים קריירה. איפה? אוניברסיטאות ומיכללות למינהם ומתחיל לקדם את החיים.

 

ובזמן שאחרים רק ישתחררו מהצבא, אתה כבר תיהיה בשנה ראשונה באוניברסיטה, בעוד שהם יתלבטו מה לעשות בחיים שלהם.

 

ובקיצור, קיבלת שנתיים שרובנו לא מקבלים, אל תבזבז אותם על שטויות, וכן שטויות זה גם טיולים בהי"ט (הודו, יוון, טורקיה).

 

 

דרך מחשבה טובה ונורמאלית...

אני השתחררתי מהצבא לפני חצי שנה אחרי 3 שנים ועכשיו בקבע בשב"ס

קצת אכול על כך שלא היה לי מספיק זמן לצאת ולטייל בעולם...

קיבלתי ועדיין מקבל מיילים עם תמונות ששל חבר'ה שעושים כנראה חיים משוגעים בחו"ל

מכיוון שאם לא הייתי חותם באותו זמן שהקציבו לי הייתי מפספס את ההדמנות לעבודה מסודרת עם קריירה ושכר סביר...

וכרגע אני מפצה את עצמי בכל מיני דברים שעושים לי טוב (בעתיד נצא לטיולים קצרים)

אני חושב שהבחירה שלי לחיים נעשתה.

 

תשתדל לחשוב כמה שנים קדימה איך אתה רואה את עצמך...

תעבוד.. תחסוך.. תלמד.. תחשוב על העתיד. לא כל האנשים שנראים לך הקרובים מאוד יהיו ליידך ויעמדו לצידך בסופו של דבר אתה נשאר עם ה @#$ ביד.

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

התרשמתי מהתגובות שלכם, אני יודע שיש לי פור על כולם ובגלל זה אני מפחד לאבד אותו בלא מעש.

 

*אתמול החלטתי שאני יתחיל בינתיים פסיכומטרי, לדעתכם זה בזבוז זמן?

*את הטיול לחו"ל כמו שדני אמר אני באמת עוזב כרגע, גם בגלל שהייתי לפני הגיוס בהולנד וגם בגלל חוסר תקציב.

*הייתה לי עבודה בקריית הממשלה בירושלים לפני הגיוס עבדתי כחצי שנה, האם אני יכול להגיע ללישכת התעסוקה עם התלושי משכורת ולקבל כסף עד אשר אני ימצא עבודה? במילים אחרות מה הפרוצדורה?

*כמו שגרשון אמר, שוחררתי מטעמי בריאות, זה יכול להוות בעיה בעתיד?

 

תודה לכולם :wink:

פורסם

חו"ל

לימודים

חו"ל

עבודה

אישה

חתונה

מוות*

 

זה הסדר שבו מתנהלים הדברים.

אני אישית נמצא כבר אחרי מחצית הדרך :)

 

* המוות לא בהכרח בא מיידית אחרי החתונה , ייתכן DELAY של 50 שנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בדיוק הפוך. אני ועוד רבים אחרים מחבריי התעשיינים מעדיפים תמיד אנשים ששירתו שירות מלא ואישית אני מעדיף את אלה שכן משרתים במילואים כי זה מעיד על אנשים שיודעים להסתדר במסגרת ולא מחפשים קומבינות כדי להתחמק ממטלות. החריג היחיד אלה אנשים ששוחררו עקב בעיות בריאות ששם אם בעיות הבריאות לא מונעות מהם לבצע את התפקיד המיועד אז אין לי שום בעיה איתם.

 

כשאני לוקח עובד יותר חשוב לי שיהיה בן אדם לא סוציומט ולא טפיל מאשר אם הוא יעדר לחודש בשנה (מה גם שהיום תקופות המילואים הרבה יותר קצרות).

 

פססססט... רוצה לשמוע משהו ? אני יצאתי בעזרת הקב"ן הנדיב ..

 

אך יודע מה יודעים אצלי בעבודה? שאני נפצעתי בפעולה צבאית בג'נין .. יודע למה ? כי המידע הזה הוא רפואי.. והוא חסוי :)

 

בתעודת שחרור רשום "סיבות בריאותיות" :) אז בקיצור .. אל תבלבלו בשכל.

פורסם

פסטטט, רוצה לשמוע משהו? לחברות רציניות יש "קצת" קשרים בצבא ואם הם רוצים הם יכולים לברר בדיוק את הסעיף שעליו יצאת. בתיקים האישיים שלך הכל כתוב כולל פירוט על איזה סעיף ולמה יצאת ומי שיחרר אותך.

ROOONEEYY

פורסם

כמן כן, לא ניתן להתקבל לעבודות שדורשות סיוג ביטחוני (הרבה מאוד חברות בארץ)

או מפעלי תעשיה גדולים שהממשלה מחזיקה חלק מהשליטה בהם.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
פסטטט, רוצה לשמוע משהו? לחברות רציניות יש "קצת" קשרים בצבא ואם הם רוצים הם יכולים לברר בדיוק את הסעיף שעליו יצאת. בתיקים האישיים שלך הכל כתוב כולל פירוט על איזה סעיף ולמה יצאת ומי שיחרר אותך.

 

קשרים ? על מה אתה מדבר.. אתה חי בסרט ... לחברה "רצינית" יש הרבה עובדים, ואין להם זמן להתעסק עם שטויות כאילו

 

ובכלל .. אני עובד בחברה מאוד גדולה וידועה.. SO WHAT ?

 

היום הצבא זה לא עניין בכלל. כל אחד יכול לעשות או לא לעשות , יש שמעדיפים שלא תעשה בגלל מילואים ויש כאילו שהיו 70 שנה בצבא ורוצים מישהו כמוהם

 

זה לא משנה

פורסם

חברה, קצת סוטים מנושא. חזרה לעניין ותשובות לבחור:

 

לגבי פסיכומטרי, הרי שזה צעד ולא מטרה. מה המטרה? אם המטרה הינה להתקבל ללימודים למקום שדורש פסיכומטרי אזי יש מקום לקחת קורס/להתכונן היטב ולגשת למבחן כצעד ראשון.

 

אם אין מטרה להתקבל ללימודים שדורשים פסיכומטרי, אזי מה הטעם ללמוד ולהבחן לפסיכומטרי?

 

רשמתי לך וזכור: הגדר מטרה! ואז כל מה שצריך על הדרך, לבצע.

 

אם אתה ניגש למשל לעבוד במקום כלשהו ואין תכניות ברורות ורציניות ללימודים שדורשים פסיכומטרי, אז עזוב את זה בינתיים (לדעתי) . בכל מקרה יש להתייעץ עם מביני עניין בתחום.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

  1. אתמול החלטתי שאני יתחיל בינתיים פסיכומטרי, לדעתכם זה בזבוז זמן?
  2. כמו שגרשון אמר, שוחררתי מטעמי בריאות, זה יכול להוות בעיה בעתיד?

  1. זה רעיון מצוין ובכלל לא בזבוז זמן, ההיפך! אם טרם גיבשת את הכיוון אליו תרצה לפנות במסגרת לימודים אקדמיים, פסיכומטרי עכשיו, כשיחסית יש לך זמן פנוי ללמוד, יכול להיות דרך יעילה ביותר לניצול הזמן. גם אני, לאחר שהשתחררתי מהצבא (לאחר שירות מלא), הייתי חסר כיוון. כשהבנתי בסופו של דבר שאני כן אלך ללמוד ורק לא ידעתי מה, הדבר הראשון שעשיתי היה להירשם לקורס פסיכומטרי. לא משנה שלתואר שאני לומד היום הפסיכומטרי כלל לא עזר לי, העיקר הוא שכשבאתי לבחור את המקצוע שאלמד, היו פתוחות בפני אפשרויות רבות בהרבה ממה שהיה אם לא הייתי עושה פסיכומטרי. בנוסף, הפסיכומטרי הכניס אותי ל-MODE של לימודים ולאחר שסיימתי אותו, ההמשך ללימודים נראה הרבה יותר טבעי ומתבקש.
  2. אם העבודה שתרצה לבחור אינה כרוכה בעיסוק שבעטיו שוחררת, לא אמורה להיות לך כל בעיה.
  3. איחלתי לחייל בהצלחה בהמשך דרכו ;)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קשרים ? על מה אתה מדבר.. אתה חי בסרט ... לחברה "רצינית" יש הרבה עובדים, ואין להם זמן להתעסק עם שטויות כאילו

 

בתכלס, בכל ראיון עבודה אליו תגיע בשנים הקרובות ישאלו מה עשית בצבא. נכון שאתה יכול לענות שלא עשית צבא מסיבות רפואיות ומבחינה חוקית לא להגיד מה הסיבה, אבל זה מעלה חשד, ויסתכלו עליך אחרת בהמשך הראיון.

 

גם אם תחרטט ותגיד שיצאת בגלל, נניח, דלקת בלבלב התחתון - למה שמקום עבודה גדול ומסודר ירצה להעסיק בחור חולני? התירוץ שאתה נותן הומצא לדעתי ע"י חננות שמתעסקים בתכנות ולא צריכים לעשות יותר מלהזיז את האצבעות. רוב האנשים ברוב העבודות נדרשים להזיז קצת את הגוף.

 

ולפותח השרשור:

*אתמול החלטתי שאני יתחיל בינתיים פסיכומטרי, לדעתכם זה בזבוז זמן?

 

בהחלט בזבוז זמן, אם אתה לא בטוח שהכיוון שלך הוא אוניברסיטה. לרוב המכללות אפשר להתקבל ללא פסיכומטרי, וחבל על הזמן והכסף שתשקיע בקורס הזה שלא נותן כלום חוץ ממספר על דף דק ומכוער. תחליט מה כיוון הלימודים שלך ורק אז תעשה פסיכו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

 

השתחררתי מהצבא, מה עושים עם החיים?

העשר את ידיעותיך:

 

מחפש תשובה, מה פירוש ראשי התבות הבאים?

*נדל"ן

*מעו"ף

*נסד"ק

 

נדל"ן - נכסי דלא ניידא - נכסים לא ניידים (קרקע, או BX על בוקים).

מעו"ף - מכשירים עתידיים ופיננסים. מכשירים המספקים אסטרטגיה לכל מצב שוק. מדד המעו"ף הוא מדד המחושב על פי ממוצע משוקלל של 25 המניות בעלות שווי השוק הגבוה ביותר בבורסה לניירות ערך בת"א. (מתוך גלובס).

נסד"ק - מלועזית - NASDAQ - National Association of Securities Dealers Automated Quotations.

 

איעלעהש - אתה יכול עכשיו לעדכן את החתימה שלך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

סתם אנקדוטה: אם אני הייתי בעליה של חברה גדולה והייתי מחפש עובדים סביר להניח שהייתי שוכר לעבודה אנשים שבצעירותם ידעו לתרום מחייהם 3 שנים יקרות וידעו לעמוד במסגרת קשה, טורדנית ולוחצת.

(כל זה לא כולל אנשים עם מגבלות שלא יכלו לשרת מסיבות אמיתיות!).

 

לגבי אחד ששירת ואחד שהשתמט.. זאת הדעה האישית שלי. לא מוכנים לקבל אותה? אל תקבלו אותה!

 

בכל אופן, כאחד שחברו הטוב ביותר יצא מהצבא נכה לכל החיים עקב פציעה קשה/אנושה (טיל RPG אם מישהו שואל) והוא רק בגיל 23, אני הולך בלב שלם עם הדעה שלי.

 

שאו ברכה.

פורסם

איעלעהש - אתה יכול עכשיו לעדכן את החתימה שלך.

כבר ענו לו על זה ליפני חודשד בערך והוא עדיין לא עידכן

 

אני מציע שמנהלים יערכו לו את החתימה כי היא שולחת אנשים לגוגל לחינם !! :twisted:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...