Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסינים עושים חיקויי למכוניות ! [- !!!]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יבואן של מכוניות סיניות למזרח התיכון רק לא לישראל כגי לא ניתן להכניס אותם לארץ בגלל שהם לא עומדים בתקנים.

מכוניות סיניות עולה בסין ליצוא 4000 דולר למכוניות קטנות יש גם ב 2000דולר ועד 7000דולר לרכבים בנונים ועד 10000 דולר ללל רכב הכי מפואר גיפ או משאית .

אן רכב שעולה יותר מ 10000 דולר בסין שמיוצר בסין ליצוא .

הרכב הם באיכות גרועה מתפרקים ומחלקים מאוד זולים מכטנולוגיה של שנוןת ה 90 ולא מתאימים לארץ.

המיסוי של רכב לארץ זה 115%

בישראל לא ניתן ליבא אותם בגלל שהם לא עומדים בתקנים הארופים ולא הישראלים.

מכון התקנים לא מאשר אותם בארץ אבל ניתן לראות את המכוניות בירדן ומצרים בכמויות .

מכונית קטנה כמו סובארו גסטי מודל 2007 עם הזרקת דלק ומחשב עולה במצרים כולל מיסים 30000ש"ח

מכונית סינית שדומה לפורד פוקוס 1800 סמ"ק משנת יצור 2007 עולה 32000ש"ח במצרים

מכונית שדומה לטויוטה קורולה העתק מדוייק גם מכני עולה 35000 ש"ח במצרים

המכוניות האלה מסובסדות על ידי הממשלה הסינית ולכן הם זולים.

אומנם כוח האדם בסין זול רק 100 דולר לחוד או 150 דולר אבל עלות הכוללת של הרכב יותר יקרה מאשר ביפן בגלל שאן ברזל אלומיניום בסין הכל מיבוא אבל זה מתקזז עם כל היצרנים שמיצרים הכל במקום אחד ומאוד בזול .

צמיג בסין עולה 20ש"ח בישראל 200ש"ח אותו הצמיג .

למה ??? גם עם 115% מכס מעמ ומשלוח אני לא מגיע ל 200ש"ח

אני אישית לא ממליץ לקנות את המכוניות האלה למרות שאני מוכר אותם הם לא בטוחות ואן אחריות עלהם אפילו לדקה.

תבלו הרבה שעות מוסך עם רכבים כאלה.

ברגע שיהיו רכבים שיעמדו בסטדרטים בארופה וארה"ב אז יהיה אפשר ליבא לארץ.

כרגע כל היבואנים בישראל כבר סגרו עם יצרנים סינים על שיתוף פעולה והוא נמשך כבר 5 שנים ועדין אן יבוא לישראל.

הממשל הסיני לא מעוניין ליצא לישראל וללכן מערים קשיים וביוקרטיה רבה ולא מסבסד לישראל בגלל שהשוק קטן ובגלל פוליטיקה.

בסין יש אלפי יצרני מכוניות !!!!זאת לא טעות והם מיצרים בכמויות ענק והם. רובם בבעלות של ערבים ממדינות המפרץ.

 

יקח אולי 5 שנים עד שהסינים ישטלתו גם על ענף הרכב והם כבר שולטים על 10% ממכירת הרכבים בעולם כיום.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי דעתי עדיף שהרכבים האלו לא יגיעו לארץ.

אם הם באמת לא בטיחותיים , זה רק יעלה כאן את מספר ההרוגים.

שלא לדבר על זה שהכבישים יתמלאו בהמוני רכבים ויגרמו לעומס בכבישים.

זה טוב אולי רק בשביל להתחרות ביצרנים המוכרים, ולגרום להם להוריד מחירים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
ואל תשוו בין הסינים לקוריאנים-בתחום הרכב הקוריאנים מיתקדמים ב 20 שנה,וכל ייצור הרכב שלהם מבוסס על פיתוח עצמי.

הכל פיתוח עצמי?

גם דייהו רייסר? גם אספרו המבוססת על אופל אסקונה? וגם דייהו המודרניות חולקות מכלולים עם שאר הדגמים של GM.

 

להזכירך גם מנועי יונדאי מפותחים על בסיס מנועי מיצובישי ישנים, ובכלל יונדאי התחילו מייצור קורטינה תחת רישיון של פורד, והמכונית הראשונה שלהם, PONY, כללה מנועים וגירים של מיצובישי, וחלקים אחרים של פורד קורטינה.

 

גם קאיה התחילו בייצור של פיאט 124, והתקדמו דרך קאיה ספיה עם מנוע וגיר מזדה.

 

ואם כבר, גם היפנים התחילו עם חיקויים זולים, והגיעו לאיפה שהם הגיעו.

 

לסיכום, סין של היום היא קוראה של אתמול ויפן של שלשום. ואולי צפון קוראה של מחרתיים, כי הם גם מתחילים עכשיו בתהליך דומה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הכל פיתוח עצמי?

גם דייהו רייסר? גם אספרו המבוססת על אופל אסקונה? וגם דייהו המודרניות חולקות מכלולים עם שאר הדגמים של GM.

 

להזכירך גם מנועי יונדאי מפותחים על בסיס מנועי מיצובישי ישנים, ובכלל יונדאי התחילו מייצור קורטינה תחת רישיון של פורד, והמכונית הראשונה שלהם, PONY, כללה מנועים וגירים של מיצובישי, וחלקים אחרים של פורד קורטינה.

 

גם קאיה התחילו בייצור של פיאט 124, והתקדמו דרך קאיה ספיה עם מנוע וגיר מזדה.

עשית כאן סלט אחד שלם..

האספרו לא מבוססת על האסקונה כי אם על הוקטרה המודרנית יותר.

דגמי דייהו המודרניים והחדשים מבוססים היום על פיתוח עצמי,כמו גם היתבססות על מיכללים של GM.

מנועי יונדאי מזמן לא מבוססים על מנועי מיצובישי-מנוע האקסנט שהוצגה ב 95' נקרא אלפא והוא מפיתוח עצמי של יונדאי,וכך גם מנוע בטא של הלנטרה.

הפוני אכן התבססה על המיצובישי לאנסר של שנות ה 70',ואילו הסטאלר לא היתה אלא גלאנאנט דור ראשון.

קאייה ייצרו בעברם את הפיאט 132 והפיג'ו 604,מאחר והן לא בדיוק הפכו לסיפור הצלחה באירופה.

ואל תשכחו שבקוריאה כח העבודה מצומצם בהרבה-62 מיליון נפש מול מיליארד פלוס בסין.

גם הקוריאנים מעדיפים לייצר בארצם מוצרים ששולי הרווח בהם גביהים-מכוניות,מסכי LCD ופלסמות,טלפונים סלולאריים ועוד.

את מוצרי הבסיס שלהם מפתחים בקוריאה ומרכיבים בסין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תפסיקו לבלבל בין המלוכסנים.

 

היפנים אף פעם לא הוציאו חיקויים.

ואף פעם לא הוציאו מכוניות זבל.

המכוניות היפניות הראשונות היו פיתוח עצמי והיו מאוד אמינות.

איכות החומרים הייתה פשוטה ולא היה את הפאר של מכוניות אחרות אבל הם היו אמינים מהיום הראשון.

 

הקוריאנים התחילו לייצר מכוניות עם זיכיון של חברות אחרות.

דייהו וקיה היו מייצרים ל GM ופורד את הדגמים הזולים שלהם בארה"ב.

הם משקיעים הרבה כסף על מעצבים איטלקים ותיכנון של המכוניות ע"י לוטוס והחבר'ה.

 

הסינים פשוט מזייפים הכל.

חברות מכל העולם עומדות בתור במשפטים נגדם.

זה שהם מוכרים רכב שנראה בדיוק כמו הונדה CRV לא הופך את הרכב לאיכותי כמו הונדה.

שיונדאי משלמים ללוטוס לתכנן להם את השילדה הם מקבלים מכונית הרבה יותר טובה ממה שהסינים מסוגלים לעשות.

 

העתיד של הסינים זה שיצרניות הרכב מכול העולם התחילו לייצר שם ואז באמת מקבלים מכונית טובה ולא רק נראת ככה מבחוץ.

עם כל הכסף שיש להם לא יקח עוד הרבה זמן עד שהם יתחילו לקנות חברות רכב טובות(רובר לא נחשב) ואז הם יעבירו את היצור לסין.

אייל

פורסם

בשנות ה-50 וה-60 היפנים נודעו כיצרני זבל. והם כן ייצרו חיקויים.

 

לדוגמה הנה סוזוקי סוזולייט מודל 62:

fakingit_14.jpg

וגם סוויפט החדשה מאוד דומה לניו מיני.

 

וגם סובארו 360 שהיא מאין הכלאה בין חיפושית לפיאט 500:

250px-Subaru360-1.jpg

 

וגם, הדאטסון (ניסאן) הראשונה היתה חיקוי של אוסטין 7.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בעוד שנתיים שלוש אתם תעמדו בתור ותקנו מכוניות סיניות כמו בובות ועוד תתחננו שימכרו לכם.

למי שלא יודע ענף מכוניות יד שניה מת לחלוטין והשוק כמעט מת בגסיסה .

המכוניות הסיניות נמכרות ב 4000 דולר ליחדה

מה עדיף לקנות רכב משומש ב 40000 ש"ח או רכב חדש עם אחריות של שנה הכי זבל מסין ב 40000ש"ח

ורק שתדעו שבסין יש גם איכות אבל בשביל זה צריך לשלם .

ואיפה כל יצרני הרכב בעולם מיצרים את החלקים שלהם אם לא בסין????

אז מה אם יעשו רק הרכבה

ואם כבר מדברים על זבל ועצלנות זה הקוראנים שזה מתחת לכל ביקורת והישראלים קונים כמו פראיירים.

ולמה היפנים אמינים וממתי אך קבעתם שרכב יפני עדיף על גרמני או אמרקאי לפי מה ?

לפי הכיס שלכם ?

לוטוס מתכננת ומעצבת רכבים ליונדאי כמו שאני מוכר לחמניות בשוק הכרמל סתם חרטה .

למה אתם לא מאמינים שיבוא יום וייצרו רכב מאוד איכותי גם בישראל.

למה מה עושים ביפן ?

הכל מיוצר על ידי רובוטים ככה שעולה להם יותר זול ליצר ביפן מאשר בסין כי אן עלות כוח אדם כמעט הכל ממוחשב ומיוצר על ידי רובוטים.

ולמה בישראל אי אפשר? הרי בישראל יש מטב החברות הייטק שמיצרות רובוטים בעולם

פורסם

ואני חשבתי שלניסאן יש מפעלים בארה"ב, ולטויוטה בטורקיה.

חלק לא קטן מהיצפנים\אירופאים מייצרים מכוניות במזרח אירופה (רומניה למשל). הם תמיד יחפשו כח עבודה זול!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בעוד שנתיים שלוש אתם תעמדו בתור ותקנו מכוניות סיניות כמו בובות ועוד תתחננו שימכרו לכם.

למי שלא יודע ענף מכוניות יד שניה מת לחלוטין והשוק כמעט מת בגסיסה .

 

יופי של יחסי ציבור אתה עושה לעצמך, אבל אתה חי בסרט. הפלישה הסינית אולי בלתי נמנעת, אבל היא לא תגיע בתוך שנתיים שלוש, אני מבטיח לך. רמת הייצור שלהם עדיין לא עומדת בשום סטנדרט וברוב המדינות המתועשות גם עוד 10 שנים מכוניות איכותיות מבית היצרנים המובילים יעלו רק אחוזים מעטים יותר מהזבל הסיני. כל מי ששכלו בקודקודו יעדיף לקנות רכב איכותי יותר ולשלם יותר.

כמובן שבמדינות מתפתחות יהיה לתוצרת הסינית שמח, אבל אתה באמת חושב שהסינים ישתלטו על אירופה? ארה"ב? יפן?

 

מעבר לכך, שוק היד השנייה לא מת ולא גוסס. הקוריאנים זה כבר לא זבל (גם אם לא בסטנדרט של האירופאים והיפנים), היפנים אמינים ועוד איך, ולוטוס כן מבצעת עבודות כיול שלדה עבור יצרנים אחרים. אה, ובישראל, תעשיית רכב? הצחקת אותי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מסקנה==> מאזדה 3 טובה יותר מ-BMW סדרה 7.

 

התכונתי ל"כמעט זהה" מבחינה חיצונית (ויזואלית) ולא מבחינה מכנית..

 

אבל אני מסכים איתך 3 הרבה יותר טוב מ 7 :wink:

 

(אם אתה מתעניין בצריכת דלק)

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:


×
×
  • תוכן חדש...