Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסינים עושים חיקויי למכוניות ! [- !!!]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב המכוניות דומות כמעט לחלוטין , מדהים .

 

עם זאת , אני די בטוח שברוב המקרים אין מה להשוות בכלל בין האיכות של המקור להעתק .

 

זה בערך כמו לקנות נייק או הייק , רולקס או מולקס , אוצ'י או גוצ'י , ועוד שלל דוגמאות .

 

אגב , אני מוכרח לומר שההעתק רולס רויס פאנטום פשוט מזעזע , מאיפה הפנסים המגעילים האלה ?! :shock:

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעניין היבוא של הרכבים האלה לארץ.

 

מעניין אותי, נניח יציעו לכם ז.מ.וו סדרה 7 במחיר 110 אלף שקל, עכשיו אחת הגישות אומרת שזאת היא עסקה ממש טובה מכיון שאתה קונה את כמעט אותו הרכב במחיר נמוך ב700 אלף שקל מהמקור.

גישה אחרת אומרת שעדיף להשקיע עוד 4 אלף שקל ולקנות מאזדה 3\ טויוטה קורולה\ רנו מגאן\ פורוד פוקוס וכדומה בגרסתם הפשוטה ביותר, ועדיין לקבל רכב יותר טוב..

 

אני מעדיף לשלם עוד 4.. מה אתכם?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

שכנה לא רחוקה (קוראה) אף היא פרצה לשוק הישראלי בשנה האחרונה עם דגמי האופנועים החדשים שלה.

יוסאנג, כאשר את האופנועים שלה ניתן לראות כיום אצל כל מורי הנהיגה לאופנעים, לאחר שהתקנון החדש עבר.

לדעתי האישית האופנועים נראים מעולה, ובמחירים סבירים לכל רוכש.

לאתר החברה:

 

http://www.hyosungmotors.co.il/

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קוריאה זה לא סין.

יש הרבה הבדל באופי של מלוכסני העניים.

hyosung מייצרים אופנועים משנות ה 50.

לסינים אפילו לא היו אופניים אז.

ואי אפשר להשוות אף אחד מלוכן עניים ליפנים שהם חולי שלמות.

אייל

פורסם

חולי השלמות כבר מזמן העבירו את המפעלים לכיוון הארצות המלוכסנות השכנות על מנת להוזיל עלויות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בעניין היבוא של הרכבים האלה לארץ.

 

מעניין אותי, נניח יציעו לכם ז.מ.וו סדרה 7 במחיר 110 אלף שקל, עכשיו אחת הגישות אומרת שזאת היא עסקה ממש טובה מכיון שאתה קונה את כמעט אותו הרכב במחיר נמוך ב700 אלף שקל מהמקור.

גישה אחרת אומרת שעדיף להשקיע עוד 4 אלף שקל ולקנות מאזדה 3\ טויוטה קורולה\ רנו מגאן\ פורוד פוקוס וכדומה בגרסתם הפשוטה ביותר, ועדיין לקבל רכב יותר טוב..

 

אני מעדיף לשלם עוד 4.. מה אתכם?

 

הענין הוא לא בזה שקנית מכונית ב-100 אלף במקום ב-700 אלף.

הענין הוא שכעבור 3-4 שנים כאשר תרצה למכור את הרכב לא יתנו לך עליו אפילו 10,000 ש"ח.

לעומת זאת את המאזדה/טיוטה/רנו וכד' שקנית בעוד 4 אלף, תוכל למכור במחיר של 70-80 אלף.

 

מישהו זוכר את מכונית הדלתא שנת 88 מתוצרת רומניה (חיכוי של רנו 12). מי שהיה לו אחת כזאת לא הצליח למכור כי האוטו פשוט היה מתפרק.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כולכם יכולים להרגע.

ז.מ.וו(?)סידרה 7 לא תימכר ב 10K וגם חיקוי הפאנטום לא יעלה כמו דייהטסו סיריון.

סין היא מדינה ענקית,אך ענייה מאד באוצרות טבע-אנרגייה,מתכות,גומי וכל מה שדרוש לייצור המוני וזול של כלי רכב.

ספקי חומרי הגלם שמייצאים את סחורותיהם לסין די מהר קלטו את הרעב של סין לצמיחה בלתי מבוקרת,ומעלים את מחיריהם של חומרי הגלם ללא הרף,וגרמו לכך שייצור מוצרי צריכה כגון מכוניות הפך ליקר למדי.

יתרונה היחיד בשלב זה,הוא כח העבודה הזול והדי טוב שלה;העיניין שבעשיית רכב מודרנית ומתקדמת אין לכח עבודה זול משמעות של ממש,מאחר ורוב העבודה מבוצעת בידי רובוטים.

ואל תשוו בין הסינים לקוריאנים-בתחום הרכב הקוריאנים מיתקדמים ב 20 שנה,וכל ייצור הרכב שלהם מבוסס על פיתוח עצמי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה כבר הגזמה להגיד כזה דבר. יש את אלה שמייצרים את הסופה 2 ויש את כל המיולים וריינגרים.

אתה אולי מתכוון לתומקאר, שגם אותו אי אפשר להגיד בנשימה אחת עם תעשיית רכב.

ריינג'ר(פולריס) ומיול (קוואסקי) הם יבוא.

לגבי יצרני הסופה (תע"ר) הם בסך הכל מנהלים כאן ליין הרכבה פשוט- הרכיבים מגיעים ביבוא בשלמותם ומחוברים יחדיו כאן בארץ.

פורסם

סין של היום היא יפן של פעם.

 

זוכרים שבסרט בחזרה לעתיד הפרופסור מסתכל על בזלזול על חלק הדה-לוריאן ואומר "מה פלא שזה לא עובד? רשום כאן מיוצר ביפן?" ואז מתקנים אותו ואומרים לו שבימינו במוצרים הכי טובים מגיעים מיפן.

 

ובכן חברים הסינים לומדים לאט לאט, כל העולם מפקיד בידי האומה הזאת את יצירת רוב הדברים היום.

אז נכון שחלק מהדברים הם זבל, חלק רב לאו דווקא, אבל בכל מקרה הם לאט לאט לומדים את הפנטנט.

הכלכלה שלהם מתפתחת בצורה מדהימה ובסופו של דבר הם יהיו אימפרייה כלכלית עצומה.

פורסם
כולכם יכולים להרגע.

ז.מ.וו(?)סידרה 7 לא תימכר ב 10K וגם חיקוי הפאנטום לא יעלה כמו דייהטסו סיריון.

סין היא מדינה ענקית,אך ענייה מאד באוצרות טבע-אנרגייה,מתכות,גומי וכל מה שדרוש לייצור המוני וזול של כלי רכב.

 

סין אינה ענייה באוצרות טבע, פשוט אוצרות הטבע שלה נחים במקומם וסין מעדיפה לא לנצל את אלה שלה (ז"א הממשלה) ולקנות מאחרים ושלהם יאזלו אוצרות הטבע. בדיוק כמו ארה"ב ונפט, יש לארה"ב הרבה מאוד נפט אך רובו לא נשאב ומזוקק. במקום, הם מעדיפים לקנות (או לקחת: עיראק, אפגניסטן) ושייגמרו המקורות לאחרים ורק אז לפנות למקורות שלהם ככה העולם בעתיד יהיה תלוי לפחות חליקת בהם (יותר מעכשיו).

 

ובקשר לכך שהקוריאנים מתקדמים ב-20 שנה, אולי זה נכון עכשיו, אבל אני מוכן לחתום שסין עם הרעב הכלכלי שלה ועם כוח העבודה העצום (והמתפתח ומתקדם בקצב מטורף) שלה תגיע למה שהקוריאנים הגיעו ברבע מהזמן.

 

שום דבר מעולם הרכב לא מבוסס על פיתוח עצמי בלבד ובטח ובטח שלא ייצור עצמי (מאז שסין בתמונה) מאז אולי המודל-T.

יונדאי (ושאר הקוריאניות) לא המציאה את ה-ABS בלי שידעה שהוא קיים לפני כן, בדיוק כמו שלא המציאה מכונות לייצור המוני בפס ייצור (אולי היא מייצרת עכשיו, בהתחלה בטוח לא וגם הטכנולוגיה לקוחה מאחרים), טכנולוגיית ריתוכים או טכנולוגיית מנועים. הכל מטכנולוגיה של אחרים שהיא אולי שכללה או שינתה בכדי שזו לא תהיה העתקה בוטה.

סין תעשה ועושה כנ"ל.

 

הדוגמה הטובה ביותר לכך בעולם הרכב היא כך שבשנות ה-60 היפנים העתיקו מארה"ב מכוניות פשוטות וזולות (שהיו זבל ולא אמינות כמו השם שיש למכוניות מיפן היום), אך לאחר שניצלו כל ידע ממה שהעתיקו הם שיכללו ושיפרו בעזרת הידע שלהם והפכו את המכוניות שלהם ליותר טובות בהכל ולבטח שיותר אמידות ואמינות.

 

אני לא יודע מי החכמים שיושבים בראש חברות כמו GM, FORD וCHRYSLER שמוציאים מכוניות שלא קשורות לעולם וברובן לא מהנות לנהיגה, בעייתיות, שלא יכולות אפילו להתקרב לאמינות של יפניות (ראו לדוגמע שברולט בת 10 לאומת קורולה בת 10 שלשתיהן היו חיים נורמלים, האחת תתפרק, תתפורר תתחורר ותעשן, השניה אולי אפילו לא פתחה מנוע והייתה זקוקה לתיקון צבע). אבל עובדות הן שפורד בהפסדים של מיליארדים, GM פשטה את הרגל, מרצדס רוצים להתנתק מקרייזלר (בצדק!) וטויוטה תהיה קונצרן הרכב הגדול והרווחי בעולם השנה.

 

תומר

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

רק מכוניות

גם מוצרי חשמל קטנים שמיוצרים בסין הם לא פלאת הטכנולוגיה ונוטים להתקלקל

וזה מנסיון עם חבר שהתלהב לקנות אייפוד בזול תוצרת סין

 

ואל תשכחו שגם הקוריאנים הגיעו לארץ הרכבים שלהם היו מבוססים על רכבים יפניים

שיונדאי הגיעה לארץ כמעט כל הדגמים היו מבוססי מיצובישי

 

ואין מה לעשות ישראל לא מדינה של ייצור רכבים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
סין של היום היא יפן של פעם.

 

זוכרים שבסרט בחזרה לעתיד הפרופסור מסתכל על בזלזול על חלק הדה-לוריאן ואומר "מה פלא שזה לא עובד? רשום כאן מיוצר ביפן?" ואז מתקנים אותו ואומרים לו שבימינו במוצרים הכי טובים מגיעים מיפן.

 

ובכן חברים הסינים לומדים לאט לאט, כל העולם מפקיד בידי האומה הזאת את יצירת רוב הדברים היום.

אז נכון שחלק מהדברים הם זבל, חלק רב לאו דווקא, אבל בכל מקרה הם לאט לאט לומדים את הפנטנט.

הכלכלה שלהם מתפתחת בצורה מדהימה ובסופו של דבר הם יהיו אימפרייה כלכלית עצומה.

בועה שהולכת להתפוצץ לדעתי- זהה לבועה היפנית.

 

כתבה מעניינת מאוד לכל המעוניין במגזין "בלייזר" של החודש או של החודש שעבר.

פורסם
בעניין היבוא של הרכבים האלה לארץ.

 

מעניין אותי, נניח יציעו לכם ז.מ.וו סדרה 7 במחיר 110 אלף שקל, עכשיו אחת הגישות אומרת שזאת היא עסקה ממש טובה מכיון שאתה קונה את כמעט אותו הרכב במחיר נמוך ב700 אלף שקל מהמקור.

גישה אחרת אומרת שעדיף להשקיע עוד 4 אלף שקל ולקנות מאזדה 3\ טויוטה קורולה\ רנו מגאן\ פורוד פוקוס וכדומה בגרסתם הפשוטה ביותר, ועדיין לקבל רכב יותר טוב..

 

אני מעדיף לשלם עוד 4.. מה אתכם?

מסקנה==> מאזדה 3 טובה יותר מ-BMW סדרה 7.

dirty old man

need love too

פורסם

יפנים מס' 1! כי אותם אני הכי אוהב בלי קשר למכוניות.

סינים מס' 2! (הם, הם! המעצמה מס' 1 באזור מימים ימימה ורק לאחרונה קצת נבלמו ב"זכות" הקומוניזם אבל הם עוד יחזרו...)

את הקוריאנים אני לא ממש מחבב, לא יפנים וגם לא סינים... איפשהו בחצי אי באמצע ;)

 

את המכוניות שלי אני בכל אופן מעדיף מגרמניה!!!

 

וזה נכון מה שנאמר פה, יפן שלאחר מלחמת העולם השנייה הייתה במצב כלכלי רע מאד, ייצור סחורות ברמה נמוכה מאד ובייצור המוני שווק למערב ונודע כבעל ערך נמוך. התווית "made in japan" היוותה סימן למוצר באיכות ירודה. אבל עם השנים יפן כלכלת יפן התאוששה וצמחה. כיום באמת מפעלי ייצור רבים עברו לסין. היום כשקונים "סוני", גם ביפן עצמה זה כבר לרוב תוצרת סין.

והסינים... טוב, הם כבר יצחקו על כולם בסוף... אם הם לא יעשו טעויות אסטרטגיות בדרך...

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.


×
×
  • תוכן חדש...