Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה כשאני נוסע בכביש בין עירוני על 90 100 קמ"ש ההגה וכל האוטו רועד עד שאני נותן קיק דאון זה מסתדר עד שאני יורד שוב ל90 אני מרגיש כאילו שאני נוסע על 90 האוטו נחנק עד שאני נותן גז וזה מסתדר לי

ועכשיו לעוד משהו שהתגלה לי אתמול (יום שישי) כשאני נותן גז (קיק דאון) ראיתי יצא לי עשן שחור אבל זה קורא רק שאני נותן קיק מדובר בבורה דיזל אוטומט והרכב עבר לפני כשבועיים טיפול גדול וכולל טיימינג + טיפול בצמת חשמל גיר

פורסם

חזור למוסך ודווח להם על הבעיות שהתגלו, ברכב מודרני קשה לזרוק לאוויר סיבות לבעיות שאתה מתאר יש צורך להתחבר למחשב איבחון.

 

בעתיד ניתן יהייה לבצע דיאגנוסטיקה לרכב דרך האינטרנט גם בישראל.

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקיי תודה מחר על הבוקר אני טס אליו למרות שאני בירושלים והמוסך בחולון ידעתי שאני צריך לטפל באוטו רק במוסך מורשה

פורסם
אוקיי תודה מחר על הבוקר אני טס אליו למרות שאני בירושלים והמוסך בחולון ידעתי שאני צריך לטפל באוטו רק במוסך מורשה

 

 

פה הטעות שלך, אתה לא צריך לטפל באוטו רק במוסך מורשה אלא רק במוסך שיודע מה שהוא עושה.

כתבת שטיפלו גם במערכת הטיימינג וגם במערכת החשמל - האם במוסך גם חשמלאים וגם מכונאים? האם המוסך מורשה לעסוק גם בחשמל וגם במכונאות? תבדוק את זה.

 

חוץ מזה, יתכן ומדובר בצירוף מקרים לא בטוח שיש קשר בין הדברים - ונראה לי שאין קשר בין הדברים.

מההודעות שלך לא הבנתי האם התופעה היתה קיימת גם לפני הטיפול?

  • ספונסר פורום
פורסם

רעידה ברכב בכלל ובהגה בפרט במהירות כזאת לא יכולה לנבוע מזיוף במנוע

מהתיאור שלך אני חושב שיש לך בעיה בציריה ,זה אופיני לבורה דיזל ,בדרך כלל

בקרדן הפנימי של הציריה הימנית ,הוא גורם לבעיה דומה.

בנוגע למכת עשן בהאצה עד גבול מסויים זה נורמלי לא בהכרך שיש בעיה .

 

תבקש במוסך שיבדקו לך תיזמון הזרקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא יודע אם יש קשר או לא ,תכלס אני לא יודע מה בידיוק עשו ,בלי קשר זה נשמע

כמו בעיה בציריה פנימית ,הקרדן הפנימי הולך והציריה יוצאת מאיזון ואת הוויברציה אתה מרגיש

רק בטווח מסויים ,כמו שיש בעיה באיזון גלגלים אז אתה לא מרגיש את זה בכל טווח הנסיעה .

בנוגע לעשן אם זו רק יריקה קטנה בזמן הקיק ממש ,זה נורמלי.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול

הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון?

ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR

מה זה AGR ומה זה טורוק

וכמה זה אמור לעלות???

ולגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל

פורסם

אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול

הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון?

ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR

מה זה AGR ומה זה טורוק

וכמה זה אמור לעלות???

ואמר לי שלא חשוב התיקון שלהם וגם לגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל

 

מי שלא יודע במה מדובר אז הנה קישור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148927

פורסם

"טורק קונברטר" זה החלק המקשר את תיבת ההילוכים האוטומטית אל מנוע הרכב ומעביר דרכו את סבובי המנוע אל תיבת ההילוכים האוט'. לצורך החלפתו יש להסיר את תיבת ההילוכים מהרכב ואלי כדאי שמכון להילוכים אוטומטיים יבדוק שוב התקלה וגם יבצע התיקון.

החלק שצריך לנקות הנו EGR וזה שסתום מיחזור גזי פליטה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

המכונאי נסע על הרכב ומשום מה לא קרה לו כמו שקורא לי הרעידות אבל לפי מה שסיפרתי לו אז הוא אמר שזה טורק

וEGR זה לא קשור לצריכת סולר

 

****הפעם באופן חריג השרשורים אוחדו, להבא המשך בשרשור הישן ואל תפתח חדש לאותו הנושא - מערכת הפורום****

×
×
  • תוכן חדש...