Jump to content

פרסקוט

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרסקוט

  1. אהה ואגב אני לא נעלב אתה פשוט צודק חחח
  2. מנורות לא שרופות וגם נתיך לא איפה יושב החיישן ?
  3. מה יכולה להיות הסיבה שגם אורות ברקס לא עובדים ?
  4. ייתכן וזה נגרם מתיקון הגיר ?
  5. שוב כמו שציינתי במחשב של המוסך המורשה לא הסתנכרן עם הabs המכונאי טוען שאולי מנותק שם כבל או משהו וצריך לבדוק וכמובן עלות בכסף
  6. ערב טוב לכולם יש ברשותי פאסאט דיזל 130 כ"ס שנת 2001 לאחר שיפוץ גיר נדלקה לי נורת abs ונורת בלם יד מהבהבת וגם נורת כרית אויר לאחר בדיקה במחשב של צ'מפיון איפסו לי את התקלה של הנורת כרית אויר והיא כבתה אבל הנורת הabs לא כבתה ואמר לי המכונאי שהמחשב לא מצליח להתחבר למחשב ה abs יש למישהו פתרון שאעשה זאת עצמאית ? הערה: לא בא לי עכשיו ללכת להשקיע עוד כסף אחרי שהקעתי המון כסף בשיפוץ הגיר
  7. רכב למשפחה בכלל ושיסיע אותו לעבודה שזה בעיקר 120 קילומטר הלוך חזור פעמיים או 3 בשבוע מה גם שבלינק ששלחת רשום שעושה 11 קילומטרים לליטר ובסוכנות אמרו לו 19 קילומטרים לליטר
  8. היי לכולם כמו שרשמתי בכותרת חבר שלי מעוניין בקרוס אובר מה אומרים על הרכב הזה? איך הוא מבחינת צריכת דלק, ובכלל ??? תודה לכל העונים מראש
  9. נסיעות הין עירוניות וקניות זה רק התמצית לשאלתך אני כן עושה הרבה קילומטרים אז לסיכום מה כדאי לי ? אנשים ???
  10. לא אחי עברתי הגיל של פוזה לבחורות אבל אם יהיה למה לא כמובן שאם האישה תרשה אבל בעיקר בנסיעות בין עירוניות ובודדים בעיקר קניות וכאלה למרות ששאלתי מוסך שאמר לי לא ללכת על הטויוטה אבל בכל זאת רוצה חשמוע כאן מה יש למומחים כאן להגיד
  11. שבת שלום אני צריך ייעוץ של המומחים פה. אני מעוניין ברכישת אחד הרכבים, טויוטה פריוס היבריד שנת 2008/9 לבין מרצדס סי 200 דיזל 2011 מה היתרונות ומה החסרונות של שניהם ? תודה מראש ושבת שלום
  12. רון??? איפה אתה תן מילה בנושא
  13. אהה הבנתי על מה אתה מדבר ועל זה בדיוק המכונאי אמר לי שביום שישי הוא יבדוק את הצינור הזה
  14. אין מי שיכול להגיד לי מה הבעיה ב100 % למה נראה לי שהמוסך איפה שעשיתי את הטיפול מנסים לטייח אותי
  15. אגב יכול להיות שחיישן כמות אויר לא מקורי יכול עדיין לא לפתור את הבעיה וחייב רק מקורי, או שאפשר להסתפק בתחליפי (למרות שהבעיה לא פתורה )
  16. היי אתה בטח מתכוון בצינור שמתחבר עם הטורבו והegr בצורת ירח כזה ? אם כן אז הוחלף בחדש וכן מקורי לגבי חיישן maf אין לי מושג המוסך שבו הייתי בודק וטען שהכל תקין, לגבי צינורות אחרים זה כנראה שזה כבר עצלות של המוסך
  17. יש דבר כזה חיישן מאפ, אם כן זה יכול להיות מזה? ואגב מה תפקידו של חיישן מאפ ?
  18. ראיתי שניקו טוב את הממיר ולפי הדיאגנוזה שעשו עם המחשב אמר שאין תקלות ****עריכת החהלה: בבקשה, כתוב עם סימני פיסוק. ****
  19. גם למישהו שאני מכיר היה את הבעיה הזאת והלך לו משאבת סולר וכשהחליף זה הסתדר הרי ידוע שברכים הללו יש בעיות של משאבת סולר לאחר כ200,000 ק"מ ויותר
  20. אם מישהו שמכיר את התופעה וטיפל בזה יגיד מה נעשה שאגיד לאותו מכונאי ויתקן זאת.
  21. הייתי אצלו. אבל לצערי לא היה לו זמן. ומבאס עכשיו שאלך למוסך אחר. ושוב אשלם. ואהיה בסימן שאלה.
  22. עשו סריקת תקלות ואמר שיש לנקות את הממיר הקטליטי (שזה שחכתי לציין בנושא) וניקו ובדקו צינורות טורבו ואמר שזה יפתור את הבעיה הניקוי והחיישן אבל לא זז כלום כאילו שסתם תרמתי כסף ללא תמורה
  23. היי. בעיה בפאסאט דיזל 2001 130 כ"ס. כל תחילת נסיעה יש לאוטו חוסר תגובה. כאילו שהרכב מתחיל בשלישי ואחרי שניות הרכב פתאום מאיץ. בעל הרכב הקודם טען שזהו בעיה מחיישן כמות אויר תקול. הלכתי למוסך והחלפתי חיישן אך עדיין הבעיה אינה נפתרה. (בעל המוסך אמר לי לנסוע עם זה כמה ימים ויסתדר יש לזה קשר? מה לעשות?
  24. יש מישהו שחושב אחרת ??? נ.ב. אז אצל מי יש את התוכנה הנ"ל בערים אשקלון או אזור המרכז ?
×
×
  • תוכן חדש...