במידה ואותו בן אדם ימשיך להיות לא נחמד אליך ותרצה לבדוק את הרכב במוסך אמין מקצועי ואלוף לגירים "מתוך ניסיון אישי"
לך למוסך אדמונדבחולון גש לבחור בשם יהורם וייתן לך יחס אישי גם אם לא ביצעת אצלו את השיפוץ הוא ייעץ לך וידריך אותך ואחי אני מאזור ירושלים (בית-שמש) ובחיים אני לא אתן לאף מוסך לא באזור שלי ולא באזור ירושלים אני את כל הרכבים שלי טופלו אך ורק בחולון
זה שהפנס הראשי תקול זה אני יודע כי המתג שלו שבור אבל לא זו הבעיה אלא כי כשאני פותח את דלת הנהג אז גם המנורות האחוריות אמורות להידלק אבל הם לא
אבל סבבה אני אגש למוסך רון ואבדוק
כנס למוסך צ'מפיון מוטורס בירושלים אני מאוד מרוצה מהשרות שם
את המוסך השני שאמרת אני לא מכיר ואף פעם לא הייתי במוסך שבגבעת שאול למרות שחבר שלי
המליץ לי עליו
אם ככה אז אני מבין שהמנעול שלי תקול ויש להחליפו
כי כל הסימפטומים שנתת לי מכל ה3 כלון לא פועל לי כלום אז אני מבין שהמנעול לא תקין
ואגב שוב אני חוזר ב3 הדלתות השניים דולקים הנורות שמעל לדלתות האחורים וגם בהוצאת המפתח מהסוויץ אך הראשי שמעל למראה לא עובד גם עם הקטע של סוויץ'
עכשיו אם אני פותח את דלת שליד הנהג גם צריך לזמזם הקטע עם האורות או שרק אם אני פותח את דלת הנהג
למוסך רון הפנס הפנימי שנמצא מעל למראה לא נידלק בכלל באף דלת שאני פותח אבל מה שכן המנורות האחוריות מעל הדלתות כן נידלקות אבל רק שאני פותח 3 דלתות השניות אבל הדלת של הנהג לא נידלק כלום
שלום לכולם
בורה 2002 בנזין כשפותחים את דלת הנהג כל הפנסים בתוך הרכב לא נידלקים
וכשפותחים את כל הדלתות כן נידלקים וחיפשתי כפתור או משהו שיהיה קשור לאותו נושא
ולא מצאתי בדלת הנהג כלום
מה הפיתרון?
המכונאי נסע על הרכב ומשום מה לא קרה לו כמו שקורא לי הרעידות אבל לפי מה שסיפרתי לו אז הוא אמר שזה טורק
וEGR זה לא קשור לצריכת סולר
****הפעם באופן חריג השרשורים אוחדו, להבא המשך בשרשור הישן ואל תפתח חדש לאותו הנושא - מערכת הפורום****
אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול
הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון?
ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR
מה זה AGR ומה זה טורוק
וכמה זה אמור לעלות???
ואמר לי שלא חשוב התיקון שלהם וגם לגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל
מי שלא יודע במה מדובר אז הנה קישור
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148927
אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול
הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון?
ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR
מה זה AGR ומה זה טורוק
וכמה זה אמור לעלות???
ולגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל
למה כשאני נוסע בכביש בין עירוני על 90 100 קמ"ש ההגה וכל האוטו רועד עד שאני נותן קיק דאון זה מסתדר עד שאני יורד שוב ל90 אני מרגיש כאילו שאני נוסע על 90 האוטו נחנק עד שאני נותן גז וזה מסתדר לי
ועכשיו לעוד משהו שהתגלה לי אתמול (יום שישי) כשאני נותן גז (קיק דאון) ראיתי יצא לי עשן שחור אבל זה קורא רק שאני נותן קיק מדובר בבורה דיזל אוטומט והרכב עבר לפני כשבועיים טיפול גדול וכולל טיימינג + טיפול בצמת חשמל גיר