Jump to content

פרסקוט

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרסקוט

  1. אם הבעיה היא איזון גלגלים אז כשאני נותן גז זה מסתדר אז בכל זאת זה בעיה של איזון או אולי כיוון פרונט? ואגב כן הנסיעה היא רוב הזמן עירוני
  2. ומה בקשר לשאלה 3 את האמת שמתי לב שזה התחיל לי מאז שהחלפתי תושבת מנוע מה כבר יכול להיות תקול בו
  3. אז זה כמו שאמרתי שאולי בגלל הבודי של הגולף או שזה מנוע שונה קצת מבורה
  4. לחבר שלי יש גולף דיזל שנתת 99 עם 110 כ"ס אוטומט והוא עושה במיכל דלק מלא כמעט 800 ק"מ ואני עושה 600 650 ק"מ זה הגיוני? או שאולי הבודי של הגולף פחות (כלומר המשקל) מבורה
  5. נו עוד עצות ועזרה???
  6. טוב אז ככה יש לי בורה דיזל 2001 110 כ"ס 1. כמה אני יכול לעשות קילומטר במיכל סולר מלא ? 2. ובמידה והרכב צורך סולר מעבר למה שצריך מה אמורה להיות הבעיה למרות שהרכ עבר טיפול 100 אלף קילומטר 3. ומה הסיבה לכך שאני נוסע לע 90 קמ"ש או פחות הרכב כולו רועד עד שאני נותן גז וזה מסתדר וחוזר שוב עוד פעם אחרי כמה מטרים?
  7. גבר אם הייתי רוצה לקרוא באנגלית הייתי קורא בחוברת של הרכב הוא גם באנגלית תנו לי תשובה ובעיברית
  8. היי לכלום שבת שלום וחג פורים שמח ומבדח לכולם אז למי שעוד לא מכיר אותי יש לי בורה דיזל ולשאלה : בכפתור בקרת שיוט יש לחצן כזה שלוחצים עליו וכשעוזבים זה חוזר חזרה למקומו וזה ניקרא + RES מה התפקיד שלו ואם כבר מדברים על בקרת שיוט מה יותר חוסך בצריכה של הסולר שמפעילים בקרה או שלא? תודה מראש !!!
  9. למרק 10 אתה מתכוון איפה הפיוזים?
  10. יש לו מחשב שיוכל לגלות מה זה?
  11. אפשר לעזור לנו בבקשה?
  12. שלום לכולם יש לחבר שלי גולף שנת 2000 והמפשיר אדים האחורי לא פועל בדקנו את כל הפיוזים שיושיבים ליד כיסא הנהג וכולם טובים מה יכולה להיות הבעיה??? תודה מראש לכל העונים!!!
  13. מה הסכום של חיישן כזה? ומה הסיבה שלא דולקת נורית הESP ?
  14. היא לא תעבוד ותוכל לסובב את ההגה אבל זה יהיה קשה בסיבוב וזהירות כי גם ברקסים לא יפעלו כראוי מקווה שעזרתי
  15. נידלקו המנורות של הABS ו ה ESP קבוע בבורה דיזל שלי וכשהכנסתי את הרכב לבדיקת מחשב אמר לי משהו בגלגל שמאל השאלה מה זה יכול להיות המשהו הזה וכמה אמור לעלות? ועוד משהו יכול להיות שבגלל שיש תקלה גם הכפתור של הESP לא עובד ולא דולק כשמדליקים את האור בלילה? וחוץ מהמוסך מורשה איפה אני יכול לתקן את התקלות הללו ושיהיה זול ואמין
  16. היי לכולם יש לי בורה דיזל אוטומט 110 כ"ס ואני רוצה להתעניין בניקוי אינג'קטורים לצריכת סולר פחותה יותר זה כדאי ? זה אכן יבצע משימה או שסתם שטויות ואגב מה כדאי להשים פילטרים מקוריים ואו אפשר גם חילופי בטיפול????
  17. הוא לא נידלק וגם הכפתור שם לא טוב שבר משחק חופשי הכפתור ניסיתי תקן אצל מישהו באביזרי רכב ולא הצליח
  18. אין חרשתי את כל ירושלים ובית שמש וכולם אומרים בחברה אני מחר בחולון מישהו מכיר שם חלקי חילוף או שיודע למי יש?
  19. מאיפה אני יכול להשיג את הבית מנורה ששברכב בורה אתם יודעים המנורה שנדלקת שפותחים דלתות מעל למראה הפנימית מאיפה אני משיג כזה חוץ מהחברה??? נ.ב. הייתי היום בחברה וביקשו לי שם כמעט 300 ש"ח לא כולל עבודה
  20. אני רוצה לקנות רכב דיזל אוטומט משהו בכיוון של בורה 2001 מחברת פולקסוואגן אישתי רוצה שאקנה קאיה קרניבל אז אני רוצה לדעת כמה תצרוך סולר הקאיה וכמה הבורה 1 לכמה זאת הכוונה???
×
×
  • תוכן חדש...