Jump to content

פרסקוט

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרסקוט

  1. אומנם אני לא מבין גדול ברכבים אבל עובדות מדברות בשטח כמו שאומרים והנסיעה שלי לפני הטיפול ואחרי הטיפול אותה נסיעה ואכן כן ב14 ליטר אני עושה 200 לפני הטיפול אחרי הטיפול אני עושה 120 ק"מ והנסיעות שלי הן טותן נסיעות לפני ואחרי ולמי יש את התוכנה באזור הדרום או המרכז ?
  2. אני מחכה שבעלי מקצוע אחרים יגיבו ונראה האם שווה לי לגשת למוסך והאמת אני לא מחפש לתבוע
  3. שלום לכולם יש לי פאסאט שנת 2001 דיזל 130 כ"ס לפני כיומיים עשיתי טיפול שמנים ופילטרים וכמובן החלפת טיימיניג וכל מה שקשור בטיפול טיימינג ובטיפול 10.000 ומאז הטיפול הרכב צורך סולר יותר ממה שהיה לפני וגם כל תחילת נסיעה כשהמנוע טיפה קר עושה קצת רעש של חריקות ואז מפסיק אני חוזר למוסך ואומר לו על שפתאום הרכב צורך סולר יותר אומר לי מה פתאום זה רק נדמה לי וכשאני אומר לו על הרעש וגם שהוא בודק ושומע הוא אומר שזה לא מהרצועה ומנסה לטייח אותי האם להאמין לו ???? ואגב כשאני מדבר על צריכת סולר גבוהה זה מתבטא בזה שב100 שקל הייתי עושה 200 ק"מ ואחרי הטיפול הרכב עושה כ120 ק"מ כלומר 80 ק"מ פחות מה אמור לעשות וייתכן שזה קשור בטיפול ???
  4. טרנספורטר שנת 2005 או 6 גם יש בעית גיר או שכבר שיפרו אותו???
  5. יש כאן מישהו שיכול לחזק את דבריי?
  6. מה אין כאן אחד כזה???
  7. דווקא אני חיפשתי בפורום כאן ומצאתי שהH-1 עושה 1ל 8 והטרנספורטר עושה 1 ל 15 זה הגיוני?
  8. האמת שכבר קראתי את הכתבה הזו, אבל זה לא כל כך עוזר לי. יש כאן אנשים שמכירים את הרכב הנ"ל (צבא, נהגי אמבולנס למיניהם, ועצמאיים)
  9. מה אין אף אחד שיודע על הסוואנה שנת 2006?
  10. אם אתה מעוניין בחסכונית אז רד מבראבה ובראבו כי הם ייקרעו אותך בדלק (אומר זאת מתוך ניסיון)
  11. שלום אני מעוניין בשברולט סוואנה 2006 או 7 ורציתי לדעת אם באמת שיפרו את הצריכה שלה מאז הדגמים הישנים שאמרו עושות 1 ל 5 האם גם השנתונים הנ"ל גם???
  12. להסיע את המשפחה 8 נוסעים ושיהיה בגז' גדול לעגלות תינוקות ועוד... כמה עושה הH1 ?
  13. ומה לגבי הרכבים הללו נראה שאני אלך על אחד מאלה: פולקסוואגן טרנספורט שברולט סוואנה שנת 2006 יונדאי H1 טויוטה הייס
  14. הלו??????? יש כאן מישהו??????
  15. גיפ כבר יש לי אני מחפש מסחרי מהדגמים שרשמתי למעלה (אני מתלבט על סוואנה שנת 2006 איך הם מבחינת צריכת דלק כי הבנתי ששיפרו מאז הדגמים הישנים)
  16. 100 אלף ש"ח
  17. שלום לכולם אני מחפש רכב שיהיה בו 8 מושבים ומרווח מאחורה(הבאגז') ושיהיה דיזל ואוטומט חשוב אוטומט דיזל או טורבו דיזל זה כבר לא משנה וחסכוני בדלק אם אפשר לתת לי דירוג של כל אחד ואחד כמה כל אחד אוכל אחד ל... פולקסוואגן טרנספורט שברולט סוואנה שנת 2006 יונדאי H1 טויוטה הייס ואם יש עוד דגמים אשמח לשמוע
  18. שלום לכולם אני מחפש רכב שיהיה בו 8 מושבים ומרווח מאחורה(הבאגז') ושיהיה דיזל ואוטומט חשוב אוטומט דיזל או טורבו דיזל זה כבר לא משנה וחסכוני בדלק אם אפשר לתת לי דירוג של כל אחד ואחד כמה כל אחד אוכל אחד ל... פולקסוואגן טרנספורט שברולט סוואנה שנת 2006 יונדאי H1 טויוטה הייס ואם יש עוד דגמים אשמח לשמוע
  19. מצד שני אני רואה ביד 2 שמוכרים ב35 בלי שום בעיות ואני מאמין שאפשר עוד לכופף ל33 או 32 ושוב בלי בעיות כלשהן אז מה נראה לכם שאמכור גג 28 אלף וזהו???
  20. רובם נותנים לי 28 ומטה כי הרכב את האמת לא נראה משהו משהו ( כולו שריטות ותיקוני צבע (לא מכות או תאונות)ויש לו טסט בינואר שווה למכור בפחות מ32 או להישאר במחיר ואפילו קצת להתגמש?
  21. ומה אוכל יותר סוואנה או ספארי?
  22. מה קורה אנשים למה לא עונים לי?
  23. שוב שלום לכולם וחג שמח אני יודע שזה לא קשור לכאן אבל היות והרכב עם בעיות עדיף שיהיה כאן יש ברשותי בורה דיזל שנת 2001 110 כ"ס יש לה בעיה בגיר יש נקישה בכל תחילת נסיעה והמזגן לא עובד עלות התיקון של הגיר הוא 4,500 עלות התיקון של המזגן הוא 2000 ש"ח והנה השאלה הרכב במחירון הוא 42 אלף ש"ח כמה אני אמור למכור את הרכב עם הבעיות הללו
  24. השאלה מתכוונת לספארי התכוונתי לא אמין זה מכווון לספארי תודה על התשובה בכל אופן
  25. לא אמין במה אפשר יותר לפרט ??? ומה הכוונה לא חסכוני כמה אוכל? והאם יותר חסכוני מסוואנה?
×
×
  • תוכן חדש...