Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2007 1.6 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי רבות על הרכב, גם פה בפורום..

אוהב מאוד את הרכב, את המרווח מאחור שמתאים בול לשלושת ילדי, את תא המטען השימושי, את הבטיחות, את האיכות של תא הנוסעים.

את הנסיעה הנעימה ברכב, את ההתנהגות הכביש הטובה של הרכב (לא ביצועיסט, אבל לי זה מספיק)

לשלילה - הגה חשמלי מת לחלוטין, אבל כבר התרגלתי, וגיר אוטומטי עם תגובות והשהיות שאלוהים רק יעזור.

אך לצרכי המשפחה שלי, הרכב פשוט אידיאלי..

 

ולגבי תקלות, מצטער, אבל מלבד שסתומים לא היו בעיות, שאני אמציא על איזה מחשב שהלך??

על איזה גיר שנשפך ??

 

מצטער, זה מה יש..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגיד ZETA, אתה נורמלי? אצל מוסך כזה חאפר לא הייתי משאיר אוטו גם אם הוא היה המוסך היחיד ברדיוס של 100 ק"מ.

 

כל מה שאתה מתאר זה מוסך שיש בו רכבים שעל כל אחד מהם הוא מנסה לעשות קומבינה אחרת (אבחון דרך הטלפון, איומים שהאוטו יושבת ליומיים, גניבת מחשב מרכב של לקוח אחר וכו').

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תגיד ZETA, אתה נורמלי? אצל מוסך כזה חאפר לא הייתי משאיר אוטו גם אם הוא היה המוסך היחיד ברדיוס של 100 ק"מ.

 

כל מה שאתה מתאר זה מוסך שיש בו רכבים שעל כל אחד מהם הוא מנסה לעשות קומבינה אחרת (אבחון דרך הטלפון, איומים שהאוטו יושבת ליומיים, גניבת מחשב מרכב של לקוח אחר וכו').

אגב, זו לא ממש גנבת מחשב, אלא השאלה זמנית. אבל בכל זאת נראה לי מעשה לא תקין.

בכל מקרה, צמיג מכוניתי לעולם לא יתגלגל במוסך זה שנית.

פורסם

תגיד זטה, ביקרת במוסכים מורשים של יבואנים אחרים ??

 

אתה תתפלא ממה שתראה שם..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תגיד זטה, ביקרת במוסכים מורשים של יבואנים אחרים ??

 

אתה תתפלא ממה שתראה שם..

האמת שלפני קצת פחות ממיליון שנה היתה בבעלותי גם פיאט פונטו, ובמשך 5 שנים ו150K ק"מ טיפלתי רק במוסך מורשה-מרכזי(שנסגר עד לפני כמה שנים בחיפה). ואני חייב לציין שהייתי מרוצה עד לגג, מהשירות, מהמחיר ובכלל מהרכב.

 

מעבר לזה נסיוני במוסכים מורשים דל מאוד. בשבוע האחרון הופתעתי לרעה מהשירות בקרסו... והחלטתי לוותר על החותמת בספר הטיפולים.

פורסם

מעבר לזה נסיוני במוסכים מורשים דל מאוד. בשבוע האחרון הופתעתי לרעה מהשירות בקרסו... והחלטתי לוותר על החותמת בספר הטיפולים.

מבין אותך ומעריך שאם עוד רבים יפעלו כמוך אולי אולי יתחילו להבין שם מה זה מתן שירות ואיך מתייחסים ללקוח.

נראה לי שמחוץ לרשת יטפלו בך יותר טוב מאשר ברשת.

בו נגיד שגם אם לא אז בהפרש המחירים אחרי שנתיים תוכל להחליף מנוע :-)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מגאן 2 דיזל ידנית 58K קילומטר בשנה וחודשיים טפו טפו טפו שום תקלה שום בעיה הכול בסדר.

 

עוד מעט טיפול 60K אולי סוף סוך יגידו שצריך להחליף בלמים :).

הדגמים הידניים עדיפים ואמינים מאלה האוטומטיים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
מגאן 2 דיזל ידנית 58K קילומטר בשנה וחודשיים טפו טפו טפו שום תקלה שום בעיה הכול בסדר.

 

עוד מעט טיפול 60K אולי סוף סוך יגידו שצריך להחליף בלמים :).

הדגמים הידניים עדיפים ואמינים מאלה האוטומטיים.

עם כל הכבוד, ויש כבוד... 60K זה לא ממש מדד להרבה.

 

עד לפני כחודשיים "הצלחתי" לעבור מעל 50K ק"מ בין תקלות עם פורד אסקורט שנת 94!!

ובעבר הרחוק יותר גם 20K בין תקלות, שחלקם הגדול בשטח קשה... עם לדה ניבה עתיקה!!!

לעבור 60K ללא תקלות זה טריוויאלי ולא ממש הישג ראוי לציון... אפילו לא לרנו.

פורסם

ZETA אתה צריך להבין שהכל זה עניין של תיאום ציפיות. :-)

 

פרנסוואה הרגיל אותנו שנים להגיע עם גרר לפחות פעמים בין טיפולים שוטפים אז אתה מבין למה החברה מבסוטים מ- 60K שקטים :-D

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תגיד, 124,000 ק"מ ב 3 שנים ללא תקלות זה בסדר ??

 

64,000 ק"מ של מנהל המכירות שוק מקומי שלנו ב 14 חודש ללא תקלות זה בסדר ??

הרושם שלי שהעובדות לא משנות דבר , יש סטיגמה שבלתי ניתן להפריכה..

 

אגיד לך עוד משהו, אצלנו, למעט 2-3 בעלי רכבים, כולם התעקשו לקבל מאגאן תמורת מאגאן, אף על פי שניו קופל לא רצו להביאם, וזאת עקב שוק משומשות חלש..

כנראה שכולנו פה לוקים בפטריוטיות יתר לצרפתים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הייתה כתבת יד שנייה על המגאן II באוטו לפני מספר חודשים.

בכתבה נאמר שהאמינות ברכבים האלה לא אחידה, ישנם רכבים שמראים אמינות טובה מאוד וישנם כאלה המראים אמינות לא טובה בעליל עם שלל תקלות והרבה.

 

לאור ניסיון עם מספר רכבים, הגעתי למסקנה שהמזל בכל הקשור לאמינות ברכב צרפתי, משחק תפקיד חשוב, ללא שום קשר לטיפולים שיגרתיים. הרי את שמן הגיר לא מחליפים כי הם טוענים שהוא לכל חיי הגיר ורוב התקלות עוסקות ברכיבים חשמליים למיניהם שלא מחליפים אותם עד שהם מתקלקים.

פורסם

תראה היום גרמני זה לא גרמני - לא צריך לספר לך היכן מייצרת קבוצת VAGINA וגם אצלם האמינות לא מה שהיית בעידן החיפושית (חלונות, גירים ועוד כהנה וכהנה)

 

איטליה - כבר קוממתי עלי מספיק בתרד אחר הכל ידוע וכנ"ל הצרפתים.

 

לדעתי רק היפנים באמת מפגינים אמינות גבוהה מאד (עד מעצבנת).

 

בסופו של יום אני מבסוט, תוצאה ישירה של אי שביעות מסוימת מצד הלקוחות, יוצרת מצידה חרושת שמועות על פי רוב מוגזמת, שמובילה לירידת ערך חזקה מידי של דגמים מסויימים שבעיני הופכים לקניה מאוד מעניינת כמשומשים מבחינת יחס עלות תועלת.

 

נראה לי שיצא כאן משהו לא חוקי מבחינה תחבירית :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
תגיד, 124,000 ק"מ ב 3 שנים ללא תקלות זה בסדר ??

 

64,000 ק"מ של מנהל המכירות שוק מקומי שלנו ב 14 חודש ללא תקלות זה בסדר ??

הרושם שלי שהעובדות לא משנות דבר , יש סטיגמה שבלתי ניתן להפריכה..

 

אגיד לך עוד משהו, אצלנו, למעט 2-3 בעלי רכבים, כולם התעקשו לקבל מאגאן תמורת מאגאן, אף על פי שניו קופל לא רצו להביאם, וזאת עקב שוק משומשות חלש..

כנראה שכולנו פה לוקים בפטריוטיות יתר לצרפתים..

אל תרתח אדון עזריאל...

לשאלתך, כן זה בסדר!

 

אני קצת מתקשה להבין את הקשר... לפני שרכשתי רכב פרטי שקלתי לקחת רכב מהעבודה, ונחש מה... גם אני הייתי בוחר במגאן. האם זה אומר משהו על אמינות הרכב?

 

לפני שאנחנו נכנסים כאן לוויכוחים של אילמים-חרשים מה הן שמועות ומה לא. כנס לאתר אינקס האמינות ותראה שם את דירוג הרכבים.

מה לעשות, אבל רנו לא מצטיינת בשום דירוג אמינות(בחלקם היא אפילו בין ה5 האחרונות)... אולי כל העולם לוקה בפטריוטיות יתר לצרפתים?

 

בקצרה אני שולף מהזיכרון...

הדירוג הוא ע"פ נקודות משוקללות, כמה שהניקוד גבוה יותר=פחות אמין.

 

דירוג אמינות(סלח לי, אבל הניקוד הוא בערך... לתוצאות מדוייקות יותר חפש בגוגל...)

 

אלמרה - 3

קורולה - 20

מגאן - 80

רובר 200 - 90

אלפא 145 -100

דיסקברי - 140

פורסם

לשמחתי נוכחתי לדעת, שהסקרים הללו אינם מדויקים, כאשר לעיתים 25% מהציון נקבע על פי חוות דעת של בעל הרכב, שיכול לתת ציון נמוך, כיוון שהפקידה במוסך עיקבה אותו 5 דקות כאשר הדפיסה את החשבונית..

 

דרך אגב, ישנם סטיות לא קטנות גם בסקרים הללו, כאשר באחד מהם מופיעה הקורולה במקום 9, ובשני במקום 89, אז היא אמינה או לא ??

אני גם לא מבין איך זה שאני20 שנה נוהג בצרפתיות החל מ BX בציר 87 ידנית,ועד למאגאן הנוכחית, ומעולם לא הלך לי גיר, מנוע , ותקלות חשמל שהיו, נבעו מהתקנות מקומיות "מקצועיות"...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לדעתי רק היפנים באמת מפגינים אמינות גבוהה מאד (עד מעצבנת).
כן, כן.

ולי יש שני סיפורים (ממקור ראשון. לא חבר של חבר של חבר) על מכוניות יפניות שנרכשו בגלל שהאמינות היתה בראש מעייניהם של הרוכשים.

 

דייהטסו שרייד, הכי אמינה בעולם, שנידרשה לשיפוץ ראש מנוע.

ומאזדה לאנטיס, שיומיים אחרי רכישתה נדרשה לשיפוץ גיר אוטומטי.

(ואני לא מאשים את שתי המכוניות בכלום, אלא את השוק, שיצר להן תדמית של שעון שוויצרי שלא מתקלקל לעולם).

 

שתי המכוניות של חברים קרובים.

שתיהן נרכשו בשל מוניטין האמינות המופלג שמפומפם כל הזמן ע"י הודעות של "מבינים" כמו זו שלך.

ושני זוגות החברים הללו בילו במכוניות פחות נוחות, שקטות, מרווחות ונעימות, רק כדי לא להסתבך עם בעיות אמינות.

 

וזומברו חזק. העיקר ש"יפניות מפגינות אמינות גבוהה עד מעצבנת", ובעליהן יכולים לשמור על ראש שקט...


×
×
  • תוכן חדש...