Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ניסתי לחפש בחיפוש אבל הדברים שם קצת מבולגנים אם תוספות חיצוניות וכל מיני ולא עונים לי על השאלה במדויק!!!

מה שאני שואל זה מה בידיוק מגיע באזעקת ביפרMVP-625 של רב בריח איזה חישנים(אם אפשר גם מה תפקידו של כל אחד) ואיז אופציות יש לי כאשר הכל בלי תוספות ומקורי?

איזה תוספות אני יכול להוסיף להזעקה?

מה אמינותה והאם 950 שקל+התקנה זה מחיר טוב?

האם אחרי ההתקנה אם אני מנתק את המצבר צריך להגדיר אותה מחדש?

וכמה עולה שלט ביפר נוסף?

 

תודה.

פורסם

לגבי כל שאר השאלות איני יכול לענות לך אבל לגבי המחיר אני יודע שאצלנו באשקלון היא עולה 900 ש"ח כולל עבודה.

פורסם

האזעקה כוללת חיישן זעזועים דו מימדי שזה אומר מכה חלשה הוא נותן אזהרה מכה חזקה האזעקה צופרת , חיווט נפרד לפתחי דלתות למכסה מנוע ותא מטען , יציאה לניתוק מנוע , יציאה שירות לערוץ נוסף אם זה לפתיחת תא מטען או הורדת חלונות או להנעת הרכב על ידי אלמנט חיצוני אחר , כוללת שלט אחד רגיל ואחד ביפר .סה"כ אזעקה מצויינת ללא תקלות ובעיות בעבר היה לה חיסרון שקשור לשלט ביפר

הפלסטיקה שלו הייתה נהרסת מהר וגם הייתה עולה יקר מאוד היום כבר יש נרתיק ששומר על השלט וגם מחיר הפלסטיקה נמוך מאוד מבעבר ובכלל כל השלט עצמו כבר יותר זול מבעבר

450 ש"ח לפני שנה וחצי שנתיים כיום המחיר עומד על בין 250 ל 300 ש"ח לשלט חדש , פלסטיקה בין 40 ל 120 ש"ח .

לשאלות נוספות אשמח לענות .

פורסם

האזעקה הזאת לא מגיעה גם אם גלאי נפח וטמפרטורה?

איזה תוספות אני יכול להוסיף אזעקה(כמו עוד חישנים צופרים וסוללות גיבוי והאם זה נחוץ וכדאי)?

והאם כאשר אני מנתק תמצבר ההגדרות של האזעקה מתאפסות וצריך לכוון אותה מחדש?

פורסם
האזעקה הזאת לא מגיעה גם אם גלאי נפח וטמפרטורה?

איזה תוספות אני יכול להוסיף אזעקה(כמו עוד חישנים צופרים וסוללות גיבוי והאם זה נחוץ וכדאי)?

והאם כאשר אני מנתק תמצבר ההגדרות של האזעקה מתאפסות וצריך לכוון אותה מחדש?

האזעקה לא מגיעה עם גלאי נפח אלא גלאי זעזועים כמובן שניתן להוסיף גלאי נפח \ שטח , יש חיישן טמפ'

אתה יכול להוסיף עוד סירנות בין אם הן גיבוי או בלי גיבוי ואני אישית חושב שזה כדאי לשים עוד סירנה בנוסף שתהיה עם סוללת גיבוי ( הסירנה שמגיעה עם האזעקה היא ללא גיבוי ) .

פורסם

אוקי התקנתי את האזעקה הזאת אם תוספת של מרימי חלונות ב1200 ש"ח

אבל הבעיה היא שהטווח שלה הוא רק כ60-70 מטר ולחבר שלי יש את אותה אזעקה והטווח שלו זה הרבה יותר במאות מטרים... מה יכולה להיות הבעיה ומה אני יכול לעשות?

פורסם

אח שלי זאת הבעיה שאתם לא קוראים שרשורים אחרים... אני כמה פעמים אמרתי ... חזור ואמור אמור וחזור (דבר חלש) ;)

עלות האזעקה הנהדרת הזו... ללא גלאי נפח וללא סוללה נוספת (למיטב הבנתי יש סוללת גיבוי פנימית וגלאי זעזועים) שלט דו כיווני ושלט חד כיווני וצופר פנימי נוסף (מיותר לחלוטין) 880 ש"ח כולל הרכבה... עלות שלי היתה בקליאו הקודמת שלי של מרים שמשות הייתה 250 ש"ח סה"כ 1130 ש"ח כולל מע"מ (אגב המחיר ללא הצופר הנוסף הוא 800 ש"ח) ככה שהמחיר הזוי לחלוטין מה ששילמת ... היית אמור להתמקח קצת והיית מגיע ל-1050 ש"ח כולל עבודה כולל מע"מ.

 

הצופר הנוסף (שוב, מיותר לחלוטין) זה בתוך הרכב עצמו והיא אמורה להחריש כל מי שפרץ ומנסה לשבת באוטו.

לא ממש מחריש ועם קצת תושיה אטמי אזנים פותרים את הבעיה מיד... (או למצוא אותו ולתלוש לו את הדודה)...

 

נערך הנה הקישור למועדון PSI - http://psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12149&highlight=%E0%E6%F2%F7%FA+%F8%E1+%E1%F8%E9%E7

כבר אין קליאו - אין 206 GTI - ואין R750 - יש איביזה ורוצה חזרה את הסוזוקי!!!! :twisted:

פורסם

אוקי מה הכדאיות של גלאי נפח? כי הרי צריך להיכנס לאוטו בשביל שהוא יפעל והגלאי זעזועים מזהה זאת בכל מקרה על כל מכה קטנה...?

בקשר למה שכתבתי בהודעה הקודמת על הטווח עשיתי עוד פעם בדיקה באזור של מרכז מסחרי אם קצת מבנים נמוכים ויצא שהקליטה רחבה מאוד אני משער כ500-600 מטר, הבדיקה הראשונה שעשיתי היתה באזור של בנינים גבוהים והטווח לא עלה על 100 מטר...

מה אתם אומרים?

ומכיוון שבבגאג' שלי אין לחצן של האור שפוצחים את הבגאג' ושיהיה אפשר לחבר אליו את האזעקה בשביל שיראו בשלט בגאג' פתוח המתקין אמר לי שאני צריך להוסיף את זה וזה עולה 80 שקל האם המחיר טוב?

פורסם

אני לא מבין למה הוא אמר לך עוד 80 שקל בשביל לשים את הלחצן בתא המטען , כשעושים התקנה של אזעקת ביפר זה אמור להיות סטנדרט כי אתה כבר משלם על התקנת אזעקת ביפר שכוללת כבר הכל

ולקחת עוד 80 שקל על משהו שאתה צריך לקבל שכבר כלול בהתקנת האזעקה הזאת זאת גניבה .

פורסם

הוא אומר שזה בעיה ברכב שלי כי צריך להיות בבגאג' לחצן כזה שמדליק את האור כמו שיש בדלתות ואצלי אין אז הוא אמר שצריך להוסיף את הלחצן הזה...

מה בקשר לשאר השאלות?

פורסם
אוקי מה הכדאיות של גלאי נפח? כי הרי צריך להיכנס לאוטו בשביל שהוא יפעל והגלאי זעזועים מזהה זאת בכל מקרה על כל מכה קטנה...?

 

גלאי נפח, או שטח, יהווה גיבוי לחיישן זעזועים למקרים קצוניים שהוא לא יפעל או יתקלקל.

 

בקשר למה שכתבתי בהודעה הקודמת על הטווח עשיתי עוד פעם בדיקה באזור של מרכז מסחרי אם קצת מבנים נמוכים ויצא שהקליטה רחבה מאוד אני משער כ500-600 מטר, הבדיקה הראשונה שעשיתי היתה באזור של בנינים גבוהים והטווח לא עלה על 100 מטר...

מה אתם אומרים?

 

בעיה

גש חזרה שיבדוק.

שינסה עם אנטנה אחרת, ואם לא עוזר, אז עם מוח ואנטנה אחרת.

דרך אגב, באיזה אוטו זה מותקן? , איפה בדיוק ממוקמת האנטנה שמשדרת לביפר?

 

ומכיוון שבבגאג' שלי אין לחצן של האור שפוצחים את הבגאג' ושיהיה אפשר לחבר אליו את האזעקה בשביל שיראו בשלט בגאג' פתוח המתקין אמר לי שאני צריך להוסיף את זה וזה עולה 80 שקל האם המחיר טוב?

כן ולא:

כן כי אם אין לחצן, אז הוא צריך להוסיף לחצן שעולה כמה שקלים, אבל לא זה העניין, הוא צריך גם לעשות חור וכו..

 

לא , כי כפי שרשם קודמי, אם הוא מתקין אזעקת ביפר, אז הפונקציות שלה (שהוא גם מוכר לך) זה שהיא יודעת לסמן מה ברכב נפתח, מכסה מנוע , או דלת או תא מטען.

אז מה? אם הוא מוכר לך מוצר, שיבדוק את הרכב מראש ויאמר לך מראש כמה יעלה סך הכל.

 

אם כך הוא עשה, הוא היה הוגן, יכולת להסכים, ויכולת ללכת.

 

צריך להבין, שאם מחפשים כמה שיותר זול, המוכר,ינסה בכל דרך הגיונית לגבות סכומים נוספים גם אם הדברים נראים לכאורה כלולים במחיר.

 

הכל עניין של משא ומתן,

 

אבל שים לב:

 

אם העבודה איכותית, המח של האזעקה מאוד מוסתר, החיוט כולל הלחמות בחיבורים, התקנה איכותית שלא תתפרק, סירנה במנוע , החיוט משורשר ועוד כאלה ואחרים, אז הסכום של ה80 שח לא צריך להזיז לך.

 

בברכה

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שמע האזעקה של רב בריח לא משהו יש אחת שדומה לה והיא המקורית עם יותר אופציות והיא יותר אמינה קוראים לה GUARD ALARM LS 635 מומלץ בחום טווח קליטה שידור עד 1200 מטר

שברולט קפריס קלאסיק 5000 V8

אחחח איזה אוטו יש לי:-D:-D

פורסם
שמע האזעקה של רב בריח לא משהו יש אחת שדומה לה והיא המקורית עם יותר אופציות והיא יותר אמינה קוראים לה GUARD ALARM LS 635 מומלץ בחום טווח קליטה שידור עד 1200 מטר
לא בשביל משהו אבל בוא ואחדש לך משהו שאף אחד בטח לא יודע מי שהתחיל עם אזעקות ביפר זו רב בריח ומיד אחר כך חברת עארד יצאו גם עם אזעקה שייש בה ים של תקלות והפסיקו לשווק אותה לאחר חצי שנה יצאה שוב פעם לשוק האזעקה של גארד עם כמעט אפס תקלות וזה טוב מאוד לעומת הרבה בריח שכבר עשתה את הנתח שוק שלה ועם אפס תקלות .

עד היום יצא לי להתקין אזעקת ביפר של רב בריח ושל גארד ואני חייב לציין שנייהם טובות לשימוש הסטנדרתי ואם אתה רוצה לנצל את כל הפונקציות כמו פתיחת תא מטען והלאה הרב בריח עדיין עם אפס תקלות לעומת הגארד שהיא דיי מוגבלת

×
×
  • תוכן חדש...