Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תעזרו לי מה דעתכם ? (ליאון טורבו)


elior1111
שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנאי אתה מגזים קשות.

 

לרכב שתי נקודות חוזק עיקריות:

 

1. המנוע שהוא טוב מאד ובעל תחום דינמי רחב קרי גמישות (חבל שרכב הוא לא רק מנוע).

2. איבזור ביחס לרמת המחיר.

 

מכאן מתחילה רשימת החסרונות ואני אתרכז בעיקריות.

 

לחובבי ההגה לצערנו אין מה לחפש בגרסת ה- 20VT4 וזאת מכיוון שהרכב כבד (סביב ה-1.4 טון)

ומערכת מתלים המכויילת לכל מה שתרצו מלבד נהיגה ספורטיבית.

המשקל הכבד מקשה על מערכת הבלימה על ציר זמן.

מערכת האלדקס של הקונצרן בלשון המעטה לא מבריקה ובשילוב עם הכיול הרכרוכי של המתלים מבטיח חיבור שלא מוביל לשום מקום מבחינה ספורטיבית.

ה- 20VT4 תהיה מעולה באוטוסטרדות וכבישים פתוחים ומהירים אך לא מעבר לכך.

שלא תבינו אותי לא נכון ה- 20VT4 הוא רכב מומלץ אבל לא למטרת נהיגה ספורטיבית, זה פשוט לא זה ואין כל כך מה לעשות בקשר לכך לצערי.

 

לדעתי אם כבר ליאון 1.8 טורבו זו גרסת ה- 2X4 החל מהשנים 2003 ואילך.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מר אברגיל

 

מי שיקרא את הערתך יחשוב שהרכב רכרוכי כמו קורוליאונהסויפט אוט' 1600 לאחר אונס קבוצתי בחברת ליסינג, ולא זה המצב.

 

המרחק בין הדרישות הספורטיביות שלך, לדרישות הספורטיביות של 99% מהקוראים או הנהגים כאן הן די רחוקות, וזה בלשון המעטה, והמבין יבין !!!

 

עדיין על ציר הספורטיביות בין 0%----------- ל 100% הייתי מציב את הרכב סביב 75%

חכה לטיפול המתלים שיזיז את הרכב עוד כמה אחוזים שמאלה ונדבר שוב.

 

אכן אתה צודק שהמשקל העצמי הגבוה מעיק על מערכת הבלימה לאורך ציר הזמן, שוב, זה במצב של הדרישות שלך מהרכב, בנושא המנוע כפי ששנינו מסכימים, אין לו בעיה לטפל במשקל, בהאצות ביניים כפי ששמת לב, אתה מקבל בראש עם ה 172 שלך :) בקרוב גם בסיבובים :wink:

 

ניפגש ב"מטווח", ליאור.

 

*עריכה* כבר סיכמנו שאני מנהל מותג "סיאט-ספורט", למה אתה פוגע בתדמית :-P

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאי עם כל הכבוד במטווח האחרון הוצאת מפה ו- GPS על מנת לחפש את ה- 172.

 

בסיבובים מה לעשות ל- 20VT4 אין צ'אנס וזה עוד בזמן שה- 172 שלי יושב על גומי בינוני ומטה (ספורט קונטקט1) ואתה נועל ספורטקונטקט 2 חדשים שהם טובים משמעותית.

 

לגבי האצות ביניים אתה במקסימום באזור (מאחורה) ולא יותר מזה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר אבגיל:

 

1. מחר נבדוק בדיוק ונפרסם כאן.

2. הוראות היצרן שלי (אשתי) מכתיבות רכב 4 דלתות.

אשמח באם תעזור לי לדרג את שלושת רכבי הספורט הטובים ביותר עם מגבלה זו

(סובארו עם עלויות אחזקה, דלק וביטוח כפולות לא נכללת)

 

1. _____

2. _____

3. _____

 

 

seatwtcc_500.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי האישית...

 

1. סיאט לאון 20VT (העדפה שלי מודל ה-2002 עם ה-4X4)

2. גולף V6 עם הנעת ה-4MOTION

3. פיג'ו 306 S16/XSI - גרסת ה-5 דלתות מן הסתם...

 

 

אם מישהו חושב שטעיתי הוא מוזמן לתקן...

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל מה הגולף 4motion?

10% הנעה אחורית?

לגבי הפיז'ו, התכוונת לגירסת ה-3 דלתות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל מה הגולף 4motion?

10% הנעה אחורית?

לגבי הפיז'ו, התכוונת לגירסת ה-3 דלתות.

א. זה לא בדיוק 10%, זה גם ה"אלדקס", אז אין מה לזלזל.

לא ידוע לי על רכב בעל הנעת 4X4 קבועה במחיר שפוי.

 

ב. לגבי הפיג'ו- לא התכוונתי לגרסאת ה-3 דלתות, התכוונתי לגרסאת ה-5 דלתות.

דיברו פה על מכוניות של 4 דלתות לפחות.

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר בנאי, אני מזכיר לך שאני כיונתי אותך לרכב הזה אבל אז עמד השיקול של רכב 4 או 5 דלתות עם פילפל ולא יותר מזה.

 

אני הייתי בוחר:

 

סובארו WRX או GT

סובארו WRX סטישן

אלפא 156

ליאון 1.8T רק בגירסת ה- 2X4

כל זה בהנחה שכופים עלי 4 או 5 דלתות.

 

לגבי עלויות האחזקה, עם כל הכבוד אם הליאונים היו עוברים את ההתעללויות שעוברות האמפרזות אני משוכנע שעלויות האחזקה היו דומות.

 

רכבים שננהגים בעדינות יתר ו/או בקושי בשימוש ע"פ רוב מייצרים עלויות אחזקה נמוכות.

לך מר בנאי זה צריך להשמע מוכר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר בנאי,

 

אין לי בעיה שנעשה בדיקת מאוץ 0-100 מייל שעה ונפרסם.

 

אני מבין שעל בסיס המטווח האחרון אתה מרים ידיים בקטע של אחיזת כביש והתנהגות ומצהיר שה- 172 בנושא זה "תופר" את ה- 20VT4.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נושא ההאצות נבדק, ומעמידה עד לא משנה כמה (אבל מספיקקקק) הלאון 20VT4 סטנדרט מפגר אחרי 172 דור שני סטנדרט.

אני מזכיר שה- 172 דור ראשון במבחן האצה מעמידה עד 100 מי"ש גוברת על ה- 172 דור שני.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר אברגיל, בוא נדייק.

 

בבדיקה זינקתי אחריך ברכב וחצי ... ישנתי ... :?

עד 100 קמ"ש נשארתי אחריך באותו מרחק - רכב וחצי.

מעל זה הסיאט צמצם עליך באיטיות.

מה שאומר שעד 100-120 אנחנו דומים + יתרון של רכב לרנו

מעל זה, הסיאט מושך מעט יותר טוב, לדעתי לא משהו דרמטי.

 

ראוי לציין שהבדיקה נעשתה כשמשכנו הילוכים סביב קו אדום, לפחות אצלך שמעתי את מנתק ההצתה עובד, אם היינו מודדים האצה בכל הילוך מסל"ד ביניים, נגיד 3000 או 4000, הסיאט היה נעלם לך באופק, רוצה להגיד שיתרון השימושיות והנסיעה היומיומית לא קיים ברנו, שם המנוע מתחיל למשוך חזק מאד רק מעל 5500, בסיאט המשיכה זהה ב 3000, 4000, 5000 ולצערי נשארת זהה גם עד 6500.

מסקנה עד כאן: מנוע הרנו ספורטיבי יותר, מנוע הסיאט שימושי יותר.

 

שיפורים:

ברנו, תמורת הרבה אלפי שקלים תקבל שיפור מינורי, המנוע נוצל ונסחט עד תום ע"י הצרפתים

בסיאט, צ'יפ או ניהול מנוע שונה בסכום די נמוך, תוספת של 30 כ"ס, והרכב נעלם לך בכל הילוך בכל סל"ד, שיפור דרמטי יותר של K04 ואינטרקולר חזית יפרק לך וגם לMK1 את הצורה.

עדיין, כפי שאתה יודע, הכח לא עושה לי את זה, צפה לסט KW או קוני בקרוב.

 

אני שמח שאתה אוהב \ מסמפט \ מחבב \ מת \ על הרנו שלך.

אני נשאר עם ה VT-4 :wink:

 

נתראה בסיבובים (פעם אחרונה שראית אותי במראה עשית במכנסיים, לא ? :-D )

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאי אתה מכיר את אפללו בן לולו אכלו לו ושתו לו........ישנתי עלק, התחלתי לצמצם עלק..... התחלתה לצמצם ברגע שהרמתי את הרגל אי שם ב- 120 מי"ש.

 

צר לי ה- SHIFT LIGHT אפילו לא נדלק אצלי כך שאם שמעת מנתק הצתה אז זה המנתק שלך :shock:

 

עם כל הכבוד בטירונות לומדים לא למשוך למנתק בזינוקים.

 

אם אתה רוצה בדיקה נוספת ללא אכלו לי ושתו לי, נתקע לי ברוורס וכדומה, בבקשה.

 

אני מקווה שגם אתה מבין שלבקש ממני לבדוק איך הרכב ימשוך מולך בחמישי כשה- 172 3000 סל"ד ומחוץ לחגורת כח זה פתתי.

 

אתה רוצה להרחיב על בוקר שבת מלבד הזינוק......שם הסיאט התבלט משהו משהו.:roll:

 

לגבי פוטנציאל השיפורים הזמין אתה צודק אכן לקבוצת VAG המוגדשת פוטנציאל אדיר.

אני רק מבקש להזכיר משפט שכתב כאן מוטי, "אם אתה לא מסוגל לנהוג מהר עם 90 כ"ס, 900 כ"ס לא יעזרו לך".

 

דרך אגב, זה נשמע מעליב אחרי 7000 ק"מ עם הרכב לומר "ישנתי", "אני עוד לא מכיר את הרכב".

 

יש לך מזל שלא הבאתי היום את ה"מונית הערבית", כי זה היה נגמר מאד משעשע.

 

המלצה שלי, תפסיק לחרבן על הוינטלטור :-P....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפללו, וינטלטור, הפלת אותי בכיסא מרוב צחוק :-D

 

פרק המשך בקרוב

 

נ.ב: מה שמוטי כתב מאד נכון, בגלל זה אני משפר את עצמי (איתכם) ולא את המנוע הסטנדרטי שלי !

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפללו, וינטלטור, הפלת אותי בכיסא מרוב צחוק :-D

 

פרק המשך בקרוב

 

נ.ב: מה שמוטי כתב מאד נכון, בגלל זה אני משפר את עצמי (איתכם) ולא את המנוע הסטנדרטי שלי !

תן לי לנחש...

מרגע הישמע פקודת "אש" ישבן ה172 נראה לפרק זמן של לא יותר מ7 שניות :shock: .

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...