Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, קרא את השירשור שלי על לוי יצחק האידיוט ... שנכתב בגלל ירידת הערך של הלאון

 

 

נ.ב: והלאון, פרט לירידת הערך המטומטמת, הוא פצצה של רכב במחירים ממש מצחיקים, נכון 2004 עדיין יקר וצפוי לרדת, אבל שים לב שהוא איבד כמעט מחצית מערכו כחדש ...

 

בקיצר, אם אתה מחפש ביצועים לשקל - זה הרכב המשתלם בישראל נקודה.

אם אתה מחפש רכב שישמור על הערך שלו, קנה מיצובארו או מאזטויוטה 1.6 אוט' מגעילה ורופסת ותברך כל הדרך אל הבנק ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

כן ירידת הערך קטלנית אבל האוטו מאד מוצלח,איכותי ואמין מאד,שלי נמכרה מעל המחירון כי היא היתה מיוחדת ומושקעת אבל עדיין הפסדתי עלייה קרוב ל50 אלף שח בשנתיים.

 

לדעתי אם מחירי המכוניות החדשות{הספורטיביות}הלאון היא מציאה של ממש ,יצחק לוי הוא היחיד שקובע את המחיר ללא קשר לנתוני המכונית ואמינותה אם הוא היה קובע לדוגמא ירידת ערך של 10% השוק היה מקבל את זה כמות שהוא ללא וויכוחים. מה שהרגיז אותי היה שגם שהמחיר כבר נמוך יחסית באו ליצנים שהציעו 10-15 מתחת למחירון -----האוטו נמכר 10 מעל!!!!!!

 

אוטו טוב יותר מהגולף והאודי ועל הנאה משלמים

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

ואווווו איזה טירוף פשוט בושה ......

נראה לי שאני מוותר על הליאון טורבו אם זה ככה (וחבל) , ממש אהבתי תרכב הזה אבל אם בשנתיים אני יאבד 50 אחוז מהמחיר אני מעדיף לנהוג על אופניים .

 

אכזבהההה

פורסם

כשאמרתי אכזבה לא התכוונתי לרכב אלה לערך שלו שצונח צניחה חופשית .

וזה באמת אכזבה , ידוע לי שרכב זה ממש לא תוכניות חיסכון אל תשכח איזה רכב היה לי , למקרה ששחכת אז איי 3 טורבו , ואני לא מאחל לך להפסיד כ"כ הרבה על רכב כמו שהפסדתי איתה .

 

אבל אני רואה שהליאון זה סיפור יותר גרוע .

פורסם

לא צריך לאחל לי... לפי הסימלון שלי אני גם מפסיד לא מעט, אז ?

אני בדעה שבסופו של דבר הכל עניין של רצון ויכולת...

אם אתה באמת רוצה את הרכב ויש לך כבר כסף לקנייה למה לחשוב על המכירה כאשר הרכב עוד לא נקנה אפילו...?

 

*אני במיטב האופטימיות ב-5 לפנות בוקר בעבודה...:screwy::oops:

Veni Vidi Vici

פורסם

לפותח השירשור, מכיוון שאני מקבל המון הודעות פרטיות, על חלקן אני עונה באריכות, קבל מספר שאלות שנשאלו ותשובות שלי באדום, אני מקווה שיהיה שווה לך לשלם בזול, לקבל רכב טוב, ולהפסיד מעט יותר מהממוצע בירידת ערך עם השנים.

 

חלק מן השאלות יהיו משונות אולי אבל אני אבקש להתייחס ברצינות (סה"כ 9 שאלות):

1. אם יש לאוטו הזה מחלות מיוחדות? במיוחד במערכת ה-4X4 שכל הזמן מדברים עליה ואם נתקלת בכך?

 

לא נתקלתי, ב60K צריך להליף שמן אלדקס ומסנן - יקר - כ 600 ש"ח, בעבר שמעתי על בעיות במחשבי האלדקס ...

 

2. מחירי ביטוח לרכב גם של מקיף?

 

זול בטירוף, אני משלם 2500 מקיף, כנראה הגנבים לא "גילו" את הרכב

 

3. כמה דלק האוטו "אוכל" בממוצע?

 

בין עירוני חסכוני, 1:10, בלחיצות ירד חופשי ל 1:7.

 

4. לגבי מידת בצמיגים בג'אנטים המקוריים (לדעת אם להחליף עם חבר). אם הם 205/55-R16?

 

המקור אכן המידה שציינת, הגדלה רק תוסיף פוזה ולא אחיזה עדיפה, גם הצמיגים האחרים 225\45 על 17 יקרים יותר, תשקיע את הכסף בבולמים וקפיצים משודרגים - לדעתי

 

5. עלות אחזקה משוערת בחודש (כולל דלק בסבירות של מילוי פעם בשבוע)?

 

לא יודע, דלק הולך לי 60 ליטר בשבוע, טיפול גדול אני עושה החודש, פרט לכך לא היתה לי אף בעיה

 

6. לאיזה חלקים יש בלאי מואץ? ואיזה חלקים יקרים לתיקון?

 

כמו כל קבוצת VAG, כל הדברים המקוריים יקרים, אין בלאי מואץ לשום רכיב, מערכת ההנעה מסוגלת לטפל גם ב 300 כ"ס, וגם המנוע נחשב לאחד המנועים המוצלחים בעולם, גם בתצורת ה 180 כ"ס וגם יותר (אני לא שידרגתי)

 

7. מרווח טיפולים ועלותם?

 

היצרן אומר כל 15 טיפול קטן (בטוח קרוב לאלפיה במוסך מורשה) כל 30 גדול, כל 60 גדול יותר, סה"כ סביר

 

8. יתרונות וחסרונות שלך.

 

יש על הרכב סיקור של אודי עציון היום במגז*ן ממון של ידיעות, סה"כ מנוע אדיר וגמיש בטירוף, גירסאת ה4X4 מתנהגת מעולה, אבל עדיין הרכב משפחתי ומפנק

 

9. מצב השוק של הרכב (הבנתי שהוא לא משהו).

 

על כלי שחוט, משלמים מעט (ואח"כ הרבה בתיקונים) על כלי טוב (נדיר למצוא) כדאי לשלם, שלי למשל במצב חדש לחלוטין, ללא אף נגיע הוללא גרם פחחות, הכל במקום הכל מקורי, גם ב 10K מעל המחירון אני לא מוציא אותו, וכמוני יש לא מעט, מי שרוצה לקנות במחירון שיקנה מיצחק לוי.

 

אבקש ממך להתייחס ברצינות ובכבוד למה ששאלתי ואם אינך מועניין לענות על השאלות או חלק מהן - אני אבין, זאת זכותך.

 

מקווה שהתייחסתי מספיק ברצינות, תוכל לשים את המודעה בפורום למען אחרים שבטוח מחפשים חוות דעת, ליאור.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

4RUNNER,

 

מה הדעה הסובייקטיבית שלך לגבי יכולת הלאון טורבו לספק הנאה מנהיגה ותיקשורת/היגוי?

קראתי סיקורים, מעניין אותי לשמוע את דעתך.תודה.

פורסם

4RUNNER, אלה שאלות שאני שאלתי.... חחחח... תן פידבק על השאלות!! :smile:

באמת טוב שפרסמת את זה, זה יתן פידבק לשאלות רבות שישאלו בהמשך...

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ה-1.8 האוטמטית היא ללא טורבו ובעלת 125 כ"ס.

ביום שיש האחרון בעיתון "ממון" של "ידיעות-אחרונות" הלאון הומלצה מאוד אך אמרו שנקודת

התורפה של הדגם היא ה-1.6 האוטומטית, לא היה איזכור לדגם ה-1.8.

 

בכל אופן, ל-1.8 לא ידועה שחיקה מוגברת, שכן היא מתפקדת כמשפחתית קומפקטית רגילה.

 

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
4RUNNER,

 

מה הדעה הסובייקטיבית שלך לגבי יכולת הלאון טורבו לספק הנאה מנהיגה ותיקשורת/היגוי?

קראתי סיקורים, מעניין אותי לשמוע את דעתך.תודה.

דבר ראשון, קוראים לי ליאור, דבר שני, לגבי הנאה מנהיגה, אני מחלק את זה לשתיים:

 

בנהיגה יומיומית ובכבישי ישראל העמוסים והמסריחים, אחלה תענוג שבעולם (עד כמה שניתן) מנוע גמיש בצורה מדהימה, משיכה מסל"ד מאד נמוך והשהיית טורבו כמעט בלתי מורגשת (בגלל שהK03 הינו טורבו קטן ומהיר, המספק המון מומנט בסל"ד נמוך) בנוסף, המתלים וההתנהגות המשפחתית לא מענישים אותך בכל בור או מכשול שמע"צ מייצרת לנו כל מטר, בלמים נהדרים, היגוי סביר ועם רגש טוב מאד, צריך לזכור שזו שילדת לאון קצת יותר איכותית משאר הסיאטים !!! , וטובה וספורטיבית בהרבה מהמקור עליו היא נשענת (הגולף), כסאות ותנוחת נהיגה מעולים (כיוון כיסא מלא + גובה + כיוון הגה מלא, כולל הזזה שלו קדימה אחורה !!!) בקיצור רכב משפחתי, חזק מאד, מאובזר מאד, נח בצורה מעולה, 6 הילוכים סופר קרובים, ABS, TCS וכל שאר האלקטרוניקה האיכותית של קבוצת VAG.

 

בנהיגה "מבצעית" ובכבישים הנכונים, הרכב מרגיש חזק מאד, במיוחד בהאצות ביניים, למרות שאני עדיין לא מנצל את מלוא היכולת, אני עדיין לומד את הרכב, הרכב שלי הוא בגירסאת ה 4X4 כך שתת ההיגוי לא קיים, אבל כאן המתלים (לדעתי) מעט רכים מידי, במיוחד הבולמים, דבר שאני רוצה לשפר באמצעות סט ספורט של KW או בולמי קוני ספורט + קפיצי הנמכה קלים, החלטה תוך חודש, קשה למצוא סט כזה עבור גירסאת ה 20VT-4 הנדירה, ובארץ אף רכב כזה לא עבר שידרוגי מתלים (רק מנוע) מה שמצביע על רמת הנהיגה שלנו ... :) , יתרון נוסף הוא שוב, המנוע החזק והגמיש, דבר שמאפשר סגירת ישורות מטורפת וצריך מאד להיזהר מקצב העלאת המהירות, רוצה לומר שלמרות שהנתונים היבשים מדברים על משהו כמו 7.5 שניות 0-100, עדיין בהאצות ביניים הרכב מעולה ומתקרב לביצועים של הWRX (גם במבחני ההשוואה כתבו זאת מספר פעמים), עוד יתרון שאני לא מתכוון לנצל בשלב זה הוא יכולת שידרוג ההספק, עד 225 כ"ס בקלות ובזול ע"י תוכנת ניהול מנוע שונה, ושמעתי על כלים שחצו גם את קו ה 300 כ"ס עם K04 ואינטרקולר, הגיר ומערכות ההינע שהן סטנדרטיות בקונצרן (ומורכבות בגולף 4MOTION ובאאודי TTQ) מסוגלות לטפל בהספקים של עד 350 כ"ס ללא שידרוג !!!

 

"כח סוס" : קבל ח-ח על השאלות, לא רציתי לכתוב את שימך כי השאלות היו בה"פ ולא קיבלתי ממך אישור לפרסמן :wink:

 

שבת שלום: ליאור.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...