Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר על רביעיית צמיגי מישלין 15 אינץ' 195 חתך 60 מסדרת אנרג'י.

1900 שקל במזומן כולל מע"מ על הרביעייה

מחיר טוב לדעתכם? או שיש לכם מושג על מקומות זולים יותר באיזור השרון?

פורסם

יקר מאוד

רק לשם השוואה קניתי רביעיית 195/50/15 dunlop sp-sport 2000 ב- 1600 שקל

אז אני אל רואה שום הצדקה למחיר כזה על מישלין אנרג'י שהם ברמה נמוכה יותר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

הצמיג הזה הוא ממוצע ומטה.

תשיג טובים ממנו בהרבה בסביבות ה 1300 ש"ח לרביעיה.

 

השם מישלין במקרה הזה לא מוסיף כלום חוץ מכסף לחברה.

פורסם

הוא שאל על המישלין , לא על צמיגים אחרים.

 

המחיר סביר עבור הצמיגים הספציפיים הללו , גם אם לא מבריק.

 

שקול צמיגים אחרים - מה אתה מחפש בצמיג , ועבור איזה רכב ?

פורסם

האמת שיש לי רביעייה של מישלין ואני הייתי מאוד מבסוט מהם.

לא יודע למה אתם אומרים שמישלין זה צמיג ממוצע ומטה, אלופת העולם בפורמולה 1 משתמשת בצמיגים האלה ובעצם חוץ מ6 יצרניות בפורמולה 1, כולן משתמשות במישלין.

לגבי המחיר, אחי קנה זוג של DUNLOP ב700 שקל שזה גם יותר זול לגבי מחיר שמישהו ציין פה.

האוטו הוא VOLVO S70

פורסם

אין דין מישלין אנרג'י כדין הדגמים הספורטיבים של מישלין (סידרת פיילוט).

אתה בטח לא רציני בהשוואה לצמיגים של F1...

 

ובנוגע לדנלופ, הם מייצרים יותר מדגם אחד של צמיג, אז המידע שנתת חסר תועלת. בנוסף, מחיר של צמיג מושפע גם ממבצעים שונים, שרובם (לצערנו) נובע מתאריך יצור פרה-היסטורי. 700 ש"ח לזוג צמיגים בני שנתיים - שיהיה לבריאות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אשמח לקבל המלצה לצמיגים 15\65\195 לסקודה אוקטביה. מחפש פשוט צמיג משתלם. כלומר אריכות חיים, אחיזה סבירה ומחיר לא יקר מידי. בערך 300 שקל לצמיג.

פורסם
אשמח לקבל המלצה לצמיגים 15\65\195 לסקודה אוקטביה. מחפש פשוט צמיג משתלם. כלומר אריכות חיים, אחיזה סבירה ומחיר לא יקר מידי. בערך 300 שקל לצמיג.
Falken Ziex 326

הרכבתי על האוטו שלי רביעיה לפני חודש לערך, המידהש לי נדירה הרבה יותר [195/65/R14]

והמחיר היה 1000 שקל לרביעיה.

הצמיג מדורג כצמיג ממוצע, ואם תערוך עליו חיפוש תמצא שהוא תמורה מעולה למחיר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

משעשע לקרא את כל התגובות ה"מלומדות"

 

איזה פרמטרים יש לכם על מנת לתת חוות דעת אמיתית ולא משוחדת על צמיג כזה או אחר?

זה אמור להיות פורום מקצועי ורציני.

מישלין הוא צמיג טוב (אני לא עובד אצלם )

ו1900 ש"ח הוא מחיר סביר עבור המידה הזו.

אני קניתי רביעיה ב1600 אבל במידה קטנה יותר

 

אתם באמת חושבים שרביעיית דנלופ ב1300 "יותר טובה" ממישלין או להיפך?

במחירים האלה כולם צמיגים בסיסיים.

אם הבחור נהנה פסיכולוגית ממישלין שיקנה מה כבר ההבדל?

יובל

פורסם
משעשע לקרא את כל התגובות ה"מלומדות"

 

איזה פרמטרים יש לכם על מנת לתת חוות דעת אמיתית ולא משוחדת על צמיג כזה או אחר?

זה אמור להיות פורום מקצועי ורציני.

מישלין הוא צמיג טוב (אני לא עובד אצלם )

ו1900 ש"ח הוא מחיר סביר עבור המידה הזו.

אני קניתי רביעיה ב1600 אבל במידה קטנה יותר

 

אתם באמת חושבים שרביעיית דנלופ ב1300 "יותר טובה" ממישלין או להיפך?

במחירים האלה כולם צמיגים בסיסיים.

אם הבחור נהנה פסיכולוגית ממישלין שיקנה מה כבר ההבדל?

יובל

יובל, ברשותך, בולשיט.

 

מישלין זו חברה, גם דאנלופ זו חברה וגם קומהו וגם יון-לינג-בשקל-מהשוק.

לכל חברה יש ליין דגמים, להשוות את הצמיג הירוק של מישלין לצמיג ביצועים מובהק של דאנלופ ייתן תוצאות מאוד מסויימות ולאוו דווקא מחמיאות לכל אחד מהצמיגים.

אתה רוצה להשוות? תשווה צמיגים מאותה משפחה:

צמיגי ביצועים

צמיגים ירוקים או צמיגי אל תקר או לא משנה מה אבל

אל תבוא ותבלבל את המוח עם עם "אתם אמורים להיות פורום מקצועי" ורפש מהסביבה כשאתה בעצמך חסר כל ידע בתחום, אנשים קוראים פה ועלולים לקחת אותך ברצינות.

הבחור ביקש חוו"ד על מחיר עבור צמיג מאוד מסויים - מישלין, חברה ממותגת היטב, מסדרת אנרג'י - שהינה הסדרה ה"ירוקה" שלהם, סדרת כניסה עם מאפיינים של חיים ארוכים על חשבון אחיזה וביצועים.

מחיר שכזה עבור המישלינים הוא מעט מוגזם מכיוון שטלפונים לכמה פנצ'ריות אלמנטריות יניבו מחירים אחרים לגמרי למידה הזו.

בנוסף הוצעו לו פה צמיגים אחרים שמהווים חלופה טובה לפחות כמו ההצעה הראשונה שהוא הביא - כך ששוב, לדברים שלך אין בסיס.

 

 

צר לי על השפה הבוטה, אבל נראה לי שהיא לחלוטין במקום.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אז זהו שהיא לא

 

בין אן טעיתי ובין אם לא

אין צרך לנהל דיון בצורה כזו. מה כבר נאמר ועל מה אנחנו מדברים?

ולגופו של עניין אני עומד מאחורי מה שאמרתי ואתה בעצמך מחזק את דברי

:הצמיגים הירוקים של מישלין נותנים אריכות ימים וחיסכון מסויים בדלק.

אלה פרמטרים חשובים למדי ביחוד שהוא מתכוון להתקינם ב"פררי טסטה רוסה" שלו...

אז תירגע רון ידידי

פורסם

אתה טועה יובל, כי אורך חיים וחיסכון בדלק הם בערך הדברים הטובים היחידים שאפשר להגיד על גושי הפלסטיק האלה, וגם הם בספק מאוד גדול.

היו לי על הרכב, לא התרשמתי בכלל. אחיזה גרועה מאוד על רטוב, ועל יבש הם סתם רועשים וצועקים תחת עומס.

 

 

פשוט לא שווים את מחירם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קיבלתי הצעת מחיר על רביעיית צמיגי מישלין 15 אינץ' 195 חתך 60 מסדרת אנרג'י.

1900 שקל במזומן כולל מע"מ על הרביעייה

מחיר טוב לדעתכם? או שיש לכם מושג על מקומות זולים יותר באיזור השרון?

יש לי ניסיון מצוין עם מישלין אנרג'י במידה 195/60R15 88H. אני מרכיב אותם בקביעות למכוניות סאאב 900 של בני משפחתי וחברים שלי. הרכבתי בסאאב 900 של אבא שלי אחרי שהיו מורכבים בה Dunlop SP-Sport 2000, והמכונית התחילה להתנהג הרבה יותר טוב, במיוחד בתחושה בהגה. האנרג'י הם צמיגים ללא אופיין ספורטיבי, ונותנים חבילה מצוינת לסגנון נהיגה רגוע.

מחיר של 1900 ש"ח לרביעיה הוא סביר בהחלט כאשר הוא כולל הרכבה, איזון, שסתומים חדשים ומע"מ.

בברכה,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

מחיר של 1900 ש"ח לרביעיה הוא סביר בהחלט כאשר הוא כולל הרכבה, איזון, שסתומים חדשים ומע"מ.

בברכה,

אורן

מה זה שסתומים חדשים לגלגלים?

:shock3:

 

אביחי

×
×
  • תוכן חדש...