Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ונטילים.

 

גם הם מתחילים להתבלות מתישהו. כאשר שמים צמיגים חדשים - רצוי להחליף גם אותם.

 

יובלי/סאאב.

 

מצטער - כבוגר 4 סטים של אנרג'י (מכוניות שונות) - לא שווים את מחירם.

אחיזה לא בשמיים (צווחות בסיבובים , כמיטב מסורת ה"ירוקים") , נוחות בינונית (טובה ביחס לירוקים אחרים ,נחותה ביחס לצמיגים רכים אחרים) , חסכון לא משמעותי בדלק (אחוזים בודדים -אם בכלל), וכל זה במחיר מופרז (בארץ) עבור צמיג כזה.

במחיר זהה ניתן לקבל תוצרת טובה יותר.בחו"ל המחירים עבור מישלין שפויים יותר. בארץ אין הצדקה למחירם ביחס למתחרים.

 

ואין שום ,אבל ממש שום קשר בין צמיג F1 כלשהו , מכל שנת ייצור - לצמיג כביש , בטח אחד ירוק.

זה כמו להשוות ססנה ל-F16 איי. שניהם טסים.

פורסם

יש לי על הטויוטה את הצמיגים המדוברים במידה 195\60\15 = מישלין אנרגי, רכב 2003, 40 אלף ק"מ, הצמיג נראה כאילו עבר 10 שנים של סבל, בקיצור נגמרים מהר מאוד.

בדקתי לאחרונה בפורומים ובאתרי צמיגים, חד משמעית הדנלופ מסידרת הספורט הינו צמיג ברמה עולמית, במיוחד ה SP.

לאחרונה גם עשיתי סקר קצר, המקום הכי ול זה בשפרעם, 500 שקל פחות מכל מקום אחר, 4 צמיגי דנלופ מדגם 490 שהוא לא ספורטיבי , ב 1300 כולל איזון וונטילים וכו....מתאריך של חצי שנה אחרונה.

 

בקיצור, תבדוק טוב טוב לפני שאתה קונה.

פורסם

רציתי לחזק את ידיו של יובל501.

 

הסיטרואן שלי נועל 195/65/15 כנ"ל. הם הותקנו ברכב על חשבון לובינסקי, אחרי קריאת-יצרן להחלפה. עשו 60 אלף כבר. האחוריים נראים מצוין, ואילו בקדמיים קצת נחתכו קוביות. מניסיון שלי ברכבים וצמיגים אחרים, זה נורמלי למדי, ובמיוחד עם נוסעים בשבילים כמוני. בכל הצמיגים יש סדקים נימיים שנובעים משמש, אבל זה גם סביר וקרה לי הרבה פעמים בעבר.

לפני כמה זמן חיפשתי הודעות בפורום מבעלי ניסיון שהחליפו צמיג כזה בדיוק בסוג אחר, או להיפך. כל מה שמצאתי זה הרבה ברברנים שכותבים "צמיג X הרבה יותר טוב", כאשר אין להם כל ניסיון מעשי, או הסבר מה יותר טוב.

ברור לי שיש כאלו עם אחיזה טובה יותר, אבל הצמיג שלי המקורי מבצע בפועל את המשימה בצורה כמעט מושלמת. פעם אחת בלבד נזרק לי קצת הזנב בשלולית בסיבוב, אבל הרכב התאפס מיד והמשיך. המון פעמים חציתי שלוליות בכבישים מהירים בלי להרגיש בכלל. נראה שהוא שותף מצוין לסי5 גם מבחינת השקט המופתי בתא הנוסעים, ויללות צמיגים אני שומע רק אם לחץ האויר נמוך מדי. גם צריכת הדלק מצוינת.

אז אם יש פה מישהו רציני שיכול לספר על החלפה של מישלין כאלו במשהו אחר, מה יצא לו מזה, וכמה זמן החזיק הצמיג החדש, אנא שתף את כולם.

פורסם

רוצה ראש בראש ? בבקשה.

 

במזדות ליסינג.

3 הגיעו עם ברידג'סטון (B391 , לא פאר היצירה), אחת עם האנרג'י.

כמו כן היו על המזדות לדורותיהן רביעיית קלבר (הדור הקודם,לא זוכר שם) , רביעיית אקונוקונטי , ועוד תוצרות ג'יפה כמו SAVA ,אליאנס , קוריאני בשם SONAR (פחד אלוהים) וזהו בערך.

 

המישלין אחזו בינוני. מעט מעל התוצרות הממש זולות , פחות מהברידג'סטון , קונטי וקלבר.

אורך חיים ? עזוב. אני , הנהיגה שלי , והשלדה המגוחכת של הלאנטיס - לא מתכון לחיים ארוכים. דומה בכולם , בין 20 ל30K.

 

צריכת דלק זהה , 1 ל-10.

 

בקיצור - לא שווה את המחיר.

 

עכשיו בוא ספר לנו אתה על אילו חלופות נהגת באותו רכב, שנחכים גם אנחנו.

פורסם

לגבי המישלין:

בסובארו שלי (175\70\13) היו לי משלין, היו לי אח"כ גם ברידגסטון, אח"כ גם קונטיננטל , היום יש לי דנלופ מדגם LM702, אני יכול לומר עם יד על הלב....הדנלופים עד היום היו הכי מוצלחים וגם עם החתך הכי ספורטיבי ולכן אני ממליץ עליהם מכל הלב.

פורסם

אז הנה תורי:



היו לי מישלין מקוריים בסקסו 1.4 ידנית, שהחלפתי רק אחרי חמש שנים, וגם זה בעיקר בגלל סדקים בצדדים בגלל השמש. הרכב עשה איתם כמעט שמונים אלף. בלי בעיות בכלל, ועם צריכה מדהימה, כמו שרק סקסו יודע.

ואז עשיתי טעות גסה. חסכתי כמה שקלים, וקניתי איזה תחליף כזה שאפילו את שמו אני לא זוכר כרגע, ויש גשם בחוץ, אז אין לי כוח לצאת לבדוק. אבל מה שחשוב הוא שאשתי החליקה עם הצמיגי צעצוע האלו במהירות אפס בירידה מפותלת בתוך נצרת, וזה עלה לנו הרבה. קרוב לאלף שקל להחליף שני מיסבים, גלגל מחזיר שמן וכולי.

בגלל זה היום אין לי שום כוונה ללכת על פחות מהצמיג המקורי.

ולכן בעיקר מעניין אותי לדעת עם יש דנלופ במחיר דומה למישלין אנרגי שייתן לפחות אותו הדבר, ואולי מעט יותר בתחום האחיזה.

ודרך אגב, אוסיף לרשימה את היוקוהומה העלובים שנועלת המאזדה 3 שאני נוהג בה הרבה עכשיו. מבחינת תחושה וחריקות בסיבובים הם ממש לא מה שהייתי שם על האוטו הזה. הם גם נוטים להחליק לי בזינוקים מעט-פראיים. יכול להיות שזה הצמיד שהליסינג בחר, ולא הצמיג המקורי ?

פורסם

בפעם הבאה אל תקנה צמיג זבל. זה לא או מישלין או סיני - יש הרבה חברות עם דגמים טובים בטווח רחב של מחירים ותמורה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אז ככה , ה-RS שלי עברה 3 סוגי צמיגים

 

בהתחלה יוקוהומה חמש משהו ..הדגם הספורטיבי , אחלה צמיגים

אח"כ מחוסר תקציב קניתי מישלין אנרג'י מחודשים , על הפנים ממש על הפנים

מהדנלופ אני מאוד מרוצה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

שמר,

 

בהחלט ייתכן שצמיג שמתנהג בצורה אחת על מכונית מדגם מסוים, יתנהג אחרת על מכונית מדגם שונה. לא רק שייתכן, אני גם בטוח בכך. בהודעתי הקודמת כתבתי כי יש לי ניסיון מצויין עם הארג'י על מכוניות מדגם סאאב 900, וכן כתבתי: "האנרג'י הם צמיגים ללא אופיין ספורטיבי, ונותנים חבילה מצוינת לסגנון נהיגה רגוע." בסאאב 900 של אבי, האנרג'י החליפו דנלופ SP Sport 2000, שהתנהגו לא יפה, וגם הלכו אחרי כ 40,000 ק"מ כתוצאה מהפרדה בין רובדי הסוליה. האנרג'י מגרדים אצלו כעת את ה 50,000 ולפי מצב הענינים כרגע, הם בהחלט יעברו את ה 100,000. הוא רגיל לעשות כ 100,000 על סט צמיגים, והוא נוהג רגוע מאוד.

אני באופן אישי, נוסע כ 130,000 ק"מ על סט צמיגים בסאאב 99 שלי, שיש לו מתלים משודרגים (קמבר וקסטר חריפים יותר מלפנים, מוטות מייצבים וקונפגורצית קפיץ / בולם קשיחה). עד היום נסעתי על יוקוהמה A509 - מעולה בסיבובים ועל כביש רטוב, אך נסיעה קשה כאבן, מישלין פיילוט HX - הנאה צרופה וחבילה מצוינת לסוגי נהיגה שונים, מישלין Primacy - דגם שהחליף את ה HX ועולה עליו בכל תחום במיוחד בסיבובים ועל כביש רטוב והיום על קונטי סופרקונטקט 2 שמאוד מאכזבים בסיבובים ובכביש רטוב. הסט הנוכחי כעת עם 35,000 ק"מ ואני שוקל להעבירם למכונית אחרת ולחזור ל Primacy.

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
אז ככה , ה-RS שלי עברה 3 סוגי צמיגים

 

בהתחלה יוקוהומה חמש משהו ..הדגם הספורטיבי , אחלה צמיגים

אח"כ מחוסר תקציב קניתי מישלין אנרג'י מחודשים , על הפנים ממש על הפנים

כמות השטויות שאתה רושם היא משהו אגדי.

אתה משווה צמיג מחודש לצמיג חדש ? אם זו הייתה אותה רמה - אף אחד לא היה קונה צמיגים חדשים.

 

תשווה תפוחים לתפוחים , לא לאבטיח שעומד חודש במקרר.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם
יש לי על הטויוטה את הצמיגים המדוברים במידה 195\60\15 = מישלין אנרגי, רכב 2003, 40 אלף ק"מ, הצמיג נראה כאילו עבר 10 שנים של סבל, בקיצור נגמרים מהר מאוד.

בדקתי לאחרונה בפורומים ובאתרי צמיגים, חד משמעית הדנלופ מסידרת הספורט הינו צמיג ברמה עולמית, במיוחד ה SP.

לאחרונה גם עשיתי סקר קצר, המקום הכי ול זה בשפרעם, 500 שקל פחות מכל מקום אחר, 4 צמיגי דנלופ מדגם 490 שהוא לא ספורטיבי , ב 1300 כולל איזון וונטילים וכו....מתאריך של חצי שנה אחרונה.

 

בקיצור, תבדוק טוב טוב לפני שאתה קונה.

 

 

שלום, יש לי גם טויוטה,רק שנת 2007. רכשתי אותם צמיגים, וכעט אחרי 40 אלף, הקדמיים גמורים.

כנראה נפלנו על סדרה לא טובה.

מנסיו ןקודם,ברכבים אחרים, הצמיגים היו מחזיקים 90 אלף.

איזה צמיג רכשת עכשיו ?

×
×
  • תוכן חדש...