Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד סיפור על אילת:

 

 

בגיל 16, כשההורמונים משתוללים החלטנו לרדת לאילת כמה חבר'ה.

 

בין היתר נדבק אלינו מישהו שהיה בטוח שהוא מתנה מהאלים למין הנשי. שרירי וטיפש.

 

הוא ניסה להתחיל עם כל מיני בנות בכל מיני מצבים וזה פשוט לא הלך לו.

 

ישבנו רחוק ממנו על באר ולידנו ישבה מישהי שאנחנו לא מכירים ואמרה שהוא פתטי. התפתחה בינינו שיחה ערה ביותר.

אחרי כמה דקות אחד מאיתנו קם אליו, ואמר לו שההיא על הבר נדלקה עליו ואמרה שהוא חמוד, נראה טוב, סקסי ושאר ירקות.

הוא נתן לו קש ביד, ואמר לו שהיא אומרת שאם הוא מעוניין שיכניס את הקש שלו למשקה שלה ויצטרף אליה.

האדיוט קנה את זה, ומלא בבטחון תקע את הקש במשקה שלה תוך כדי שהוא מחבק אותה.

 

הבחורה שהייתה בשוק טוטאלי הסתכלה עליו והכניסה לו כזאת סטירה שמההלם הוא פשוט התבלבל ונפל מהכיסא.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פדיחות שהיו לי יושב באמצע השיעור מחכה לצלצול, הצלצול מצלצל וכולם קמים לכיוון היציאה רק חבר שלי קורא לי ואני נשאר בכיתה איתו ועוד כמה חבר'ה מסתובבים בכיתה פתאום אני אומר לו ראית איזה כוסית המורה נראתה היום? פתאום אני הולך לכיוון הדלת ורואה את המורה עדיין מסדרת את הדברים לתיק ומסתכלת עליי במבט של שטן!

 

 

עוד קטע שהיה לי נסעתי עם חבר באוטו כשאני נוהג הגענו לכביש עירוני עם 3 נתיבים כשעל אחד הנתיבים

באמצע עומד פח ענקי כנראה התגלגל בלי כוונה אז נסעתי לכיוון הפח ברגיל כדי להפחיד את החבר שאני לא רואה את הפח הענקי! וממש ממש ברגע האחרון סובבתי את ההגה והתחמקתי אבל מאחורי היה אוטו ופתאום אני שומע חרייייייקה עצבנית וצווחנית על כל הרחוב מאחורי!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

טוב, מה לעשות אני ידוע בהתקפי סטלנות ובפליטות פה שמממממממש לא במקום

 

(תשאלו את סהר, sayed מהפורום)

 

1) אז ככה, הימים: ימי כיתה י' הטובים, אני וחבר שלי דור נוסעים באוטובוס. יום גשום, הנהג לא מפעיל מגבים ונוסע כמו אדיוט שכל השמשה מלאה במים. אני עושה לחבר שלי דור:"תראה ת'אהבל הזה, לא מפעיל מגבים" הנהג הסתובב, דפק לי מבט רצחני, והפעיל מגבים.

 

2)שוב ימי כיתה י', הפעם אני וחבר שלי דור חוזרים מבית הספר (אחרי שהמורה העיפה אותנו וצעקנו לה "יש!" כי צעקנו אין ערבים אין פיגועים בשיעור מתמטיקה שיש שמה ילדה חצי ערבייה חצי צ'כית)

בקיצור כל פעם אנחנו מריצים את הרצף של אין ערבים...וכו'... אנחנו מתחילים להריץ, פתאום חבר שלי לא עונה. אני ממשיך להגיד אין ערבים.... פתאום אני קולט מלא פועלי גינון ממוצא ערבי מסתכלים עלי, הם מחזיקים מעדרים וטוריות ומסורים חשמליים, אני כזה פאאקינג שיט, תפסנו ריצה וברחנו וניקרענו מיצחוק.

 

3)שוב ימי כיתה י', מבחן חוזר בהיסטוריה. היו שמה רק מורות וישבתי ליד חבר שלי. שנינו חסרי תאקט. קיצור אחת המורות, צעירה וחמודה, עם בגדים מאוווווד צמודים, יושבת על כיסא (סביר להניח שיצא ממנו בורג בולט...אמממ לא נישמע טוב....) אנחנו שומעים רעש של משהו ניקרע, והמורה נהיית אדוממממההה.

היא באה למורה אחרת, עושה לה "ניקרע לי המכנס... בתחת..." אז אף אחד לא שמע, אני קראתי את השפתיים שלה שומעתי קצת כי הייתי יותר קרוב אלייה, והתחלתי להיחנקקקק מצחוק. חבר שלי עושה לי מה יש לך? אני עושה לו בקול וכוווווולם שומעים:"לצחית ניקרע המכנס בתחת" וכווולם נחנקים מצחוק!!!!!!! וחבר שלי ניקרע וחוזר אחרי!

המורה, צחית, נהייתה אדומה, וניצמדה לקיר עד סוף המבחן ולא זזה מהקיר ונעמדת כמו בלוק.

 

4) פאדיחה דיי טרייה, הייתי ביומולדת של חבר שלי לפני שבועיים ברחובות.קיצור הוא החליט שצריך להוסיף פחמים למנגל.הוא עושה לי קח תחזיק את הרשת, היה עלייה שיפודי פרגיות. אני כזה רואה שייקח לפחמים זמן להידלק ולא היה לי כוח להחזיק את הרשת, שמתי קצה אחד של הרשת על החומה ובקצה השני שמתי כיסא. הכל טוב ויפה באתי לשבת עם החברה, ישבתי על כיסא ובאינסטינקט משכתי את הכיסא שעליו נישענה הרשת כדי להשעין עליו את היד..........כולם ניקרעו עלי מצחוק, היו שמה גם בנות, אני כולי התנצלתי....מיסכן.....הוא כולו מבואס אוסף את הפרגיות ישר לפח.....

 

יש עוד מלא אני לא זוכר, סהר תעזור לי להזכר......

 

 

חחחח איתמר ג'ורג'

פורסם

נזכרתי בעוד כמה:

 

1) סהר אתה זוכר את זה: בכיתה י' למדנו עם מורה "קצת" מסובב (דוד). בוא נגיד ככה שהמורה מאלכס חולה אהבה זה חיקוי שלו (כן כן....הוא האורגינל) קיצור אני וסהר ועוד מישהו מתחילים לדבר על איזו מישהי על החזה שלה (יש לה חזה....שתהיה בריאה) "מה היינו עושים לה..." קיצור ההוא חייך, ועושה לי:"אייייייייייתמר תגיד לי מה אתה, שוער?" ועושה תנועות עם הידיים.....

 

2)עם אותו מורה, במעבדה באלקטרוניקה שרפתי נגד. היה ריח מסריח. באותו רגע מישהו תקע נאד שהשפד"ן היה מתבייש בריח. ההוא בא אלי עושה לי מול כל הכיתה:"אייייתמר מה שרפת לי הפעעם?!"

ובגלל הבן זונה הזה כולם חושבים שאני תקעתי את הנאד!

 

3)פאדיחה שקרתה לחבר שלי בטירונות (לפני כחודש, טירונות עתודאים):

אנחנו יושבים באוהל, מדברים על המפקדים. ואני התחיל ויכוח ביני לבין חבר שלי לגביי המפקד שלנו אם השיער הלבן זה שלו טבעי או חימצון (ועם עוד כמה ירידות וקללות על הדרך) ופתאום חבר שלי בא ביציאה:

 

חבר שלי: המפקד שלנו הומו, אני מכיר את המבט הזה

אני: אה כן? איך אתה יודע יש לך נסיון?

חבר שלי: לא לא, מה פתאום (עזבו שמאותו רגע נפלנו עליו שהוא אוכל בתחת מהמפקד)

 

פתאום אני קולט שהמפקד עמד ליד האוהל ושמע את כלללללללל השיחה שלנו.

הקטע הכי קורע, שלמחרת בבוקר הוא הוריד את אותו אחד למצב 2 (מי שזוכר/מכיר, זה כאילו שאתה בא לעשות שכיבות שמיכה אבל נישאר באויר) ואותו אחד הפתדח כי ירדנו עליו שהמפקד רוצה להביא לו בתחת. והכי מצחיק, המפקד עושה לו "תרים תתחת שלך, תבליט אותו" :lol:

 

4) פאדיחה שקרתה לחבר שלי בכיתה י', אם הוא יסכים נפרסם את שמו:

שיעור אלקטרוניקה עם אותו מורה כמה ילדים החליטו לעשות מתקפת "טפו טפו"

המורה (אותו אחד שבאלכס חולה אהבה מחקים אותו) בא לחבר שלי עושה לו ****, תביא לי צינור שלך!!! בהתחלה אף אחד לא הבין, חבר שלי נותן לו את הטפו טפו כמו ילד טוב, וכולם נקרעים מצחוק...

 

5) כיתה י', יום העצמאות. חבר שלי דור הזמין אותי לבוא אליו לאכול על האש עם המשפחה.

כללללללללל הדודים הסבים והסבתות שלו היו שמה וראיתי פלפלים מטוגנים. אני כזה אוכל בשקט (פעם ראשונה שכל המשפחה ככה ואני אוכל אצלו שכולם אצלו, לא נעים) ולקחתי פלפל אחד. חבר שלי עושה לי תיזהר. אני עושה לו אל תדאג אני רגיל לאכול כאלה בבית. טעמתי אחד,

ולא היה נעים לי שהיה לי חריף מדי (סבתא שלו הכינה את זה...) ומרוב שהיה לי חריף התחילו לרדת לי דמעות מהעניים למרות ששתיתי מים. פתאום כל התשומת לב אלי, אני כולי מת מהפאדיחות, והורדתי בקבוק של מים מינירלים.......

 

מאותו היום לא הכנסתי פלפלים כאלה לפה....חחחחח

פורסם

סהר גם את זה אתה מכיר:

יש לנו מורה, "קצת" גורילה, בשם מילה. המצאנו עלייה רצף:"מילה גורילה פידרילה שרלילה"

אני סהר ועוד 2 ילדים עומדים במדרגות ושאלתי אותם אם מילה גורילה פידרילה באה היום, פתאום מורה אחר לאלקטרוניקה (יעקב) היה במדרגות ולא ראיתי, הסתכל עלי בפרצוף של "חכה מה יקרה לך" ועונה לי:"כן, מילה באה".

אני, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.:oops:

 

גם את הפאדיחה הבאה סהר מכיר: (אני בכוונה לא מפרסם את השם, הוא שמור במערכת:wink: )

יש לנו ילד בכיתה בשם ****. לא יודע למה החלטנו שאחד המורים נידלק עליו.

יום אחד, המורה בא לנו ביציאה:"יש לכם פה נטיוווות בכיתה" וחייך והסתכל על אותו ילד......

פורסם

חבר א' (לצורך העניין נקרא לו דניאל) מדבר עם חבר ב' (לצורך העניין: מעיין) במסנג'ר..

דניאל מספר למעיין על השעווה שהוא עשה היום להורדת שערות בכל הגוף...

ידיים, רגליים, גב, חזה, בטן, מפשעה ועכו?ז..

הוא מתעכב על העכוז ועל כמה שזה כאב..

לאחר כמה שניות הוא רושם שהוא חייב חברה.. ואז (בציטוט)- "אני חייב לזיין גבר" (עכשיו תחפשו את המרחק בין האות ג לאות כ במקלדת..)

 

עכשיו תחברו את המשפט שהוא אמר, עם העובדה שכואב לו העכו?ז ותקבלו חומר לצחוק על אותו בןאדם במשך שנים. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קרתה לי פאדיחה, נסעתי בשכונה וזה היה ימים ספורים אחרי שניגמר לי המלווה. אבא שלי ידע את אהבתי לסיבובים אבל איתו לא הייתי לוקח סיבובים מהירים. בקיצור רציתי לבדוק את האוטו ולקחתי סיבוב 90 מעלות על 60+ קמ"ש ועם הפולו זה קצת מפחיד במיוחד שיש באמצע אי תנועה וזה רק נתיב אחד. בקיצור האוטו החליק, השתלטתי עליו, א-ב-ל פתאום אני מקבל טלפון מאבא שלי ומה אני מגלה? שהאוטובוס שעבר ממולי היה ההסעה של אבא שלי מהעבודה ועליו היה גם אחי הגדול וכללללללל החברים של אבא שלי ראו אותי עושה "דריפט" :oops:

(מה שכן אחי אמר לי שהיה יפה...חחחחח) חטפתי קצת צעקות, אבל בקטנה.....היה כייף :lol:

פורסם

דריפט , עם אוטו הנעה קדמית , ורק סיימת מלווה על נתיב אחד מול אוטובוס.

 

בסדר

 

החופש באמת צריך להיגמר אני רואה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שמע ליביו,

 

לקחת את זה קשה מדי.

א) זה קרה לפני כמעט שנתיים, אני יודע שזה לא בסדר לקחת סיבוב כזה במקום צר כזה במיוחד שיש לך רשיון בקושי חודשיים, אבל זה רגע של שטות, ואין דבר כזה שמישהו אין לו רגע של שטות בחיים.

מאז הפקתי לקחים, תאמין לי.

 

ב) ה"דריפט" היה במרכאות, זה היה זריקת תחת .

 

ג) האוטובוס היה בנתיב השני של האי תנועה, לא בדיוק מולי.

 

שמע, אני לא מצדיק מה שעשיתי, אבל אני יודע שלכל אחד יש רגעים של שטות בחיים, כל אחד עושה טעויות. מאז למדתי יותר על הרכב ואני נוהג בהרבה יותר זהירות, וגם מתכוון לבצע קורס נהיגה מתקדמת.

בסה"כ סיפרתי על פאדיחה. לא יותר מיזה.

 

איתמר ג'ורג'

פורסם

טרי מהיום.

 

מכיוון שבמקום העבודה יודעים על נטייתי להזיק לדברים ,מעסיקים אותי בעיקר בלילות (ככה זה כשאתה עושה עבודות שמוגדרות כ"אסון פוטנציאלי"). אז עבדתי בלילה הקודם.

 

הבוקר הפציע , ואני שמתי פעמיי אל מתחת למכונית , מפרק ציריות וכו'. אח"כ ת"א , הח' גומיות בציריות ,עוד כל מיני . חזרתי הבייתה , זחלתי שוב אל מתחת לאוטו , הרכבתי ציריות , ונשכבתי לחפש את הנזילונת המעצבנת של נוזל הקירור.

 

התעוררתי אחרי שעה.

 

אל מול פרצופה המחייך של השכנה.

 

"עשינו לך קטע לפספוסים"

"???"

 

"נרדמת. צילמנו אותך מתחת לאוטו"

 

בוידאו.

 

כולל הנחירות ששברו לי כמעט את תושבת הגיר...:oops:

פורסם
דניאל מספר למעיין על השעווה שהוא עשה היום להורדת שערות בכל הגוף...

דניאל המרוט הוא זה שבAvatar שלך?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...