Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טרי טרי מלפני שעתיים!

 

אני נכנס עם הכלב למעלית (אני גר בקומה 8) ולוחץ לקומת החניון.

בקומה 6 ניכנסות 3 בחורות באיזור גיל ה30.

בקומה 5 הכלב הפלצן שלי (מכונת פוקים מהלכת על 4) נותן אחד שקט אבל הכי מסריח בעולם!

 

שלושת הבחורות מעקמות פרצוץ ועוד שניה מקיאות ודופקות בי מבטים חודרים..

אני בתגובה ישר אמרתי "מה אתן מסתכלות עלי? זה הכלב!"

 

ואז אחת עונה לי:"כן כן, גם בעלי כל פעם מאשים את הכלב"

 

 

מיותר לציין שזוהי הירידה הכי ארוכה שהייתה לי במעלית :oops:

 

ונקנח בתמונה של הבן ז**ה הפדחן:

תמונה016.jpg

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו,אם כבר אז כבר..

1.סיימתי לפני יומיים משמרת בשעה ממש מאוחרת,והחניון שבו אני מחנה את רכב העבודה בד"כ בשעות האלה נטוש ואין נפש חיה.

ירדתי במעלית,ובדרך שחררתי איזה נאד שהוא היה גם חזק בצליל וגם מסריח בצורה בלתי רגילה,באמת אחד הנדירים :-D

המעלית היתה אמורה לרדת לקומה 2-אבל לצערי (וגם לצערה),מישהי היתה חייבת להזמין אותה כבר בקומת הקרקע :oops:

 

מיותר לציין שבחיים שלי לא ראיתי בחורה מחליפה צבעים כל כך מהר תוך 10 שניות.. :shock:

 

2.כשהייתי עם המיתולוגית שלי,היינו בני 17 חרמנים שחבל על הזמן. הגענו אליה לבניין (היא גרה בבית משותף). היינו כל כך חרמנים,שהתגנבנו בשקט למקלט של הבית המשותף (שהיה גדול מאוד,פתוח וחשוך) בשעה 2 לפנות בוקר ויאללה,בלגן :roll:

מסתבר שהיה שם זוג שרצה לעשות ב-ד-י-ו-ק את מה שאנו רוצים,אך לא שם לב שהתגנבנו..אחרי שסיימנו,הדלקנו את האור כדי למצוא את החזייה שלה,ואת צעקות התדהמה שהיו שם כל השכונה שמעה.. :oops:

פורסם
אני בתגובה ישר אמרתי "מה אתן מסתכלות עלי? זה הכלב!"

 

ואז אחת עונה לי:"כן כן, גם בעלי כל פעם מאשים את הכלב"

 

 

אז אני רק צריך לאמץ כלב, ויש לי תירוץ משכנע לאישה... מעניין8):idea::idea:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

נזכרתי במשהו שקרה לי ולחבר.

בתיכון היו הרבה שיעורים משעממים אז הלכנו לשחק כדוררגל.

כמובן שעם החום של הצהריים לא יכלנו להתמודד אז הורדנו חולצה.

 

לאחר המשחק שמנו לב שהתחיל שיעור חשוב לפני כמה דקות אז רצנו מהר לכיתה, היה לנו קטע מוזר בכיתה שעל כל דבר שהיו שואלים היינו עונים "כן ולך?!".

אז אני והוא נכנסים לכיתה והופה המורה כבר נמצאת בכיתה.

לבשנו את החולצות ואז המורה אומרת לחבר שלי

א' אני רואה שיש לך שערות בחזה..

והוא באופן אוטומטי משחרר לכיוונה- כן ולך?!

 

כמובן שאין טעם לציין את התגובה שלה.

 

בהמשך השיעור קרה עוד מקרה איתי ועם א', לאחר השמורה סלחה לו על פליטת הפה שלו, ישבנו בכיתה.

השעה הייתה כבר 4 ולא היה לנו ראש ללמוד אז סתם היינו משגעים את המורה ולא נותנים לה לסיים את המשפט.

ואז היא צעקה עלינו תפסיקו תביאו לי כבר לגמור!

וחוק מרפי אומר שתמיד שאתה רוצה לומר משהו בשקט על הכיתה שומעת, אז א' אומר:

אה תראה היא רוצה לגמור והתחיל לצחוק.

ואז הוא שם לב שהמורה וכל הכיתה שמעה אותו, תוך שניות שומעים את כל הילדים בכיתה מחזיקים את עצמם שלא לצחוק ואת א' פשוט מת מבושה.

קובי

פורסם
טרי טרי מלפני שעתיים!

 

אני נכנס עם הכלב למעלית (אני גר בקומה 8) ולוחץ לקומת החניון.

בקומה 6 ניכנסות 3 בחורות באיזור גיל ה30.

בקומה 5 הכלב הפלצן שלי (מכונת פוקים מהלכת על 4) נותן אחד שקט אבל הכי מסריח בעולם!

 

שלושת הבחורות מעקמות פרצוץ ועוד שניה מקיאות ודופקות בי מבטים חודרים..

אני בתגובה ישר אמרתי "מה אתן מסתכלות עלי? זה הכלב!"

 

ואז אחת עונה לי:"כן כן, גם בעלי כל פעם מאשים את הכלב"

 

 

מיותר לציין שזוהי הירידה הכי ארוכה שהייתה לי במעלית :oops:

 

ונקנח בתמונה של הבן ז**ה הפדחן:

 

 

תראה איזה חיוך יש לו על זה שהוא דפק אותך !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

פאדיחה שקרתה לי בזמן הצבא, הלכתי לפגוש קרובי משפחה שבאו לבקר ליד הש"ג בטכני חיפה וחבר טוב שלי מלפני ואחרי הצבא הצתרף אלי, בדרך לשם היו את המכונות של הקפה והיו לנו כמה זמן שאנחנו מקדימים, הבן אדם חולה על המכונות האלה ולא יכול לעבור ליד מבלי לקחת משהו. שואל אותי אם אני רוצה קפה ואני עונה לא שתיתי היום זה מספיק באמת שלא רוצה, והלכתי לשבת בספסל ליד המכונה.

הבן אדם מביא לי קפה בכח ואני שם את לידי ומזיז את הייד וחובט בקפה, נשפך עלי בצורה כאילו הרטבתי במכנסיים.

הלכתי לפגוש אותם ככה וכל הדרך בחזרה למגורים.

אחת הפאדיחות.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

טוב אחרי שנקרעתי פה על כל הפאדיחות הגיע הזמן לספר את שלי..

 

 

 

במהלך שהייתי מפקד בקורס מכ"ים, יצאתי עם כמה חברים למסיבה בתל אביב, וסוף סוף שתיתי כי בדרך כלל אני זה שנוהג, אז הפעם שתיתי המון כל כך הרבה שכבר לא זכרתי מה קרה באותו ערב, וחברים שלי סיפרו לי.

קיצר במהלך המסיבה פגשתי חייל שלי מתוך הקורס ואז אמרתי לו יאללה טוב לראות אותך ויאללה נוהל בירה וקספר, קנה לי בירה ותעלם =]

אבל יצא שהמשכנו לשתות ביחד ואז מצאתי את עצמי על הבר באמת גמור וישבה לידי מישהי ואיך שהסתכלתי עלייה עלה לי כל האלכוהול למעלה והיא מצאה את עצמה מלאה בקיא שלי..:wink:(חכו זה לא הכל הפאדיחה היותר גדולה מיד בהמשך!!)

 

 

 

באותו רגע החייל שלי הוציא אותי החוצה הכניס אותי לאוטו שלו ולקח אותי אליו הביתה!!:shock:

קיצר אני קם לי יום שישי ככה ב12 מוצא את עצמי ישן בבית שאני לא מכיר!

עד שנכנסתי לחדר שלו וראיתי אותו ישן הערתי אותו וביקשתי מימנו שיקח אותי חזרה הביתה.

 

איך שהגענו אליי אמרתי לו עד סוף הקורס מה שהיה אתמול לא קרה..:roll:

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul


×
×
  • תוכן חדש...