Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בצעירותי הייתי מלך הפדיחות:

 

1. גיל 19 - לקחתי בחורה שרציתי להרשים לסיבוב עם הגיפ של אמא. נתקענו בחולות ולקח לי שעתיים לחלץ אותנו, למחרת גם הספקתי לנגוח עם הרכב בפגוש של רכב אחר...

 

2. אני וחבר טוב עשינו מבחן באנגלית באמצע שיעור (כל שאר הנוכחים עשו את המבחן) כאשר בייננו היתה בחורה חמודה שלא הכרנו ולא הייתה שייכת לכיתה. העתקנו כמו מטורפים, דיברנו בייננו, השתמשנו בפתקים. בסוף אני מגיש את המבחן למרצה ניגש בנונשלנטיות למקום שלי ושואל את הבחורה -אני חייב להיות פה, מה את עושה בשיעור הזה?? אני הבת שלו, היא עונה לי. בסוף המבחן היא גם בדקה לי את המבחן... 96 למי ששאל, ושיחת אכזבה מהמורה אחר כך.

 

3. אני תמיד נלחם באנשים שחונים בחניות נכים. לפני 4 שנים, תחנה מרכזית חדשה בראשון, מישהי חונה בחניית נכים ואני מתוך האותו צועק לה את נכה ???

 

היא לא ענתה לי ופשוט התחילה לצלוע לכיוון הכניסה, לצלוע קשה :!: ברחתי משם מיד.

 

עוד הרבה פדיחות ברשימה, זה מספיק לעכשיו :-)

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פאדיחה מאוד טריה,

 

שלשום נשלחתי להחליף חבר מהעבודה בבית החולים הלל יפה בחדרה, מכיון שאני לא מכיר אף אחד, אז נאלצתי לשאול הרבה שאלות סטייל "מי זו X" "איפה זה Y" .. בית חולים ענק.

 

בכל אופן, אני מגיע לסדר תקלה של איזה מישהי בשם דנה, שואל אותה מה הבעיה והיא מתחילה לצעוק עלי כמה אנחנו לא יעילים ושזה פעם 1700 שהיא מזמינה אותנו, אמרתי לה שאין לי מושג מה היא רוצה ואני לא מכאן , אני רק מחליף, והיא אמרה "למה אתה צריך להחליף אותו הוא גם ככה אידיוט" ,

 

בקיצור חזרתי בחזרה למשרד של הטכנאים, והתחלתי במשפט הנ"ל: "בואנההה נפלתי על אחת דנה, מה יש לה !? נולדה אוטיסטית או משהו ?! מה זה הצעקות האילו ?! עשתה את כולנו אידיוטים, צריך להתחיל להתעלם מהבהמה"

 

יוצא אלי מנהל השרות ואומר לי "כן .. אני מתמודד איתה כל יום בבית ..זו הבת שלי"

 

מיותר לציין שהפרצוף שלי הפך לאדום ואח"כ ירוק, ואז כמובן רוב היום התחמקתי ממנו :) מזל שזה היה רק ליום אחד...

פורסם

אחת הפאדיחות הכי מצחיקות והזויות שהיו לי בחיים היה באמצע שיעור סטטיסטיקה במכללה, כשעזרתי לאחת הסטודנטיות עם איזו שאלה שהמרצה שאלה אותה,וכשסיימתי "לתת כיוון" לסטודנטית,המרצה התחילה לצעוק לי בהתרגשות "עידן,למה הפסקת ?? תמשיך !! אני רוצה שתספק אותי,נו,אל תפסיק !!!"

 

אחרי שכל הכיתה היו בהלם והסתכלו עלי,קמתי ואמרתי למרצה בשיא הרצינות "עזבי אותך מסטטיסטיקה, בואי אני ארצה אותך בדרך אחרת !!!"

 

המורה היתה עגבנייה,וכיתה שלמה היתה על הריצפה...... (מזל שהיא אהבה אותי,קיבלתי בקורס 96).

 

פאדיחה נוספת היתה שבאותה מכללה היה לי מרצה הומו (מוצהר), בנאדם מקסים לאללה, שהיה מתחרמן לאללה מזה שהייתי נושא אקדח,וכל פעם היה זורק לי יציאות "סקסיסטיות" באמצע הרצאות.....היה משעשע......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נזכרתי בעוד אחת...

כשעבדתי כטכנאי בבאולינג בגן שמואל בזמן הצבא היה לי בוס ממש מעצבן, וגם יותר צעיר ממני. שנינו היינו ג'ובניקים עם יומיות. אני הייתי נוסע כל יום עד תל אביב והוא עד ווינגייט. ההבדל הוא שלו היה אוטו.

 

בכל אופן, נפגשתי בבוקר באוטובוס עם אחת המלצריות שעבדו איתי (גם ג'ובניקית עם יומיות) והתחלנו לרכל עליו. כשאני אומר לרכל, אני מדבר על הצורה השפלה ביותר שאפשר לדבר על מישהו, כולל חיקויים ונימוקים מעולים למה הוא אחד האנשים הכי מעצבנים, מטומטמים ואטומים שאנחנו מכירים. פתאום כשאנחנו מגיעים לווינגייט, מי שיושבת שמושב שלפני קמה, וכשהיא יורדת המלצרית אומרת לי "אוי, זאת החברה שלו...".

 

צחקתי על העניין כל היום, וידעתי שאני לא יכול לפגוש אותו, כי כבר הפסקתי לעבוד שם והוא לא נוסע באוטובוס.

 

בערב אני בדרך הביתה, ובווינגייט מי עולה? נכון! הדביל בכבודו ובעצמו! הוא התיישב לידי והתחיל לצרוח עלי. אני נלחצתי אבל לא רציתי להראות לו שנלחצתי, אז לאט לאט ובעדינות הורדתי את האוזניות, קיפלתי אותן והכנסתי לתיק. זה היה קשה, כי יש לי כבל של 2 מטר, אבל בסוף הצלחתי.

 

הדיאלוג היה כזה:

 

הוא: יא בן זונה, שמעתי שאתה מדבר עלי שטויות עם אנשים אחרים!

אני: אוקי... אני רואה שדיברת עם החברה שלך.

הוא: מי נתן לך רשות לדבר עלי מאחורי הגב?

אני: רגע, אתה רוצה שאני אתקשר עליך לבקש אישור כל פעם שאני מדבר עליך רעות?

הוא: אם יש לך איזושהי בעיה איתי, תגיד לי בפנים, לא לאנשים אחרים.

אני: אוקיי, אתה דביל מנייאק.

הוא: (מבולבל מהתשובות שלי) ולמה אתה משקר? אתה לא חושב שזה ממש לא מוסרי?

אני: לא שיקרתי בכלום. אתה מתקשר אלי באמצע לצעוק שאתה צריך אותי תוך שעה אפילו אם אני באמצע יום עבודה?

הוא: כן, אבל...

אני: אתה לא צועק עלי בלי שום סיבה על שטויות שאתה עשית?

הוא: לא, אתה לא יודע...

אני: כן, אתה עושה את זה, וזה עושה אותך מנייאק!

הוא: טוב, אולי, אבל אם תדבר עלי עוד פעם אני אקרע אותך.

אני: אתה בטוח שלאיים על חוקר מצ"ח זה הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות? אני הייתי חושב טוב מאוד על מה שאני אומר, כי בלי קשר לתפקידים שלנו, אני יכול לדפוק לך מכות שאפילו לא תדע מאיפה הן הגיעו. אתה ערס קטן שמתנהג חרא, ואני בן אדם שחושב, ככה שיש לי יתרון עליך.

 

 

הוא ירד מושפל מהאוטובוס...

נראה לי יותר פדיחה לו מאשר לי, למרות שלא היו כל כך הרבה פעמים בחיים שלי שהיה לי כל כך הרבה אדרנלין ודריכות חושים בזמן שאני יושב באוטובוס.

פורסם

פדיחה די טרייה

סבא שלך ז"ל, נפטר לפני כמה חודשים, ובאחת מימי השיבה, כאשר הייתי בבית עם המשפחה, אחותי באה אליי ומבקשת כסף למשהו, ואני עונה לה בצחוק, בשיא התמיומות, ועוד די בקול רם: "מה קרה? למה מי מת?!"

לא צריך לתאר את המבטים שקיבלתי מכל מי שהיה בבית באותו הרגע... :oops:

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מי ששמע את התוכנית של דידי הררי היה אצלו תחרות על פאדיחות , הזוכה מקבל חופשה .

בקיצור הסיפור הזוכה השכיב אותי על הריצפה , איזה אישה עלתה לשידור וסיפרה שכשהיא היתה בחופשה באילת באחת הערבים היתה פעילות של הצוות בידור , באחת מהפעילויות העלו ילדה קטנה ששאלו אותה את מי היא הכי אוהבת ולמה ,היא ענתה שהיא הכי אוהבת את דוד משה כי הוא קונה לה הרבה מתנות כדי שלא תספר שאמא שלה מנשקת לו את הבולבול:).

לא צריך לציין שכל המעורבים ואבא של הילדה היו נוכחים במקום:lol:

פורסם

התכוונת בטח לומר שמי שחושב שהוא האבא של הילדה היה נוכח...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

....

חבר שלי סיפר לי שלאחד מהחברים שלנו, סבתא שלו. מנגנת על פסנטר, אז ידידה שלי חיפשה מורה, ואמרתי לה שתלך עליו ותבקש שסבתא שלו תעזור לה,

מה מסתבר

שלסבתא אין ידיים

זה פאדיחה

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם

פדיחה שהיתה לי לפני איזה חודשיים.

אני בא לבית של ידידה. עכשיו, נשארתי לרגע עם החבר שלה (באתי לעזור להם עם המחשב).

אחרי איזה 2 דקות רץ כזה שומר מסך עם תמונות. רואים את הבחור, רואים כל מיני אנשים..

 

ואז ביציאה מפגרת "מי זה"?

 

הוא אומר: "זאת אימא שלי".

 

ואני כזה... :oops::shock:

 

למזלי הידידה לא שמעה. החבר שלה החליק את זה..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מי ששמע את התוכנית של דידי הררי היה אצלו תחרות על פאדיחות , הזוכה מקבל חופשה .

יש עוד סיפור בתכנית של דידי הררי, שלא ברור אם הוא אמיתי, ואם כן זו פאדיחה מאוד משעשעת.

העלו שני בני זוג על הקו והתחילו לתשאל אותם, בנפרד, על חיי המין שלהם במטרה להגיע להתאמה בתשובות.

שאלו את הגבר מספר שאלות עד שהגיעו לשאלה "מתי שכבתם פעם האחרונה ואיפה", ותשובתו הייתה- הבוקר, במטבח. סבבה, הצוות מגחך קלות ועוברים לאישה (שלא שמעה את תשובות הגבר), שואלים את כל השאלות עד שהגיעו לשתיים האחרונות.

היא ענתה שהם שכבו הבוקר, אבל לא היה לה נעים להגיד איפה... עד שהיא השתכנעה ואמרה בשקט: "בתחת"... :-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
....

חבר שלי סיפר לי שלאחד מהחברים שלנו, סבתא שלו. מנגנת על פסנטר, אז ידידה שלי חיפשה מורה, ואמרתי לה שתלך עליו ותבקש שסבתא שלו תעזור לה,

מה מסתבר

שלסבתא אין ידיים

זה פאדיחה

ממש לא הבנתי.

הסבתא מנגנת על פסנתר?

בלי ידיים?

WTF?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יש עוד סיפור בתכנית של דידי הררי, שלא ברור אם הוא אמיתי, ואם כן זו פאדיחה מאוד משעשעת.

העלו שני בני זוג על הקו והתחילו לתשאל אותם, בנפרד, על חיי המין שלהם במטרה להגיע להתאמה בתשובות.

שאלו את הגבר מספר שאלות עד שהגיעו לשאלה "מתי שכבתם פעם האחרונה ואיפה", ותשובתו הייתה- הבוקר, במטבח. סבבה, הצוות מגחך קלות ועוברים לאישה (שלא שמעה את תשובות הגבר), שואלים את כל השאלות עד שהגיעו לשתיים האחרונות.

היא ענתה שהם שכבו הבוקר, אבל לא היה לה נעים להגיד איפה... עד שהיא השתכנעה ואמרה בשקט: "בתחת"... :-P

יש סרטון של זה שרץ במיילים, משהו בגרמנית.

הבעל אומר לאישתו, תגידי להם אל תתביישי גם אני אמרתי... ואז היא משתכנעת ואומרת בתחת.:-D

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אתמול אנחנו יושבים עם החבר'ה באיזה פאב מסעדה ומגיעה איזה בחור שמוכר ברווזים ומחזיק איזה כרטיס בפה

ומתחיל לעשות תנועות עם הידיים ואז אני צועק מה הוא לא יכול לדבר ולהסביר ת'עצמו?! ואז חברים שלי סיפרו לי שזה תרומה לאילמים והוא היה אילם!

 

פאדיחה נוספת של חבר: היינו בסנוקר ויש מן קיר לא גבוה בין השולחנות סנוקר לדלפק והייתה מוסיקה ואז חבר שלי רואה איזה בחור הולך בצורה מוזרה והוא כזה שואל בקל, מה הוא רוקד פה!? מה יש לו זה?! ואז הוא רואה שהבחור נכה עם קביים וצולע.

 

עד כאן הפדיחות שלי ושל חבריי בהמשך יבואו עוד מבטיח . . .

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

סיפור שנזכרתי בו מהמילואים הקודמים:

יחד איתי ביחידה, בין היתר, ישנו רב סרן אחד. יושבים כל החבר'ה ומקשקשים על דא והא, תוך כדי המתנה לטיולית. השיחה התגלגלה לטיול למזרח והנ"ל מספר שהוא נסע לחודש בהודו לפני כמה חודשים ומאוד נהנה. אני שאלתי אותו אם הוא נסע לבקר את הבן, מתוך מחשבה שיש לו בן אחרי צבא שמטייל במזרח, (זה די נפוץ העניין הזה, לבקר את הילד בחו"ל), ושהוא עצמו כבר עבר את ה50. (מה לעשות, הוא נראה די, נקרא לזה- מבוגר...)

הוא אמר לי שהבן שלו בסה"כ בן 11 חודשים ואני מיד שאלתי "רגע, אז בן כמה אתה?!"

35... :oops:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...