Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, קראתי עכשיו את עשרת העמודים הראשונים בלבד.

 

ויש לי שאלה, היכן לעזאזל כל השרוטים האלה שהיו פה?!?!?!?!?!?!??!

משכנתא זה קל

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקיי, קראתי עכשיו את עשרת העמודים הראשונים בלבד.

 

ויש לי שאלה, היכן לעזאזל כל השרוטים האלה שהיו פה?!?!?!?!?!?!??!

התמונה שלך הבריחה אותם :lol:

פורסם

לי יש פאדיחה טרייה מלפני כמה שעות.



אני הולך לי באיזור כיכר המדינה ורואה ג'יפ אינפינטי כולו מאובק ובלאי, אז אני בא ומשרבט על החלון האחורי "אתה לא יכול להרשות לעצמך לנקות אותי?" עם האצבע. ממשיך ללכת וקולט שהבעלים יושב בפנים ומשחק עם הHandheld שלו.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
כבר נחרתי שהיתי ילד זה בסדר

 

ההבדל הוא שאצלי הניתוח פתר את הבעיה

לדברי הרופא -הבעיות שהזכרתי מצריכות ניתוח לשינוי מין. סירבתי.

פורסם

הרופא שלך מוזר, הניתוח היחידי שעשיתי זה הוצאת שקדים, הם היו קלויים מידי זה עשה לי לא טוב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

איתמר, כבר שני עמודים שאתה מציף את השרשור בסיפורים לפני השינה לסהר.

עד עכשיו, רוב מוחץ שלהם אינם פדיחות אלא סתם התנהגות גסת רוח שלך.

 

סהר, אתה מתבקש ליצור עם איתמר קשר בה"פ ולתת לו את הטלפון שלך. זה יחסוך לכולנו סיפורי הפסקה גדולה נוספים.

פורסם
איתמר, כבר שני עמודים שאתה מציף את השרשור בסיפורים לפני השינה לסהר.

עד עכשיו, רוב מוחץ שלהם אינם פדיחות אלא סתם התנהגות גסת רוח שלך.

 

סהר, אתה מתבקש ליצור עם איתמר קשר בה"פ ולתת לו את הטלפון שלך. זה יחסוך לכולנו סיפורי הפסקה גדולה נוספים.

:mm_yeah::popcorn::king::mm_yeah:

באמת סיפורים משעממים..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

טוב, אז הנה פאדיחה טרייה מהיום:

 

בצבא, יש לי רישיון צבאי (למרות שאינני נהג אלא אחראי על המחשוב) - מתוקף תפקידי.

 

למי שמכיר, בשביל להתפלל בציבור צריכים עשרה (מניין). היום הייתי העשירי, והחבר'ה חיכו רק לי. כמובן שעשיתי מאמץ להגיע במהירות האפשרית (אבל הקנגו לא שיתפה פעולה... המהירות האפשרית בקנגו = בערך ביצועים של אוטובוס, כולל הזויות גלגול האיומות [אממ.. האמת היא של אוטובוסים הישנים הלא מוגדשים. הוולבואים B12B עם הטורבו עקפו אותי בעליות של י-ם...]). כמובן שסיבובים זה משהו שהקנגו המסכנה לא מכירה (היא מה שאורן והחבר'ה קוראים לו רכב לקו ישר :lol: - כבר ב-40 קמ"ש היא נכנסת לתת-היגוי, הנבלה), והקצב לא היה מי יודע מה מהיר. אז אמרתי, נפצה על הסבל: בפתח של בית הכנסת יש רחבה ע-נ-ק-י-ת של כורכר. בעודי בטוח שהחבר'ה (רובם קצינים ונגדים) התחילו להתפלל בפנים, נכנסתי למגרש בהחלקה רצינית (כמו תמיד), על הצד, מעלה אבק. אחרי שתיים-שלוש שניות, כשהתפזר האבק, ראיתי את גודל האסון: החבר'ה יושבים מולי - המומים. אחד הקצינים, חבר טוב שלי, אמר לי "כאן זה לא גרנד-פרי..." בצחוק והפיג את המתח.

מכייון שאני ביחסים טובים עם החבר'ה שם, המקרה עבר בשלום.

פורסם

אין לי פאדיחות מעכשיו, אז אתרום בפאדיחה לפני די הרבה זמן...

 

לפני כמה שנים ישבתי עם חבר שלי וחברה של חבר אחר שלי על המיטה שלושתנו... סתם ישבנו וצחקנו כשאנחנו שוכבים, היא באה עם מכנס לבן. יצא לי להסתכל בין הרגליים שלה :twisted: , וראיתי באזור של התחת כולו מכוסה בכתם חום (חום כמו של קקי של קרנף), ווואלה.. לא ידעתי מזה הדבר הזה, או איך היא התלכלכה שם, וזה קצת הצחיק אותי (לא עלה בדעתי שזה דם..), בכל מקרה אני בחוסר טאקט אומר לה כשאני מתפוצץ מצחוק שכולה מלוכלכת במכנסיים מתחת, היא מסתכלת ולא רואה כלום, ואני מתפוצץ... אז אני אומר לחבר שלי שיסתכל גם בין הרגליים שלה ויגיד לה, אז הוא מסתכל ונותן לי מבט תמוהה כזה, כאילו מה אני רוצה ממנו... ואומר שאין לו מושג על מה אני מדבר. אני עדיין מתפוצץ מצחוק מנסה לחשוב מזה הדבר הזה... אבל הם בינתיים עושים פרצופים כאילו אני לא יודע על מה אני מדבר וסתם ממציא שטויות, וזה ממש ממש עצבן אותי :x ! אז בחוסר טאקט המשכתי להתעקש שיש לה כתם ענקי בתחת! אז אמרתי לה שאפילו תלך לבדוק במראה או מה שהיא רוצה ותראה... היא כבר התחילה לחשוד וכמה למקלחת, איך שהיא כמה אני חושב לעצמי "איזה אידיוט אתה?? זה מחזור!" :shock: בזמן שהיא מסתכלת חבר שלי כמובן אומר לי כמה אני דפוק ושהוא גם ראה אבל לא צריך להזכיר את זה ולהביך אתה ככה וסתם עשה את עצמו (מניאק- הוציא אותי דביל), והיא ברגע שראתה את זה ישר רצה לחדר של אחותו בשטיקה ושמה עליה משהו אחר... אח"כ היה שקט מזה מביך בחדר כשהיא חזרה:roll::)

פורסם

עוד אחת לא ממזמן-

 

יצא לכם פעם להיות עם חברה שלכם במיטה ולחשוב על מישהי אחרת בזמן הסקס? אני חושב שלרובנו כן.. אבל יצא לכם גם להגיד את השם של המישהי האחרת הזו בטעות? לא נעים בכלל... :?

פורסם

1.ללכת לסעוד עם בת זוגתי ובסוף הערב לגלות כי אין כסף לשלם עבור הסעודה.

2.להיתקע בעמוד באמצע הרחוב.

3.להכין קפה לחבר'ה ובטעות ובתמים להשתמש במלח במקום הסוכר.

4.להתאהב בבגד בחנות ולבוא לשלם עליו ובקופה מסתבר שהבגד הוא מיועד לנשים.

5.לדרוך על קקה ולהשים לב לכך שמאוחר מדיי[שאתה כבר נוכח במבחן].

6.לשחרר נפיחה בזמן לא לא מתאים.

7.לצאת ליום עבודה כשיש לך שילשול חריף..

8. להתקע בלי נייר טואלט בשירותים לאחר יציקה..

וכמובן הרשימה היא ארוכה ואין לה סוף אשר ניראה באופק.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בהקשר לזה שמעליי

* ללכת להוריד איזה כבדה ולראות שיש לך נייר טואלט אבל מה לעשות , לפעמים הכמות לא מספיקה למטרה ואתה נשאר תקוע ...

ים long time no


×
×
  • תוכן חדש...