Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת הפדיחות היותר גדולות שהיו לי בחיים (לפחות מאלה שאני זוכר)...

אז ככה... יום שישי בערב, כל המשפחה יוצאים, השעה מאוחרת סביבות 10

רק אחותי הקטנה בבית (הייתה בת שנתיים בזמנו) והמטפלת שלקחנו שתשמור עליה להערב

אני כמתוכנן יוצא רק שעה יותר מאוחר, אז הייתי עסוק בשלי (הבאתי ביד בחדר... )

פתאום מצלצל הטלפון.

"שלום, מירב נמצאת?" (מירב היא המטפלת - שם בדוי)

"כן, שניה.."

 

(יש לציין שאני גר בבית 2 מפלסים\קומות, והחדר שלי למעלה.)

 

אני פותח את הדלת, ערום כביום היוולדי, עם הז*ן ביד, והטלפון ביד השניה..

"מירבבבב??? טלפון....."

(כמובן שמירב בסלון למטה עם אחותי, לא? ולכן צעקתי לה שתענה)

איך שאני מרים את הראש... מירב עומדת ממולי.. כולי בהלם של החיים

צועק משהו בסגנון "כוס אמק...." וטורק ת'דלת..

 

 

מאז אני לא יכול להסתכל לה בעיניים, וכן, היא עדיין עושה בייביסיטר על אחותי.

(אגב, מירב היא כוסית על, ואם אני זוכר נכון, עליה חשבתי שהייתי עסוק בחדר..)

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צ'מע....קודם כל,זו אחת הפאדיחות היותר משעשעות שהיו כאן.

 

שנית-תעשה חושבים...מה לעזאזל היה לה לחפש בקומה השנייה? היא לא שמרה על אחותך? למה היא עמדה מול הדלת?

 

אתה עושה רעשים ממש ממש חזקים כשאתה מענג את עצמך? אחרת איזו סיבה לעזאזל,בשם כל מה שקדוש,יש לה לעמוד ליד הדלת שלך?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אחת הפדיחות היותר גדולות שהיו לי בחיים (לפחות מאלה שאני זוכר)...

אז ככה... יום שישי בערב, כל המשפחה יוצאים, השעה מאוחרת סביבות 10

רק אחותי הקטנה בבית (הייתה בת שנתיים בזמנו) והמטפלת שלקחנו שתשמור עליה להערב

אני כמתוכנן יוצא רק שעה יותר מאוחר, אז הייתי עסוק בשלי (הבאתי ביד בחדר... )

פתאום מצלצל הטלפון.

"שלום, מירב נמצאת?" (מירב היא המטפלת - שם בדוי)

"כן, שניה.."

 

(יש לציין שאני גר בבית 2 מפלסים\קומות, והחדר שלי למעלה.)

 

אני פותח את הדלת, ערום כביום היוולדי, עם הז*ן ביד, והטלפון ביד השניה..

"מירבבבב??? טלפון....."

(כמובן שמירב בסלון למטה עם אחותי, לא? ולכן צעקתי לה שתענה)

איך שאני מרים את הראש... מירב עומדת ממולי.. כולי בהלם של החיים

צועק משהו בסגנון "כוס אמק...." וטורק ת'דלת..

 

 

מאז אני לא יכול להסתכל לה בעיניים, וכן, היא עדיין עושה בייביסיטר על אחותי.

(אגב, מירב היא כוסית על, ואם אני זוכר נכון, עליה חשבתי שהייתי עסוק בחדר..)

:lol:

 

השאלה אם היא הסתכלה לך בעיניים , או שהמבט היה מופנה יותר דרומה... :twisted:

פורסם
צ'מע....קודם כל,זו אחת הפאדיחות היותר משעשעות שהיו כאן.

 

שנית-תעשה חושבים...מה לעזאזל היה לה לחפש בקומה השנייה? היא לא שמרה על אחותך? למה היא עמדה מול הדלת?

 

אתה עושה רעשים ממש ממש חזקים כשאתה מענג את עצמך? אחרת איזו סיבה לעזאזל,בשם כל מה שקדוש,יש לה לעמוד ליד הדלת שלך?

חחחחח... תומר, אני חושב שראית יותר מדי סרטים כחולים בזמן האחרון

:lol:

פורסם

הצעה ליניב.

מתי כל הסיפור קרה? אם לא מזמן.. אז בוא אליה באחד הלילות שהיא שומרת על אחותך,ותגיד לה:" ראית לי, עכשיו תורי לראות לך!"

או:" מה את אומרת על הג'מוס שלי??"

 

אם היא כוסית אז שווה לנסות.

 

בכ"ז פדיחה ענקית, גם של תומר הדר עם הפייגעלע.

172

פורסם

פדיחה נחמדה שהייתי לי לפני שבועיים ככה, אני וחברים שלי הלכנו לקנות בגדים [בעיקר הם ואני בא מתוך שעמום].

 

אוקיי מסתובבים בין החנויות ונכנסים לקסטרו חבר שלי מתחיל למדוד בגדים והיינו בחנות כבר דקות ארוכות.

לבסוף נמאס לי מהבגדים המכוערים שהוא מודד ואני אומר לו "בונא אתה מתלבש כמו ערבי!"

פתאום בגיחה שלא ראיתי בחיים שלי בא המוכר שעזר לחבר שלי ואומר "למה איך ערפים מלבשים?", "תראה לי אחד שמתלבש יותר ממני" [כל זה נאמר במבטא ערבי כבד] אני בהלם מוחלט :shock: ואומר לעצמי בלב פיי כוס אמק לא שמתי לב שהמוכר ערבי!!! :oops:

אני כמו טמבל מתחיל לתרץ "לא לא אתה לא מבין זה ביטוי!" חשבתי עוד שניה הוא מביא לי מכות או משהו עפתי משם כמו טיל.

 

עכשיו לא תגידו שהייתי צריך לשים לב או משהו עד שהוא דיבר אי אפשר בחיים היה לדעת שהוא ערבי. :roll:

פורסם

כמה הבהרות, זה קרה לפני שנתיים, נראה לי.. (כיתה י)

כיום היא בת 24 משהו כזה, עדיין כוסית :)

בקשר לשאלה "מה היא עשתה ליד הדלת שלך?"

יש מסדרון, אני פתחתי ת'דלת, והיא הייתה בסוף המסדרון (כולה 4 מטר)

היא בטח חיפשה איזה משהו בחדר של אחותי איזה משחק כדי לתת לה..

 

ומה שהכי כאב, זו ההתעללות הנפשית שהיא ביצעה בי

היא לא הורידה ממני את העיניים, כמו שמישהו אמור לעשות שהוא רואה מישהו ערום

היא נעצה בי מבטים ואפילו לא בכיוון העיניים, אלא כמו שאמרו לפני - יותר דרומה :|

פורסם
כמה הבהרות, זה קרה לפני שנתיים, נראה לי.. (כיתה י)

כיום היא בת 24 משהו כזה, עדיין כוסית :)

 

גדלה מהר ,אתה לא חושב ? :lol:

פורסם
כמה הבהרות, זה קרה לפני שנתיים, נראה לי.. (כיתה י)

כיום היא בת 24 משהו כזה, עדיין כוסית :)

בקשר לשאלה "מה היא עשתה ליד הדלת שלך?"

יש מסדרון, אני פתחתי ת'דלת, והיא הייתה בסוף המסדרון (כולה 4 מטר)

היא בטח חיפשה איזה משהו בחדר של אחותי איזה משחק כדי לתת לה..

 

ומה שהכי כאב, זו ההתעללות הנפשית שהיא ביצעה בי

היא לא הורידה ממני את העיניים, כמו שמישהו אמור לעשות שהוא רואה מישהו ערום

היא נעצה בי מבטים ואפילו לא בכיוון העיניים, אלא כמו שאמרו לפני - יותר דרומה :|

 

דווקא הוא בן 17.5 והיא בת 24 יכול להיות :onfire:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תומר מה זה חשוב כן מאיימים לא מאיימים?

מה שחשוב בכל הסיפור זה הסימלון שלך :D

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
***הסיפור לא שלי וחבל שכך***

 

 

לילה נופל על בסיס הטירוניות, כולן ישנות במיטותיהן החורקות ורק

חדווה (שם בדוי) משוטטת בחוסר מנוחה.

 

חדווה מחפשת משהו לשתות.

 

כיוון שמלאי האבסולוט אזל ממדפי השק"ם (שגם ככה סגור), חדווה

מסתובבת ליד הגדר ההיקפית ומחפשת סנג'ר, שיביא לה איזה דרינק מהפיצוציה

הסמוכה.

 

בחור ממוצא זר, עובר באיזור.

 

חדווה משחרת לטרף, אך אבוי- הבחור לא נראה כמו אחד שמוכן להסתנג'ר

תמורת שקל תשעים...

 

 

כמה פרומואים- הטירונות היא טירונות חג"ם, כלומר, לא בדיוק הבחורות ההן

עם הקוקו והסראפן.

ולמי שלא הבין או לא מכיר, מדובר במקבילה הנשית לנערי מכ"ם/מאבטחי מתקנים לעתיד.

 

 

נחזור לעלילה-

מלבד חדווה, סמלת המחלקה הקשוחה גם היא משוטטת בבסיס- היא לא מצליחה להרדם.

 

הסמלת מתקרבת לגדר. ורואה את חדווה. מבריקה לפועל הזר את הפמוט ד-ר-ך

הגדר.

 

כיוון שלסמלת היה עוד מצפון, היא נתנה לפועל הזר לפרוק את נשקו בפה

של חדווה, לפני שהטיסה אותה למשרד המ"פ, למשפט לילי...

 

 

והמסקנה שלי- כן ירבו החג"מיות!

 

יש לך בעיה עם מאבטחי מתקנים??!! :mad: אני הייתי אחד ותאמין לי שאני לא מכ"אמ.

 

ועכשיו לעיניינינו גם לי היתה פדיחה בצבא עם בחור אתיופי שהוא גם חבר טוב,ישבנו איזה לילה בבסיס בתוך הרכב עם מטען של בירות ושתי חיילות "חמות" אנחנו שותים בסבבה,בגלל שאסור בצבא אלכוהול למי שלא יודע חיפשנו איזור חשוך בבסיס ששם החננו ת'אוטו ובקושי היה אפשר לראות משהו כדי שלא יקלטו אותנו,עכשיו אולי שתיתי יותר מדי אבל אני מסתובב ומסתכל לאחור ואני מתחיל לשאול "איפה א. נעלם,הרגע הוא היה פה,איזה מנ**ק איך אני יספק את שתיכן"ובכל הזמן הזה הוא נמצא במושב האחורי בתנוחה מסויימת עם החיילת שגם היא היתה אתיופית עד שהוא החליט לחייך וראיתי את השיניים הלבנות ואז נתתי משפט כדי לחפות על הפדיחה "אה אתה פה חשבתי שהלכת" והסתובבתי.

 

למזלי הוא לקח את זה בהומור. :D

פורסם
כמה הבהרות, זה קרה לפני שנתיים, נראה לי.. (כיתה י)

כיום היא בת 24 משהו כזה, עדיין כוסית :)

בקשר לשאלה "מה היא עשתה ליד הדלת שלך?"

יש מסדרון, אני פתחתי ת'דלת, והיא הייתה בסוף המסדרון (כולה 4 מטר)

היא בטח חיפשה איזה משהו בחדר של אחותי איזה משחק כדי לתת לה..

 

ומה שהכי כאב, זו ההתעללות הנפשית שהיא ביצעה בי

היא לא הורידה ממני את העיניים, כמו שמישהו אמור לעשות שהוא רואה מישהו ערום

היא נעצה בי מבטים ואפילו לא בכיוון העיניים, אלא כמו שאמרו לפני - יותר דרומה :|

 

דווקא הוא בן 17.5 והיא בת 24 יכול להיות :onfire:

 

אתה מפריע לי להוציא דברים מהקשרם :wink:

פורסם
או קיי נשברתי גם אני יספר לכם פאדיחה אחת, שממש נשמעת כאילו היא לקוחה מ Sex4free

** אני מזכיר שלמי שלא מלאו לו 18 שנה שלא ימשיך לקרוא **

 

יום אחד אני וחברה שלי (לשעבר) יושבים בגג וחושבים איך להזדיין שיהיה מעניין ומיוחד - היה לי יום הולדת באותו יום.

 

טוב, חברה שלי שואלת אותי אם אני רוצה שהיא תביא חברה. רק לידיעתכם אנחנו היינו 3 שנים ביחד ואף פעם לא ניסינו משהו כזה - יענו פעם ראשונה שלי.

 

טוב היא עושה את הטלפון איזה חברה שלה שכבר דיברה איתה על זה הסכימה.

 

 

 

אאאאאוווץ', כ"כ פדיחה שזה כואב :shock:

מילא עם חברה שלך, אבל עם שתי בחורות? :twisted:

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...