Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לקראת פסח הקרב ובא.....

 

ליל הסדר, שנה שעברה, אצל סבא וסבתא שלי. משפחה של 15-16 איש.

כולם אחרי הסדר יושבים בסלון.

סבא שלי מראה לכולם את הממיר הלוויני החדש שהם קנו שקולט ערוצים מכל העולם ובלה בלה..

 

הקיצר, נדפק לו השלט. לא עבד טוב.

לקחתי את השלט וסדרתי אותו קצת והעברתי ערוצים.......

 

עכשיו מכיוון שזה ממיר חדש אז אני לא יודע איזה ערוצים יש ומה המספר שלהם..

אז אני מעביר ערוצים...

 

חדשות....

 

 

 

 

 

 

 

 

בייסבול..

 

 

 

 

 

 

 

 

שוב חדשות.....

 

 

 

 

 

ו...

 

 

זוג בתנוחת דוגי סטייל. כנראה ערוץ פורנו תימני או משהו כזה.

 

אתם קולטים מזה? סקס בטלויזיה 34", עם כל המשפחה שלך בסלון, שרובם אחרי גיל 40-50.... בהחלט לא נעים!!

 

אני תוך מנסה בכל הכח להעביר ערוצים ולוחץ על הכפתורים כמו מטורף!

תוך מספר שניות כולי זיעה.

 

15 אנשים מבוגרים שותקים. דממה!!!

 

בסוף אחרי כמה שניות הצלחתי להעביר ערוץ.

אחרי זה, חמש דקות ארוכות של דממה מוחלטת!!

 

 

 

 

בהחלט פאדיחה עצומה..... 8)

 

חחחחחחחחח גם לי קרה את זה סתם ככה ביום שישי כשסבא שלי קרא לי לראות את הממיר שהם קנו חחחחחחח וסתם העברתי בערוצים ונתקלתי בזה אבל הצלחתי להעביר מהר ערוץ

אחרי זה קראתי לבן דוד שלי שגם היה והייתי חייב לבדוק שוב כי לא חשבתי שראיתי נכון

מסתבר שצדקתי יום אחרי באנו שוב לסבא וסבתא באמצע הסלון כולם יושבים בן דוד שלי שם את זה הוא בהלם חחחחח אחרי איזה שעה וחצי סבא שלי גם התחיל לשחק עם הערוצים והוא שוב שם את אותו ערוץ היו 3 ערוצי פורנו שונים בקיצור הוא לא הצליח להעביר תחנה והיה נבוך חבל על הזמן והתחיל לצעוק עליי נדב תעביר תחנה מהרררררררר :D

 

 

 

בכל מקרה שרשור מצחיק ביותר יש פה , לקח לי לקרוא את כולו מינימום שעתיים

תומר הדר אתה פשוט מלך הפאדיחות בכל עמוד או שניים אני רואה לפחות פאדיחה חדשה שלך חחחחחחח :D

וכל אחת יותר טובה מהשנייה תמשיך לעדכן אותנו :D

היו כמה פאדיחות ממש ממש מצחיקות מהעמודים הראשונים אבל כבר שכחתי מה הן היו , אבל אחת אני זוכר טוב עם האופנוען והשני חברים אחד עם הלאנטיס השני על ה-206 נראה לי והאורות החזקים :D

 

 

 

 

 

 

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
או קיי נשברתי גם אני יספר לכם פאדיחה אחת, שממש נשמעת כאילו היא לקוחה מ Sex4free

** אני מזכיר שלמי שלא מלאו לו 18 שנה שלא ימשיך לקרוא **

 

יום אחד אני וחברה שלי (לשעבר) יושבים בגג וחושבים איך להזדיין שיהיה מעניין ומיוחד - היה לי יום הולדת באותו יום.

 

טוב, חברה שלי שואלת אותי אם אני רוצה שהיא תביא חברה. רק לידיעתכם אנחנו היינו 3 שנים ביחד ואף פעם לא ניסינו משהו כזה - יענו פעם ראשונה שלי.

 

טוב היא עושה את הטלפון איזה חברה שלה שכבר דיברה איתה על זה הסכימה.

 

 

 

אאאאאוווץ', כ"כ פדיחה שזה כואב :shock:

מילא עם חברה שלך, אבל עם שתי בחורות? :twisted:

 

לי יש פחות מ-18 אבל .......לא משנה :wink:

 

למה פאדיחה??? זה פנטזיה :twisted:

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
או קיי נשברתי גם אני יספר טוב, חברה שלי שואלת אותי אם אני רוצה שהיא תביא חברה. רק לידיעתכם אנחנו היינו 3 שנים ביחד ואף פעם לא ניסינו משהו כזה - יענו פעם ראשונה שלי.

 

 

אאאאאוווץ', כ"כ פדיחה שזה כואב :shock:

מילא עם חברה שלך, אבל עם שתי בחורות? :twisted:

 

לי יש פחות מ-18 אבל .......לא משנה :wink:

 

למה פאדיחה??? זה פנטזיה :twisted:

 

זה פנטזיה לעשות את זה!

זה בושה חבל"ז כשתופסים אותך :)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

היום הייתה לי אחת הפאדיחות הכי נוראיות שקרו לי בחיים...

 

בהפסקה בעבודה- איכשהו הגענו לזה שאיזה שליש מהעובדים שם הם רוסים. היינו 10 אנשים שם בערך, מתוכם- 4 רוסים. עכשיו, אחד התלבש על הקטע והתחיל- בצחוק לשאול אחד אחד אם הם רוסים, כשהוא הגיע אליי לא ממש שמתי לב אליו, אז בשניה שהוא שאל אותי "אתה רוסי?"- מתוך ריפלקס- בשיא הטבעיות, אני- "חס וחלילהההה!!" . פתאום אני קולט מה אמרתי. אני קולט 3 רוסיות ועוד רוסי אחד מסתכלים עליי במבט של..."מה זה?!?!" :oops: ואני כזה "אממ...חחח..סתם סתם. לא, אני לא רוסי, אני עירקי"

רק תביאו לי מעדר - אני כבר אחפור לעצמי את הקבר ואקפוץ

 

האמת, עבר די בסדר... אבל אני עדיין מתלבט אם יתאים לי "חוסר טקט" בתור שם אמצעי.

 

 

הבהרה: אין לי שוםם דבר נגד רוסים. יש לי גם חברים רוסים... אני פשוט לא רואה את עצמי כרוסי :)

פורסם

בגיל 17 יצאתי ערום מהמקלחת(הייתי בטוח שהבית ריק)הלכתי לעשות משהו במטבח וחזרתי למקלחת,פתאום אבא שלי נכנס למקלחת(נבהלתי,הייתי בטוח שהבית ריק...)

"אל תצא,חברה של אחותך כאן.."כמה זמן"?

"בערך 20 דקות,היא מחכה לה בסלון"

הסלון שלנו נמצא מול המטבח....

פורסם
בגיל 17 יצאתי ערום מהמקלחת(הייתי בטוח שהבית ריק)הלכתי לעשות משהו במטבח וחזרתי למקלחת,פתאום אבא שלי נכנס למקלחת(נבהלתי,הייתי בטוח שהבית ריק...)

"אל תצא,חברה של אחותך כאן.."כמה זמן"?

"בערך 20 דקות,היא מחכה לה בסלון"

הסלון שלנו נמצא מול המטבח....

היא ראתה אותך בסוף?

שאלת את אחותך או משהו?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
בגיל 17 יצאתי ערום מהמקלחת(הייתי בטוח שהבית ריק)הלכתי לעשות משהו במטבח וחזרתי למקלחת,פתאום אבא שלי נכנס למקלחת(נבהלתי,הייתי בטוח שהבית ריק...)

"אל תצא,חברה של אחותך כאן.."כמה זמן"?

"בערך 20 דקות,היא מחכה לה בסלון"

הסלון שלנו נמצא מול המטבח....

היא ראתה אותך בסוף?

שאלת את אחותך או משהו?

 

מה אתה חושב??? אין מצב שהיא לא ראתה את עכוזו מתנענע מצד לצד...

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

עזבו,אתם מכירים את החיוך הממזרי שרק בחורות יודעות לתת?

שנה שלמה אח"כ אכלתי את החיוך הזה כל פעם שהיא באה...

ואח"כ למזלי החברות התפרקה...

פורסם

BlackSheep - לא עם העכוז יש לי בעיה.....

לא עם הכרס הקטנטנה והחמודה.....

יש לי בעיה עם חומי שיצא לטייל....

בוא נגיד ככה..אחרי אמבטיה הוא לא בדיוק רקס... :oops:

פורסם
עזבו,אתם מכירים את החיוך הממזרי שרק בחורות יודעות לתת?

שנה שלמה אח"כ אכלתי את החיוך הזה כל פעם שהיא באה...

ואח"כ למזלי החברות התפרקה

 

יש לך מזל גדול

מענין עם אחותך ידעה

פורסם

בדיוק נזכרתי בפאדיחה

 

אני מכיר אחד שנקרא לו לצורך העניין עמית.

עכשיו כדי לזהות שזה הוא באייסיקיו שיניתי את הכינוי שלו ורשמתי "Amit Gay"

וזה בגלל שהוא "קצת" מתרומם... (לא שיש לי בעיה איתם חס וחלילה...)

הוא בערך אחד מהחברה שאני מכיר ויוצא לנו להיפגש ולצאת בימי שישי...

 

יום בהיר אחד, דיברנו באייסיקיו ואני לא זוכר בדיוק למה אבל הייתי צריך לשלוח לו משהו שהוא שלח לי...

סימנתי את מה שהוא רשם עם העכבר ושלחתי...

 

 

 

 

 

 

וווווווווויייייייייייייייי..... שיייייייטטטטטטטטטטט.......... סימנתי גם את השם שלוווווווווווווווו!!!!

 

 

:oops::oops::oops:

 

 

 

קטע לא כל כך נעים ובוא נגיד שמאז אנחנו לא כל כך מדברים באייסיקיו......

 

 

 

:roll:

פורסם

אתה צוחק.

לפני שנתיים בטירונות היה איתי אחד שהתנהג כמו הומו .הוא אפילו קישט את הקובע טמבל הצבאי שלו בצורה "עליזה שכזו". כולם כל הזמן היו יורדים עליו שהוא הומו, במחלקה שחפפה לנו ,היה אחיו התאום(תנחשו מה??? גם הוא התנהג כמו הומו)

לקראת סוף הטירונות שאלתי את ידידנו העליז:"תגיד גם אחיך הומו?"..........

 

הוא כמעט התחיל לבכות ואמר"אני לא הומו"

היה בא לי לחזור לחור שממנו באתי(מה לעשות שאמא שלי לא הייתה בסביבה)

לא יכולתי להסתכל לבנאדם בעניים עד סוף הטירונות.

 

 

******זה לא משנה,כל אלה שמתנהגים כמו הומוים בסוף יוצאים מהארון.אם זה הולך ומתנהג כמו ברווז====> זה ברווז****

 

כל העליזים למיניהם :אין לי בעייה איתכם,אתם יכולים למצוץ לי את הזיין.

תודה וערב טוב!!!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

לא מזמן הלכתי לאסוף את אמא מג'מבו בבארות יצחק, אז בכניסה לחניה אני רואה מישהו באיגניס ירוקה חונה בחנית נכים, בדקתי אם יש לו תו נכה ולא ראיתי שום דבר.

 

אז חשבתי להיות אדיב ולהגיד לו שהוא חונה בחנית נכים כנראה בטעות ושלא יחטוף 250 שקל סתם ככה.

 

"סלח לי, אתה חונה בחנית נכים"

 

"זה כנראה בגלל שאני נכה (מוציא תו נכה מהתא כפפות)"

 

 

חניתי הכייייי רחוק שרק יכולתי ממנו... :oops:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לא מזמן הלכתי לאסוף את אמא מג'מבו בבארות יצחק, אז בכניסה לחניה אני רואה מישהו באיגניס ירוקה חונה בחנית נכים, בדקתי אם יש לו תו נכה ולא ראיתי שום דבר.

 

אז חשבתי להיות אדיב ולהגיד לו שהוא חונה בחנית נכים כנראה בטעות ושלא יחטוף 250 שקל סתם ככה.

 

"סלח לי, אתה חונה בחנית נכים"

 

"זה כנראה בגלל שאני נכה (מוציא תו נכה מהתא כפפות)"

 

 

חניתי הכייייי רחוק שרק יכולתי ממנו... :oops:

 

 

ראלימן

 

מה פאדיחה פה? נכה צריך לשים תו נכה בשמשה ולא בתא כפפות.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...