סתם...
אז ככה,שמי תומר ואני די צעיר כאן בופרום,אני לא יודע אם עדיין נהוג לכתוב קצת פרטים אישיים,אבל בכל מקרה,כמו שכתבתי,שמי תומר,אני בן25,למחייתי אני טכנאי בסלקום(אחרי שנה וחצי בשירות לקוחות פיננסי)אני אוהב המון סוגי מוזיקה(חוץ ממזרחית)ואני נוהג על סיאט קורדובה קופה(כן,יש כאלה,אבל מעטות)ו...זהו.