Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חם מהתנור.

נפגש עם חברים במטרה ללכת לסנוקר (איזה ערסים, נכון?!) - בסוף לא הלכנו, אבל זה רק אגב.

 

בדרך למקום המפגש (תיכננו לנסוע בשיירה) אחת הבנות - ש' - מספרת לנו (יושבי האוטו) שחברתה - מ' - ובחור נוסף - ש'ר' - "עבדו" על חבר שלישי - ע' לצורך העניין - (מסובך מדי?!) באיסיקיו.

מה הם "עבדו" בדיוק?

ע', חשב שהוא מדבר עם ש'. למרות שבפועל היה מדובר במ' וש'ר'.

השניים, צמד חמד, החליטו לעשות מעשה קונדס, ולדמות סייבר סקס בין השניים (אתם עוד פה? יופי).

 

בסוף המשגל הוירטואלי, החליטו להמשיך עם העניין ולארגן בינהם מפגש באותו ערב במושב האחרוי באוטו של ע'.

 

טוב, עכשיו יש קטע לא נורמלי של לוגיסטיקה מסובכת - איך מביאים את ש' למפגש מבלי שע' ידע, כי הוא חושב שהיא בכלל במקום C והיא בכלל בA.

 

סופו של דבר ש' מגיעה למפגש לפני ע' (לא בתכנון המקורי), כאשר ע' מגיע מס' דקות אחריה.

ש' מתבאת מאחורי אחד הרכבים. אחד הבנים האחרים נוסע להביא את ש', בכאילו כמובן.

 

יש לציין שכולם יודעים מן הענין ומשתפים פעולה - כמה חבל שע' לא ידע זאת.

 

ש' "מגיעה", וע' עושה כאילו כלום.

בסוף נשברנו ולא יכולנו יותר לחכות עד שהוא ייקח אותה לאוטו שלו, וסיפרנו לו.

 

הפרצוף שלו החליף צבעים מהר יותר מאורגן אורות.

 

 

 

 

עוד באותו ערב.

מכירים את הקורקינטים המתקפלים האלו מאלומיניום?!

יופי.

עכשיו, אני נוסע על אחד כזה ללא מעצור.

קופץ מדרכה קטנה (לא כזה סיפור גדול), אבל צריך לעצור נכון?! ורצוי לעשות זאת לפני שנתקעים באיזה רכב.

 

אני, נזק רציני, קולט שאין מעצור ומחליט לנטוש את הספינה, או במילים אחרות, קופץ הצידה ועוצר בהליכה (את הקורקינט מחזיק בידיים).

רק חבל שהמרחק כבר הצטמצם יותר מדי ביני ובין האוטו שעמד מולי - הרכב של ע' (B4 חדשה) - ה"זנב" של הקורקינט "טייל" לו לכיוון הדלת של הרכב והעניק לו מתנה לכבוד הרכישה החדשה.

 

שריטה גדולה ויפה על סף הדלת.

 

עדיין יש לי את הסימנים ומהכפכף שלו על היד והגב...

 

 

 

לשיפוטכם.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לשיפוטכם.
:shock::drinking::shock2::crazyeyes:loco:

עכשיו אם תוכל להסביר הכל בעזרת תרשים זרימה שכולנו נוכל להבין על מה לעזאזל אתה מדבר#?!@#.

 

 

 

המלצה חמה לתוכנה ליצירת תרשימי זרימה - Visio.

 

בתודה מראש - צוות ההנהלה והעובדים.

פורסם

לשיפוטכם.

זאת פדיחה? נשמע לי יותר כמו יהודה ברקן.

 

פדיחה זה, למשל, להכנס לשירותים בצבא, לגלות שחבר טוב יושב תא אחד מימינך, ולהתחיל לדבר איתו על כמה אתה מת להשתחרר משירות קבע.

ואז לגלות שהאל"מ, שהוא המפקד של המפקד של המפקד של המפקד שלך בדיוק ישב שני תאים מימין.

 

פדיחה זה להקשיב לחבר שמזמין אותך לדאבל-דייט, ואז לגלות שרק אתה והיא זה דאבל דייט, ולמעשה אפילו היא לבד מגרדת את הטריפל-דייט.

ואז, כשהזוג המאושר שהזמין אותך מטייל יד ביד בטיילת, לפגוש את החבר שתמיד מנסה להתלהב עליך עם החברה שלו, הבת של [השלם] מרמת אביב.

 

פדיחה זה ללכת ברחוב עם אמא, לפגוש אחת מהחברות שלה ולגלות שהיא חושבת שאתה בעלה.

 

ואלא רק תמצית הדוגמאות לפדיחות שלצערי סבלתי על גופתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
:shock::drinking::shock2::crazyeyes:loco:

עכשיו אם תוכל להסביר הכל בעזרת תרשים זרימה שכולנו נוכל להבין על מה לעזאזל אתה מדבר#?!@#.

 

 

 

המלצה חמה לתוכנה ליצירת תרשימי זרימה - Visio.

 

בתודה מראש - צוות ההנהלה והעובדים.

כמובן ששכחתי לציין שזו טלנובלה לא קטנה במיוחד.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

חבר'ה, בגלל שזה השרשור הכי מצחיק שהיה אי פעם בפורום, אני מעלה אותו מהשאול של הארכיון כדי שנוכל להמשיך ולשתף את כולם בפדיחות שהצטברו בשנתיים האחרונות מאז שהשרשור גווע.

 

כל הפדיחות שלי קרו לפני יותר משנתיים, כולן בנהיגה, וכולן בחו"ל.

 

1) נסעתי יום אחד עצבני עם צורך להראות למישהו שיש לי יותר גדול (הייתי בן 18 וטיפש). עצרתי ברמזור והתחלתי לשחק עם הגז לנהג שלידי בלי להסתכל עליו. כשהרמזור התחלף פרצתי בחריקת גלגלים רצינית (מרצדס עם מנוע 6.9 V8) וחשבתי שאני אעלם לנהג השני. הוא חיכה שניה, ואז התחיל לנסוע אחרי במהירות. אחרי כמה שניות נעלמתי לו ועשיתי סיבוב ארוך יותר בשכונה. כשהגעתי הביתה האוטו השני חנה בחניה שלי. ירדתי מהאוטו ואבא שלי יצא מהאוטו ההוא. הוא קנה אותו באותו יום, ושאל מה לעזאזל אני חושב שאני עושה. הייתי שבוע בעונש והיה לי אסור להשתמש באותו אוטו, ואז אבא שלי מכר אותו ונתן לי אחד אחר עם מנוע 2.8 (זה שכולכם מכירים כבר), כדי שאני אתפרע פחות.

 

2) יום אחד נסעתי כמו מטורף בירידות מהאנדים (אחרי יומיים של סקי) ועשיתי דריפטים בירידה. כל הנסיעה צפצפתי לאדיוט שמקדימה ביונדאי "סנטה פה" כי הוא נסע לאט מדי והבהבתי לו עם האורות. פתאום הוא עצר והחברה שלי ירדה מהאוטו ההוא וצעקה עלי. זאת הייתה המשפחה שלה.

 

3) יום אחד נסעתי ב2 בבוקר אחרי הגשם הראשון (שיהיה ברור, הכבישים בצ'ילה באמת סופגים מים ולא כמו בארץ). נסעתי כמה קילומטרים טובים על 120, עד שהגעתי לרמזור. עצרתי, חיכיתי כמה שניות שיהפוך לירוק, ושחברים שלי שהיו באוטו השני יגיעו אלי, ואז עזבתי את הבלמים ושמתי גז. האוטו התחיל לזוז, אבל לא קדימה. הוא זז קצת לצד באיטיות והתחיל לגלוש ב5 קמ"ש לכיוון המדרכה שהייתה לידי. היו לי כמה שניות שבהן הספקתי לבלום (לא עזר), לשים שוב גז (לא עזר), לבלום שוב, וגם לנסות לשים רוורס, אבל האוטו רק המשיך להחליק. אחרי שראיתי שמזה אני לא יוצא, תפסתי את ההגה וחיכיתי למכה. בסוף נשבר לי ציר, התעקם אגן השמן ועוד כמה דברים, והנזק היה של 1000 דולר, שזה בערך המחירון של האוטו הזה בצ'ילה (מרצדס 280S). השארתי את האוטו שם והתקשרתי לאחותי שתבוא לקחת אותי. בבוקר הייתי צריך להסביר לאבא שלי מה שקרה...

עדיין מסתלבטים עלי שאני יכול לנסוע על 140 בכביש רטוב, אבל לא יכול לצאת מרמזור...

והתגובה של אבא שלי? הוא הסתכל על הנזק, אמר באדישות "אדיוט!", הסתובב, והלך.

פורסם

מה שאני הולך לספר קרה לחבר שלי.

לפני כמה שבועות, למי שלא יודע, היה מופע "מאמה מיה" במשך כחודש.

מה שהמפיקים עשו זה שלאחר ההפסקה, השיר הראשון מתחיל בווליום ממש חזק, וכל מי שהיה יושב ליד הרמקולים היה קופץ בבהלה.

אני וחבר שלי עבדו כסדרנים אז והיינו מזהירים ילדים ונשים בהריון שרצוי שיסגרו את האוזניים.

חבר שלי ניגש לבחורה ואומר לה:"תראי, יש לי טיפ קטן לנשים בהריון. עוד דקה יתחיל שיר בווליום ממש חזק, כדאי לך לסגור את האוזניים"

הבחורה עונה:"תודה רבה שאמרת לי, אבל אני לא בהריון".

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אחד השרשורים הקורעים שהיו פה.

 

ומספר פאדיחות שלי.

 

1. כשאשתי ואני היינו עדיין חברים הלכתי איתה לחתונה של חברה שלה. פתאום מתנפלת עלי מישהי בשמחה, שואלת מה קורה איתי ומה שלום ההורים. אני עומד המום כי אין לי מושג מי זו ומבקש בעדינות שתזכיר לי מאיפה אנחנו מכירים. היא בתגובה מסתכלת עלי עוד יותר המומה ואומרת לי "אני בת דודה שלך". אז אני עוד יותר בהלם עונה "וואלה? איזו מהן"? ואחרי שאשתי והיא נרגעו מהצחוק היסטרי שתפסו היא אמרה לי את השם ורק אז נפל לי האסימון. להגנתי אני אציין שלא ראיתי אותה כשנתיים קודם.

 

2. חבר שלי היגר לארה"ב ולפני שנסע שלתי אותו מה הוא מתכוון לעשות עם האוטו שלו (AX ספורט שהיתה בת שנתיים באותה התקופה) והוא אמר שהוא משאיר אותה לאימא שלו. אני התחלתי לצחוק ואמרתי שיהיה מה זה מגניב לראות זקנה מקומטת ב AX ספורט.

 

כשהייתי בגיבוש טייס (לפני יותר מ 20 שנים ביקשתי בצו ראשון להיות ג'ובניק אז שלחו אותי לגיבוש טייס) היינו צריכים לבנות כיסא לסחמל המחלקה. כשסיימנו לבנות אותו סמל המחלקה נידש לחניך התורן ושאל ראותו אם הוא ימות צעיר אם ישב על הכיסא והחמור ענה "אני מקווה שכן הסמ"ח". על פליטת הפה שלו שילמנו מאוד ביוקר באותו הלילה כי מאוד קשה לתזז כשאתה נקרע מצחוק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מבירור שנעשה זה עתה- הבסיס הוא מחנה 80.

 

הסמלת, ד"א, היא הנוכחית שלי...

 

איפה במחנה 80 יש גדר כזאת? לא ניראה לי שזה קרה במחנה 80.

אגב אחלה בסיס יצא לי לשרת שם, יש שם גם מפקדת אפילו סמלת שעושה טובות לטירונים :wink:

פורסם

אחד השירשורים היותר קורעים שראיתי...

 

בזמן הסדיר לפני כ 6 שנים אקסית שלי מהדרום שמהתחלה לא נמשכתי אליה ויצאנו כמה פעמים כי היה נוח, אמרה שהיא מגיעה בערב למרכז ואם אני רוצה להגיע לדירה של אחותה לערב ל"זכר ימים עברו" כי הדירה תהיה ריקה.

טוב,מתארגנים עם חבר שגר ליד עם אופנוע ואני בדירה,אוכלים ארוחת ערב ונכנסים לחדר השינה.

היא מתפשטת ואני שוכב על המיטה,היא בלי הרבה הכנה מתנפלת עליי ומתחילה להפשיט.באותו רגע חברנו השמוק נכנס למצב של מוות קליני,כשאני אומר קליני אז קליני,גם שוקים חשמליים לא מעירים אותו.היא כולה באמוק מנסה להעיר אותו ואני דחוף אותה מעליי ונכנס לשרותים,שם אני מנסה לדבר אליו בהיגיון שלא יפה להתנהג ככה ושזו לא צורה,אבל הוא בשלו ולא מוכן להקשיב.

 

בסופו של עניין הערב נגמר באחת בחורה מבואסת מאוד,באחד שמוק שלא מוכן לזיין את מי שהוא לא נמשך אליו ותוקף אותו.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לבחור עם הסנוקר - סנוקר זה דווקא משחק של אריסטוקרטים אנגליים.

 

אני מנסה לחפש אותם בסנוקר באשקלון, וואלה לא מוצא...

 

 

 

 

 

אביעד

פורסם

לפני 3 ימים, יצאתי לטייל עם הכלב שלי + שכן שלי. אחרי איזה 10 דקות אני פתאום שומעת נביחות שנראו לי כאילו הגיעו מאיזה אוטו. מה יעשה בנאדם חכם? יסתכל לכיוון הרכב כדי לבדוק שאין שום בעיה. מה יעשה בנאדם לא כל כך חכם? יעשה את אותו הדבר תוך כדי הליכה.

 

מאחר ואני לא כ"כ חכמה - נתקעתי עם הראש בעמוד וביצעתי את האקט שקוראים לו בסרטים "לחבק עמוד עם הראש והברך".

 

אין צורך לומר כמה שכן שלי התפקע... :D

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

שיעור הכנה לפני מבחן סוף סימסטר בתכנות בשפת C (פרוייקט עתידים י"ג י"ד), המקצוע הכי רע וכבד ודווקא עם הראש קורס שלנו

בחור גרוזיני מאוד נחמד (לא מתעצבן, לא מרים את הקול, אדיש מאוד לרוב, אבל כשהוא מדבר זה כמו שירי ערש, נרדמים כמו כלום) זה הראש קורס

 

ישבתי בפעם הראשונה בחיים שלי בשורה ראשונה, ליד ידידה שלי, אסור להירדם, זה חזרה למבחן עם טיפים מיוחדים

מתוך השיעמום פתאום אני קולט במכנסים שלה כל מיני שרוכים כאלה

לקחתי 2 שרוכים, קשרתי אותם סביב הרגל שלה בזמן שהמרצה כותב על הלוח

 

פתאום הוא מסתובב, נכנס לשוק (מצב שלא ראיתי אותו אף פעם בו) למשך אולי דקה, ואז אומר לי "ליאור, תוציא את הידיים מתחת לשולחן" (מהכיוון שלו זה בהחלט נראה כמו עבודה ידנית באמצע השיעור שלו)

 

לפני שבועיים בתרגול מאוד משעמם בפיזיקה 2 מבוא, החלטתי לחזור על התרגיל כשהיא באה שוב עם מכנסיים עם שרוכים

שוב אותו קטע, אבל הפעם המתרגל שוקיסט כמו שהתברר, נכנס לשוק של כמה דקות

הוא יצא מהשוק רק כשאני התחלתי למות מצחוק שם ואז הוא רק שאל "למה אתה צוחק?"

 

באותו תרגול אחת החליטה שהיא משתטחת על השולחן עם החלק העליון (המאסיבי) כשהתחת בולט החוצה והרגליים על הרצפה ליד הקצה של השולחן

אמרתי לאותה ידידה "תראי איזה תנוחה", והיא באה ביציאה "*** מה זאת התנוחה הזאת? את מחכה שידפקו אותך מאחורה?"

ואז מסתבר שהיא מדברת בפלאפון, עם החבר שלה

יום שלישי השבוע אני חוזר ללימודים, ורואה את *** נכנסת לכיתה כולה צולעת וכו', אומר לידידה "אז קרה מה שחשבנו עליו בתרגול?"

 

אגב היא עמדה בדיוק מאחורינו ולא כ"כ צחקה, מסתבר שהיא נפלה כמות לא קטנה של מדרגות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יוליה, את מוציאה את שכן שלך?!

 

חבל לראות את רמת הפדיחות הולכת ודועכת ככל שמס' העמוד עולה, צריך להתחיל אחד חדש!

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...