Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר טוב שלי היה אצלי.. אצלי בבית מדברים רוסית ועברית (רוסית עם הסבתות ועברית עם ההורים והאחות)

 

הוא מידי פעם שוכח את זה... והוא אוהב את המילה בלאט...

יום אחד אנחנו משחקים במחשב והוא מפסיד אז הוא צועק בלאט.. אני כזה נותן לו מבט עצבני.. מסתכל מחוץ לדלת ורואה את סבתא שלי... אני לא בטוח אם היא שמעה או לא.. אבל זה היה מפדח..

 

 

השניה.. עם אותו חבר.

יש מקום כזה אצלנו שהיינו הולכים אליו.. לדבר שם.. היינו קונים אצטון גפרורים ושורפים כל מיני דברים...

או שהיינו לוקחים קפצונים (כמה חבילות) מסדרים אותם בערמה שמים בלטה על הקפצונים שהבלטה תיראה ביפוע ואז אני הייתי קופץ על זה (גם הוא היה אבל אני פשוט יותר כבד)..

יום אחד עשינו פיצוץ רציני ואחר כך הלכנו לקנות ארטיק...בדרך אנחנו שומעים איזה אישה שמדברת לילד הקטן שלה (הילד בן 5-4) :" כל כך פחדתי ששמעתי את הפיצוץ הזה.. חשבתי שהתחלת לבכות" אני לא מתאפק ורץ קדימה מפוצץ מצחוק... אחר כך צחקנו דיי הרבה.

 

 

השלישית:

אני גר בבית עם שמונה קומות (אני גר בקומה ה-שמינית וגם שכנינו הגרוזינים גרים בקומה שמינית.. אני עולה במעלית ומדבר עם חבר שלי. ועשיתי מן מבטא גרוזיני כזה.. אני עדיין מדבר במבטא הגרוזיני

שלי והדלת נפתחת.. ותנחשו מי עומדים שם? 2 מהשכנים הגרוזינים שלנו.. עם מבט גרוזיני לא ממש רגוע...

פורסם

אני קורא את השרשור הזה בהפסקות כמעט כל היום, ומת מצחוק תוך כדי..!

 

אתם פשוט גדולים חברה!

 

מה קרה לכל הביג שוטס..!?

 

(תומר הדר, תחזור!)

 

בכל מקרה לפדיחות שלי..

 

(הפדיחה הזאת היא לא שלי אבל אני אספר אותה בגוף ראשון בכ"א)

 

יש לחבר'ה שלנו ידידה (נקרא לה שולמית) ממש טובה, שהיא ממש חלק מאיתנו כמו אחת מהחברה (כזאת טומבוי..)

בכל מקרה אנחנו הולכים לנו לים בשעות הלילה (התאריך הוא ה19 ליוני, יום לפני חלוקת תעודות (אני אישית לא באתי הייתה לי בגרות בפיסיקה ב21 ולא רציתי לקחת סיכון. אור.).

 

בכל אופן, השתכרנו נורא ומסתבר כששולמית שיכורה היא נעשית חרמנית. ובאופן עיוור.!

ואחד החברה (נקרא לו שלמקה) שכולנו אגב ידידים טובים שלה, היא סתם לידה כזה נשכב לידה..

והיא לוקחת את הראש שלו ושמו אותו בין התפוחים שלה..!

 

ואנחנו כזה מה הולך פה..

והם סתם מתחילים קצתת לגעת פה לגעת שם והיא כל הזמן הזה חושבת שזה החבר שלה! (קוראת בשמו ונעה בהתאם..!)

 

אחד החבר'ה (נקרא לו משולם) תפס את שלמקה ברגל וגורר אותו הרחק ממנה על החול ..

 

והחרמן הקטן חוזר.!

 

(יש לציין שכל החברה (הם היו ארבעה שמה) שיכורים מתים! חוץ ממשולם שהיה גם לא נטול אלכוהול..)

 

בכל אופן בסופו של דבר היו צריכים להפריד את שניהם בכוח אחד מהשני..

עד היום אנחנו זוכרים את התקרית ומתבדחים על חשבונם..

 

לאחר התקרים הזאת אגב, שולמית אמרה שהיא צריכה להשתין (לא סתם אחת מהחבר'ה..) ומיודענו משולם (שהוא הפחות שיכור (תמיד,אגב.), מחליט ללוות אותה.

הם מגיעים לעומק די רדוד (בערך אמצע הירך) ושולמית מרידה את החלק התחתן של הבגד ים שלה ופשט משתינה לידו!

 

הא סיפר לי בדיעבד שהוא היה בהלם טוטאלי!!:shock:

 

יש לי עוד סיפורי השתכרות אבל אין לי כוח עכשיו..

 

שיהיה לכם יום נעים.

 

 

אור, שמנסה להיזכר בעוד פדיחות משעשעות:wink:

פורסם
יש לי עוד פאדיחה אבל במקרה הזה מדובר על פאדיחה של חבר.

 

בימי הילדות העליזים והשמחים בקיבוץ שכוח האל שנקרא נווה שאנן בחיפה נהגנו לשחק כדורגל במגרש שנקרא "המגרש השחור" ממש שתי מטר מהבצפר היסודי.

 

 

 

ירדו לי דמעות איזה שעה כמעט נחנקתי לא היה לי אויר! :roflmao:

השמטתי את הסיפור כדי לקצר את ההודעה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :D :D :D : ג:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: גדולללללל וואי פשוט נקרעתי

GTA זה הכי אחי .

פורסם

 

בכל מקרה לפדיחות שלי..

 

(הפדיחה הזאת היא לא שלי אבל אני אספר אותה בגוף ראשון בכ"א)

 

יש לחבר'ה שלנו ידידה (נקרא לה שולמית) ממש טובה, שהיא ממש חלק מאיתנו כמו אחת מהחברה ...

 

מה?!

5 תווין

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ניזכרתי ב2 פאדיחות מפגרות כמו שרק אני אוהב :smile:

פעם אחת איחרתי לבית ספר, כשהגעתי ראיתי את חבר שלי יושב(היה לו שיעור חופשי), התחלתי לדבר איתו,פה שם.... אמרתי טוב, אני אלך לשיעור, ביי ודפקתי גרעפס עצבני שהרעיד את האדמה, אני מסתובב ללכת ומנהל בית הספר נימצא במרחק כאפה ממני. זה היה מביך .....:lol:

 

פעם נוספת זה היה לפני כמה שנים אני וחבר שלי התחלנו לדבר על נודים(:roll: מה?)

ואז היה צילצול והתחלנו ללכת לכיוון הכיתה כאשר אנחנו הולכים במסדרון ולקראת היציאה מהמסדרות יש פנייה ימינה או שמאלה. אנחנו הולכים, מגיעים לקראת סוף המסדרון, חבר לי דופק את היציאה של החיים,ואני מצטט את דברי החוכמה(אגב כמה שזה נישמע לא נורמלי, חבר שלי גאון ברמות)

מה שהוא אמר היה :"אתה יודע מה אני אוהב? בלילה לדפוק נוד(תוך כדי מצד שמאל מגיחה מורה שמקשיבה לדבריו) ואז להיסגר עם שמיכה ולהסניף את זה"

עשיתי את עצמי לא מכיר אותו והלכתי הצידה , והוא לא מבין מה קרה, מסתכל ,רואה מורה המומה :shock:

לא נעים בכלל :|

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

נזכרתי בעוד פאדיחה. כשהייתי קטן(לפי חודש בערך), סתם, כשהייתי בין 7 בערך, כמו כל ילד חיפשתי צדפות בחוף הים, פיתאום אני רואה את הדפקה המושלמת! תופס אותה! ואז אני חש בתחושה מוזרה, הכל נימרח לי על היד!!!אני מריח את היד,גוש חרא!:x זה היה חרא של כלב שהיה מעוצב בצורה של צדפה! אחד שראה את זה , צחק. אני רציתי לשרוף את היד! איזה סירחון :evil:

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בין הסמסטר הראשון לשני של השנה שעברה קבעתי פגישה עם המרצה שלי על מנת לדבר על עתידי האקדמי (עזובתי באמאש'ך, אני רוצה לעבוד תוך כדי התואר כדי לחיות כמו סרסור, ורק לגמור את התואר איכשהו, בעוד שהוא מנסה להסביר לי איזה פוטנציאל אקדמי יש לי, ומה אני יכול להשיג).

הגענו איכשהו למניעים ללמידה, ואמרתי לו "תראה, אתה הרי לא נהייתה דוקטור בשביל לרצות את אמא".

התשובה שקיבלתי הייתה: "ברור, היא מתה כשהייתי בן 6".

אהההמממ.... אההההממממ...

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ישבתי אתמול מ1 עד 3 ורק צחקתי בקול מהפדיחות, אמא שלי כל רגע צועקת עלי שקט יושנים ואני נקרע מצחוק היא חשבה אני משוגע...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

שרשור משעשע ביותר, חבל שהוא מלא בהודעות כגון "חחחחחח" ו ":lol::lol::lol:..."

יהיה נחמד אם מישהו מהמנהלים יסנן את כל ההודעות הלא רלוונטיות (כולל זו...)

פורסם

צלצלתי לחבר טוב.

אנחנו מדברים והוא, כולו בבאסה אטומי.

אני שואל: "מא אתה מבואס אחי? מה קרה? מי מת?"

 

סבתא שלו...:shock:

 

לא נעים בעליל....:oops:

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010


×
×
  • תוכן חדש...