Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב לי - יש לי גיטרה חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
(הליך ארוך... אלוהים ישמור. בגיבסון שלי לוקח לי 6-7 דקות להחליף מיתרים, פה לקח לי יותר משעה וגם אז התייאשתי ונסעתי לחבר שלי שמחזיק גיטרת 12 של ריקנבייקר כבר 15 שנים).

 

.

לא ניראה ממש מסובך....:roll:

קו---------------------------------------

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום.

 

מברוק על הגיטרה!

אני תמיד אוהב את החכמים שכותבים למשל "לא בעיה לכון"

תאמין לי היתי נותן לא לנסות.

אגב אם בכלי נגינה ומוסיקה עיניניו אז אם אתה מעונין במגבר מנורות תותח אמיתי

אז תפנה אלי .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

 

בני אתה לא מכיר אותי ואתה לא ממש יודע מה לי ולגיטרות.... אז אני מבקש...!

Racepak - אתה כנראה אף פעם לא החלפת מייתרים לRickenbacker.

בניגוד לגיטרות 12 עם headstock ארוך - בRickenbacker הHeadstock הוא בגודל סטנדרטי.

בנוסף לסט מפתחות ה"רגיל" יש סט מפתחות שדומה למפתחות של גיטרה קלאסית, אבל - מתאמי חוזק החלק האחורי של אותם חריצים סגור (בקלאסית הוא פתוח משני הצדדים)

מה שאומר - השחלת מייתרים מסובכת יחסית לאלו שהולכים על הראשים האלו.

אילו מייתרים הולכים לשם? שאלה מצויינת!

בשלושת המייתרים העליונים המייתרים ה"רגילים" נכנסים למפתחות ה"רגילים" ואילו המייתרים הנוספים (אלו שנמצאים אוקטאווה למעלה) נכנסים לראשים ה"קלאסיים"

בשלושת המייתרים התחתונים זה בדיוק הפוך.

כמו כן - צריך להזהר כי המיתרים שהולכים לראשים ה"קלאסיים" של הסול והרה משפשפים את הסמל של Rickenbacker אם לא מגלגלים אותם לכיוון החלק החיצוני של הheadstock.

מכוון שיש מתח של 12 מייתרים על הצוואר ולא של 6 (כ20 ק"ג של מתח יותר מגיטרה רגילה) הצוואר מכוון בצורה כזו שאי אפשר לחבר מייתר אחד ולכוון אותו, אפשר לכוון רק כשכל המייתרים מחוברים ומתוחים יחסית (הaction נמוך יחסית בגיטרות האלה)

 

ועוד לא הגעתי לTailpiece שבעל חריצים במקום חורים (מה שאומר שמייתרים יכולים ליפול אם אין עליהם לחץ תמידי).

 

בקיצור - גיטרה נהדרת מבחינת סאונד וplayability, אבל קשה מבחינת תחזוקה.

היא כנראה מקבילה ל Ferrari מהסיטקסטיז... אקזוטית אבל מבלה הרבה במוסך כיאה לאיטלקיות :smile:

 

בני - תודה :smile:

 

עריכה: הוספתי תמונות להמחשה

http://rickbeat.com/modelslibrary/61012/61012hd1.jpg

http://www.robwesley.com/guitars/listings/Rickenbacker%20330%20FireGlo%2012-string%201999/AUT_8630.jpg

 

 

בקיצור כמו שאמרתי.... לא בעייה...!

קו---------------------------------------

פורסם

Racepak - אתה כנראה אף פעם לא החלפת מייתרים לRickenbacker.

בניגוד לגיטרות 12 עם headstock ארוך - בRickenbacker הHeadstock הוא בגודל סטנדרטי.

בנוסף לסט מפתחות ה"רגיל" יש סט מפתחות שדומה למפתחות של גיטרה קלאסית, אבל - מתאמי חוזק החלק האחורי של אותם חריצים סגור (בקלאסית הוא פתוח משני הצדדים)

מה שאומר - השחלת מייתרים מסובכת יחסית לאלו שהולכים על הראשים האלו.

אילו מייתרים הולכים לשם? שאלה מצויינת!

בשלושת המייתרים העליונים המייתרים ה"רגילים" נכנסים למפתחות ה"רגילים" ואילו המייתרים הנוספים (אלו שנמצאים אוקטאווה למעלה) נכנסים לראשים ה"קלאסיים"

בשלושת המייתרים התחתונים זה בדיוק הפוך.

כמו כן - צריך להזהר כי המיתרים שהולכים לראשים ה"קלאסיים" של הסול והרה משפשפים את הסמל של Rickenbacker אם לא מגלגלים אותם לכיוון החלק החיצוני של הheadstock.

מכוון שיש מתח של 12 מייתרים על הצוואר ולא של 6 (כ20 ק"ג של מתח יותר מגיטרה רגילה) הצוואר מכוון בצורה כזו שאי אפשר לחבר מייתר אחד ולכוון אותו, אפשר לכוון רק כשכל המייתרים מחוברים ומתוחים יחסית (הaction נמוך יחסית בגיטרות האלה)

 

ועוד לא הגעתי לTailpiece שבעל חריצים במקום חורים (מה שאומר שמייתרים יכולים ליפול אם אין עליהם לחץ תמידי).

 

בקיצור - גיטרה נהדרת מבחינת סאונד וplayability, אבל קשה מבחינת תחזוקה.

היא כנראה מקבילה ל Ferrari מהסיטקסטיז... אקזוטית אבל מבלה הרבה במוסך כיאה לאיטלקיות :smile:

 

בני - תודה :smile:

 

עריכה: הוספתי תמונות להמחשה

http://rickbeat.com/modelslibrary/61012/61012hd1.jpg

http://www.robwesley.com/guitars/listings/Rickenbacker%20330%20FireGlo%2012-string%201999/AUT_8630.jpg

פורסם

דבר ראשון, תתחדש!!!! גם טיול בארה"ב וגם גיטרה חדשה, נראת לי אחלה פתחיה לשנה החדשה!!!

;-)

 

דבר שני, בשם כל הקדושים (;-)), איך מכוונים את זה?! :shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אוקי עכשיו שאלה פרקטית?

 

מה יש לעזזאל חוץ משריר כוורת ו beat less :-D ישנים לנגן עם 12 סטירנגס...

אני לא מוצא שום ישום לגיטרה הזאת?

אין ספק שזה אוסף מכובד של גיטרות קאלסיות...

אבל במחיר הזה הייתי קונה את ה KH דל ESP המקורית של קירק המט במנהטן...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תודה,

מה הכוונה איך מכוונים את זה???

תיתבייש לך... התשובה היתה אמורה להיות "כמו שקיפודים עושים אהבה... לאט ובזהירות"

;-)

 

ברצינות, איך אתה מכוון אותה? יש לך מכשיר לכיוון, מה מכוונים קודם? המיתרים שונים אחד מהשני (הזוגות)?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אוקי עכשיו שאלה פרקטית?

 

מה יש לעזזאל חוץ משריר כוורת ו beat less :-D ישנים לנגן עם 12 סטירנגס...

אני לא מוצא שום ישום לגיטרה הזאת?

אין ספק שזה אוסף מכובד של גיטרות קאלסיות...

אבל במחיר הזה הייתי קונה את ה KH דל ESP המקורית של קירק המט במנהטן...

בוא נראה

לרשימה המלאה של המוסיקאים שמשתמשים בגיטרות 12 של ריקנבייקר:

http://www.rickresource.com/rrp/twelveartists.html

 

חוצמזה - מי אמר שאין לי חומר מקורי...?

 

הברון האדום -

כבר כתבתי למעלה - 2 המיתרים הראשונים (מי וסי) מצוותים למיתרים זהים,

ה 4 האחרים (סול רה לה ומי) מצוותים למיתרים באוקטאווה אחת למעלה

מכוונים אותים כמו כל גיטרה - משמיעה או עם טיונר.

פורסם

תתחדש!

 

לא פחות ממדהימה.

 

וממה שאפשר לראות בתמונות,מצב מעולה.

 

מחיר לא רע בכלל (הכול יחסי).

 

תוספת משובחת לאוסף. לכל גיטרה יש את הנשמה שלה והצליל המיוחד לה

 

ולא משנה לאיזה סגנון ובאיזה שנה אנחנו.

 

מאחל לך המון שנות יצירה והנאה איתה.

 

 

נ.ב אם מישהו מעוניין בגיטרה (במיוחד מיוחדות) ,מכר שלי הוא יבואן פרטי...כל דבר שתראו ב EBAY

כמעט עד הבית,הוא דואג להכול. אפשר ליצור איתי קשר בה"פ....

פורסם

לא יודע עם זה משתלם.

אני הבאתי את הגיטרה שלי מארה"ב והיא עלתה לי חצי מחיר מ ebay

תמיד המגע פנים מול פנים עם המוכר הרבה יותר טוב..

וחוץ מיזה איך אפשר לקנות גיטרה בלי לנגן עליה קודם?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אתה צודק ולא צודק,

גיטרות נדירות ומיוחדות - אפשר וכדאי לקנות בebay.

רוב המוכרים מאפשרים להחזיר אותן יומיים/שלושה (חלק אפילו שבוע!) אחרי.

לא כ"כ רלוונטי לישראל עקב עלויות וזמני שילוח.

 

את שלי אגב, קניתי בvoltage guitars בSunset blvd בLA,

ניגנתי עליה 4 שעות לפני שאמרתי כן. (לא מהתלבטות אלא בגלל שהייתי בשוק).


×
×
  • תוכן חדש...