Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם עדיין לא מבינים אני רואה...אני בא מאשקלון.

אני כדי להגיע לראשון צריך לנסוע 50 ק"מ

בשביל רמת גן 60-65

ורעננה 80 וזה לא מתאים בכלל...

אם אתם רוצים להיות כל כך הוגנים אז המפגש הבא יהיה באשדוד ככה באמת יהיה מי שיסע 80 ק"מ ויבין על מה אני מדבר...ואז אני רוצה לראות את כל אלה שקופצים על הרעיון ה"הגיוני" וה"פיירי".

יש אנשים שמגיעים מבאר שבע שזה בשבילם 150 ק"מ

ויש כאלה שבאים מקרית מלאכי באופן קבוע שבשבילם רעננה יהיה 100 ק"מ...

רמת גן זה מספיק רחוק,וכל מי שקפץ על המפגש שהיה בראשון,אז ראשון זה אולי 30 ק"מ מרעננה ו40 מחדרה וזה יוצא בדיוק באמצע לכולם...זה נקרא פיירי והגיוני.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תגידו, השתגעתם?

 

בסה"כ אנחנו מגוונים טיפה, תאמינו לי שההבדל ממש לא מצריך את ההתבכיינות.

הצפוניים ממש מארגניים לעצמם מפגש מדי פעם, והדרומיים כנראה עגלות, לא מסוגלים לבד,

אז בהזדמנות יהיה גם שם מפגש נארגן וזה.

האשקלונים, אם נגיד לכם באר שבע אתם תבכו לא? כי זה לא קרוב נכון?

אז מה זה השטויות האלה. לפני שבועיים מפגש רמת גן, שבוע שעבר מפגש ראשון ושבוע הבא מפגש רעננה, ונראה איפה הייתה הכי הרבה נוכחות ולפי זה נחליט מה ואיך.

המפגש בראשון התחיל בכלל כמפגש חברים אבל גדל טיפה..

בכל אופן, כנראה שבחודש הבא יהיה את המפגש הרשמי ברמת גן ביום שבת. כרגע זה טיפה בליין

של מפגשי שישי. נראה איך הולך ולפי זה נקבע, לפי הענות בשטח כי בנתיים אנשים שמודיעים

שהם מגיעים ומפציצים מבריזים חופשי..

Race Smart

פורסם

לפי דעתי זה יהיה הכי טוב לעשות את המפגש ברמת גן.

פעם בהתחלה שהמפגשים היו ברמת גן אף אחד לא התבכיין וגם מה שעכשיו אין את המפגש של הערסים בימי שישי (עברתי שם אתמול עם האוטו במקרה כי הייתי ברד בול פלוג טג ולא היה שם עונדה אחת!!!)

ת'אמת לא איכפת לי לגוון אבל לפי דעתי רמת גן זה המקום למפגשים יש שם צל וזה יותר נחמד.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

פששש מאז שאני לא בענייני הכרזת מפגשי מרכז הכל מתחרבש ומתחילים לריב..?

יותם, לידיעתך NEO19 [אבי בשמו הפרטי] הוא ממש לא מהאנשים שמודיעים בליווי חצוצרות על הגעתם ובסוף מבריזים, אבי לא כזה אני אומר לך זאת מניסיון והכרות של כשנה איתו במהלך המפגשים שניתקיימו עוד מהשנה שעברה.

 

בכל אופן אבי יקר, כרגע הנוסח של המפגשים הוא נוסח של מפגשים מתניידים [כן כמו שקרקס עושה] אנו עושים זאת כדי לגוון מקומות ולהקל כל פעם על סוג אחר של אנשים אשר ממוקמים באיזורים שונים .בנוסף על כך, לראות איפה הנוכחות היא העצומה ביותר. לדעתי הרעיון כשלעצמו הגיוני ובריא ,מה שאומר באם נירצה לצאת פיירים עם כולם אנחנו בשלב מאוחר יותר ככל הניראה ניצתרך לקבוע מפגש באיזור הדרום [דרומה יותר מראשון] וזאת לטובתך ולטובת אנשים חובבי אודיו מושבעים מאיזורך.

עימך ההבנה חבר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לפי דעתי רמת גן זה המרכז בין כול אנשי הפורום

כולם יסעו בערך אותו זמן ...

והכי טוב למקם את זה במקום אחד ולא כל פעם לנדוד לעיר אחרת

בנתיים כל מי שכתב פה הודעה אמר שעדיף ברמת גן

אז אולי כדי להעביר את זה באמת לרמת גן וזהו וככה יגיעו עוד קצת אנשים

מי שברעננה יסע קצת

ומי שבמצד השני של אשדוד וכו.. יסע גם קצת

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, עלפי הסקר שנערך לפני 3 שבועות בערך,ר"ג היה אז מקום ראשון ,אחר כך רשל"צ ואחרי זה רעננה,וכך נקבעו סדר המפגשים.

סה"כ זה נותן קצת יותר גיוון ומאפשר למגוון רחב יותר של חברים להגיע.

כול מי שכותב בפורום הזה הוא בהגדרת חולה מוטוריקה,אז מה כבר ההבדל בין ר"ג לרעננה, עוד 12 דקות נסיעה??מה הבעיה.

אחד האירועים המטורים הכי גדולים שהיו בישראל היה בלטרון,שזה לא ממש קרוב לאף אחד,ולא ראיתי אף אחד מתלונן.

אז מי שבאמת קשה לו להגיע 12 דקות יותר לכאן או לכאן, לא ממש חייב גם להגיע...

לפני שבועיים היה מפגש ברשל"צ ואני לא יכולתי להגיע כי סיימתי לעבוד מאוחר,אז מה? התבכיינתי על המיקום וניסיתי להסיט אותו ככה שיהיה לי נוח?לא.

אז תתחשבו בכלל ולא רק בעצמכם,ומי שיכול וזה שווה בשבילו הנסיעה הארוכה של עוד כמה דקות שיגיע.

 

אני-אהיה שם בשעה 16:30.

under construction..

פורסם

אני חושב ש לפי עיר אי אפשר להשוות איפה יגיעו יותר אנשים. זה קשור ל מצב רוח, ל יכולת של כל אחד להגיעה ו בטח לא בעיר! אני אישית הייתי מגיע לרמת-גן, אבל אם לא, אז אין מה לעשות נגיע גם לרעעננה אם נמצא את הדרך!:wave:

פורסם

יודעים מה לפי הסגנון. מה קורה עם הירושלמים? מתי זה יהיה קרוב אלינו? כמו לטרון? או חורשה ליד מודיעין?

 

אבל אני ראלי. וזה לא יהיה אבל למשוך את זה לכיוון צפון. זה לא פייר. אז יהיו כאלה קרובים, יותר וקרובים פחות. אבל לא ליצור קרובים פחות ורחוקים.

 

אז לדעתי ראשון, רמת גן. ואני מגיע מירושלים. שזה כ 50- 60 ק"מ אז עוד 20 לכל כיוון זה משמעותי. מבחינת הדלק. והזמן.

אז או שעושים מפגש מתנייד. והוא מגיע גם לאזור לטרון (הכי פייר. וקרוב לדרומים) או נשארים יחסית במרכז.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...