Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה בלאגאן.

 

נקבעה שעה ונקבע מקום. מיש רוצה שיגיע. גם ככה רוב האנשים שמצהירים על בואם למפגש לא מגיעים במילא. אז נא להירגע. מקום המפגש הוא ברעננה ביום שישי בשעה 16:30. וכל מי שקשה לו/רחוק לו/עצוב לו/סתם אין לו כוח שיחכה למפגשים הבאים שיהיו קרובים אליו בעוד 5 דק' נסיעה.

 

מקווה לראות את כולכם במפגש.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

למי שקשה להגיע עד רעננה, עדיף שישקיע את הכסף על מערכות סטריאו בבית ולא ברכב, כי נראה לי שהוא כמעט ולא משתמש בה.

בקיצור, מגיע והפעם עם עוד משהו חדש....

פורסם
njאיפה הוחלט בסוף שיתקיים המפגש? איזה יום איזה תאריך ואיזה שעה

יום שישי 16/9/2005

בשעה 16:30

בפארק ברעננה.

 

ואגב, הפעם יהיה הרבה רעש...הרבה מאוד..:-P

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אני מבטיח לך שיהיה באמת הרבה רעש בגלל כול המכוניות על שלט .

 

המפגש יהיה בחנייה איפה שמסיעים תמכוניות על שלט?

חתימה עד 3 שורות.

פורסם
איזה בלאגאן.

 

נקבעה שעה ונקבע מקום. מיש רוצה שיגיע. גם ככה רוב האנשים שמצהירים על בואם למפגש לא מגיעים במילא. אז נא להירגע. מקום המפגש הוא ברעננה ביום שישי בשעה 16:30. וכל מי שקשה לו/רחוק לו/עצוב לו/סתם אין לו כוח שיחכה למפגשים הבאים שיהיו קרובים אליו בעוד 5 דק' נסיעה.

 

מקווה לראות את כולכם במפגש.

צודק מאה אחוז

פורסם
יום שישי 16/9/2005

בשעה 16:30

בפארק ברעננה.

 

ואגב, הפעם יהיה הרבה רעש...הרבה מאוד..:-P

מעניין על איזה רעש רזי מדבר..LOL

 

אגב אני מקווה לבוא [תלוי במצב רוחו של הצבא סוף סוף סיימתי טירונות ושיחררו אותי היום ואני מחר מתחיל את השירות החדש שלי כטכנאי קשר ימי בחייל הים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שכחתם משהו מאוד מאוד חשוב...

יש לפארק רעננה מספר לא קטן של חניות...

לפי דעתי צריך להתמקם בחניה מול התחנת דלק היא ממש ממש גדולה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני יבוא אם לא תצחקו על הטוויטרים ששמתי עד שאני יקנה קומפוננט. :lol:

 

 

חחחח טוויטרים שנראים כמו מוקשים .

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

אכן, כדאי להחליט על מיקום המפגש, כי יש שם המון חניות ומקום.

 

הציעו את החינייה מול תחנת הדלק ואני תומך בהצעה הזו. יש מתנגדים ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
מעניין על איזה רעש רזי מדבר..LOL

 

אגב אני מקווה לבוא [תלוי במצב רוחו של הצבא סוף סוף סיימתי טירונות ושיחררו אותי היום ואני מחר מתחיל את השירות החדש שלי כטכנאי קשר ימי בחייל הים.[/QUOTE]

 

אסף טוב שהבהרת כי היינו חושבים טכנאי קשר ימי בחיל שריון....

עמית - תבוא ואף אחד לא יצחק עליך - מילה של GREEN MASTER

פורסם

כך נהוג לומר ולבטא זאת[תפקיד+חייל]

בכל אופן אם זה היה בנימה של צחוק אז ניחה ..הינה אווירה של סמיילי לכבודך=>:roflmao:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...