Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי שום בעיה לא לבוא למפגש הזה אם הוא יהיה ברעננה,אם ישתנה המיקום לראשון או רמת גן אני יגיע.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רעננה יותר קרובה לרמת גן מאשר ראשון!

 

ולא צריך לעשות מחאות עולם, פעם פה פעם שם...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בקיצור נראה לי שנחזור לרמת גן כולם מגיעים ובלי בעיות ולא צריך לשנות מיקומים וזהו.. נמצא לנו מן פינה שקטה רחוק מהמפגשי מכוניות שעושים שם ומלא בלאגן וככה נפתור את העניין אחת ולתמיד..

פורסם

לא :)

מפגש ברמת גן יהיה עוד שבועיים שלושה, ואחריו בראשון, השבוע זה ברעננה :)

ודי לנסות לשנות את זה, זה הדבר הכי פיירי והגיוני לעשות...

 

(ורק למען הרקורד אני מעדיף רמת גן.)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

שמע אני גם מגיע מרחוק מאיזור אשקלון.. אני אומר רמת גן כי זה באמצע מבין..

 

מבחינתי ראשון בא טוב..

רמת גן נחמד..

רעננה.. חתיכת דרך..

 

אז באמצע

פורסם

ואם אני גר בנתניה? אני אומר רעננה בא טוב רמת גן.....אתה מבין לאן אני הולך.

 

משום שהיה מפגש אחד כבר בראשון זה פייר שיהיה אחד ברעננה, לא ילך טוב נמשיך כם מפגשים ברמת גן או ראשון

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לא יאומן, כמו גנון.

אני לא מבין מה הבעיה,מרעננה לראשון זה 20-25 דקות נסיעה,תלוי בשעה,וביום שישי בשעה 16:00 לצאת מראשון זה לא נורא,ואתם ב16:30 בפארק ברעננה.

אל תהיו קטנוניים , המרחק בין רעננה לר"ג הוא 17 ק"מ.

מי שבשבילו זה עינוי נפש להגיע לרעננה ,והוא ממש לא יכול לעשות את המאמץ הזה של 20 דקות נסיעה,הוא לא ממש חייב לבוא,אבל כמו שאנשים באו לראשון ולא הייתה להם בעיה,אז אני לא מבין על מה הויכוח.

יש פה אנשים שגרים באיזור של בין חדרה לנתניה, ובשבילהם לנסוע לראשון זה קצת סיפור, אז עכשיו גם הם יוכלו להגיע.

אז כמו שכבר אמרו , יום שישי בשעה 16:30 מפגש אודיו בפארק רעננה.

אנא תרשמו בבקשה , מי מגיע.

 

אני יהיה שם לכל מי שלא הבין.:)

under construction..

פורסם

איזה פינוק בחייאת דינק, ומה אני אמור להגיד שאני חדרתי גם לי זה לא תענוג לבוא לראשון כי יש דרך ארוכה ..אבל בכל זאת אני לא בוכה. לדעתי ההגיון הבריא וההגינות אומרת שהמפגשים צריכים מדי פעם להתנייד מאיזור הדרום לאיזור המרכז וכן גם לאיזור הצפון אז הפעם באמת המפגש יהיה ברעננה וזה יקל על חלק ניכבד מהאנשים כולל אותי שעד היום היינו צריכים לנסוע נסיעה של"יותר מ10דקות..".

הוקצור לדעתי מן הראוי שהמפגש הפעם יתקיים יותר צפונה תחשבו גם על אנשים שמעורבים בתחום מאיזורי וצפונה יותר החל מבנימינה ,חיפה,עפולה וכו' לשם שינוי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

"להם"..

הרי "הם" גם חובבי אודיו . כך גם "אנחנו". אם זה המצב לא יקרה אסון מכך שמדי פעם "הם" ו"אנחנו" נצליח להיפגש יחד הרי המשותף "להם" ו"לנו" הוא התחביב הנ"ל.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ןאז יקפצו הדרומיים ויגידו מה איתנו???

מפגש בבאר שבע!

ולגן מפגשים גדולים זה במרכז.

 

מידי פעם לשנות מקום לצפון או דרום מרכז זה מילא.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

זו הייתה כוונתי כל שבועיים גג שלושה לקיים מפגש במקום אחר למשל רעננה,רמת גן,ראשון. וכו'..

ולחתום את המפגש בדוך לאיזה מקום לאכול ולשתות בו בקטנה זו אופציה טובה [למשל כמו שעשינו לפני שבוע או לפחות חלקנו שבסוף המפגש נסענו לקנח אצל אנדריי..]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אחרי המפגש מי שמעוניין להתארגן לאיזה קינוח אני מניח שזה לא בעיה :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...