Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסף לא הוגן, בפעם האחרונה היה לי תרוץ טוב, אפילו העלתי תמונות ממה שצלמתי.:-D

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העלת תמונות? וואלה,לא שמתי לב...בכל מקרה מקווה שהכל יסתדר ובאמת נגיע בהרכב מלא למפגש בנוסף מקווה לראות את רזי ואת קובי .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אין שום אפשרות לא סופרלנד לא רמת גן לא אילת ולא עפולה

 

לאור ההבטחות ממפגשים קודמים המפגש הקרוב יהיה ברעננה מי שמספיק חשוב לו הנושא יוכל לנסוע עוד 10 דקות ולהגיע לרעננה במקום לראשון כמו שהרבה אנשים מגיעים לראשון למרות שזה לא הכי קרוב להם

 

ניר - תארגן פה הוראות הגעה כתובות בשילוב מפה !

פורסם

זה לא בסדר לדאוג רק לאלה שגרים ברעננה או בתל אביב,אולי אתה תסעו 10 דקות דרומה לראשון ככה גם אנשים מהדרום יוכלו להגיע,אני לאמתכוון לנסוע שעה לכל כיוון...

תדרימו 10 דקות והדרומיים יחסית (אשקלון אשדוד והסביבה) לא יצטרכו לחשוב פעמיים אם להגיע...

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

חברה אני לא מבין מה זה האנוכיות הזאת?!

היה מפגש בראשון השבוע אם יקחו את המפגש למקום אחר לא יקרה כלום מה קרה?!

כל שבוע בראשון?

ד"א רמת גן דווקא כן יכול לבואבחשבון הבנתי המפגשערסים שמה נגמרו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

נאו שבוע שעבר עשינו בראשון ולא הגיעו יותר מידי דורמיים

עם זאת - יש פה אנשים מאיזור השרון וצפונה משם שאומרים אותו דבר על רעננה

 

אין מה לעשות - לא תהיה פה דיקטטורה ויהיה פה הגיון ושוויון, המפגשים כמו שאני רואה את זה עכשיו הולכים להיות סטיל כזה :

שבת רמת גן, שישי ראשון, סופ"ש מנוחה, שישי רעננה ושוב שבת רמת גן....

פחות או יותר כמובן מבלי להיות מקובעים לחלוטין

 

מי שלא מוכן לנסוע עוד עשר דקות כנראה שלא עד כדי כך חשוב לו להיות במפגש הנ"ל - אם לא כזה חשוב לו אותו אדם יוכל לחכות פעם בחודש\3 שבועות שהמפגש יגיע לחלק הקרוב אליו באופן יחסי

 

זה נקרא פשרה זה הוגנות החבר'ה שגרים באיזור רעננה בגיעו בשבת לרמת גן ובשישי הגיעו עד לראשון עכשיו הנוחות מגיעה גם להם !

פורסם

אני אומר נחזור לרמת גן היה פאנן היה בכיף סתם התחלתם עם הרוטציה המפגרת הזאת של המקומות...

גם אין מפגשי ערסים אז זה מעולה לנו..

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

ב"ה רק תגידו בערך איך מגיעים מכיוון רמלה. ראשון לציון משהו

אני יגיע ויצלם חופשי תמונות

ויעלה את הכול לאתר

 

הרבה זמן אני מת להגיע ויום שישי יש מצב טוב לבוא סוף סוף

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

אני לא מבין למה רוטציה היא מטומטמת.

בפעם הקודמת היה סקר,ובסקר היה רוב לר"ג , מקום שני רשל"צ ומקום שלישי רעננה.

אז בשבוע אחד זה נערך ברשל"צ,שבוע אחד בר"ג ושבוע הבא זה יהיה ברעננה.

 

אני לא יודע מה איתכם,גם לי קשה לנסוע לרשלצ למפגש כאשר אני מסיים לעבוד בשעה 16:30, או לפחות אמור...סה"כ תתחשבו גם באילו שגרים באיזור השרון,ויש הרבה כאלו בפורום.

סה"כ מה כבר יכול להיות...

 

לכל מי שבא על איילון,או כביש החוף.

פשוט לעלות על המחלף של כפר שמריהו,לפנות ימינה,לחצות את כל הכביש עד צומת טי,בצומת לפנות שמאלה עד שמגיעים למרכז המסחרי של "לב הפארק" איפה שתחנת דלק סונול או דלק אני לא זוכר,אני אבדוק השבוע ויגיד לכם,ובצומת פונים שמאלה,זה הפארק,החניה נמצאת למטה בסוף הכביש...

מי שבא מכיוון צפון מכביש החוף עולה בכפר שמריהו ופונה שמאלה.

 

לכל מי שבא על הכביש הישן,בצומת רעננה צפון איפה שתחנת הדלק,לפנות ימינה ,להמשיך עד צומת טי, בצומת שמאלה עד צומת טי נוספת ומשם לפנות ימינה(זה האופציה היחידה) ולהמשיך פשוט ישר,זה ק"מ אחד עד החניה של הפארק.

under construction..

פורסם

עם כל הכבוד אני בשביל להגיע לראשון צריך לנסוע חצי שעה ולהגיע לרמת גן זה עוד 20 דקות אז לא ניראה לי שמישהו נוסע מרחק כזה,רעננה זה כמעט 80 ק"מ נסיעה ואין לאף אחד מאיזור השרון נסיעה כזו,אם כבר רמת גן זה עוד הגיוני אבל להרחיק עוד זה כבר מוגזם,כמה שאני אוהב להגיע למפגשים אני אומר תכלס אני לא מתכוון להגיע לרעננה זה ניראה לי מוגזם גם אם זה פעם בחודשיים,אם היית גר בראשון היית מדבר אחרת...

כשיהיה בראשון אני יגיע.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

קודם כל ראשון רעננה זה לא 80 קילומטר לא יודע עם איזה מפה אתה עובד - תזרוק אותה מהר !

 

ואתה יודע מה ? אני לא יודע מה איתך אבל לנסוע עד רעננה זה חצי שעה ועד רמת גן זה 20 דקות, ועד ראשון זה כמעט 80 קילומטר נסיעה

אם כבר רמת גן זה עוד הגיוני אבל להרחיק עוד זה כבר מוגזם,כמה שאני אוהב להגיע למפגשים אני אומר תכלס אני לא מתכוון להגיע לראשון זה ניראה לי מוגזם גם אם זה פעם בחודשיים,אם היית גר ברעננה היית מדבר אחרת...

 

סבבה עכשיו אנחנו פיטים ? שהיה מפגש בראשון באנו עד ראשון לא התלוננו לא כלום עכשיו שיש ברעננה אז פתאום קופצים כל יפי הנפש שקשה להם לנסוע 10 מטר ? אז מי שלא רוצה שלא יבוא...יחכה לסיבוב הבא הקרוב לעירו

פורסם

לפי דעתי רמת גן למרות שזה גם רחוק לי

הכי טוב לכולם משהו שיהיה באמצע של כולם

 

אני מרמלה לוקח לי את ה חצי שעה בערך להגיע שזה דרך בשבילי

ככה מי שמגיע...

*מהצפון

*דרום

*ומרכז

יכולים להגיע זה לא רחוק כל כך לאף אחד

מי שלא בוכה, לא גודל!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...