Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניין על איזה רעש רזי מדבר..LOL

 

אגב אני מקווה לבוא [תלוי במצב רוחו של הצבא סוף סוף סיימתי טירונות ושיחררו אותי היום ואני מחר מתחיל את השירות החדש שלי כטכנאי קשר ימי בחייל הים.

אם ככה אז אני בספק אם תוכל להגיע, במיוחד אם אתה רק בתחילתו של הקורס...

 

איך המערכת אגב, אסף ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה רזי -המערכת פשוט ליגה אני מיום ליום שמח יותר ויותר ומרוצה יותר מהפאנל הזה.

תודה רבה לך ,מקווה שזה הדדי. מקווה לראות אותך קובי וליטל שישי זה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
תודה רבה רזי -המערכת פשוט ליגה אני מיום ליום שמח יותר ויותר ומרוצה יותר מהפאנל הזה.

תודה רבה לך ,מקווה שזה הדדי. מקווה לראות אותך קובי וליטל שישי זה.

האמת היא, והיא מאוד מצחיקה, שעכשיו אני שומע משום מה טוב יותר...

 

בכל מקרה אני שמח שאתה מרוצה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

עוד מהרגע שביצענו את ההחלפה הבחנו שאצלייך עם הפאנל שהיה שלי שמעו יותר טוב ממקודם וכך גם אצלי[עם הפאנל הקודם שלך שמעו אצלי טוב יותר] העיקר ששנינו מרוצים .

בעזרת ה ניראה אותך שישי אם לא ידפקו וינקו לי את הסופ"ש:-)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה לא אמור להיות בצבא..? מה אתה עושה בכלל בבית ?

 

ואם כבר מדברים - האם גם ליטל תגיע ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אוקי חד פעמי ספאם קטנטן :

1. אני אמור להיות בצבא קיבלתי חופשה עד מחר להמשך תהליך השיבוץ שלי בתפקיד החדש[טכנאי קשר ימי -חייל הים]

2. ליטל למיטב הבנתי וידיעתי אמורה לבוא . אך בנינו ליטל שלנו מעופפת כידוע לך ואצלה שמש זה ירח אצלינו אז...

בכל מקרה מקווה שתהיה היענות ונוכחות גדולה של אנשים במפגש הזה גם אם אני לא יצליח להגיע .

מפגש אודיו ברעננה -יכול להיות נחמד..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתם משגעים אותי אולי מישהו יגיד לי אייך אני מגיע מראשון לפארק רעננה

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אני יכול להגיד לך שאתה מגיע לצומת רעננה טיפה אחרי יש פניה (פניה ראשונה שמאלה) אתה לא פונה!,אתה ממשיך עוד קצת ואז פנייה שניה שמאלה תראה גם תחנת דלק במקום תפנה.

 

עכשיו תסע עד הסוף עד שתראה תחנת דלק ומגרש חניה גדול .

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

איך אני מגיע לפארק רעננה, ובאיזה כביש לנסוע?

 

גהה? כביש החוף?

ואיך מגיעים בדיוק לאיזור המפגש?

האם זה במרכז רעננה?

 

תודה רבה

SENA לשעבר

פורסם

יבין, אנלדע איך מגיעים, זה הכל תלוי מאיפה מגיעים

נניח ובאים מהאיזור שלנו, אז נוסעים על כביש גהה עד רעננה כל הזמן ישר, וכשיתנו כתובת יותר מדוייקת, יהיה כיון יותר מדוייק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

טוב, אני עדיין לא הייתי שם אבל אני אנסה להסביר לפי מה שהבנתי ותקנו אותי אם אני טועה.

 

בתמונה מצד ימין זה גהה(כביש 4) ומצד שמאל האיזור המסומן באדום זה האיזור המדובר:

 

Map.jpg

 

שוב, אם אני טועה תקנו אותי.

 

איציק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...