Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגידו יש מישהו שיכול לשבת כמה דקות על המערכת שלי

ולכוון לי רק את הרמקולים שיוציאו יפה??

עם כן שישלח לי הודעה פרטית

תודה!!!

 

ב"ה אני יבוא וירביץ שם תמונות יפות לאנשים :)

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

כרגיל עברתי על כל השרשור ודיבורים כמו חול ואין מה לאכול - תכלס שמישהו ישתלט על העניינים ויגיד איפה המפגש סופי ובאיזה שעה .

 

תודה מראש:roll:

Offer Nissim In the mix

פורסם
כרגיל עברתי על כל השרשור ודיבורים כמו חול ואין מה לאכול - תכלס שמישהו ישתלט על העניינים ויגיד איפה המפגש סופי ובאיזה שעה .

 

תודה מראש:roll:

גם אני לא הבנתי מתי ואיפה

מי שגר ברעננה (או שמכיר את האיזור) יגדיר בדיוק היכן כדאי להפגש (חניה זמינה)

המיפגש מחר, כדאי להזדרז

SENA לשעבר

פורסם
מחר יום שישי ה- 16 לחודש.

 

בפארק ברעננה.

 

בשעה 16:30.

אבל איפה בפארק?!

החניה הצפונית ליד תחנת הדלק?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

נשמע בעייתי המפגש ב"פארק" ברעננה... יש אנשים שלא ימצאו..

אין כמו הסופרלנד אני אומר.

תעשו לעצמכם טובה ותעשו שזה יהיה המקום הקבוע!

סופרלנד רולזזזז:beerchug:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

מה המצב חברים איזה פנאן . קיבלתי חמשושון ככה להתחלה .

 

זה אומר שמחר אני מגיע למפגש כמו גדול[ולא המונו עוד לא מותקן לכל המתעניינים..]

:roll:

סוף סוף מרגישים את הסדירררר :-P

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מי שירצה ימצא - ומי שלא מספיק רוצה עדיף לנו! שלא ימצא...

 

מחר בשעה 16:30

בפארק רעננה אני בעד החניה שקרובה לצומת של אחוזה (איפה שהמרכז המסחרי) יענו עוברים את תחנת הדלק...וזה בצד ימין....

פורסם

בחניה הראשונה ליד המרכז תמיד מלא,עדיף להמשיך עד הכיכר למטה(500 מ') ולפנות ימינה לחנייה הקיצונית.

בכל מקרה, נגיע , נראה איפה הכי ריק ונתיישב לנו(אגב ישיבה-מי מביא נרגילה?:)),אני אהיה שם מקווה עם 2 הרכבים ומביא רכב של חבר.

under construction..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...