Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וחבר מעוניינים להגיע

מישהו יכול להסביר לי איך אני מגיע מב"ש? עד אשדוד אני יודע את הדרך ומשם אני ממשיך ישר אבל איך אני מגיע לפארק עצמו ולחניה?

 

אני מקווה שהשיטה של מיקום פייר לכולם תתפוס ויהיה בסבב גם מפגש במיקום טיפה יותר דרומי מראשון, בינתיים לכל מי שהתלונן על המיקום תבינו שכדי שזה יהיה פייר פעם הבאה בשבילי ובשבילכם זה צריך להיות פייר הפעם בשביל מישהו אחר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להבטיח לך שיהיה מעניין ? :?

אם אתה כלכך מפחד שלא יהיה מעניין אותה יכול לא לבוא....המפגש ישמח אם תגיע אבל יתקיים גם בלעדיך

אם אתה בא בגישה של "מי מבטיח שיהיה מעניין" אולי באמת לא כדאי לך לבוא שלא תתאכזב...

פורסם

לא הבנתה אותי כנראה,לא התכוונתי לשחק אותה מהאנשים החשובים.

 

לא משנה ,בכול מקרה אני מגיע.

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

אני אאחר טיפה אני מקווה להגיע בסביבות 5 וחצי...

סתם בשביל לדעת כשהיה מפגש אודיו האחרון בשישי עד איזה שעה נשארתם?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

מפגש אודיו האחרון בשישי בראשון נשארנו עד אחרי 7 ואיחרתי לארוחת ערב שישי המשפחתית כולם חיכו לי וכמעט רצחנו אותי - מה שאומר שהפעם !!! :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אאחר שוב - ואתמודד עם המבטים :D

פורסם

מרחובות זה בערך 40 ק"מ...

אתה יכול ללכת לאתר אינטרנט עם מפה ואם אני לא טועה הוא נותן מסלול מדוייק וזמן (בערך).

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

פשששש איזה קושיות אליהו הנביא אתם מביאים פה..כבר הפכתם את זה לטסט שנתי. בחייאת רבאק תהיו לי בריאים.

:roll:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טובבב

אז אני בא.

2 דברים:

1. הפארק ענקי (לפי המפה) ומי שסימן במפה המקורית את כל הפארק----- יופייי מה זה עוזר? איפה בדיוק נפגשים בפארק - אני בא מהכפר הירוק.

2. אני מחפש סאב + מגבר יד2 למי שיש משהו להציע מוזמן להביא - אני אביא את המזומנים :mm_cool::mm_cool:

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אני גר 100 מטר מהמקום אז בטוח שאני יגיע...אבל מישהו יוכל אולי לעזור לי עם המערכת ולראות מה הבעיה של המגברים ולמה הם לא עובדים?אין לי זמן לקחת אותם לאיפה שקניתי אותם לתיקון, ובסוף הוא ימצא שהבעיה לא הייתה בכלל במגברים, ובשביל זה אני צריך לקחת יציאה מוקדמת מהצבא וזה יהיה סתם ביזבוז אם זה מה שיהיה בסוף. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83177 זה התרד שפתחתי כשקרתה הבעיה ומאז זה לא נפתר וניסיתי כל מה שאמרו ויותר מזה...תודה מראש למי שיעזור(אם יכתוב לי בפרטי את הרכב שלו שאני יזהה אותו יהיה מצוין...תודה)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...