ברשותי פולו 2001 , לרכב אמינות די גבוהה , צריכת דלק די נמוכה
(220 ש"ח "טנק מלא" = 550 ק"מ) כמובן בהתאם לאופי הנהיגה...
חלקים - היות והרכב גרמני , החלקים והחלפים אינם זולים אך הרכב בהחלט אמין.
הנסיעה חלקה ונינוחה , והרכב בהחלט "יושב" על הכביש.
זריז ונח במיוחד לשימוש עירוני.
לחבר שלי פולו שנת 97 , אמנם ישנם הבדלים בין הרכבים - אך כל מה שנכתב לעיל תקף גם לגבי הרכב הזה.
ממליץ בחום . קח בחשבון שטויוטה יאריס רכב בעל אמינות גבוהה מאד , אחזקה זולה וחסכוני בדלק.
אני אישית חושב שהפולו מהנה יותר לנהיגה.
בהצלחה...