Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועל העובדה שה"דבר" הזה עוד נוסע?

דעתי היא פשוטה:משור חשמלי,הרבה נוזל דליק,וקצת בטון מעורבב עם צבע כחול(לצפות את מה שנשאר ולזרוק לים).

חבל שאתה נותן דעה מאוד שלילית על הרכב הזה,אם אתה מדבר עליו בצורה כזו טרם קיבלת ידע על מוטוריקה, לכל רכב יש מקום.

אין לזלזל ברכבים, כל אחד מיוחד ותורם בדרך שלו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי שאין לו את החיידק הלא מוסבר הזה, בחיים לא יבין...

QUOTE]

 

איך הוצאת לי את המלים מהפה..פשוט ככה,זה מה שחשבתי אחרי שקראתי את התגובה של רוני..

אי אפשר להשות את זה כרכב יום יום לרכב מודרני, אבל החיפושית היא מכונית קלאסית ורכב אספנות מצויין[לך תשווה את זה ללאנטיס עוד 30 שנה:lol: ]

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם
הסוד של הישרדות החיפושית טמון במנוע נטול מים, אין שום מים\מעברי מים\קורוזיות\בעיות שנובעות מהמים\אכילה של מתכות עם הזמן וכו, קירור אויר, אין מים\סירקולציה.

לכן המנוע מחזיק שנים.....

וגם:

- יחס דחיסה נמוך, שאמנם גורם לנצילות נמוכה אבל מאפשר שימוש באוקטאן נמוך ללא דטונציה ומוריד עומסים מהמנוע.

- מבנה בוקסר שחוסך חלק גדול מהבלאי במנוע בשל העובדה שהשמן מגיע לראשים מהר יותר מבמנוע אורכי עומד, וכן מאפשר קירור יעיל יותר מעצם העובדה שלכל בוכנה יש 3 צדדים לפלוט דרכם חום.

- פשטות, לא הרבה יכול להתקלקל כי אין הרבה. מערכת החשמל, לדוגמא, יותר פשוטה משל פנס כיס.

- שימוש בחומרים איכותיים. איכותיים יותר מאלו שפולקסווגן עושים בהם שימוש היום. בחיפושית בת 50

לא ייפול החלון בגלל תפס מתפורר...

- מגניבות כללית של הרכב שגורמת לכך שאנשים ישקיעו בו, בניגוד למכוניות אחרות באותו טווח מחיר.

 

ולפותח השרשור (וגם לרוני הרשע) אקדיש את הציטוט הנ"ל מפי אח שלי: "מה עדיף, לקנות ב-4K איזו גרוטאת תפרנים מתפרקת משנות השמונים, או לקנות חיפושית במצב מכני טוב ולהיות תפרן עם סטייל?"

וזו בדיוק הנקודה - חיפושית היא עדיין המכונית האמינה ביותר בטווח המחירים שלה, והיא גם מעידה על אקסצנטריות מסויימת של הבעלים.

לך קנה איזו אונו או 205 משנות השמונים, במצב מכני וחיצוני מחפיר - ונסה להוציא איתה בחורה לדייט. קנה באותו מחיר חיפושית שמורה, והבחורה לא תירתע וגם מובטח שתצליח להתניע בסוף הערב (את החיפושית, לא את הבחורה).

 

לא סתם החיפושית היא אגדה.

פורסם

ועם כבר בחיפושית עסקינן ..

זה לא דבר מיוחד ?

 

main.jpg

 

main.jpg

 

לדעתי, מדהים ..

ולא הייתי מתנגד לאחד כזה בגינה :

 

main.jpg

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

עבודת פירזול יפה.

ועל כך נאמר " הדשא של השכן ירוק יותר":-D

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אגב לכל אלה ממכם שמגינים עליה כל כך,ידעתם שאת ה"פרצוף המחייך"שלה עיצב לא פחות מאדולף היטלר?ולא זו לא הסיבה העיקרית שאני שונא אותה.רק עוד סיבה אחת מאלף.

נכון,

ואם מסתכלים על הקאפות בזמן נסיעה רואים את צלב הקרס, וגם חבר של סבתא של דוד שלי סיפר לי שאם מסתכלים על הרכב נוסע ברוורס בעליה של 20 מעלות ביום גשום ניתן לראות את הכיתוב "ארבט מאכט פריי".

 

תעזבו אותכם מכל השטויות האלה.

להיטלר לא היה יד בעיצוב הרכב, הוא רק נתן את הדרייב להפוך את הרכב לרכב ההמונים.

וחוץ מזה שהחיפושיות שהיו בזמן גרמנייה הנאצית וגם בעשור שלאחר מכן שונות מ-א-ו-ד מהעיצוב של החיפושיות שמתגלגלות בארץ (בדר"כ משנות ה-70')

 

ואת החיפושית כבר לא מייצרים, קומראט CCCP, גם הייצור בדרום אמריקה כבר סגר את הפס...

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם
...אגב לכל אלה ממכם שמגינים עליה כל כך,ידעתם שאת ה"פרצוף המחייך"שלה עיצב לא פחות מאדולף היטלר?...
אוי הבורות...

החיפושית קיבלה את הקווים שלה עוד ב1932, לפני שבכלל היטלר עלה לשלטון, כאשר פורשה עבד ב NSU.

לאב טיפוס קראו TYPE 32, כי נוצר בשנת 32 ולא ב 33 כמו שמצוין באתר הזה.

היטלר אמנם דחף את הרכב ליצור המוני (למרות שיצור אזרחי המוני התחיל רק לאחר המלחמה, בניהול הבריטים) אבל לא היתה לו יד בתכנון המכונית...

1933VolkswagenBeetleType32NSU.jpg

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
ורוני - אם צריך להיות פנאט כדי להחזיק רכב מתוך רגש ולא רציונליות, אשמח להחליף איתך ראש בראש את הVTS בסאקסו דיזל.

 

חישפוז וכל שאר החאפרים שכאן: לרגע לא טענתי שאין סיבה להחזיק חיפושית. אני יכול לחשוב על המון סיבות, אבל כולן נוסטלגיות או רגשניות. ונכון, גם אני מחזיק מכונית שהיא לא בדיוק 1.6-משפחתית-אוטומטית (טוב, היא כן 1.6), אבל היא מודרנית לאין שיעור מהחיפושית (ואפילו יש מזגן, כשהוא עובד, זתומרת, וכוכב וחצי ב-NCAP, או משהו... :roll::lol: ), אבל בסופו של דבר, כתחבורה יומיומית, אוטו כמו שלי יכול לספק בהחלט. חיפושית - בשביל זה באמת צריך להיות מיוחד :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקיי אני מספיק גבר להודות בטעות,מנהלים בבקשה למחוק את השירשור הזה לפני שינסו להתנקש בחיי....לא ידעתי שפתחתי תיבת פנדורה.....

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בבקשה למחוק את השירשור לפני שינסו להתנקש בחיי....לא ידעתי שפתחתי תיבת פנדורה.....

תיבת פנדורה?

אם אתה רוצה כבר לפתוח משהו דומה ובאמת לסכן את חייך, תכתוב אותו דבר על 106 ראלי/ הוט-האצ' צרפתית אחרת..

 

:twisted:

 

אמיר

פורסם

דווקא האגדה מספר שהיטלר קישקש איזו טיוטה, ואמר לפורשה "הנה, כזה אני רוצה"...

 

בכל אופן, אין סיבה להתרחק ממנה בגלל שהיא קשורה בגרמנים, אם כך מה יעשו עם הDKW, NSU, AUDI, BMW, PORSCHE,MB וחבריהם לשוק הגרמני?

 

חוץ מזה, אחת הסיבות שאני נמשך לחיפו' זה שהיא נאצית במקצת. (רק קמתי, אל תשימו לב) [כן עידן, חיי טוב אני].

 

ובהשרעת הברווז, מה תגיד על הברווזים גומי הלבנים? ועל זה שהם עדיין לא שוקעים?! אפילו יפנים פנאטים מייצרים כאלה...;):?:)8)

 

תפסיקו לריב בנות, תמצאו משהו יותר טוב לעשות.

 

סופ"ש נעים לכולנו.

משכנתא זה קל

פורסם
אבל בסופו של דבר, כתחבורה יומיומית, אוטו כמו שלי יכול לספק בהחלט. חיפושית - בשביל זה באמת צריך להיות מיוחד :wink:

רוני

בשביל זה קנית קטנה חמה - בשביל "תחבורה יומיומית"? אני יכול לחשוב על כמה מכוניות אחרות שיעשו את המשימה הזאת טוב יותר. וזול יותר. ואמין יותר. ומקרר יותר. ובטוח יותר. ו... בטח כבר הבנת אותי. קנית את הסקסו בזכות הערך המוסף שלה.

 

אני גם לא בטוח שמי שקונה היום חיפושית עושה את זה רק בשביל שימוש יומיומי, אלא בזכות הערך המוסף הייחודי לה: מכונית קלאסית שקל לחיות איתה, מכונית זולה יחסית, ייחודית ומלאת אופי. שלא לדבר על המחירים המטורפים שהחיפושיות מזנקות אליהם: לך תמצא אחת במצב סביר בפחות מ-10,000 שקל. חיפושית 75 עולה בשוק יותר מפיאסטה או 205 מ-85.

 

הסקסו והחיפושית הם שני צדדים של אותו דבר: תרבות מוטורית (וכך גם סיביק טייפ-ערס, עם נאונים סגולים, חישוקי 17 אינץ' וכנף של אירבאס על תא המטען. כן).

 

אם בפורום הזה לא תהיה סובלנות לצדדים שונים של תרבות מטורית, איך נתיימר לחפש אותה במשרדי הממשלה, במשטרה ובגופי ממסד נוספים?


×
×
  • תוכן חדש...