Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הממצב.

 

אז ככה אני ממש מיתבט אחרי שראיתי אמון רכבים למיניהם.

יש לי מצב כזה.

אז הסכום שהצלחתי לחסוף אחרי אמון ביזבוזים וכל זה.

הסכום הוא 9 אלף שקל.

 

אכשיו אני רוצה כבר אמון אמון זמן ליקנות סיאט איביזה שנת 94.

רכב כזה עולה בסביבות 11 אלף שקל,פלוס מינוס.

אכשיו בשביל ליקנות את הרכב הזה אני צרייך להלות כסף בערך 4 אלף.

ככה שהיה לי בנוסף ל9 אלף וכולל ביטוח.

הנקודה היא.

כאשר יש לי רכב על שמי אני מקבל כסף על דלק.

ביגלל בעיה ברגל ממנה אני סובל.

משהו בסביבות 500 שקל כל חודש.

אז ככה כל חודש יוצאה יש לי מהצבא בערך 1400 שקל.

גם כולל עבודה פה ושם.

מה הכי עדיף לי?

ליקנות איביזה ולקחת הלואה מהבנק?:shock:

במצב שאני יכסה את ההלואה בתוך כמה חודשים.

או ליקנות פיאט אונו נחמדה.

לפשר אותה להנות ובסוף לימכור אותה במחיר טוב.

כבר היה לי פיאט אונו.

ובכך לישמור את כל הכסף לדלק ולחסוף וכל זה.

כלומר אם אני קונה את האיביזה.

אני ישאר ככה כל חודש עם 800 שקל בערך וכל זה.

או ליקנות פיאט אונו ובכך יש לי כל חודש כסף מסודר.

גם בסופו של דבר אני יסתדר ויקנה לי רכב אחר אשר יעזור לי בעתיד,עקב הבעיה של הרגל.

מה אתם ממליצים לי לעשות במצב שלי?:roll:

 

אני יודע שאני די משגע אותכם לדבי רכבים כל הזמן.

הנקודה היא שאני ראיתי אמון רכבים עברתי כימעט על כל האיביזות בבאר שבע.

אני מכיר כל אחת שאני רואה על הכביש.

פשוט אני די מפחד לקחת סיכון פה ושם.

פורסם

תשמע, מניסיון על שתי המכוניות, את האונו יותר זול להחזיק, אין ספק בזה.

אין מה להשוות מבחינת ביצועים ונוחות בין שתיהן, האיביזה היא כמה רמות מעל האונו המיושנת.

הטיפולים של האיביזה יקרים מאוד ביחס לאונו, החלפים שלה יקרים.

לעומת זאת, האמינות של האיביזה גבוהה בהרבה מזו של האונו, מעולם לא נתקעתי עם האיביזה ועם האונו נתקעתי כ-3 פעמים במשך 3 שנים בגלל בעיות מטומטמות כמו קצר במערכת החשמל ככה סתם פתאום או גומיה של מכסה שסתומים שהשנים לא הטיבו עימה, לרכב לא הייתה שום בעיה מלבד הבעיות הקטנות האלו.

 

אם אתה לחוץ בכסף, עצתי לך, קנה את האונו האיביזה תיהיה כבדה עליך במצבך הנוכחי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני הייתי יורד שנה או שנתיים בשנתון של האיביזה, וקונה אחת מהדור הקודם.

גם יותר זולה וגם מהנה יותר לטעמי.

האמינות סבירה בהחלט, החלקים לא יקרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...