Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כולן לא נמכרות כחדשות. הלג'נד אמורה להגיע בקרוב, עם מחיר של מעל 300K בלפחות 100K. אבל ספורטיבית היא ממש לא.

 

אם אפשר ב300K גם משומשות, יש רכבים מעניינים אחרים. השאלה באמת מה הוא מחפש. בכל מקרה אי אפשר לקשר ללג'נד ואקורד קופה (וגם לא ממש לפרלוד) ספורטיביות אמיתית כמו EVO לדוגמא.

 

גיא

נכון לא אמרתי שאלה ספורטיביות אמיתיות

אבל אלה מנהלים ביצועיסטיות .....

 

ברור שאי אפשר להשוות אותם בפרמטרים של ספורטיביות של איבו והאסתי שלא נדבר גם על הNSX והסופרה וכו'

 

 

שאלה בכלל עם הוא מעוניין ברכב שאז נפתח לו פתח מאוד מאוד רציני לכיוונים שלא חשבו עליהם פה..

2001 Opel Astra 1.6

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן, ומה לגבי מרצדס C200 KOMPRESSOR קופה חדשה?

פורסם

צר לי אך לא ניתן לעזור לחבר שלך, חסרים פרטים. אי אפשר לדבר על S2000 ועל לג'נד באותו שירשור.

 

איזה משומשות יכולות לעלות? כמה מושבים הוא צריך? איזה רכב יש לו, מה הוא מחפש ברכב שהוא רוצה לקנות, כרגע יש לנו תקציב, ומישהו שלא יודע כלום.

 

פורשה משומשת תהיה יקרה מאוד לאחזקה, רק עלויות הביטוח יהיו מטורפות לגמרי.

 

למישר84, אם רוצים מנהלים ביצועיסטיות, קונים BMW, לא לג'נד.

 

מיצובישי ב300K לא נראה לך הגיוני, וסובארו כן? :?

 

לפי ההתרשמות שלי עד כה החבר שלך צריך רכב פוזה, עם 4 מושבים. שיקנה BMW קופה, חדשה או משומשת, או שיעבור לרכבי סלון מגודלים, כגון סדרה 5 משומשת, סדרה 7 וכו'. או לחילופין, שיפרט יותר מה הוא מחפש. גם יגואר משומשת תהיה אופציה לא רעה.

 

אבל שוב, כרגע, הדיון הזה נראה כמו בדיחה, די קשה לעזור וכל אחד זורק כל דבר אפשרי שנכנס ב300K, השלב הבא יהיה לדבר על ג'יפים. :?

 

גיא

פורסם

גיא-אתה צודק במאה אחוזים.

 

העניין הוא שחברי חובב מוטוריקה ורכבי ספורט,הרבה זמן הוא באמת היה נעול על ה S2000,אך הוא לא חשב על העניין שיש לה שני מקומות,הוא ידע שיש לה שני מקומות אך לא היה אכפת לו,כאשר הוא הלך לסוכנות עם אביו שגם מבין ברכבים ובמוטוריקה,אביו ייעץ לו לרדת מהעניין בשל שני המקומות.

 

אביו הציע לו את האימפרזה,והוא כאמור התרשם מאד לטובה.

המיצובישי-למרות שהרכב מדהים לכל הדעות,המותג שעומד מאחוריו ,לא נותן לבנאדם לקנות אותו.

 

הב.מ.ו-זו מכונית מצויינת שלא חשבנו עליה,והעניין ייבד לעומק.

 

 

חברי כאמור מחפש רכב בעל ביצועים,התנהגות,מקום ליותר משני אנשים.

 

אין צורך להציע רכבי יוקרה, לא מתאים.

פורסם

נראה שגם פאר חשוב לו, ושם.

 

שיבדוק לגבי A3 3.2.

 

330 חדשה תהיה יקרה לו מדי, אבל גם 325 תהיה אופציה טובה, ואולי אליה הוא כן יוכל להגיע. בכל מקרה הייתי ממתין שתצא הקופה בצורה החדשה, כרגע הוצגה רק ה4 דלתות. (אם כי אני לא יודע מתי בדיוק היא תוצג, צריך לבדוק את זה) .

 

אני הייתי מתלבט בין סדרה 3 קופה (וממתין לצורה החדשה גם בקופה) לבין EVO (או STI במקרה הזה). שיבדוק גם עלויות ביטוח, שלא יהיה מופתע אח"כ.

 

גיא.

פורסם

גולף GTI חדשה

אופל OPC

 

שניהם רכבי קופה שאמורים להגיע בזמן הקרוב (מאוד) לארץ, מחירים מדוייקים אין אבל אומרים שזה ינוע סביב ה 250 אלף..

 

ברכבים הללו אתה מקבל ספוטיביות עם קומפקטיות..כמו כן הפנים מהודר עם שלל ד'גאטים שלא כמו צמד היפניות שנראות מבפנים כמו רכב מציי.

 

לפי הדרישה רכבי הקופה/3 דלתות הנ"ל זה הפתרון המושלם לרכב חדש וכיד שניה ללא ספק ה ב.מ.וו

1.8T 8)

פורסם

איך הגעת למסקנה שהם רכבי קופה?

 

הם האצ'בק לכל דבר.

אבל אם המטרה ספורטיביות נטו הם לא נושמות בעורפן של האיוו וה-STI.

פורסם
Ford Mustang Shelby GT500

חחחחח- לראות "אלינור" ככה בכבישי ישראל...

 

לחבר שלך יש 66,666 דולר

http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/index.asp?section=MODELS

 

וישאר הרבה עודף לאחזקה (הכוונה לביטוחים וטסטים)

רכב כזה להביא לארץ,יעלה הרבה יותר(מיסים חביבי ,מיסים).\

 

 

עוד לא עניתם ,מה לגביי הונדה טייפ R אלפות GTA למיניהם?

פורסם
רכב כזה להביא לארץ,יעלה הרבה יותר(מיסים חביבי ,מיסים).\

 

 

עוד לא עניתם ,מה לגביי הונדה טייפ R אלפות GTA למיניהם?

 

TYPE R לא עומדת בתחרות מול היפניות האחרות. אלפא GTA היא מכונית נהדרת אבל לך תמצא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נראה שגם פאר חשוב לו, ושם.

 

שיבדוק לגבי A3 3.2.

 

330 חדשה תהיה יקרה לו מדי, אבל גם 325 תהיה אופציה טובה, ואולי אליה הוא כן יוכל להגיע. בכל מקרה הייתי ממתין שתצא הקופה בצורה החדשה, כרגע הוצגה רק ה4 דלתות. (אם כי אני לא יודע מתי בדיוק היא תוצג, צריך לבדוק את זה) .

 

אני הייתי מתלבט בין סדרה 3 קופה (וממתין לצורה החדשה גם בקופה) לבין EVO (או STI במקרה הזה). שיבדוק גם עלויות ביטוח, שלא יהיה מופתע אח"כ.

 

גיא.

הA3 3.2 אמורה להיות ספורטיוית?

ה330 ידנית כאמור אופציה מצוינת,נחפש יד שניה.

325-פחות טוב מה330

 

כאמור רצוי שהרכב יראה ספורטיבי,שוב עולה עניין המחיר -כאשר אתה משקיע אפילו 200K

על רכב ספורטיבי אתה רוצה שהרכב ייבדל מעט משאר הרכבים ה''רגילים'' שנעים על כבישי ארצנו,שייראה קרבי,מיוחד,ספורטיבי...

 

שכחתי לציין שהוא גבוהה 1.84,(נזכרתי בעקבות השרשור על האמר),ככה שחשוב שהרכב לא יהיה צפוץ לאדם גבוהה.

פורסם

אולי אני בכלל לא בכיוון,

 

אבל מבחינתי זה BMW M3 קופה,

ואולי ב-300K יש איזה משומשת E46... :-)

 

 

אני לא בטוח, אבל זה כיוון המחשבה שלי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אוקיי,לסיכום נראה לי אפשר להגיד שצמד הנינג'ות היפניות בראש.

כעת מה שנשאר זה לקחת את שתיהן לסיבוב ולראות מה יותר עושה לו את זה...

 

אם האיוו תהיה עדיפה משמעותית ,אני מאמין שהיא בסוף תיקנה,למרות המותג.

 

הבנתי שהמיכל דלק של האיוו קטן מאד,והתצרוכת דלק שוברת קצת שיאים(כמו האסתיי כמובן),זה לא קצת מפריע?

 

 

כעת נשאלת השאלה :באיזה צבע?:wink:

פורסם
אני במקום חבר שלך הייתי מייבא מארה"ב איזה רכב ספורט יפני כמו:

 

toyota supra

nissan skyline

acura nsx

 

לא מהניילונים, אבל בהחלט רכבים מדהימים!!

מודלים של אמצע- סוף שנות התשעים ייכנסו לו לתקציב +שיפורים!:twisted:

אבל עזוב ! אל תקשיב לי זה רק הדמיון הפרוע שלי..:wink:

 

יוגב 205

רק חבל שכל המכוניות הנ"ל הם עם הגה בצד ימין :|

ודרך אגב אי אפשר לקנות יותר סקייליין וסופרה עם ניילונים מהסיבה הפשוטה שהיפנים הפסיקו את היצור

של המכוניות האלה וחבל...מנוע ה 6 line shoot in היה עם פוטנציאל אדיר

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ


×
×
  • תוכן חדש...