Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם חבר שלך יקנה את ההונדה S2000 תדאג שילך, לא ל-1, אפילו 2-3 קורסי נהיגה מתקדמים

 

למה האוטו מאוד מאוד לא סלחן, ורוב הנהגים בארץ לא ינצלו מה שיש לאוטו להציע מבלי שיהיה לו שאסי

ד"א זה למה שאין כמעט S2000 יד שניה, כולם מושבתות (באמת, אני לא צוחק).

ב.מ.וו 330 קבריולט, ידנית, אחלה אוטו, נסעתי על אחת, רעש אלוהי ממש!

 

אתה מדבר מניסיון לגבי ה S2000?

 

אולי פשוט הנהגים לא יודעים לנהוג? ולא מנסים לדפוק דריפטים ודאווינים בכביש מטר על מטר

 

וככה יש כל כך הרבה מושבתות בארץ...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

S2000 פשוט מדהימה...

אם הבנאדם איש משפחה דואג למקום אז אולי זה באמת לא הבחירה הנכונה בשבילו.

האסתי DCCD מדהימה..

המיצובישי לא עושה לי את זה ואין לי מושג למה.

 

ה330 ואוו...

אין מילים אחרות

אך כמו שרוני המלומד אמר.. יד ראשונה עולה יתר.. יד שניה שיהיה בהצלחה

כי הוא יצטרך את זה!

 

 

בהצלחה...

 

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

אני במקום חבר שלך הייתי מייבא מארה"ב איזה רכב ספורט יפני כמו:

 

toyota supra

nissan skyline

acura nsx

 

לא מהניילונים, אבל בהחלט רכבים מדהימים!!

מודלים של אמצע- סוף שנות התשעים ייכנסו לו לתקציב +שיפורים!:twisted:

אבל עזוב ! אל תקשיב לי זה רק הדמיון הפרוע שלי..:wink:

 

יוגב 205

r33.jpg

nsx7.jpg

96supra.jpg

פורסם

איך לעזאזל ה-TT נכנסה לרשימה של מכוניות ספורטיביות?

 

לא משנה, אני הייתי לוקח את ה-S2000 אחרי סדרת אימונים אצל מדריך נהיגה.

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל ב300 אלף ש"ח לעולם לא הייתי קונה משפחתית יפנית 4 דלתות עם בגאז',

ולא משנה כמה כ"ס יש לה ואיך היא מתנהגת...

 

רכבי ספורט טהורים הם דו מושביים, לא יעזור שום דבר.

 

בתקציב הזה הייתי רוכש פורשה בוקסטר משומשת בלי לחשוב פעמיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני במקום חבר שלך הייתי מייבא מארה"ב איזה רכב ספורט יפני כמו:

 

toyota supra

nissan skyline

acura nsx

 

לא מהניילונים, אבל בהחלט רכבים מדהימים!!

מודלים של אמצע- סוף שנות התשעים ייכנסו לו לתקציב +שיפורים!:twisted:

אבל עזוב ! אל תקשיב לי זה רק הדמיון הפרוע שלי..:wink:

 

יוגב 205

ייבוא רכב אפשרי רק לרכבים אשר מתחת לשנתיים על הכביש ,או שלושים שנה על הכביש.

לא יודע מה איתכם, אבל ב300 אלף ש"ח לעולם לא הייתי קונה משפחתית יפנית 4 דלתות עם בגאז',

ולא משנה כמה כ"ס יש לה ואיך היא מתנהגת...

 

רכבי ספורט טהורים הם דו מושביים, לא יעזור שום דבר.

 

בתקציב הזה הייתי רוכש פורשה בוקסטר משומשת בלי לחשוב פעמיים.

זה כל העניין,לקנות רכב ב300K שאם תרצה להסיע שני חברים לא תוכל?:roll:

פורסם

אז שהחברים יוסיפו לו לתקציב והוא ירכוש BMW 330CI חדשה וידנית. :-P

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
מיני קופר קפריולט אוטו עם אחלה פוזה ו ישאר לך איזה 50 אלף תלוי איזה דגם

 

לא ישאר לו, והיא לא עומדת בתחרות מול הנינג'ות היפניות. מה גם שהוא לא מחפש "אחלה פוזה" אלא רכב ספורט. יש הבדל, אתה יודע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מיני קופר קפריולט אוטו עם אחלה פוזה ו ישאר לך איזה 50 אלף תלוי איזה דגם
עם כל הכבוד למיני ויש כבוד,אני לא מאמין שהיא עדיפה משום בחינה על אימפרזה\איוו\הונדה ....

 

מה דעתכם על הונדה טייפ R ,אלפא 147 GTA?

 

 

תודה מראש

לירון

פורסם
אין יותר אלפא 147 GTA יש רק GT והיא מכוערת :shock:

מישהו אמר שחובה שתהיה חדשה?

חוץ מזה אם יש רכב שמתאים ,יכול להיות גם ב100K,זה לא העניין פה.

 

ברגע שיימצא משהו טוב ,המחיר פחות ישחק תפקיד.(לכיוון למטה אז זה תמיד טוב :lol: )

פורסם

חברך באמת יכול לנסות את הGT של אלפא. הוא יכול להיות מאוד מופתע מהיכולות.

 

בכל מקרה, מעטים האנשים בפורום שנסעו בפועל על הרכבים הנ"ל, שילך לסוכנות, ישב, יתרשם ויחליט מה עדיף בשבילו, על הנייר זו האיבו.

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

משכנתא זה קל

פורסם
זה כל העניין,לקנות רכב ב300K שאם תרצה להסיע שני חברים לא תוכל?:roll:

בשביל מה חברים , מספיק מקום אחד לבחורה שליידך .:-) החברים יסעו אחריך (אם הם יספיקו)

ללא ספק ה S2000 זה הבחירה שלי , דיי נמאס לראות את הSTI כבר.

למרות שזה אוטו מעולה ! והוא והאיבו הספורטיביות האידיאליות, אבל S2000 זה עולם אחר!

איזה חיוך ימרך לכל אחד פה אחרי העברת הילוך ב9000 סלד באס 2000..

פורסם
חברך באמת יכול לנסות את הGT של אלפא. הוא יכול להיות מאוד מופתע מהיכולות.

 

בכל מקרה, מעטים האנשים בפורום שנסעו בפועל על הרכבים הנ"ל, שילך לסוכנות, ישב, יתרשם ויחליט מה עדיף בשבילו, על הנייר זו האיבו.

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

זה בדיוק מה שעשינו היום!

פנים הרכב של הונדה איכזב.

והאימפרזה-פשוט תענוג.

האיוו-לא יצא לנו להיכנס לסוכנות

הב.מ.ו-רק ב Z4 ולא התאים .

 

ברגע שיהיה לנו רשימה של רכבים ספיצים ,נבדוק יותר לעומק

בכל אופן תודה על העזרה עד כה.

בינתיים נשארנו עם:

 

1)אימפרזה STI

2)איוו-מיצובישי (השם קצת הורס)

3)אודי-לא ספורטיבית מספיק

4)הונדה -אין מקום

5)ב.מ.ו-330 מתמודדת רצינית

6)אלפא למיניהם-נשמע עוד ביקורות

 

 

ושוב תודה על העזרה,זה סכום כסף לא מבוטל,חבל אחר כך להצטער:wink:

בשביל מה חברים , מספיק מקום אחד לבחורה שליידך .:-) החברים יסעו אחריך (אם הם יספיקו)

ללא ספק ה S2000 זה הבחירה שלי , דיי נמאס לראות את הSTI כבר.

למרות שזה אוטו מעולה ! והוא והאיבו הספורטיביות האידיאליות, אבל S2000 זה עולם אחר!

איזה חיוך ימרך לכל אחד פה אחרי העברת הילוך ב9000 סלד באס 2000..

אתה מדבר ככה,כי אתה לא עומד בפניי החלטה כזו.

תאמין לי שזה בדיוק מה שאני אמרתי,אבל צריך לחשוב ריאלי קצת...

 

וההנאה באה ב8300 סל''ד ליתר דיוק:wink: .


×
×
  • תוכן חדש...