Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עניין האחזקה באמת לא משחק תפקיד גדול פה,אולי מחירי הביטוח קצת,אבל ככה זה ברוב מכוניות הספורט במחירים הנ''ל.

 

זה כמו שתמיד מדברים על הקאדילק שלנו ישר אומרים :מי יכול להחזיק רכב אמריקאי?,אוכל דלק בכמויות.

התשובה לכך פשוטה: נכון אתה משלם עוד מאה מאתיים שקל בחודש דלק,אבל כל החודש אתה נוסע כמו מלך.

100-200 כל חודש ?!?!?

 

אולי 1000-2000 כל חודש? קצת טעית באיזה אפס קטן ? :)

 

100-200 שקל זה אפילו לא טנק מלא :)

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
100-200 כל חודש ?!?!?

 

אולי 1000-2000 כל חודש? קצת טעית באיזה אפס קטן ? :)

 

100-200 שקל זה אפילו לא טנק מלא :)

 

ניקח לדוגמא את הקאדילק,(אין לי ניסיון על הנינג'ות),כמה אתה חושב תצרוך דלק יותר ממשפחומטית?

 

אל תשכח פרט חשוב,מנוע 1600 שמניע משקל X מתאמץ יותר ממנוע 4600 שמניע משקל X +Y

 

כמובן שהקאדילק בדוגמא שלנו,שוקלת יותרת ממשפחמטית(נתון Y),אבל הוא מתאמץ פחות ולכן ההפרש של הדלק לא מגיע לסכומים שרשמת.

 

 

לירון

פורסם

BMW

Z4

גרסת הכניסה (2.2 ליטר)= 360,000 ש"ח :mm_nah: הא גם זו דו מושבית....

 

יונדאי

כן כן יונדאי- לא לא גטס.... :wink:

כוונתי ליונדאי קופה.

אמרת חברים-כן היא תקח אותם.

נהג גבוהה :?: נו אפשר אכשהו להסתדר,מה גם שתשאר עם 110,000 ש"ח מיותרים :mm_yeah:

 

MAZDA

RX8

ובכן עונג-כן עונג-וגם כאן תסבול משיכרון דלקים,ממנה "סובלת" ה RX8

אך היפהפיה הזו ,זו באמת אופציה נחשבת, מענגת לנהיגה, 4 מושבים בלבד.

ואני מתכוון ל ארבע .

רק מלהביט בה, זו כבר עושה לך ת'יום, ואל תשכח לפתוח את דלת הנהג לפני שאתה פותח דלת אחורית... :wink:

בקיצור הייתי חושב עליה ברצינות.....וכן יש תקינה ל RX8 בישראל.

 

PEUGEOT

407Coupe .....

 

CADILAC

XLR- אופס סליחה זו דו מושבית....

 

CHRYSLER

שאל את MAD-MAX אולי הוא ירצה למכור, אני לא אחראי אם תחטוף נבוט לראש :wink:

או קרוספייר.... דו מושבית...ספסל אחורי לא נחשב.טוב גם המחיר כאן לא רלוונטי.

הבחירה שלי במחיר 300,000 ש"ח היא:

 

 

MAZDA RX8

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

הרשה לי לגחך מעט , על הרשימה הענקית והלא שימושית שהצגת , מה גם שבן אדם מבקש X ואתה רושם Y

 

נתחיל עם הBMW Z4 - היא נכנסת בגירסאת 2.5 ליטר ולא 2.2 כי לא קיימת גירסאת 2.2, אולי ב Z3

היא בעלת 192 סוסים , - 366 אלף שקל

 

נמשיך אל היונדאי? קופה? :roll: ספורט? ונניח שמדברים על המנוע 2.7 כן?

עגלה בכל מובן המילה, חוץ מרכב פוזה, אין בו כלום!

 

מזדה RX8, ב 300 אלף לייבא, ותקינה ובלה בלה.. ברור ברור אילן

תזמין לי גם אחת על הדרך.

 

PEUGEOT

407Coupe - :lol: התחלקת על השכל אני רואה , אותו סיגנון של היונדאי קופה, רק יותר עגלה !

 

CADILAC XLR - כן גבר גבר... תזמין לי אחת כזאת גם

אני בטוח שיביאו אותה לארץ , ואני בטוח במיליון אחוז שהיא תעלה 300 אלף שקל..

 

CHRYSLER

פי טי קרוזר? :? חבל שאני אתחיל לדבר בכלל .

 

קרוספאייר? ספורט? במשפט אחד? לא הולך

 

 

לגבי הבחירה, אחלה בחירה.. תביא לי גם אחת ב 300 אלף

 

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
ניקח לדוגמא את הקאדילק,(אין לי ניסיון על הנינג'ות),כמה אתה חושב תצרוך דלק יותר ממשפחומטית?

 

אל תשכח פרט חשוב,מנוע 1600 שמניע משקל X מתאמץ יותר ממנוע 4600 שמניע משקל X +Y

 

כמובן שהקאדילק בדוגמא שלנו,שוקלת יותרת ממשפחמטית(נתון Y),אבל הוא מתאמץ פחות ולכן ההפרש של הדלק לא מגיע לסכומים שרשמת.

 

 

לירון

תשאל את אבא שלך כמה ההבדל באחזקה החודשית בין הקאדילאק לבין משפחתית רגילה, אני מבטיח שאתה תיהיה בהלם.

 

עזוב את העובדה שהקאדילאק אוכלת יותר דלק (ליטר לשבע למיטב זכרוני),

גם האחזקה הבסיסית שלה יקרה יותר. החל מביטוח, טסט ועד להחלפת ברקסים.

 

הונדה אקורד חדשה בגירסה היקרה שלה עולה בערך כמו סידרה 5, שני שנתונים אחורה. אני בטוח שזה ברור לכולם שב.מ.וו סידרה 5 טובה מהאקורד בה-כ-ל. אפילו אם זה שני שנתונים אחורה. אבל בכל זאת, למה רוכשים הרבה את האקורד? כי לא כל אחד יכול להחזיק את הב.מ.וו.

Back to the original - NC again.

פורסם

נתחיל עם הBMW Z4 - היא נכנסת בגירסאת 2.5 ליטר ולא 2.2 כי לא קיימת גירסאת 2.2, אולי ב Z3

היא בעלת 192 סוסים , - 366 אלף שקל

ראשית גם אם אתה חושב שאילן רשם דברים לא בדיוק קשורים לשאלה (אני מסכים איתך בנקודה הזו) נסה להתנסח בצורה עדינה יותר.

 

לZ4 יש גרסת 2.2. הנה לינק שגם יוכיח זאת.

 

לגבבי הקאדילאק, ההפרש גדול מאוד, זה לא רק דלק כפי שאמר TB. תוסיף לרשימה גם ירידת ערך.

 

גיא

פורסם

לגביי הביטוח:ביטוח מתייחס לפי ערך הרכב.

 

לגביי תצרוכת דלק:תצרוכת הדלק של הקאדילק היא 7-8 ק''מ לליטר,שזה קרוב לכל מכונית 2000 סמ''ק רגילה,שעושה לממוצע 8-9(רכב אוטומטי),ובסיכום הכללי ההפרש באמת של 100-200 שקל בחודש.

 

רכב ממוצע נוסע 1Kק''מ בחודש,בחישוב קצר ההפרש הוא 100 שקלים לערך.

 

לגביי חלקים:הבלאי ברכב כמו קאדילק קטן בהרבה ממכונית קטנה,איכות וטיב החלקים בקאדילק הוא באיכות הגבוהה ביותר,ועל זה משלמים כסף,כך שהבלאי ברכבים מהסוג הנ''ל(מכוניות היוקרה)הוא מזערי.

 

לגביי ירידת ערך:ערכנו ממוצע שנתי בקרב כל רכבי היוקרה בארץ,וכולם יורדים בבמוצע אותו דבר,בהפרשים קטנים אחד מהשני.

 

 

 

לירון

פורסם
לגביי הביטוח:ביטוח מתייחס לפי ערך הרכב.

 

לגביי תצרוכת דלק:תצרוכת הדלק של הקאדילק היא 7-8 ק''מ לליטר,שזה קרוב לכל מכונית 2000 סמ''ק רגילה,שעושה לממוצע 8-9(רכב אוטומטי),ובסיכום הכללי ההפרש באמת של 100-200 שקל בחודש.

 

רכב ממוצע נוסע 1Kק''מ בחודש,בחישוב קצר ההפרש הוא 100 שקלים לערך.

 

לגביי חלקים:הבלאי ברכב כמו קאדילק קטן בהרבה ממכונית קטנה,איכות וטיב החלקים בקאדילק הוא באיכות הגבוהה ביותר,ועל זה משלמים כסף,כך שהבלאי ברכבים מהסוג הנ''ל(מכוניות היוקרה)הוא מזערי.

 

לגביי ירידת ערך:ערכנו ממוצע שנתי בקרב כל רכבי היוקרה בארץ,וכולם יורדים בבמוצע אותו דבר,בהפרשים קטנים אחד מהשני.

 

 

 

לירון

ממתי הממוצע הק"מ השנתי של רכב הוא 12K?! רכב ממוצע לא נוסע 1K ק"מ בחודש. הממוצע השנתי הוא באזור ה 17K-19K ק"מ בשנה, שזה נניח 1.5K ק"מ בחודש. שזה יוצא 214 ליטר בחודש.

ברכב משפחתי לפי ליטר ל9 זה יוצא 166 ליטר. וזה כבר 250 ש"ח בחודש. אבל זה זוטות...

 

הביטוח לא מתייחס רק ע"פ ערך הרכב. הוא מתייחס לעוד הרבה מאוד פרמטרים. למשל, אם תעשה תאונה קשה בקאדילאק, או את אותה התאונה בדיוק במאזדה 6 - איפה יעלה יותר לתקן? מן הסתם בקאדילאק... ולכן עלות הביטוח תיהיה יקרה משמעותית.

למשל, עלות הביטוח של ב.מ.וו סידרה 7 הקודמת שהמחירון שלה היה 240K עמד על 23K בשנה. אתה באמת מאמין שביטוח של הונדה אקורד מגיע לכזה סכום?

 

הלאה, הגענו לבלאי.

הסתכלת פעם בחשבונית של הטיפולים שלכם?

בלאי יותר נמוך? אז במקום שילך ראש מנוע אחרי 250K, הוא ייהרס אחרי 400K. אפשר לחשוב עד כמה זה ישפיע עלייך...

אתה יודע כמה עולה להחליף ברקסים ברכב שלך? פלאגים? פילטר?

טיפול 10K רגיל לחלוטין בקאדילאק SLS (כמו שלך, קצת פחות כח) עם החלפת רפידות קדמיות מגיע ל 3K ש"ח. כמה עולה כזה טיפול במאזדה 6/אקורד/C5 וכו'?

כמובן שכל החלפים של הקאדילאק/יגואר/ב.מ.וו/מרצדס יקרים הרבה יותר.

 

ולבסוף, הגענו לשמירת ערך.

במילה אחת? פחחחחחח... :).

קאדילאק SLS שנת 99' עולה כמו אוודי A4 2.4 שנת 00'!! הקאדילאק עלתה כחדשה אולי כפול מהאוודי.

רכב יוקרתי ככל, וקאדילאק כפרט, מאבדים המון ערך כל שנה. נניח 20%. מאזדה 6 תאבד רק 13%. בנוסף על כך, 20% מקאדילאק זה הרבה יותר מ 20% במאזדה 6, ולכן ההבדל פה הוא פשוט ע-צ-ו-ם.

אגב, הקאדילאק היא המפסידה העיקרית מבין כל היוקרתיות. שמירת הערך שלה היא הגרועה ביותר. המרצדס היא הטובה ביותר אם אני זוכר נכון. (קאדילאק שנת 96 ב60K. פיאט קופה?).

 

תשאל את אבא שלך, הוא יסביר לך את זה טוב כי הוא זה שמחזיק את הרכב ומרגיש את ההבדלים בכיס. ההבדלים בדלק הם זניחים יחסית לשאר הדברים. אם זה היה כזה זול, אף אחד לא היה קונה את ההונדה או המאזדה כחדשות, וכולם היו קונים את היוקרתיות כמשומשות, אתה לא חושב?

חוץ מזה שיש עוד דברים יותר יקרים כמו טסט, ערך שוק (עזוב את העובדה שירידת המחירון היא גבוהה יותר ברכבי יוקרה, אלא תוסיף לכך את העובדה שכולם נמכרים הרבה מתחת למחירון, כי פשוט ככה זה הולך...).

Back to the original - NC again.

פורסם
ראשית גם אם אתה חושב שאילן רשם דברים לא בדיוק קשורים לשאלה (אני מסכים איתך בנקודה הזו) נסה להתנסח בצורה עדינה יותר.

 

לZ4 יש גרסת 2.2. הנה לינק שגם יוכיח זאת.

 

לגבבי הקאדילאק, ההפרש גדול מאוד, זה לא רק דלק כפי שאמר TB. תוסיף לרשימה גם ירידת ערך.

 

גיא

צודק גיא, הייתי תקיף מדיי...

 

בכל אופן לפחות בארץ אני יכול להגיד לך ממקור מוסמך שאין Z4 2.2 ליטר למכירה

 

אלא 2.5 ליטר ו 3 ליטר... :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
ממתי הממוצע הק"מ השנתי של רכב הוא 12K?! רכב ממוצע לא נוסע 1K ק"מ בחודש. הממוצע השנתי הוא באזור ה 17K-19K ק"מ בשנה, שזה נניח 1.5K ק"מ בחודש. שזה יוצא 214 ליטר בחודש.

ברכב משפחתי לפי ליטר ל9 זה יוצא 166 ליטר. וזה כבר 250 ש"ח בחודש. אבל זה זוטות...

ההפרש הוא בין 100 ל150 ש''ח,אצלנו הממוצע השני הוא 12K בשנה,נקודה.

 

הביטוח לא מתייחס רק ע"פ ערך הרכב. הוא מתייחס לעוד הרבה מאוד פרמטרים. למשל, אם תעשה תאונה קשה בקאדילאק, או את אותה התאונה בדיוק במאזדה 6 - איפה יעלה יותר לתקן? מן הסתם בקאדילאק... ולכן עלות הביטוח תיהיה יקרה משמעותית.

כל מה שאמרנו על הביטוח,אנחנו עומדים מאחורי זה לגביי מחירי הביטוח,אל תתימר להיות סוכן ביטוח ,שאתה לא,אלא אם תוכיח לי ההיפך.

עלות הביטוח של הקאדילק היא בדיוק כמו הטויוטה שלנו(לפי ערך הרכב),לביטוח יש עוד פרמטרים ,נהג חדש ,גיל ,וכד',אבל ההנחות מתייחסות לכל הרכבים.

למשל, עלות הביטוח של ב.מ.וו סידרה 7 הקודמת שהמחירון שלה היה 240K עמד על 23K בשנה. אתה באמת מאמין שביטוח של הונדה אקורד מגיע לכזה סכום?

אנחנו מדברים כרגע על קאדילק ולא על ב.מ.ו,זה מה שיש לנו ואנחנו מאד גאים על כך,מאחל הלוואי עליך לא פחות מרכב כזה.

 

 

 

הלאה, הגענו לבלאי.

הסתכלת פעם בחשבונית של הטיפולים שלכם?

בלאי יותר נמוך? אז במקום שילך ראש מנוע אחרי 250K, הוא ייהרס אחרי 400K. אפשר לחשוב עד כמה זה ישפיע עלייך...

אתה יודע כמה עולה להחליף ברקסים ברכב שלך? פלאגים? פילטר?

טיפול 10K רגיל לחלוטין בקאדילאק SLS (כמו שלך, קצת פחות כח) עם החלפת רפידות קדמיות מגיע ל 3K ש"ח. כמה עולה כזה טיפול במאזדה 6/אקורד/C5 וכו'?

כמובן שכל החלפים של הקאדילאק/יגואר/ב.מ.וו/מרצדס יקרים הרבה יותר.

 

כידוע החלפת פלאגים בקאדילק מתבצעת לפי הוראות יצרן כל 165K ק''מ,כל המאזדה\אקורד \C5 גם כך?

כך גם הרפידות של הרכב,100K ק''מ.

בקאדילק הטיפול הוא בכל 20K ,ושם מחליפים רק שמנים (במידה וצריך פילטר).

 

ולבסוף, הגענו לשמירת ערך.

במילה אחת? פחחחחחח... :).

קאדילאק SLS שנת 99' עולה כמו אוודי A4 2.4 שנת 00'!! הקאדילאק עלתה כחדשה אולי כפול מהאוודי.

רכב יוקרתי ככל, וקאדילאק כפרט, מאבדים המון ערך כל שנה. נניח 20%. מאזדה 6 תאבד רק 13%. בנוסף על כך, 20% מקאדילאק זה הרבה יותר מ 20% במאזדה 6, ולכן ההבדל פה הוא פשוט ע-צ-ו-ם.

אגב, הקאדילאק היא המפסידה העיקרית מבין כל היוקרתיות. שמירת הערך שלה היא הגרועה ביותר. המרצדס היא הטובה ביותר אם אני זוכר נכון. (קאדילאק שנת 96 ב60K. פיאט קופה?).

העניין נבדק לפני קניית הרכב,וכל רכבי היוקרה מאבדים אחוזים ביחס קרוב אחד לשני,מרצדס באמת מאבדת קצת פחות,יש להתייחס למחיר התחלתי של הרכבים.

 

תשאל את אבא שלך, הוא יסביר לך את זה טוב כי הוא זה שמחזיק את הרכב ומרגיש את ההבדלים בכיס. ההבדלים בדלק הם זניחים יחסית לשאר הדברים. אם זה היה כזה זול, אף אחד לא היה קונה את ההונדה או המאזדה כחדשות, וכולם היו קונים את היוקרתיות כמשומשות, אתה לא חושב?

לא,אנחנו לא חושבים כך,עובדה שעשינו את החישוב ,וקנינו קאדילק,כמו רבים וחכמים שנוסעים ,שהנסיעה הטובה המהנה והבטוחה חשבוה להם,נוסעים בב.מ.ו\יגואר\מרצדס\אודי\קאדילק,ממש כמונו ומאושרים עד הגג.

חוץ מזה שיש עוד דברים יותר יקרים כמו טסט, ערך שוק (עזוב את העובדה שירידת המחירון היא גבוהה יותר ברכבי יוקרה, אלא תוסיף לכך את העובדה שכולם נמכרים הרבה מתחת למחירון, כי פשוט ככה זה הולך...).עלות הטסט נקבעת לפי נפח המנוע,אולי תקנה אטוס,כדי לחסוך כסף.

(בחישוב מהיר זה יוצא בסביבות 100 ש''ח לחודש,ההבדל בין קקאדילק ל6 לדוגמא),הקאדילק האחרונה שמכרנו,שנת 96 נמכרה ב15K מעל המחירון,בגלל שאנו נוסעים 1K בחודש ,ואנו שומרים על הרכב כחדש,וכבר אנשים מחכים לרכב שרק נחליט למכור אותו (מעל המחירון).

 

 

בכבוד רב

לירון וגבי יריב,בעליהם המאושרים של קאדילק STS.

פורסם

לירון, על ההפרשים של הדלק אני לא מתחשבן כרגע כי הם זניחים מאוד. כנ"ל לגבי הטסט, אבל זה בכל זאת עלויות שמחשבים בסוף שנה. (אגב, אל תגיד לי לקנות אטוס כמו שאני לא יגיד לך לקנות גטס. זה לא יפה לקלל בפורום...:razz: ). אני גם בדיעה שלך שאם אפשר להשקיע את התוספת במחיר ואת האחזקה השנתית של רכבי היוקרה, אז הם שווים כל טיפת השקעה שנותנים להם. אבל, ההבדל בהשקעה הוא גדול ולא כל אחד יכול לעמוד בו - וזה מה שאני מנסה להסביר פה.

 

ביטוח:

אני לא מתיימר להיות סוכן ביטוח ולא אמרתי שאני כזה, אבל כמו שלך יש ניסיון עם המכוניות האלו, גם לי יש ואני חולק פה את דעתי.

ברור שלביטוח יש עוד פרמטרים אבל מה שאני טוען זה שבמידה ויש את אותם הפרמטרים בדיוק - הביטוח בקאדילאק ששווה X כסף יהיה יקר יותר מאשר ביטוח של מאזדה6 חדשה ששווה את אותו הסכום.

עלות הביטוח היא ממש לא רק לפי שווי רכב. האם הביטוח של טויוטה יאריס שנת 2002 יהיה שווה ערך לביטוח של מיאטה שנת 98? (שתיהן שוות אותו הדבר אני חושב). הביטוח של המיאטה יהיה יקר יותר משמעותית מהסיבות הברורות.

(והנה עוד דוגמא מידע אישי מוכח: מיאטה שנת 2004 שווה במחירון כ 130K. בערך אותו הדבר כמו הונדה S2000 שנת 00' (120K ש"ח). הביטוח של המיאטה בשנה, לנהג חדש, מקיף כולל הכל הוא 7K. אותו הביטוח בדיוק להונדה עובר את ה 11K-12K. למרות המחירון הדומה שלהן).

עוד דוגמא אישית של ב.מ.וו 740, שנת 2000' שהמחירון שלה היה 240K, והביטוח הוא 23-24K בשנה כולל נהג צעיר. לנהג יחיד ללא הסטוריית תאונות המחיר היה כ16K. אני לא סוכן ביטוח, אבל רק בשביל להוכיח לך התקשרתי לחברת הביטוח שלנו ושאלתי על ביטוח של הונדה אקורד 2.4 חדשה כשהמחירון שלה הוא 247K. חובה - 1500 ש"ח (אני לא מאמין שיש הבדלים גדולים מהב.מ.וו). ביטוח מקיף, לנהג מבוגר (מעל 40), בלי תאונות - 8K-9K - וזה יכול אפילו לרדת. אם יש נהג חדש המחיר קופץ בערך ב 40%. לפעמים אפילו ב 50%. במקרה הכי גרוע, הביטוח יגיע ל 13-14K בשנה. שזה לא מתקרב לביטוח של הב.מ.וו. למרות המחירון הדומה...

אני מקווה שהצלחתי להוכיח לך שהביטוח שונה לרוב.

קאדילאק זה לא רכב שנגנב הרבה כמו ב.מ.וו ולכן הביטוח כניראה יהיה זול יותר, אבל עדיין יקר.

 

 

בלאי:

רפידות לא מוחלפות כל 100K. נקודה. משהו באזור של ה 30K-50K, יותר לכיוון ה 30K. אני בטוח שתסכים איתי שקאדילאק SLS לא שונה כ"כ מקאדילאק STS, ומשם הידע שלי על הרפידות והטיפולים שלה.

כמה ק"מ הקאדילאק שלכם עשתה?

יש לך את חשבוניות כל הטיפולים שלה?

תבדוק שניה. אתה תיהיה בהלם.

 

שמירת ערך:

הרבה יותר גרוע ברכבי יוקרה מאשר ברכבים רגילים, ואין על מה להתווכח פה. קאדילאק שנת 96 עולה 60K... זה עצוב. אוודי A3 שנת 98' 1.8T עולה יותר מזה!

 

את שלכם מכרתם ב 15K מעל המחירון? אני קצת סקפטי, אבל אם כן שיהיה לכם במזל טוב.

לרוב, רכבי יוקרה, לא משנה עד כמה הם שמורים ועד כמה יש להם תוספות, הם נמכרים מתחת למחירון. במצב טוב הם נמכרות מחירון.

Back to the original - NC again.

פורסם
לירון, על ההפרשים של הדלק אני לא מתחשבן כרגע כי הם זניחים מאוד. כנ"ל לגבי הטסט, אבל זה בכל זאת עלויות שמחשבים בסוף שנה. (אגב, אל תגיד לי לקנות אטוס כמו שאני לא יגיד לך לקנות גטס. זה לא יפה לקלל בפורום...:razz: ). אני גם בדיעה שלך שאם אפשר להשקיע את התוספת במחיר ואת האחזקה השנתית של רכבי היוקרה, אז הם שווים כל טיפת השקעה שנותנים להם. אבל, ההבדל בהשקעה הוא גדול ולא כל אחד יכול לעמוד בו - וזה מה שאני מנסה להסביר פה.

שמח שאתה מסכים איתי שההפרשים הם זניחים,ולא כמו שאמרו קודם(אלפי שקלים בחודש).

 

 

ביטוח:

אני לא מתיימר להיות סוכן ביטוח ולא אמרתי שאני כזה, אבל כמו שלך יש ניסיון עם המכוניות האלו, גם לי יש ואני חולק פה את דעתי.

ברור שלביטוח יש עוד פרמטרים אבל מה שאני טוען זה שבמידה ויש את אותם הפרמטרים בדיוק - הביטוח בקאדילאק ששווה X כסף יהיה יקר יותר מאשר ביטוח של מאזדה6 חדשה ששווה את אותו הסכום.

עלות הביטוח היא ממש לא רק לפי שווי רכב. האם הביטוח של טויוטה יאריס שנת 2002 יהיה שווה ערך לביטוח של מיאטה שנת 98? (שתיהן שוות אותו הדבר אני חושב). הביטוח של המיאטה יהיה יקר יותר משמעותית מהסיבות הברורות.

(והנה עוד דוגמא מידע אישי מוכח: מיאטה שנת 2004 שווה במחירון כ 130K. בערך אותו הדבר כמו הונדה S2000 שנת 00' (120K ש"ח). הביטוח של המיאטה בשנה, לנהג חדש, מקיף כולל הכל הוא 7K. אותו הביטוח בדיוק להונדה עובר את ה 11K-12K. למרות המחירון הדומה שלהן).

עוד דוגמא אישית של ב.מ.וו 740, שנת 2000' שהמחירון שלה היה 240K, והביטוח הוא 23-24K בשנה כולל נהג צעיר. לנהג יחיד ללא הסטוריית תאונות המחיר היה כ16K. אני לא סוכן ביטוח, אבל רק בשביל להוכיח לך התקשרתי לחברת הביטוח שלנו ושאלתי על ביטוח של הונדה אקורד 2.4 חדשה כשהמחירון שלה הוא 247K. חובה - 1500 ש"ח (אני לא מאמין שיש הבדלים גדולים מהב.מ.וו). ביטוח מקיף, לנהג מבוגר (מעל 40), בלי תאונות - 8K-9K - וזה יכול אפילו לרדת. אם יש נהג חדש המחיר קופץ בערך ב 40%. לפעמים אפילו ב 50%. במקרה הכי גרוע, הביטוח יגיע ל 13-14K בשנה. שזה לא מתקרב לביטוח של הב.מ.וו. למרות המחירון הדומה...

אני מקווה שהצלחתי להוכיח לך שהביטוח שונה לרוב.

קאדילאק זה לא רכב שנגנב הרבה כמו ב.מ.וו ולכן הביטוח כניראה יהיה זול יותר, אבל עדיין יקר.

אחוזי הגניבות של קאדילק עומד על 0%, לכן הביטוח זול משמעותית.

לגביי הדוגמא שהבאת,כאן יש סיכון נוסף של גג נפפתח,רכב ספורט לצעירים וכ'ו.

 

 

 

בלאי:

רפידות לא מוחלפות כל 100K. נקודה. משהו באזור של ה 30K-50K, יותר לכיוון ה 30K. אני בטוח שתסכים איתי שקאדילאק SLS לא שונה כ"כ מקאדילאק STS, ומשם הידע שלי על הרפידות והטיפולים שלה.

כמה ק"מ הקאדילאק שלכם עשתה?

יש לך את חשבוניות כל הטיפולים שלה?

תבדוק שניה. אתה תיהיה בהלם.

 

הקאדילק שלנו הנוכחית עברה 37K ולא הוחלפו הרפידות,ואין טיפת צורך להתקרה אליהן,אך בקאדילק הקודמת שנת 96 שעברה 197K הוחלפו הרפידות לאחר 100K,והגרום לבלאי גדול של רפידות הרכב הוא נהיגה לא נכונה ,לחיצות רבות על דוושת הבלם.

מדוע שכחת להעיר בנוגע לפלאגים? ,איזה עוד רכב מחליפים ב165K?

 

בהקשר לשאלתך בנוגע לבדיקת החשבוניות:

א)אני לא צריך לתת לך דין וחשבון בנוגע לחשבוניות,ואנו יודעים בדיוק גם בלי לבדוק את הטיפולים שהוא עשה לקאדילק הנוכחית והקודמת,ולא אתה תערער את האמינות של אבי,שהיא גדולה משלך בהרבה.

 

 

 

 

 

 

שמירת ערך:

הרבה יותר גרוע ברכבי יוקרה מאשר ברכבים רגילים, ואין על מה להתווכח פה. קאדילאק שנת 96 עולה 60K... זה עצוב. אוודי A3 שנת 98' 1.8T עולה יותר מזה!

מי שרוצה לשמור על ערך כספו ,שלא יעיז להשקיע ברכב.

שישקיע את כספו בורסה\נדל''ן\וכו'...,ידוע שהשקעה ברכב וכל רכב זו השקעה גרועה כי כולם מפסידים כסף,מי יותר מי פחות.

 

את שלכם מכרתם ב 15K מעל המחירון? אני קצת סקפטי, אבל אם כן שיהיה לכם במזל טוב. תודה!

לרוב, רכבי יוקרה, לא משנה עד כמה הם שמורים ועד כמה יש להם תוספות, הם נמכרים מתחת למחירון. במצב טוב הם נמכרות מחירון.אני חוזר ומדגיש,את האמינות של אבי לא אתה תערער,במילה אני קצת ''ספקטי'',מי אתה שתערער את מילת אבי?

כל רכב שאבי מכר,והיו הרבה כולם כאחד נמכרו מעל המחירון,במידה והיית רואה את הרכב שלנו ,אני מאמין שהיית מבין ,אולי לא היית מודה בזה,לפי מה שהספקי להכיר אותך ממה שאתה כותב.

 

 

מצורפת בזאת תמונה של הקאדילק שנת 96 שנמכרה מעל המחירון,הייתי רוצה לראות את פרצופך ברגע ראיית התמונה.

נ.ב

שאלה לי אליך,כאחד שטוען על ירידות ערך ברכב,כמה שווה לך חייך וחיי יקירייך במקרה של תאונה,כשאתה יושב בקאדילק ,או כשאתה יושב ברכב יפני קטן וחיי יקיריך עומדים מול עינייך.

גם אז תעשה את החשבון הזה?

 

לירון וגבי יריב

5.jpg

8.jpg

פורסם

רוצה לקחת את זה החוצה לחצר? לסגור את זה במכות וזהו?

 

איזה עצבים....תירגע. זה וויכוח.

 

לגבי הדלק, נכון. זה מאות שקלים בלבד בחודש. משהו זניח לחלוטין.

אבל בסך הכל הכללי, ההבדל בין רכב כזה למשפחתית אחרת הוא גדול הרבה יותר מסתם 200-300 שקל. כמו שאמרתי, זה לא רק דלק...

 

ציינתי במפורש שיכול להיות שהביטוח של הקאדילאק זול יותר כי היא נגנבת פחות מב.מ.וו אבל עדיין הבסיס הוא אותו הבסיס (רכב יוקרה וכו').

הבאתי שתי דוגמאות של רכבי ספורט, אבל הבאתי גם דוגמא אחת של הונדה אקורד מול ב.מ.וו - וההבדלים במחירי הביטוח הם עצומים כמו שראית. עצומים.

 

 

הקאדילאק SLS שאצלנו עברה 55K ק"מ (שנת 99'!) וכעת יש צורך להחליף רפידות. אי אפשר לדחות את זה עוד (גם המוסכניק אמר, וגם נדלקה הנורה).

לגבי הפלאגים, לא יודע כמה מחליפים בהונדה וכו'... אבל 165K זה לא כזה נדיר. אצלי באיביזה מחליפים כל 125K והפלאגים זולים משמעותית מאשר בקאדילאק. SO?....

 

 

לא מערער את האמינות של אבא שלך ולא כלום, תירגע ואל תסיק מסקנות.

מה שאמרתי זה שהידע שלך הוא לא כמו הידע של אבא שלך. אבא שלך מרגיש כמה הוא מוציא מהכיס, לא אתה. בגלל זה אמרתי לך שתבדוק את הסטוריית הטיפולים שלכם. תראה כמה עולה לכם כל טיפול של 10K ושאתה תיהיה בהלם. אתה יכול להתווכח איתי עד מחר שזה לא נכון - אבל אני מוכן לחתוך את הוורידים אם טיפול 10K בקאדילאק שלכם מסתיים בסכום של 600-700 ש"ח. סבבה?

 

 

אל תרשום מה הייתי מודה ומה לא הייתי מודה לפי מה שהספקת להכיר אותי - כי לא הספקת להכיר אותי בכלל. יש לי לא קצת ניסיון עם רכבי יוקרה (פרסטיג' מוטורס - מכיר?). תפתח עיתון ביום שישי הקרוב ותראה את ה S CLASS, ב.מ.וו 7, XJ, A8 וכו' שיש למכירה. תתקשר אל האנשים ותראה שלא משנה עד כמה הנתונים ההתחלתיים מעולים - הרכב כמעט בחיים לא יימכר מחירון.

מצב שרכב ימכר מחירון זה מצב נדיר, מאוד.

יודע מה? נעשה עסק.

הקאדילאק שבתמונה שמצורפת היא שנת 99'. יד 1. 55K ק"מ. האוטו ח-ד-ש. כל היום מכוסה. אם תמכור אותו במחירון, אני מבטיח לך 5% מהמכירה. הולך?

(האוטו שמאחורי הקאדילאק הוא יגואר XJ שהושבתה, עליה השלום. לפני הקאדילאק הזו היה לנו קאדילאק כמו שלכם שהוחלפה בטרייד אין של UMI לקאדילאק הזו).

 

לגבי בטיחות, מה הקשר?!?!

מי בכלל העלה את זה בוויכוח? קודם כל, אני לא בטוח שהקאדילאק שלכם יותר בטוחה מאוטו קטן יותר, אך עם תכנון בטיחותי חדש יותר. (מגאן2, למרות כמה שהיא קטנה יחסית, בטוחה הרבה יותר מכל וולוו בצורת טנק של שנות ה80 וה 90).

 

הוויכוח הוא על עלויות אחזקה, ומה שאני מנסה להסביר לך זה שההבדל הוא לא קטן. כל אחד יסביר לך שנסיעה של אקורד בחיים לא תשתווה לנסיעה של ב.מ.וו/מרצדס/אנערף. אבל מה לעשות, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את מכוניות היוקרה האלו. מה אתה חושב, שכולם מטומטמים במדינה הזו ולא יודעים לעשות חשבון?

 

 

 

היית רוצה לראות את הפרצוף שלי ברגע ראיית התמונה? למה נראה לך שהתמונה תשנה את המבט האדיש שיש לי בפרצוף? היא ניראת כמו כל קאדילאק אחרת.

אה...כן... היא נקייה. WOW.

July 13, 2005.JPG

Back to the original - NC again.

פורסם
צודק גיא, הייתי תקיף מדיי...

 

בכל אופן לפחות בארץ אני יכול להגיד לך ממקור מוסמך שאין Z4 2.2 ליטר למכירה

 

אלא 2.5 ליטר ו 3 ליטר... :)

2.2 Z4 הוצגה במשך תקופה מסויימת באולם הראשי של קמור לפני כמה חודשים.

כמו כן, ראיתי לפחות אחת. מספר הרישוי מציין שהיא הוזמנה דרך היבואן.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
רוצה לקחת את זה החוצה לחצר? לסגור את זה במכות וזהו?

 

איזה עצבים....תירגע. זה וויכוח.

 

לגבי הדלק, נכון. זה מאות שקלים בלבד בחודש. משהו זניח לחלוטין.

אבל בסך הכל הכללי, ההבדל בין רכב כזה למשפחתית אחרת הוא גדול הרבה יותר מסתם 200-300 שקל. כמו שאמרתי, זה לא רק דלק...

 

ציינתי במפורש שיכול להיות שהביטוח של הקאדילאק זול יותר כי היא נגנבת פחות מב.מ.וו לא פחות,אלא בכלל לא. אבל עדיין הבסיס הוא אותו הבסיס (רכב יוקרה וכו').

הבאתי שתי דוגמאות של רכבי ספורט, אבל הבאתי גם דוגמא אחת של הונדה אקורד מול ב.מ.וו - וההבדלים במחירי הביטוח הם עצומים כמו שראית. עצומים.שוב מדובר בב.מ.ו ולא בקאדילק.

 

 

הקאדילאק SLS שאצלנו עברה 55K ק"מ (שנת 99'!) וכעת יש צורך להחליף רפידות.בלאי הרפידות תלוי בנהיגת הנהג,ואם אצלכם צריך להחליף ב55K משמע נהיגה לא נכונה.

אי אפשר לדחות את זה עוד (גם המוסכניק אמר, וגם נדלקה הנורה).

לגבי הפלאגים, לא יודע כמה מחליפים בהונדה וכו'... אבל 165K זה לא כזה נדיר. אצלי באיביזה מחליפים כל 125K והפלאגים זולים משמעותית מאשר בקאדילאק. 125K זה עדיין לא 165K,זה עדיין 40K הפרש ,בין 4-3 שנים יותר מאוחר מהטיפול שאתה צריך לעשות.

 

 

לא מערער את האמינות של אבא שלך ולא כלום, תירגע ואל תסיק מסקנות.

מה שאמרתי זה שהידע שלך הוא לא כמו הידע של אבא שלך. בעת כתיבת ההודעות אבי יושב לידי

אבא שלך מרגיש כמה הוא מוציא מהכיס, לא אתה. בגלל זה אמרתי לך שתבדוק את הסטוריית הטיפולים שלכם. תראה כמה עולה לכם כל טיפול של 10K ושאתה תיהיה בהלם. הטיפול כאמור מתבצע ב20K וכלל החלפת שמנים ופילטרים וניקיון הבלמים. אתה יכול להתווכח איתי עד מחר שזה לא נכון - אבל אני מוכן לחתוך את הוורידים אם טיפול 10K בקאדילאק שלכם מסתיים בסכום של 600-700 ש"ח. סבבה?

אם אתה רוצה לחתוך את הוורדים ,אני לא ממליץ כי זה עלול להכאיב,ואפשר לקבל גם זיהום.

 

 

אל תרשום מה הייתי מודה ומה לא הייתי מודה לפי מה שהספקת להכיר אותי - כי לא הספקת להכיר אותי בכלל. בכתיבה שלך משקפת את האישיות שלך, ולפי זה אני עונה.

יש לי לא קצת ניסיון עם רכבי יוקרה (פרסטיג' מוטורס - מכיר?). תפתח עיתון ביום שישי הקרוב ותראה את ה S CLASS, ב.מ.וו 7, XJ, A8 וכו' שיש למכירה. תתקשר אל האנשים ותראה שלא משנה עד כמה הנתונים ההתחלתיים מעולים - הרכב כמעט בחיים לא יימכר מחירון.

לידיעתך :פרסטיג' מוטור הציע לנו על הקאדילק שלנו מחירון,ואם יש לך קשרים שם תשאל אותו אם הוא זוכר את הקאדילק STS הכחולה מראשון.

בסופו של דבר לא מכרנו לו את הרכב ,אלא לאדם פרטי מעל המחירון, כאמור.

מצב שרכב ימכר מחירון זה מצב נדיר, מאוד.כמו מצב הרכב שלנו.

יודע מה? נעשה עסק.

הקאדילאק שבתמונה שמצורפת היא שנת 99'. יד 1. 55K ק"מ. האוטו ח-ד-ש. כל היום מכוסה. אם תמכור אותו במחירון, אני מבטיח לך 5% מהמכירה. הולך?

מי ירצה לקנות SLS ,אדם ברמה יקנה את הדגם החזק ולא יתפשר על הדגם הפחות בהרבה.

שנית ,אני קובע שהרכב לא במצב מכני טוב,כי מי שהורס ברקסים ב50K משמע שאינו יודע לנהוג וגורם לבלאי גבוה כללי,ורכב כזה לא יקבל מחירון.

(האוטו שמאחורי הקאדילאק הוא יגואר XJ שהושבתה, עליה השלום. לפני הקאדילאק הזו היה לנו קאדילאק כמו שלכם שהוחלפה בטרייד אין של UMI לקאדילאק הזו).אני מאד ספקטי לגביי מה שאמרתם,קשה לי להאמין שמישהו יציב בראשו יחליף קאדילק STS בדגם SLS .

 

לגבי בטיחות, מה הקשר?!?!

מי בכלל העלה את זה בוויכוח? קודם כל, אני לא בטוח שהקאדילאק שלכם יותר בטוחה מאוטו קטן יותר, אך עם תכנון בטיחותי חדש יותר. (מגאן2, למרות כמה שהיא קטנה יחסית, בטוחה הרבה יותר מכל וולוו בצורת טנק של שנות ה80 וה 90).

כאחד שנוסע בקאדילק הרבה שנים,קובע אני שהבטיחות בקאדילק הוא מעל ומעבר לכל רכב קטן.

האם ראית פעם את בולמי הזעזועים שמורכבים על הפגושים?,האם פתחת פעם את ריפודי הדלת וראית את קורות הפלדה שמגינות על הנהג?,האם ראית פעם את שלדת הרכב מלמטה?,איזה רכב יכול לנסוע במהירות של 220 קמ''ש ויהיה יציב כמו הקאדילק?,הרי ברכבים קטנים במהירות של 100 ק''מש שעובר לדים אוטובוס הרכב נזרק מצד לצד,לא כך קורה במכוניות היוקרה שאנו מדברים. ועל זה אנשים משלמים כסף.

 

הוויכוח הוא על עלויות אחזקה, ומה שאני מנסה להסביר לך זה שההבדל הוא לא קטן. כל אחד יסביר לך שנסיעה של אקורד בחיים לא תשתווה לנסיעה של ב.מ.וו/מרצדס/אנערף. אבל מה לעשות, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את מכוניות היוקרה האלו. מה אתה חושב, שכולם מטומטמים במדינה הזו ולא יודעים לעשות חשבון?

העניין הוא כזה:הבלאי בקאדילק בנהיגה נכונה קטן יותר יחסית למכוניות קטנה וממוצעת ,ועל זה משלמים יותר.

החומרים שמושקעים ברכבי יוקרה הם חומרים ברמה הרבה יותר גבוהה ושוב, על זה משלמים.

 

 

 

היית רוצה לראות את הפרצוף שלי ברגע ראיית התמונה? למה נראה לך שהתמונה תשנה את המבט האדיש שיש לי בפרצוף? היא ניראת כמו כל קאדילאק אחרת. אם היית רואה אותה במציאות ומשווה לשאר שנתוני 96 היית מבין.

אה...כן... היא נקייה. WOW.

 

לירון וגבי יריב

פורסם

ללירון ואביו...

 

אתה לא יכול לקבוע שהקאדילאק לא במצב טוב ושנוהגים בה לא נכון. היא במצב יותר ממדהים, וההחלטה שלך להסתמך על החזקת המעמד של הרפידות היא פשוט שגויה, שלא להגיד טיפשית. אתה קובע שהאוטו לא במצב טוב בגלל זה? קובע? תודה לך אדון שמאי.

 

מי ישלם על SLS? אדם ברמה הזאת יקנה את הדגם החזק יותר ולא יתפשר על הדגם הפחות בהרבה?

ההבדלים בין הדגמים הם זניחים מאוד. אם אני לא טועה, ההבדלים הם במנוע בלבד, ועוד קצת כ"ס זה לא מה שיעזור.

חוץ מזה, אם מה שאתה טוען נכון, איך זה שיש כ"כ הרבה S320/S350 ו S430 ולא רק S500?

למה יש כ"כ הרבה ב.מ.וו 735/730 ולא רק 745?

למה יש כ"כ הרבה אוודי A8 3.7 ולא רק 4.2?

קיצר, שטויות לגבי המשפט שלך "מי ישלם על SLS".

 

הבדל של 40K ק"מ בין החלפת הפלאגים זה אומנם הבדל לא קטן (בשבילכם זה 3-4 שנים, בשבילי זה שנה וחצי). אבל בלי קשר, עלות החלפת הרפידות באוטו רגיל יהיו זולות יותר מאשר בקאדילאק ולכן למרות שמחליפים אחרי יותר זמן, העלות יכולה להיות יקרה יותר.

 

קובע אתה שבטיחות הקאדילאק היא מהגבוהות ביותר?

חברים, תודיעו לNASA, יש לנו כאן מהנדס רכב ביתי...:roll: .

אתה לא יכול לקבוע שום דבר לבד. יש מבחנים והם אלה שבודקים את זה הכי טוב.

 

 

שוב פעם, גם לדעתי ההבדלים ברכבים שווים את ההבדלים של העלויות, ושווה להשקיע עוד X כסף בשנה (X = סכום לא מבוטל...). אבל מה שאתה לא מבין זה שלא לכל אחד יש את זה. אגב, בכל ההודעות לא שללת את הטענה שיש הבדלים בירידת הערך, שזה משתנה חשוב גם כן.

 

האם כל עם ישראל שקנה מאזדה6/אקורד/סי5/וכו' מטומטמים?

 

 

יום שישי היום. תפתח את מגזין ממון ותראה את המכירות של רכבי יוקרה.

S500. מחירון 400, מחיר מבוקש: 350.

XK8. מחירון 720. מחיר מבוקש: 660.

ללא ספק...הן כולן הולכות מחירון...:roll: .

(אז הקאדילאק שלכם הייתה מיוחדת ונמכרה מעל המחירון באופן באמת מיוחד. אני מהמר שמכרתם אותה כשהמחירון שלה כבר היה בשפל.

אני מוכן להתערב שלא תצליח להראות לי יוקרתית אחת שתימכר במחיר של מחירון, או אפילו משהו שמתקרב לזה. הקאדילאק שלכם זה סיפור מיוחד כניראה.

חוץ מזה, מתי מכרתם אותה? אם כשמכרתם אותה המחירון שלה היה בריצפה זה מסביר למה היא נמכרה במחיר כזה טוב. כמו שאמרתי, קאדילאק שנת 96 נמכרת במחיר של 55K. שזה אותו המחיר של פיאט קופה... מן הסתם על אחת כזאת במצב נדיר יקבלו מחירון, כי המחירון בשפל.

 

אבל אני מהמר שאחת כמו שלכם כרגע לא תימכר במחירון, למרות המצב המדהים שלה. יודע מה? אני לא מהמר, אני קובע! :razz:

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...