Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כל הכבוד (ויש) לGT, היא לא ניתנת להשוואה מול STI DCCD בשום צורה שהיא. האחרונה טובה יורת בהכל, אם מדובר ברכבים סטנדרטיים. לDCCD בעלת מערכת הנעה כפולה משוכללת הרבה יותר מהGT, הפנים עדיף בצורה משמעותית, הכל פשוט טוב יותר. היתרון היחידי של הGT (לדעתי לפחות) הוא עיצוב.

 

לא נהגתי על הDCCD (ילדון הGT, נהגת עליה?) אבל הייתי בעלים של GT.

 

בנוסף עצם ההשוואה בין רכב משנת 00 במקרה הכי טוב, לDCCD שהיא המילה האחרונה של סובארו, היא קצת מוזרה, בטח כאשר יש הפרשי מחיר עצומים, זה מזכיר את ההשוואה הדבילית להחריד שהיתה לא פעם בפורום סובארו בין M3, לSTI, הSTI טובה מאוד, אבל זה פשוט לא כוחות...

 

גיא

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נו, יפה, הת'רד כמובן מכיל את כל ההצעות הענייניות (שמסתכמות בעיקר בSTI והEVO) בנוסף לגיבוב שטויות נוסף ורגיל ("כן אחי הבאתי סופרע ב100 אלף שקל ושוחד במכס וואי וואי").

 

נעזוב כרגע את שוק המשומשות, כי ב300K, זה לא דבר יציב וניתן לחיזוי (אם יש לך 100K ואתה רוצה לקנות מכונית, אתה יודע בדיוק אילו מכוניות תוכל לרכוש, כמשומשות; ב300K גם משחקים ענייני היצע, לך תמצא 330 ידנית...).

 

כמובן שאם אתה הולך לקנות מכונית ספורטיבית (וכאמור, חדשה) ב300K, רק צמד היפניות שווה התייחסות.

 

יש את הגולף GTI החדשה, היא אמורה להיות מאוד מהנה, מהירה למדי (7 שניות ל100), מציעה גם את הDSG שמהווה פשרה יומיומית מעולה לעומת גיר ידני ומציעה תא נוסעים משובח.

גם צריכת הדלק והאחזקה הכללית תהיה נמוכה משמעותית מצמד היפניות.

זו הייתה הבחירה המועדפת עלי כמכונית פרקטית לגוש דן.

נכון שהיא כנראה לא ספורטיבית כמו האיוו\STI, וכנראה רחוקה מהן, אבל זה כלל לא אמור להפריע.

להפך, אלא אם אני לא מעריך נכונה את יכולת הנהיגה של חברך, היא כנראה תראה לו ספורטיבית לא פחות, עקב אחיזה ויציבות בכל מצב, ששכיחות למדי במכוניות חצי-ספורטיביות כמוה.

בשביל שתוכל להעריך באמת משהו כמו STI בכל מצב אחר מקו ישר (ולא מדובר על "היא יושבת על הכביש סוף הדרך" וכו'), אתה צריך להיות נהג לא רע בכלל.

 

בקיצור, שיבדוק את עניין הגולף, חבילה מצויינת...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ילדון הGT-אשמח אם תוכל להעלות תמונה של פנים הרכב שלך,כולל הכיסאות, לצורך השוואה.

 

גיא-ההשוואה התבקשה במקרה זה בגלל שהפרשי המחירים גדולים,ואם ההבדלים לא גדולים במיוחד אולי כדאיי יותר לקנות GT .

כאמור הסכום הנ''ל גמיש למטה ומעלה,אם רכב יימצא חן אפילו ב150Kהוא ייקנה.

 

ROEE-העלת נקודה מצוינת,גולף GTI יכולה בהחלט להיות אופציה ,כמו שאמרת ,על מנת להוציא מהאימפרזה את מה שהיא באמת מסוגלת לתת, צריך להיות נהג ממש לא רע ולהיות בכבישים מתאימים (מה שנדיר בארץ).

 

 

לירון

פורסם
אילן-כאדם מנוסה,שנסע וערך מבחנים להרבה מכוניות,אם לך היה את הסכום הנ''ל לקנות מכונית ,מה אתה היית קונה?

 

כמובן רכב ספורט.

 

 

לירון

 

 

לירון ידידי

 

1. ראשית, תודה על הקומפלימנט :oops: .

 

2.במקום שאומר לך איזה רכב ,אני הייתי רוכש, לו היה לי 300,000 ש"ח.

אנקוט בשיטת האלימינציה כדלהלן:

 

ובכן בספורטיביות עסקינן, כן :?: (רוני, הא לך רעיון לכתבה :wink: )

 

ספוטיביות ב 300,000 ש"ח.

 

 

לפי סדר ה א'-ב'.

 

 

AUDI TT

 

הדגם מוחלף בקרוב,מה גם שמחיר התחלתי של TT חדשה = 340,000 ש"ח. :mm_nah:

 

OPEL

 

אך לו רק היו מייבאים ארצה את האופל ספידסטר טורבו....הא שכחתי זו רק 2 מקומות :wink:

 

ALFA ROMEO

 

הו, על זה רציתי לדבר איתך.....

מאחר שה 147GTA איננה מיובאת,מה גם שזו מוחלפת בקרוב אז זה לא זה.

אלפא GT - מדגדג האצבעות, אך גרסת ה 3.2V6,

חוצה את קו ה 350,000 ש"ח על הכביש. ולא נכנס לירידת ערך וכו'...

 

BMW

 

מיני קופר S קבריולט- קטנה נחמדת ומיוחדת-יש אומרים מהנה עד מאוד

אך לא למחיר הזה פללנו.

 

BMW 3 Sreies

 

קריא: 330ci,

כולי רעד, אך לצערי עיצובה "מדמם", אך נשמתה רוקדת ולמלבבת

למכר שלי יש אחת, ולשמחתי נהגתי עליה, היא עונג שמיימי...

ומי שיעיז לשים אפילו במשפט אחד,אותה מול הפלסטיקיה היפנית עם מכלולי הפנינה...

אוי ואבוי לו. רק תשבו פעם אחת בה ותבינו.... אך המחיר המחיר....

מחיר 330ci קופה על הכביש חוצה את קו 430,000 ש"ח. משמע 130,000 יותר ממה שמוקצב. אם אפשר למצוא מבציר 2003/4, מומלצת בחום-מה זה חום, להבה...

 

Z4

 

גרסת הכניסה (2.2 ליטר)= 360,000 ש"ח :mm_nah: הא גם זו דו מושבית....

 

 

HONDA

 

ברעעעעעעעעעעעד אני אומר אססססססססססססססס אללללללללפפפפפיייייים.

יש לי סיוטי פחד מהדבר המופלא הזה.... למה תנהג תבין -וכן היא ממכרת,מאוד ממכרת.

ותזהר,אל תחשוב שאתה חכם ממנה,היא יודעת להפתיע אותך כל פעם מחדש.

סיוטים למה :?: חבר שלי שלח אחת(S2000), לעולם שכולו טוב להונדות.

 

הא , מחיר S2000 חדשה = 355,000 ש"ח...מגרה -מאוד מגרה.

 

TOYOTA

 

ובכן ממה שאני יודע,יש תקינה ל CELICA,

עובדה כי בודדות נעות על כבישי ארצנו.

השאלה היא , אם הוא אוהב ת'עיצוב, ומה המחיר :?:

 

הא כן MR2- דו מושבית ירדה מהפרק.

 

 

JAGUAR

 

XK8- ובכן מיד שניה זו הצעה מפתה בהחלט, ברר מחירון...

XKR- חדשה = 820,000 ש"ח ....בררררר

 

יונדאי

 

כן כן יונדאי- לא לא גטס.... :wink:

כוונתי ליונדאי קופה.

אמרת חברים-כן היא תקח אותם.

נהג גבוהה :?: נו אפשר אכשהו להסתדר,מה גם שתשאר עם 110,000 ש"ח מיותרים :mm_yeah:

 

 

LANCIA

 

קח סם הרדמה, ערבב עם עפר של סיגריה,ותן לבעל האינטגרלה לשתות....

ואל תשכח להכין לפני כן זכרון דברים -וכמובן ברגע שסם ההרדמה מתחיל להשפיע ובעל

האינטגרלה סובל מסחרחורות,זה הזמן לשלוף ת'עט,ולהחתים אותו על העברת בעלות על

הדבר האמיתי- ב-א-מ-ת = LANCIA DELTA INTEGRALE EVO 2.....

קח אותו לבית הדואר הראשון הקרוב לביתו, ספר כי הוא "קצת חולה", והושבת אותו שם

בפינה, בקש מהפקידה להתלוות אליך, שתהיה עדה לחתימה, ואז הו אז "תעזור" לו לחתום

.ו...מזל טוב-יש לך אינטגרלה.

אני לא אחראי למה שקורה לך אחרי שבעל האינטגרלה-להלן-ה"מוכר" יתעורר :evil:

 

בקיצור אינטגרלה....

 

MAZDA

 

RX8

ובכן עונג-כן עונג-וגם כאן תסבול משיכרון דלקים,ממנה "סובלת" ה RX8

אך היפהפיה הזו ,זו באמת אופציה נחשבת, מענגת לנהיגה, 4 מושבים בלבד.

ואני מתכוון ל ארבע .

רק מלהביט בה, זו כבר עושה לך ת'יום, ואל תשכח לפתוח את דלת הנהג לפני שאתה פותח דלת אחורית... :wink:

בקיצור הייתי חושב עליה ברצינות.....וכן יש תקינה ל RX8 בישראל.

 

 

MITSUBISHI

 

על זה עניתי קודם- בין מכוניות הטורבונזאי כלומר STI vs EVO, הייתי הולך על EVO 8

אבל מה,לו היה לי 300,000 ש"ח, לא הייתי מתקרב ל EVO 8- לא לא במחיר הזה.תודה.

כרכב שלישי במשפחה :?: אולי.

 

 

MERCEDES - BENZ

 

C Sport Coupe 230

במחיר במחיר = 350,000 ש"ח....

 

CLK/SLK/SL.....נרות חנוכה.... :roll:

 

החל מ- 500,000 ש"ח...

 

NISSAN

 

350Z

אופציה בהחלט מרטיטה... במחיר 300,000 ש"ח ....

 

 

 

SUBARU

 

כבודה במקומה מונח... מענגת....

תשובה :?:ע"ע מיצובישי EVO 8

 

 

SEAT

 

הליאון טורבו FSI החדשה - ככל הנראה בדרך...

אבל לא לא זה...

 

CITROEN

 

C4 VTS -

= 210,000 ש"ח....נחמד מאוד,

 

SMART

 

הא סליחה , רק דו מושבית....

 

 

SKODA

 

עבור הלאה...

 

VOLKSWAGEN

 

חיפושית 2.0 קבריולט= 300,000 ש"ח. שאל כמה עולה 1.8T קבריולה...... :shock:

 

GOLF GTI אךךךךך רק בשביל הגעגועים ל MK1.

ובכלל זה באמת הייתי חושב לרכוש, ככה בשביל להרגיע ת'לב.

מה לעשות שאת הבום החזק לרכבים קבלתי מ GOLF GTI בשנת 1977....

 

רודסטר ושות' :?: רק עוד כשנתיים - לא אקטואלי.

 

FORD

 

פוקוס RS - נקודה.

 

 

PORSCHE

 

כיד שניה :?:

 

כן בוקסטר S, נהגתי והיא ממממממעעעעעענננננגת- שכור לך מודיעין, וחפש חפש חפש...

בהחלט אופציה טובה -אך כמדומני מחיר משומשת, חוצה את רף ה 400,000 ש"ח....

הא- סליחה זו דו מושבית.

 

911 :?:חדשה- בחלומות- אולי מראשית שנות ה-90'...

 

 

FIAT

 

כן כן.... אני לא מתבייש לומר בקול גדול....

 

FIAT Coupe 20V Turbo LE

 

(ע"ע אינטגרלה)

 

 

PEUGEOT

 

407Coupe .....

 

 

CADILAC

 

XLR- אופס סליחה זו דו מושבית....

 

 

CHRYSLER

 

שאל את MAD-MAX אולי הוא ירצה למכור, אני לא אחראי אם תחטוף נבוט לראש :wink:

 

או קרוספייר.... דו מושבית...ספסל אחורי לא נחשב.טוב גם המחיר כאן לא רלוונטי.

 

 

RENAULT

 

חחחח.....אל תתקרב לקרסו, ירגמו אותך באבנים אם תוציא ת'מילה מכונית ספורט.

 

RENAULTSPORT MEGANE 225 T....

 

RENAULT MEGANE CC

 

 

CHEVROLET

 

אופס הקורבט דו מושבית....

 

 

 

הבחירה שלי במחיר 300,000 ש"ח היא:

 

 

MAZDA RX8

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

כתבת הודעה של ק"מ בשביל לבחור בסוף רכב שלא נמכר בארץ? וגם הזכרת לא מעט רכבים לא קשורים לגמרי לתקציב, או כאלו שלא מתאימים כלל (דו מושביים).

 

לבסוף בחרת ברכב שלא מיובא לארץ ולא, אם תגיע לסוכנות של מאזדה ותרצה להזמין אחת הם לא יתנו לך. גם אם ניתן להביא כזו בקומבינה בייבוא אישי, זה לא דבר שמתאים לכל אחד, בעיות חלפים, אחריות וכו'. מזל שלא אמרת לו לקנות אליס...

 

להבא, אם אתה כותב הודעה בכזה אורך, תשתדל לא לעשות מרווחים כל כך גדולים.

 

הגולף GTI אכן אופציה טובה, השאלה האם יש בה מספיק תדמית בשביל החבר שלך.

 

ולסיום, העובדה שיש רכב מסוג X בארץ, לא אומרת שיש לו תקינה. ואי אפשר על פי התקדים שיש X עם מספר צהוב להביא נוספות, זה לא עובד ככה. עד כמה שידוע לי יש בארץ RX8 אחת בלבד, שחורה.

 

גיא

פורסם

לדעתי מאזדה RX8 באמת יכולה להיות אופציה טובה אם לא מפריע לו העניין שזה ייבוא אישי ושאין מלאי חלפים זמין בארץ לכל החלקים ברכב..

(יש אנשים שמפריע להם יותר (כשזה הרכב העיקרי שלהם) ויש שמפריע פחות (שיש להם עוד רכב לנסוע בו במקרה של תקלה שדורשת ייבוא מיוחד של חלק מחו"ל).

 

 

בסה"כ היא עונה על כל הדרישות שלו..

יותר מ2 מקומות..

רכב ספורטיבי עם גיר רגיל..

ביצועים..

פוזה (איזה פוזה יש יותר מרכב בייבוא אישי שבקושי יש בארץ? ;))..

 

אמנם אין מחירון, אבל אם הוא יעבור בין כמה סוכנויות לייבוא אישי - אני מאמין שהוא ימצא מישהו שייבא אותה בכ300 אלף..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
עד כמה שידוע לי יש בארץ RX8 אחת בלבד, שחורה.

 

גיא

 

נו :?: מה לא מובן לך :?:

 

שיקנה אותה.... :wink:

 

כל הרשימה מבהירה את השאלה : למה :?: וגם חוסכת שאלות/לת'רדים דומים בעתיד :idea:

 

zak_RS2000 - תודה.

 

 

Discover - תודה לך על חיזוק דבריי.

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

לפי מה שאני יודע (תקנו אותי אם אני טועה) ה"כוכב\משולש" במנוע הוואנקל המניע את היפיופה RX8 נשחק מהר ויש להחליפו לעיתים לא רחוקות. אני חושב שזה יכול להוות בעיה.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

לפי מה שאני יודע (תקנו אותי אם אני טועה) ה"כוכב\משולש" במנוע הוואנקל המניע את היפיופה RX8 נשחק מהר ויש להחליפו לעיתים לא רחוקות. אני חושב שזה יכול להוות בעיה.


מזדה בערך פתרו את זה לפחות ככה הם טוענים

במזדה אומרים שהמנוע באר אקס 8 יכול לעשות 250 אלף קילומטר בלי בעיה

עדיין האוטו הזה צורך דלק כמו מים אבל אני מניח שזה לא ממש מעניין מישהו שיש לו 300 אלף שקל לשים על מכונית

 

האר אקס 8 היא מכונית מאוד נדירה בארץ אבל לדעתי היא לא ממש עומדת בתחרות נגד שאר המכוניות שהוצעו פה כמו האיבו והאימפרזה

בנוסף לא אמרו שיביאו אותה רק בגירסה אוטומטית?

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

אילן-תודה רבה באמת על הסיקור.

 

לגביי הXLR-יש דרך להביא אותה ארצה?

 

לגביי השאר-כל העניין של הדו מושבי יכול לבוא רק בהמשך כרכב שני לפנאי.

 

צמד הנינג'ות-חוץ מאחזקה יקרה,יש להן חסרונות?

פורסם

אילן שלום ההיתי מעונין לקרוא את המבחן שנסעת על הSTI DCCD.אשמח אם תראה לי את הקישור.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

גם חזק,גם ספורטיבי,גם מיוחד,גם מרווח?

 

אני הייתי מכניס לרשימה גם 156 GTA (אני חושב שיש ספורטווגן למכירה אצל היבואן).

אם נכנסים לייבוא האפור אכן RX-8 או 350Z יכולות להוות אופציות מעניינות.

עם כל הכבוד לאסתי ואיבו למיניהן(ויש המון כבוד) נראה שהן מעט המוניות ווולגריות לדרישותיו של הקונה המסויים הזה.

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
נו :?: מה לא מובן לך :?:

שיקנה אותה.... :wink:

כל הרשימה מבהירה את השאלה : למה :?: וגם חוסכת שאלות/לת'רדים דומים בעתיד :idea:

בכבוד רב

אילן פ.

לדעתי הרשימה לא ממש עוזרת לדיוניים עתידיים, אין מספיק פרוט על רבים מן הרכבים שהזכרת.

 

ולדעתי לא נראה שהייבוא האישי מתאים לפותח השירשור.

 

XLR תעלה הרבה יותר מ300K שקל.

 

החסרונות של הEVO וSTI, הם צריכת דלק מטורפת, הפנים לא מעוצב ומבריק במיוחד (חוץ מהמושבים), וחוסר פאר. למי שמוכן לוותר על כל אלו בשביל ספורטיבית טהורה, הן שוות. למי שרוצה פאר, עור, בקרת אקלים, קסנון, ועוד איא אלו תוספות ואביזרי נוחות, הרכב הזה לא בשבילו. בנוסף הן לא נוחות במיוחד.

 

גיא

פורסם
לפי מה שאני יודע (תקנו אותי אם אני טועה) ה"כוכב\משולש" במנוע הוואנקל המניע את היפיופה RX8 נשחק מהר ויש להחליפו לעיתים לא רחוקות. אני חושב שזה יכול להוות בעיה.

אלה היו הבעיות עם עם המנועים הרוטוריים הישנים ,ב-nsu למשל, הייתה שחיקה מהירה בין כל תא בעירה , מזדה לקחו את אותו מנוע מופלא ועשו אותו יותר אמין (כמו כל דבר שהיפנים עושים)

 

הבעיה ב: rx-8 המופלאה , כמה מוסכים יודעים לטפל במנוע כזה???, רק מוסך אחד ככל הידוע לי

 

נ.ב: ידוע לכם על rx-7 ישנה בכבישי הארץ? , או שזו רק שמועה :shock:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE


×
×
  • תוכן חדש...