Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב כזה להביא לארץ,יעלה הרבה יותר(מיסים חביבי ,מיסים).\

 

 

עוד לא עניתם ,מה לגביי הונדה טייפ R אלפות GTA למיניהם?

המיסים להערכתי הלא מקצועית יהיו עד 10K ד' שזה שליש מערך הרכב!

אני לא מאמין שמס ההכנסה יגנוב לחבר שלך יותר מזה!

(מדובר על מוסטנג חדשה)

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המיסים לרכב מיובא מארץ הייצור שלו עומדים על 128% מערכו.

משמע על רכב שעולה 60K$ תאלץ לשלם מיסים בסך 77K$. אוטו של 60K$ בארץ שווה 140K$.

 

חבל, אך זה מה יש.

משכנתא זה קל

פורסם

או וואה מה קרה???????

128% ?????????

 

לא רוצה להשמע תמים אבל חשבתי שהמיסים הם הרבה פחות...

 

אתה מדבר על ייבוא אישי או כל רכב חדש שקונים 128% מערכו משלמים לממשלה?

פורסם

אני מדבר על ייבוא אישי. וזה עוד כלום, נגיד ואתה רוצה לייבא רכב יפני מאירופה...תשלם 140% מערך הרכב רק מיסים!

חברות הייבוא המסחריות, כנראה הגיעו להסדרים עם היצרנים/מדינה ולכן זול יותר לקנות רכב בארץ מאשר לייבא אישית.

 

ברוך הבא לישראל. תתעורר מהחלום.

משכנתא זה קל

פורסם

יש לך שני אפשרויות שיתנו תתמורה הכי גבוהה למחיר:

 

STI-אוטו מטורף, הרבה מאוד כוח, מרווח, מהנה לנהיגה ועוד...

האפשרות השנייה היא-פורשה, אם הוא באמת רציני שיחשוב לכיוון של פורשה.

 

 

מאור.

http://www.carsforum.co.il

הפורום של הטיונרים...

פורסם
איוו ואימפרזה הן אכן האופציות המתאימות ביותר בתקציב זה. מבין שתיהן הבנתי מכמה אנשים בעלי ניסיון שהאיוו פשוט יותר מרשימה (לצערי נהגתי רק על ה-STI DCCD ולא על האיוו).

 

שים לב שעלויות האחזקה גבוהות באופן היסטרי.

 

Z4 היא דו מושבית.

 

רוני

רוני שלום....

רק עכשיו קראתי את מילותיך...

קרעת אותי מצחוק... - הבנאדם הולך לקנות רכב ב 300000 ש"ח שלוש מאות אלף!!!!! ש"ח (במילים).

 

לא נראה לי שיש לו בעיות אחזקה....

:wink:

אלון

 

נ.ב.

אולי כדרכך - כתבת זאת בהומור....

סחתייין עלייך....

אלון

פורסם
רוני שלום....

רק עכשיו קראתי את מילותיך...

קרעת אותי מצחוק... - הבנאדם הולך לקנות רכב ב 300000 ש"ח שלוש מאות אלף!!!!! ש"ח (במילים).

 

לא נראה לי שיש לו בעיות אחזקה....

:wink:

אלון

 

נ.ב.

אולי כדרכך - כתבת זאת בהומור....

סחתייין עלייך....

אלון

עניין האחזקה באמת לא משחק תפקיד גדול פה,אולי מחירי הביטוח קצת,אבל ככה זה ברוב מכוניות הספורט במחירים הנ''ל.

 

זה כמו שתמיד מדברים על הקאדילק שלנו ישר אומרים :מי יכול להחזיק רכב אמריקאי?,אוכל דלק בכמויות.

התשובה לכך פשוטה: נכון אתה משלם עוד מאה מאתיים שקל בחודש דלק,אבל כל החודש אתה נוסע כמו מלך.

פורסם

תגיד לירון , למה שחבר שלך לא ילך על איזה מכונית ספורט קלאסית מודרנית כמו corvette או מרצדס sl

יש בלוח פוקוס קורבט ושתי בנצים. הם גם ייכנסו לתקציב וגם ישאירו עודף רציני שיפורים..(לפחות לקורבט).

 

נ.ב

ולמרות שהsl הישנה היא לא הכי ספורט יש לה עדיין אחלה פוזה..:-D

 

 

יוגב 205

mb98sl1.jpg

פורסם

מרצדס SL וקורבט - שתיהן בעלות 2 מושבים, לא מתאים לו (ע"ע הונדה S2000).

 

מה עם אאודי A4 3.0 פתוחה? לא ממש רכב ספורט, אבל לא מזיק לנסות.

אני הייתי מתלבט בין הנ"ל, ב.מ.וו 330 קופה ואאודי A3 3.2. האסתי והאיבו כנראה הכי ספורטיביות, אבל זה כל מה שאפשר לומר עליהן.

פורסם

לירון

 

1. מדבריך הבנתי שההתלבטות היא בין:

MITSUBISHI EVO 8 vs SUBARU IMPREZA STI DCCD

 

התשובה הנכונה היא: MITSUBISHI EVO 8, או שתחכה ל -9...

 

קישור לכתבת נסיעת מבחן שלי ב EVO 8:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=36344

 

קישור לכתבת נסיעת מבחן שלי בהונדה סיוויק Type -R:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=19809

 

 

 

2.אופציה שניה היא כמובן BMW 330ci.-ואין צורך לפרט -מכונית מדהימה.

 

 

3. FIAT Coupe 20V Turbo..... :wink:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
לירון

 

1. מדבריך הבנתי שההתלבטות היא בין:

MITSUBISHI EVO 8 vs SUBARU IMPREZA STI DCCD

 

התשובה הנכונה היא: MITSUBISHI EVO 8, או שתחכה ל -9...

 

קישור לכתבת נסיעת מבחן שלי ב EVO 8:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=36344

 

קישור לכתבת נסיעת מבחן שלי בהונדה סיוויק Type -R:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=19809

 

 

 

2.אופציה שניה היא כמובן BMW 330ci.-ואין צורך לפרט -מכונית מדהימה.

 

 

3. FIAT Coupe 20V Turbo..... :wink:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן-כאדם מנוסה,שנסע וערך מבחנים להרבה מכוניות,אם לך היה את הסכום הנ''ל לקנות מכונית ,מה אתה היית קונה?

 

כמובן רכב ספורט.

 

 

לירון

תגיד לירון , למה שחבר שלך לא ילך על איזה מכונית ספורט קלאסית מודרנית כמו corvette או מרצדס sl

יש בלוח פוקוס קורבט ושתי בנצים. הם גם ייכנסו לתקציב וגם ישאירו עודף רציני שיפורים..(לפחות לקורבט).

 

נ.ב

ולמרות שהsl הישנה היא לא הכי ספורט יש לה עדיין אחלה פוזה..:-D

 

 

יוגב 205

נו בחייך,נראה לך הגיוני לקנות רכב ספורט במחיר 300K או אפילו 200K עם תיבת הילוכים אוטומטית?

וחוץ מזה,גם קורבט וגן הבנץ לא יכולות בכלל מבחינה ספורטיבית להתחרות כאן.

פורסם
כוח,אמינות,ביצועים,התנהגות,עיצוב פנים הרכב,כיסאות?

מבחינת כוח הרכב שלי (אישית) משופר, ויותר חזק מהאסתי, האוטו מהנה מאוד לנהיגה, פנים הרכב שונה במקצת מהאסתי, כיסאות שונים.

אם אתה צריך עוד משהו אני כאן בכדי לעזור.

 

 

 

מאור.

http://www.carsforum.co.il

הפורום של הטיונרים...


×
×
  • תוכן חדש...