Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מדבר ככה,כי אתה לא עומד בפניי החלטה כזו.

תאמין לי שזה בדיוק מה שאני אמרתי,אבל צריך לחשוב ריאלי קצת...

 

וההנאה באה ב8300 סל''ד ליתר דיוק:wink: .

שיא הכ"ס בא ב8300, אבל המנתק איי שם בשמיים, ב 9,200... :shock: .

 

הב.מ.וו לא ספורטיבית כמו האימפרזה/איוו, למרות ההנעה האחורית והמון כח. אם הוא מחפש בעיקר אופי ספורטיבי אמיתי ולא כ"כ איכפת לו מאבזור, ובנוסף הוא צריך 4 מקומות רק בגלל המקרים שבהם הוא צריך להסיע יותר מאדם אחד אז האימפרזה/איוו יעשו את העבודה טוב יותר.

אם הוא בעיקר רוצה להתפנק מהנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת וקצת פחות מהאופי הספורטיבי אז את הב.מ.וו או האלפא.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש סיכוי שפורש קררה משומשת תכנס לתקציב??

אם כן אז תבדוק כי זה אחלה אוטו

וואלה?

פורש אחלה אוטו?

הייתי בטוח דווקא סתם חרא של אוטו.

אבל בזכות הודעתך המרהיבה, עם הפירוט הרב על שלל התכונות הטובות של הפורש - הבנתי כי טעיתי, והפורש קררה היא אכן "אחלה אוטו".

 

 

:?

Back to the original - NC again.

פורסם

אני פשוט לא מאמין שיש כאן בכלל וויכוח.... אם אין לו עדיפות רצינית לקבריולה אז איבו... כאילו duh..

:neutral:

שיבדוק בסכנות מיצובישי בת"א אם עדיין יש להם את האיבו שניתנת כהדגמה לעיתונאים וללקוחות פוטנציאליים (האחת המסויימת שבסימלון שלי)... ייתכן שהיא כבר נמכרה אבל אם לא אז אני די בטוח שהם יתנו לו נסיעת מבחן..

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אני פשוט לא מאמין שיש כאן בכלל וויכוח.... אם אין לו עדיפות רצינית לקבריולה אז איבו... כאילו duh..

:neutral:

 

שיבדוק בסכנות מיצובישי בת"א אם עדיין יש להם את האיבו שניתנת כהדגמה לעיתונאים וללקוחות פוטנציאליים (האחת המסויימת שבסימלון שלי)... ייתכן שהיא כבר נמכרה אבל אם לא אז אני די בטוח שהם יתנו לו נסיעת מבחן..

 

עמוס.

 

בין אם היא נמכרה ובין אם לא,כאשר אתה מגיע עם קאדילק לסוכנות מכוניות, הרבה דלתות נפתחות בפנייך.:wink:

פורסם
ייבוא רכב אפשרי רק לרכבים אשר מתחת לשנתיים על הכביש ,או שלושים שנה על הכביש.

סורי על השאלה שלא קשורה לשרשור אבל...

מותר לייבא רכבים שנוסעים שלושים שנה על הכביש...?

באמת?

בטוח...???

 

כי אם כן - אני נוסע מחר לאנגליה לייבא מיני קופר :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

1)אימפרזה STI

2)איוו-מיצובישי (השם קצת הורס)

3)אודי-לא ספורטיבית מספיק

4)הונדה -אין מקום

5)ב.מ.ו-330 מתמודדת רצינית

6)אלפא למיניהם-נשמע עוד ביקורות

ראשית, מי שרצה לקנות S2000 וגילה בסוכנות שהיא רק עם שני מושבים הוא ליצן במקרה (זה הניסוח הכי עדין שיכולתי לכתוב) הוא ב-א-מ-ת חשב שיש לה 4 מושבים:? ? ועוד כאלו שאפשר ממש לשבת בהם? מזל שהוא לא חשב שהיא אוטומטית. הרכב הזה לא בשבילו, מי שלא ידע שיש לה 2 מושבים, לא ידע גם לבטח שיש לה הנעה אחורית חזקה ללא בקרות, ושהרכב חד. בזמנו הקבילו אותו לסכין גילוח, אתה יודע מה אתה עושה, יופי, לא יודע, הוא יחתוך אותך, ומהר. שירד מהרכב הזה, ושיעשה קצת שיעורי בית לפני שהוא הולך לסוכנות, לפחות ברמה בסיסית.

 

אם הוא התאכזב מהפנים של הS2000 וזה מה שהטריד אותו בה, שלא יטרח להיכנס לשבת בEVO (אגב מה הכוונה בהשם קצת הורס? :shock: ) הפנים שלה גרוע עוד יותר. גם לSTI אין פנים מדהים במיוחד, אם כי יחסית לEVO הוא מעט טוב יותר.לשתיהן יש בעיקר כסאות מעולים, וכל השאר לא ממש ברמה גבוה. מי שרוצה איכות פנים וכו', צריך ללכת לBMW. די קשה להשוות בין 330 לEVO, מדובר ברכבים שונים מאוד.

 

השאלה מה בדיוק החבר שלך מחפש מעבר לספורטיביות ? איזה רכב יש לו כרגע?

 

גיא

פורסם

תלוי מאוד מה הבן אדם מחשב

מצד אחד הוא יכול לקנות רפליקת ראלי Made In Japan או איזה ספורטיבית אחרת מיפן

נסה אולי לחשוב על ההונדות יש פרליוד ,יש לג'נד ויש אקורד קופה , היא ממש אבל ממש יפה ומלאה פוזה עם ביצועים לא רעים...

מצד שני יש את האסכולה האירופאית של רכבי הספורט ופה יש הרבה יש את ההאודי R/RS 4 או יש גם בארץ S3,יש את הבימרים 330 CI , אולי נסה למצוא גם איזה M3/5 . יש גם את האיטלקיות 147/156 שכולם יהיו הרבה יותר מפוארות מאשר תוצרת ארץ השמש העולה...

 

הכול פה שאלה של אופי של הבם אדם

ומצד שלישי אולי הבחור יהיה פתוח לאיזה אמריקאית ? יותר כוח , פחות מחיר :twisted:

 

מה מושך אותך בכלל ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
נסה אולי לחשוב על ההונדות יש פרליוד ,יש לג'נד ויש אקורד קופה , היא ממש אבל ממש יפה ומלאה פוזה עם ביצועים לא רעים...

כולן לא נמכרות כחדשות. הלג'נד אמורה להגיע בקרוב, עם מחיר של מעל 300K בלפחות 100K. אבל ספורטיבית היא ממש לא.

 

אם אפשר ב300K גם משומשות, יש רכבים מעניינים אחרים. השאלה באמת מה הוא מחפש. בכל מקרה אי אפשר לקשר ללג'נד ואקורד קופה (וגם לא ממש לפרלוד) ספורטיביות אמיתית כמו EVO לדוגמא.

 

גיא

פורסם

גיא-ברור שעשינו שיעורי בית,אבל בחשיבה ריאלית ההונדה יורדת מהפרק.

 

האיוו-השם קצת הורס:כאשר אתה שם 300K קשה קצת להגיד שקנית מיצובישי,מצטער לא נתפס לי במוח.

 

פנים הרכב:בסובארו מצוין,כמו שאמרת הכיסא באמת מדהים,ונכללי העיצוב נקי וספורטיוי.

 

 

אנחנו עדיין פתוחים להצעות,אפשר גם משומשות,אפשר גם במחירים זולים יותר,אפשר גם במעט יקרים יותר.

 

 

 

לירון

פורסם

אני פשוט לא מאמין שיש כאן בכלל וויכוח.... אם אין לו עדיפות רצינית לקבריולה אז איבו... כאילו duh..

:neutral:

 

שיבדוק בסכנות מיצובישי בת"א אם עדיין יש להם את האיבו שניתנת כהדגמה לעיתונאים וללקוחות פוטנציאליים (האחת המסויימת שבסימלון שלי)... ייתכן שהיא כבר נמכרה אבל אם לא אז אני די בטוח שהם יתנו לו נסיעת מבחן..

 

עמוס.

 

נראה לי שהיא נמכרה . שעבדתי בכלמוביל אחד מהסוכנים של מיצובישי שנסע איתה אמר לי שמישהו קנה את הevo הדגמה.

בקיצור לא יודע אם היא נמצאת עכשיו אצל בעלים חדשים, אבל מה שבטוח מישהו קנה את האוטו ומתישהו הוא יקבל אותו..

 

יוגב 205


×
×
  • תוכן חדש...