Jump to content

audi rs6

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

הנקודות של audi rs6

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. לכל החכמים למינהם לפני חודש וחצי גנב ולי פאגרו קינג חדשה מהבית והיתה לה מערכת אזעקה משוכללת ביותר פשוט חיברו לאוטו מחשב של אוטו גנוב והניעו אותו בלי אזעקה ובלי כלום פשוט וקל אם מישהו ממכם חושב שכלב יעצור את הגנבים אתם טועים כי הם יהרגו אותו בדרך והדבר היחיד שעוזר זה כדור בראש בפעם הרשונה שניה ישמעו שגנב ניסה לפרוץ לבית או לאוטו וקיבל כדו אז רק ככה זה יפסיק .
  2. audi rs6

    סקר - איזה נהג אתה?

    חצי שנה רישיון ללא דוחות אבל לאחר שאבא שלי יביא את האוטו החדש שלו אני מניח שיהיו לי אר אס 4 מקורית
  3. האם קיים רדיו דיסק שמזהה אי פוד ללא כבל או מתאם וכמה זה צריך לעלות תודה לעונים
  4. הכי טוב בלי לוחית מאחורה כי ככה אי אפשר לתפוס על מהירות
  5. לכל הגיבורים והגיבורות שבינכם לא משנה אם תבוא עם קרש או עם סכין אם אתה עושה את זה בבטחון אז ישר יראו שאתה אציני ויעזבו אותך חוץ מזה מהיותר מצחיק מלראות ערס שמסתכל על השמשה הקימית שלו נשברת ע"י לום ברזל גדול ושרק יצא מהאוטו והפנים שלו יראו כמו השמשה זה הפיטרון פה בארץ כי אם אין לך משהו באוטו אז לשני יש לכן תמיד אפשר להחזיק מתחת לכסא איז כופסת מתנה עם סרט שבתוכה יהיה משהו ככה שגם אם שוטר מחפש לך ברכב אתה יכול להגיד שזה בשביל אמא . אז אם ערס קטן מציק לכם הוא תמיד צריך לדעת שיש ערסים יותר גדולים . ואני מעדיף שבאוטו לום או אלה כי זה הפיתרון ולא אחר לכל אל שיגידו שיש פיתרון אחר זה רק ביצים או שמן ברקס על המכסה מנוע ואחר כך נחשו מה אז מתחיל הפיתרון של הלום. כי אחר שירד לך הצבע מהאוטו אתה כבר לא תשתוק
  6. למר לאון חבקין אני גר בפרס נובל ונכנסו בכיכר יותר מפע אחת וראיתי כבר פעם בכיכר של קריית גנים בשעה 4-5 בבוקר מישהו שטס לכיכר בככה 150עם אניפיניטי כסופה ובכיכר ההיא יש כמו מדרגה בשיפוע אלכסוני והאיש עף עם האוטו לצד השני של הכיכר הוריד חצי מהאוטו אז כיכר זה דבר שלא קשה לפספס אפילו שאתה שיכור אז האופציה היחידה היא נסע מהר כי אם הוא היה נוסע לאט אז אפילו שיכור לא היה עולה על הכיכר אז בטח ובטח אדם נורמלי
  7. יש כמה רולס רויס בארץ לאבא של ילדה שהיתה איתי בכיתה היה ואני יכול להגיד לך שיש להם גם יגואר שנת 70 ויש לאבא של אוסף מכוניות בגרמניה וכל חצי שנה הוא שלוח אוטו לגרמניה ומביא אחד אחר היה לו פרארי אפורה וחצי שנה אחרי זה אחת אדומה. אז יש ים של אנשים בארץ ואם זה רכב של שגריר זה לא בעיה להביא אותו אבל רכב עם מספר צהוב זה דבר שקשה להשיג כי הוא עולה פי שתיים בגלל המיסים
  8. אלוהים נוסע רק על אוטו אחד וזהו הוא האוטו על השליבי קובריה השחורה עם הסופרצארג שהיתה פה בפורום
  9. לכל 30 הניידות האלה מספר ראשון 76 לא קשה לזהות
  10. בחיים אל תשוו אוודי לסובאר מה זה שוק פה אז מה אם יש לה קצת יותר כח תשווה אתה אותו אותו עם אוטו ברמה שלו אם לאוודי היה 265 כוח או קצת פחות היא היתה אוכלת אותו בלי מלח
  11. תקנה ארתיקט 400 גם ספורט גם חזק וגם בערך בתקציב שלך
  12. זה שייך רק לזה שהאופנוענים נוהגים במיהרות מופרזת הם גם צריכים לדעת שפה בארץ לא מחפשים כמו בחו"ל את האופנועים ובתור אחד שיש לו דוד שכולו פלטינות מאופנועים ועבר על המיהירות המותרת אני יכול להגיד לכם שעם אופנוע אפשר לסוע בארץ גם ב300 אבל הסיכון שאתה לוקח הוא להמרך על אוטו או על הכביש במקרה הטוב וניפילה במיהרות כזו עושה נזק שגם אין תיפול טוב אתה תהיה בבית חולים לחצי חיים או לפחות כמה שנים .וחוץ מזה איזה שוטר יכול לרדוף אחרי אופנוע וגם אם הוא קלט אותו בלייזר אז המספר מקופל .כך שאין לעשות כלום
  13. audi rs6

    ייבוא אישי

    מאה שלושים אחוז מס אבל זה לא כולל אגרות מסוימות של עוד כמה אלפים טובים
  14. רק אם הוא נכה בעל בעיות גפיים וגב נכה 50% ומעלה בדרך כלל
  15. audi rs6

    H1 אזרחי

    לגלעד שרון יש האמר כזו כבר אולי 10 שנים בצבע שחור
×
×
  • תוכן חדש...