Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי אני בדעת מיעוט - מפרק את השותפות. מוכרים, כל יורש מקבל את חלקו וממשיכים הלאה. אחרת זה מתכון לצרות וויכוחים בתוך המשפחה.

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני הייתי נוהג כך, אבל כל יורש וגישתו, כל ירש ואישיותו, כל יורש ומצבו הכלכלי.

 

לפי התיאור אני מתרשם שרווח כספי גדול לא יהיה כאן - אבל יש מי ש-200,000 ש״ח הם בשבילו סכום שולי ויש מי שבשבילו הם סכום עתק.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בדיעה שנדל"ן לא מוכרים כל עוד לא חייבים.

אז כל עוד אין לך חובות לסגור או שהדירה לא דורשת ממך זמן/כספים שבא על חשבון המשפחה, אני בעד להשאיר ולתת לזמן לעשות את שלו (להעלות את הערך).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 1 דקה, redroze כתב:

אני בדיעה שנדל"ן לא מוכרים כל עוד לא חייבים.

אז כל עוד אין לך חובות לסגור או שהדירה לא דורשת ממך זמן/כספים שבא על חשבון המשפחה, אני בעד להשאיר ולתת לזמן לעשות את שלו (להעלות את הערך).

זה נכון באופן עקרוני אבל כשיש שותפים שנכפו עליך לא בטוח שהמשפט הזה נכון.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, redroze כתב:

אני בדיעה שנדל"ן לא מוכרים כל עוד לא חייבים

יש הרבה סיבות למכור נדל״ן, או לפחות להעביר אותו בתוך המשפחה לצורך תכנון מס.

 לא מזמן שמעתי פודקאסט עם עורכת דין שמתעסקת בזה. סיפרה על אדם שהלך לעולמו והשאיר בית פרטי בישוב רעות, שנרכש לפני למעלה מעשרים שנה והערך שלו כמובן עלה מאוד מאוד. אחרי מותו התברר שהיה לו גם חלק קטן מאוד בדירת ירושה ישנה שלא שווה הרבה. החלק הקטן הזה מנע מהבית היקר להיחשב כדירת מגורים יחידה והפיל על היורשים מס שבח של מאות אלפי שקלים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אם הדירה לא תהיה נטל  עד לפינוי בינוי משאיר אותה כפי שכתבת מגוון את הפורטפוליו.

 

אין בעיות מיסוי בלהיות בעל של 1/9 בדירתירושה

 

העוכרת דין שפינדר שמע אותה לא מבינה בשיט במיסוי מקרקעין 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני רק אגיד לך לבדוק 2 דברים:

1. האם יש בן משפחה אחר שבאמת מוכן עכשיו לשלם לך עבור החלק שלך את המחיר השוק? תתפלא אבל הרבה פעמים לא נמצא בן משפחה כזה. או שהם מוכנים לשלם מחיר מופחת משמעותית או שהם קונים עכשיו וישלמו מתישהו אחכ. לא לכ אחד יש מאות אלפים להעביר בקלות

2. כנל לגבי העתיד ובמיוחד אם הדירה תתחלק עוד ליורשי יורשים. ייתכנו הרבה יורשים עם חלקים קטנים וזה באמת סיוט ואם תרצה מתישהו מימוש מהיר זה לא יהיה אפשר

 

 

פורסם

לא קראתי את ההודעות אלא רק את ההודעה הראשונה של פות"ש. זו הדעה שלי ואלו ה2 סנט שלי בנושא.

מבצע buyout מהאחים בשביל לצמצם חיכוכים (כאמור מבקש מהאחים שיביאו שמאי מטעמם - גם כדי לחסוך את תשלום עבור השמאי ותלונות מהם שהשמאי כתב מחיר נמוך מדי)

להשכיר ולטפל בדיירים אפשר למצוא סוכן נדלן שיסכים לטפל בנכס.

 

ההוצאה הראשונה היא זו שתהיה הכי יקרה - קנייה+ביצוע שדרוגים נדרשים לתשתיות שבדירה. 

 

כאמור אני בדעה לחסוך כמה שאפשר - יעני לבצע צבע כללי לדירה - אם נותר ריהוט להשאיר אותו. דיירים לא רוצים ריהוט מסוים (או שיש ריהוט שקרוב לליבך ואז אתה מוציא על חשבונך) להוציא אותו על חשבונם.

לא רואה סיבה מיוחדת בשדרוג משמעותי אלא אם אתם לפני היום הקובע של שמאי הפרויקט. אם אחרי אז בכלל לא משתלם ופשוט לחכות לפרויקט.

 

בחוזה עצמו, תעשה לך טובה ותיתן לך ולדייר אפשרויות יציאה זריזות. הודעה מינימלית וכו'. אל תנעל אותם עם סעיפים דרקוניים. בייחוד במצב השוק הנוכחי והדרישה לממ"ד.

עדיף שיהיה מישהו שישלם שכר דירה נמוך משווי שוק אבל יחזיק וישלם את כל הוצאות החשמל, מים, ארנונה, ועד מאשר שאתה תשלם בנוסף למשכנתא שתיקח [אם זה מה שאתה צריך לעשות בשביל לרכוש את הדירה].

 

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 7.4.2026 בשעה 23:06, phpclub כתב:

 אני מניח

אל תניח. 

דברו יחד ותגשו לעו"ד שיעשה חוזה שמסביר בדיוק את החובות והזכויות של כל אחד, בדיוק כמו עסק. 

העצה שלי, אם אין ערך סנטימנטלי עמוק לדירה- פשוט אל. 

נסה לראות מתי הפינוי בינוי יקרה, אם בכלל, ותתכנן בהתאם. 

אני הייתי מעדיף למכור את הדירה (את חלקי לפחות) ולסגור את הפינה הזו, להשאיר את זה מאחוריי. כדי לא להפסיד, להתייעץ עם עו"ד לגבי שיפוי עתידי כתוצאה מהפינוי בינוי ומכירת הנכס או השכרה שלו בהמשך, אין לי מושג ירוק מה החוקים אומרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמה בעלים רשומים כעת בדירה? האם הם מסוגלים להסתדר יחד?

 

כשהבעלות מתפצלת עוד ועוד ניהול הנכס הופך יותר ויותר בעייתי. אפילו דבר טכני קטן כמו חלוקת דמי שכירות או עלויות אחזקה בין הבעלים. צריך לחשוב האם הזמן המוקדש להתעסקות פרופורציוני לרווחים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

^^^

אהבתי אבל

 

זה יהיה נכון אם התחזיות השחורות שציירו כאן כותבים רבים מתגשמות

 

אם לא איזו סיבה למכור עכשיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מכירה מניעתית?

 

שוב - תלוי כמה רוצים להתעסק עם הדירה, מה הרווח הצפוי ומה הלו״ז. כל כך אינדיבידואלי עד שאפשר לייעץ מה לבדוק, אבל לא להסיק מסקנות, בוודאי כשהמידע כאן חלקי ביותר.

 

אני יכול לומר שלפני 4 שנים שמחתי מאוד כשהדירה של אימי נמכרה. הוריד ממני כל מיני טרדות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כתב לך פות"ש 

 

שלושת האחים מינו כבר את החתן לטפל בכך יסתבך עם שאר השותפים לדירה ימכרו

 

הולך על מי מנוחות  ובהנחה שהדירה היא נכס ולא נטל ( ולא נאמר אחרת )  אז למה למכור 

 

לא מבין מה זה מכירה מניעתית

 

בוא נקצין ונשכח לרגע את הנסיבות שמתקבלת הדירה כדירת ירושה 

 

כרגע יש דירה חורבה בהנחה שזרם ההכנסות שלה גבוה מזרם  ההוצאות שלה ובסוף הדרך אתה מקבל דירה בונבוניירה בלי להוסיף שקל אחד אז למה לא.

 

תביא לי אחת כזו כל שבוע

עריכה אחרונה על ידי ישה
  • אהבתי 3

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מונע מריבות, מונע הפסדים (או רווחים, צריך פרטים), מונע תאונות מס, מונע התעסקויות אם החתן יפרוש מהמשימה, לא חסר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...