Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור נורא ששמעתי על מצב שאין צוואה:

אדם מבוגר הלך לעולמו , לפי הדין אשתו יורשת חצי והילדים חצי אא"כ יש צוואה.

מקובל שבני זוג מורישים זה לזה אך פה זה לא נעשה.

היו 3 ילדים ואחד מהם נפטר צעיר בחיי הוריו.

אותו בן היה גרוש ועם 3 ילדים קטינים .

באה הגרושה כאפוטרופסית שלהם ודרשה מימוש צו ירושה מיידי.

אם לא , אמרה הכלה לחמותה לשעבר, נא לשלם לילדיי 880 אלף שקל במזומן  .

אין לך ? מכרי את הדירה.

השופט פסק שהדין עם הגרושה אך אמר לה "את אישה רעה" וכך אשה בת 88 נאלצה למכור את ביתה ולשלם לנכדיה את חלק אביהם בירושה.

  • מבאס 2
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצל רחוקי משפחה של אימא שלי היה משהו דומה.

4 אחים ש 3 קיבלו כל אחד דירה ואחות אחת נשארה רווקה, גרה עם ההורים וטיפלה בהם עד יומם האחרון.

אחד האחים רצה שימכרו את הדירה ויתנו לו את הרבע שלו. שני האחים האחרים שילמו מכיסם את חלקו ולא דיברו איתו יותר מ 20 שנה.

  • מבאס 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפרק ולמכור

בזבוז זמן בשביל משהו שאין לו תשואה, אין לו עתיד, ורק יפגע ביחסים המשפחתיים

מי שרוצה להשאיר את הנכס, שיתכבד וירכוש את החלקים מאלו שלא רוצים.

 

אומר לך בתור אחד שחי את זה, להשאיר גורם למתחים ולשותפות כפוייה שבשום מקרה אחר לא היית בוחר בה.

גם לפרק ולמכור גורם למתיחויות, אבל אלו נגמרים מהר ברגע שהנכס נמכר.

רוצים נדלן? קחו את הכסף ותשקיעו בנדלן אחר.

  • אהבתי 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אם הבנתי נכון, לשלושת האחים ביחד יש סה"כ שליש מדירה? 

אם כך זה יותר מדי שותפים ועדיף למכור.

מה שמוזר לי שאחרי פינוי בינוי תתקבל דירת שלושה חדרים - אם כך זה מעט מידי עבור כל הזמן והבירוקרטיה שתעבור עד קבלת הכסף.

אם כך, שווה לך למכור לאחיך או למכור את כל שליש הדירה לשותפים האחרים ולהתחלק עם אחיך. זה מסובך מדי, ייקח זמן ויגרום ליחסים לא טובים בין כל השותפים. 

בהצלחה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

טוף

 

את פות"ש ושלושת אחיו בעלי שליש הדירה  מייצג החתן ראובן

 

את שני השליש הנוספים מייצג  החתן שמעון

 

שמעון וראובן מתכנסים

 

ראובן - אנחנו רוצים למכור את חלקנו

שמעון - כמה אתם מבקשים על חלקכם 

ראובן -  200K לכל תשיעית סה"כ 600K

שמעון - שמעתי בוא ניפגש עוד שלושה ימים ונמשיך בדיסקוס

 

אחרי שלושה ימים

שמעון - צ'מע אנחנו מציעים לרכוש כל תשיעית בסכום של 27,540 ש"ח זה מה ביכולת שלנו , לא רוצים להתעסק במשכנתאות הלוואות וכו'  ומוכנים למכור לכם כל תשיעית ב 250,000 ש"ח .

מאידך בואו נמשיך להחזיק בדירה עד לסוף  תהליך פינוי בינוי חישבנו שההשכרה תביא לנו רווח .ואז נוציא את הדירה למכירה כנגד בוכטה. בינתיים אני מוכן לטפל בכל עיניני הדירה השכרתה וכו' .במשך כל התקופה הזו. .

נפתח חשבון בנק יעודי לשם ייכנס שכר הדירה משם יצאו הוצאות ככל שתהיינה כל תשיעית תשים עכשיו  חד פעמי  1000 ש"ח לכל צרה שלא תהיה , פעם בשנה אגיש דו"ח הכנסות והוצאות ונחלק את הרווח לכל שותף. מבחינתכם כאילו המוריש חי .

וכאשר נפנה  נקבל שכר דירה מהיזם ונחלק בינינו.

ראובן - אהמממ לא רציני אבל תן לי לחזור אליך.

 

ראובן בודק וחוזר לא מתאים לנו לרכוש במחיר הזה לא מתאים לנו למכור במחיר שהצעתם.

מה על הפרק כרגע?

 

פירוק שיתוף = כלומר הוצאת הדירה  למכירה לצד ג' כלשהו עם כל התהליך הנדרש למכירה כזו. החל משמאות לדירה מינוי עורכי דין שיטפלו במכירה 

קבלת הצעת מנגנון ההשכרה . יעבוד יופי , לא יעבוד הולכים למצב של פירוק שיתוף.

 

ככל שהזמן חולף הפינוי בינוי  נעשה מוחשי יותר מחיר החורבה עולה. 

 

אני בעד מנגנון ההשכרה.

 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 17 שעות, zvigolden כתב:

סיפור נורא ששמעתי על מצב שאין צוואה:

אדם מבוגר הלך לעולמו , לפי הדין אשתו יורשת חצי והילדים חצי אא"כ יש צוואה.

מקובל שבני זוג מורישים זה לזה אך פה זה לא נעשה.

היו 3 ילדים ואחד מהם נפטר צעיר בחיי הוריו.

אותו בן היה גרוש ועם 3 ילדים קטינים .

באה הגרושה כאפוטרופסית שלהם ודרשה מימוש צו ירושה מיידי.

אם לא , אמרה הכלה לחמותה לשעבר, נא לשלם לילדיי 880 אלף שקל במזומן  .

אין לך ? מכרי את הדירה.

השופט פסק שהדין עם הגרושה אך אמר לה "את אישה רעה" וכך אשה בת 88 נאלצה למכור את ביתה ולשלם לנכדיה את חלק אביהם בירושה.

מפה
https://www.facebook.com/100058006432425/videos/חשיפה-בעיה-בחוק-הירושות-וצוואות-עשויה-לפגוע-בפנסיונרים/477977623549502/?locale=he_IL

פורסם

חברים המון תודה לכולם.

הרבה מידע וסיפורים מועילים.

בשלב זה, אני נשאר בדעתי (ביחד עם ישה), כרגע ללכת להשכרה ולתת לזמן לעשות את שלו.

אם באיזשהוא שלב משהו יתחיל להסריח, תמיד אפשר להפעיל מנגנון מכירה (ואני בטוח שה 2/3 ישמחו לקנות).

 

חשוב לי להדגיש לגבי כל הסיפורים על הקשר המשפחתי שיכול להרס - הוא כבר דיי נהרס בגלל נושא שלא קשור לכסף. בשלב זה אף אחד מהאחים לא מעוניין בקשר עמוק יותר וגם אין כמעט מפגשים משפחתיים למעט שמחות/לוויות ושלום שלום. לכן נבחר החתן (הציע את עצמו) להוביל את הנושא כגורם ניטרלי בתקווה שזה יוריד את פוטנציאל החיכוכים והרגשות המעורבים. נראה מה יוליד יום.

 

 

  • רעיון טוב! 3
פורסם

יישמו את מתווה ההשכרה חשבון בנק  ראובן מצידכם  שמעון  מצידם  אם אין רצון שנה אחת ראובן מתפעל שנה שניה שמעון מתפעל.

 

מתווה שעובד בד"כ

 

בהצלחה ושמור אותנו בתמונה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בהצלחה, וחוזר על ההצעה לערב עו"ד כדי שיהיה ברור לכולם מה החובות והזכויות של כל אחד מהאחים בפרוייקט. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...