Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מה לתרום, המצב שלי שונה. וכרגע הדירה בהולד, אני לא עושה עם זה כלום עד שהמלחמה תיגמר או שהאיראנים יפתרו לי את הדילמה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 13 דקות, Night Driver כתב:

יש כאלה שעיקרון העל זה כיבוד רצון המת, יש כאלה שזה לשמור על המשפחה, יש כאלה שזה דאגה למי שזקוק יותר ויש כאלה שזה לקחת כמה שיותר.

עיקרון העל כיבוד רצון המת על פיו פוסקים בתי המשפט

 

כל עוד שלא היה השפעה על המצווה וכל עוד לא נמצא שבעת שכתב את  הצוואה לא היה כשיר לכתוב אותה  זה מה שייפסק.

 

עדיין זה לא אומר שהיורשים לא יכולים לחלק אחרת ביניהם מסיבות שונות ומשונות שאותם מנית.

לפני 51 דקות, BoazB11 כתב:

אבל בע"פ במשך השנים ההורים הביעו את רצונם שהדירה תעבור לאחות הגרושה שגרה בשכירות,

ובגלל שהיחסים היו כ"כ טובים היא לא וידאה שזה יהיה רשום בצוואה,

כי היא סמכה על האחים שיכבדו את רצון ההורים, ובסוף זה לא נרשם משום מה בצוואה

בנראה שדיבורים לחוד ומעשים לחוד מצד ההורים וחבל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 20 שעות, פינדר כתב:

אחרי מותו התברר שהיה לו גם חלק קטן מאוד בדירת ירושה ישנה שלא שווה הרבה. החלק הקטן הזה מנע מהבית היקר להיחשב כדירת מגורים יחידה והפיל על היורשים מס שבח של מאות אלפי שקלים.

להבנתי הדלה זה לא נכון. כל עוד החלק בדירת הירושה לא עולה על50%אז דירת היחיד שלו ממשיכה  להחשב כדירה יחידה. ואין חבות במס שבח במכירתה על ידי היורשים.

אבל גם אני לא מבין בתחום וגר בכלל בשכירות בלי שום נכס אז מי אני...

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

יכול להיות שאותה עו״ד לא מבינה כלום כמו שכתב ישה,  או מה שיותר סביר, שאני לא זוכר טוב את הפרטים.

 בכל אופן, הנקודה שלי היא שכדאי לקבל ייעוץ מקצועי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 3 שעות, ישה כתב:

וכל עוד לא נמצא שבעת שכתב את  הצוואה לא היה כשיר לכתוב אותה  זה מה שייפסק.

עצם העלאת טענה כזו זה ביזוי המת. 

 

שיישרף כל הכסף שבעולם לא הייתי מעלה כזה טיעון גם אם היה בו יסוד של אמת (ובוא נודה על האמת, רוב האנשים מעל 85 כבר לא חושבים כמו שהיו בני 60).

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ובני 60 לא כמו בני 30.

 

טענות על ירידה קוגניטיבית יכולות להיות לגיטימיות, ויש אנשים שהירושה חשובה להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון ועדיין אם בשביל הירושה שיכול להיות שמגיעה לי אני צריך לבזות את היקר לי אהץני מוותר מראש.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 54 דקות, Night Driver כתב:

שיישרף כל הכסף שבעולם לא הייתי מעלה כזה טיעון

נקודה. 

לחלוטין, 110%, לגמרי מסכים. תמימי דעים. 

 

אחרי שזה נאמר, כמו שספריאל אמר- יש מקרים שבהם זה לגיטימי. כל עוד זה מקובל על אלו שעושים את זה. 

וממש לא כל מקרה הוא לגיטימי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אתה יכול להרשות לעצמך. לא כל אחד. ואל תשכח - גם אח יכול לתחמן. מצב מגעיל, אבל כנראה לא נדיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

אתה יכול להרשות לעצמך. לא כל אחד.

עקרונות לא נוטשים גם כשהצלחת ריקה. 

בדרך כלל. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

שיישרף כל הכסף שבעולם לא הייתי מעלה כזה טיעון גם אם היה בו יסוד של אמת

ואם הכסף הזה לא 'נשרף' אלא נבזז ע"י שכן/נוכל/קרוב שלא מגיע לו וכדו'?

בהנחה שהיה יסוד של אמת בחוסר צלילות של הנפטר, ואותו אחד ניצל זאת.

ובהנחה שמתוך היכרות עם הנפטר הוא לא היה עושה את זה אם היה צלול בדעתו,

גם במקרה כזה לא היית מעלה את הטיעון הזה? 

פורסם

חברים לא ממציא כלום

 

בתי דין  של משפחה מלאים  בסיפורים ששיער של קרח  סומרות  

 

לכן אותי לא צריכים לשכנע.

 

וכמו שאני נוהג לאמר

 

כסף יעוור עיני צדיקים קל וחומר  לאלה שאינם צדיקים

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ילדים ששנים לא ביקרו את ההורים, והיו איתם כמעט בנתק, יוצאים מהחורים ומגבבים דברי הבל.

שהרי מה יש להם להפסיד?

הם יכולים באופן יחסי רק להרוויח.

פורסם

המלצתי החד משמעית, בלי להתלבט בכלל: בכל מקרה שיש דירת ירושה עם יותר מיורש אחד: להעיף. ומיד. או שאחד יקנה את כל החלקים של האחרים ויהיה בעלים יחיד.

אחרת אתה נכנס לניהול עסק עם שותפים שלא בחרת. כל אחד מוצלח יותר או פחות, ועם צרכים אחרים.

למשל: בדיוק כשהפינוי בינוי מתחיל להתקרב לביצוע ואתה חושב שעוד 3 שנים תראה את המימוש, יבוא אחד השותפים ויגיד: אני חייב כסף עכשיו, לא יכול לחכות עוד 3 שנים.

באופן כללי, נדל"ן בעיני השקעה לא טובה כי הכסף שלך כלוא, יש לך בעיקר הוצאות במשך שנים ופוטנציאל הרווח לא מובטח בכלל. הכנסה חודשית של חלק יחסי משכירות לא שווה את הטירחה וכאב הראש של הניהול במשך שנים.

מחלקים, כל אחד יעשה עם הכסף שלו כפי חכמתו וכולם ישארו חברים.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אתה יכול להרשות לעצמך. לא כל אחד. ואל תשכח - גם אח יכול לתחמן. מצב מגעיל, אבל כנראה לא נדיר.

גם אם אהיה רעב לא אעשה את זה. 

הכל למכירה חוץ מהשם שלי והעקרונות שלי.

לפני 50 דקות, BoazB11 כתב:

ואם הכסף הזה לא 'נשרף' אלא נבזז ע"י שכן/נוכל/קרוב שלא מגיע לו וכדו'?

בהנחה שהיה יסוד של אמת בחוסר צלילות של הנפטר, ואותו אחד ניצל זאת.

ובהנחה שמתוך היכרות עם הנפטר הוא לא היה עושה את זה אם היה צלול בדעתו,

גם במקרה כזה לא היית מעלה את הטיעון הזה? 

בשום מקרה לא אעלה את הטיעון הזה.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...