Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכה צהל - רכב חדש בתקציב 350K-450K


פוסטים מומלצים

פורסם

אור היקר, קודם כל הצדעה וחיבוק חם.

אם לא קשה לך, אנא תמשיך לספר, כדי שכולנו נזכור שכשרוב המדינה חזרה לשגרה, יש כאלה שהתחילו שגרת חיים חדשה ומאתגרת.

 מה קורה איתך היום? 

 

לגבי הרכב, אני מצטרף להמלצה על ההיילנדר. הוא נוח ומרווח, מאובזר וחסכוני מאוד לגודלו והעיקר - ככל הנראה ישמור על ערכו הכי טוב.

לא ברור לי למה אתה פוסל קטגורית 7 מקומות - זה בסה"כ נותן לך תא מטען ענק למקרי הצורך ובבוא היום תקבל פיצוי יחסי של כמה וכמה אלפי ש"ח ביחס לאירופאיות קטנות יותר. אני לא משפטן, אבל לדעתי מותר לנסוע ברכב ריק (ושיתמלא בע"ה בעיתו ובזמנו). 

אלא אם הממדים מפריעים לך, אז תמיד יש סמארט פור2...

בהצלחה, בריאות וחיים טובים ומאושרים.

עריכה: במחשבה נוספת, הביטוח שלה כנראה יהיה יקר. שווה לערוך בדיקה ולהכניס לשיקולים, זה יכול להיות משמעותי.

  • אהבתי 1
  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 28.12.2025 בשעה 14:34, אור1111 כתב:

 

לנד קרוזר זאת הבחירה היחידה שלי? גם פה בתקציב נכנס רק האיבזור הבסיסי יחסית

עוד המלצות שעומדות בפרמטרים?

 

 

ראשית תרגיש טוב.

 

לעניין הלנד קרוזר - בחירה מעולה, או פשרה מעולה יותר נכון (זה לא יוקרה כמו במוו והאבזור זה בכל זאת טויוטה). מצד שני, הרכב מאוד גדול, מרווח ויתאים לדרישות שלך.

 

בתקציב שלך נכנס הדגם השני מלמטה מבחינת אבזור. אם יש לך אפשרות להוסיף מהכיס כמה שקלים אז תוכל להגיע לרמות אבזור גבוהות יותר תמורת 20-30 אלף נוספים.

 

עוד אופציה זה הקיה קרניבל החדש - מיניוואן גדול, מרווח, מאובזר, בגרסה הבכירה שלו, שיעלה קצת מעל 350 אלף. הרכב לא גבוה ביחס ללנד קרוזר למשל.

יש גם את הסורנטו הייבריד - הוא עולה כ-325 אלף, אבל אולי אפשר להגיע ל-350 עם תוספות.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

יש לי הרגשה שאתם לא לגמרי יורדים לסוף דעתו שלו פות"ש.

 

פות"ש הוא צעיר. ולכן עם כל הטוב שיש בהיילנדר / סורנטו / קרניבל ושות' זה לא מה שהוא היה מעדיף.

 

לו אני במקומו (ואם הוא יכול להרשות לעצמו) הייתי רוכש לנקרוזר היברידי מאובזר מייבוא מקביל. נכון שתצטרך להוסיף קצת - אך בתום השימוש תקבל את רוב הכסף בחזרה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מסכים עם ההצעות של הוולוו והלקסוס פה ולדעתי הם יכולות מאוד להתאים לך. אין שום דבר זקן בוולוו החדשות וזה לא ימי שנות ה2000 אם לומר את האמת לנד קרוזר ולקסוס מותגים שכיום לדעתי נרכשים יותר על ידי מבוגרים שמרנים שמחפשים אמינות מסורתית. אם ללכת לפי סטיגמות יהיה קשה לך לרכוש רכב - הקיה של נשים והמותג ההוא ככה וככה 

פורסם

תודה לך על השירות שלך , מאחל לך בריאות שלמה של הגוף והנפש ומקווה שנהיה ראוים להקרבה של חיילנו שהקריבו את עצמם ואת גופם עבור כלל ישראל.

 

שמירת ערך - תוצרת לקסוס ואו לנד קרוזר  , ובמיוחד לנד קרוזר ..

יש לרכב הילה בארץ ובעולם ושוק יד 2 חזק בצורה יוצאת דופן.

הייתי מתרכז בלנד קרוזר גם ביבוא מקביל , אין חשש לבעיות , אמינות יוצאת דופן של הרכב מבטיחה שקט נפשי לטווח ארוך.

פורסם

מתוך קריאת השרשור פות״ש אינו כל כך צעיר. הוא מספר על אישתו ועל החברים שהוא מכיר כבר 15 שנה מתחילת השירות - משמע הוא מתקרב לגיל 35.

 

אבל דבר אחד חשוב הוא לא מספר - מה המגבלות הפיזיות שלו ואיזה התאמות אולי נדרשות לרכב.  ואיך הוא הסתדר עם הטסלה. אולי כדאי שירליב על כך כמו גם על צרכים אחרים שעל הרכב למלא, ואולי נבין איזה סוג רכב יתאים לו.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לקסוס RX450.

נוח , מפנק ושמירת ערך טובה.
לא יודע למה ממשיכים להציע לנד קרוזר, זה רכב פח אשפה, בטח למי שמחפש נוחות, מנוע דיזל ישן ורועש, הבחור מחפש רכב זריז, 11 שניות ל100 קמ"ש, בחייאת.
ריינג' רובר איווק רכב קטן וזריז, האחזקה תהיה יקרה בהרבה מהלקסוס, מבחינת סחירות הן סחירות, אך פחות מהלקסוס.
האיווק גם הרבה יותר צפופה, אבל זה אחלה רכב לצעירים שלא צריכים רכב גדול.
לטעמי הג'נסיס GV70 גם VFM מעולה.

הQ3 רכב שממש לא מצדיק את המחיר, לא מבחינת ביצועים,לא מבחינת אבזור , לא מבחינת איכות פנים,לדעתי מאכזב מאוד בטח בהתחשב באלטרנטיבות.
 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היי.
עד לא מזמן היה ניתן לרכוש לדנקרוזר בגרסת ל"קשורי פרו" ב450K ולקבל אותו מוגבה, ממוגן עם גגון ומדרגות.
אני חושב שלנדקרוזר הוא הבחירה הנכונה, קודם כל מהסיבות הרלוונטיות למקרה המיוחד שלך, רכב יקר מצד אחד ושומר על ערכו בצורה מדהימה מהצד השני, וכפי שכתבו קודם מדובר באנומליה שכנראה לא תקבל בשום רכב אחר.
אולי זה ידרוש טיפה מאמץ או טיפה תחנונים ליבואן (שוב, עד לא מזמן ב450K היה ניתן להשיג גרסה טובה מאוד), אבל לטעמי זה השתלם בטווח הארוך.

מעבר לסיבות ההגיוניות (שוב למקרה הפרטי הדי חריג ומדהים שלך), אני חושב שלבחור צעיר ללנדקרוזר יש ערך מוסף, הוא יפה ומגניב למשל.
דבר שני טיולים בטבע זה משהו מהנה וכיפי, וגם אם במצבך תוכל לטייל רק במקומות של ידרשו ירידה מהרכב במהלך הטיול עדיין תוכל להפיק מהרכב הזה המון הנאה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

ראשית כל, בריאות ושמחה בדרכך החדשה.

הבחירה שלי היא וולוו, ואם היא פחות סחירה מהלקסוס - אז לקסוס.

אם מחפש נוחות + סחירות עדיפה - היילנדר.

מקסימום סחירות עם מינימום נוחות - לנד קרוזר.

כל זאת בלא לשקלל את הביטוח. חובה לבדוק עם סימולציה באינטרנט או ב AI לפני ההזמנה. ההפרשים יכולים להיות אלפים רבים לשנה. 

בכל האתרים יבקשו ממך מס' רכב. תקיש מס' רכב של דגם ורמת גימור זהה למה שתרצה להזמין ממודעות ביד 2 חדשים.

הערות:

1. אתה רשאי להחליף רכב אחרי 3.5 שנים, לא חייב.

2. לפי מה שידוע לי, אם תרכוש רכב זול יותר משום מה, ברכב הבא הזכאות תישאר לפי המחיר העדכני של הרכב היציג ברמת הזכאות שלך, ולא תרד.

3. השארת אותי במתח.

עריכה אחרונה על ידי NAPOLEON
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

היי אני בהחלט מנסה לענות לכולכם, אני מעריך את מה שאתם רושמים.

לגבי מצבי הנוכחי, אני עדיין נמצא בשיקום ונפצעתי כשפרצה המלחמה. אני לא יכול לנהוג כרגע עקב ניתוח בעצמות במספר מוקדים בגפיים, ולכן את הנסיעות מבחן אני לא אעשה אלה בן משפחה.

אני מוגבל לרכב אוטומט ואולי גם אצטרך תפוח להגה להמשך חיי. זה קצת קשה כמו כל חובב רכב פה, אבל אני מנסה להוציא את הטוב מהסיטואציה.

 

 

לפני 22 שעות, פריג'י כתב:

אז מה אם יש לו 7 מקומות? זה אוטו מאוד מאובזר, מפנק ומרווח שלמיטב הבנתי מציג אבזור שקיים במכוניות שעולות 30-40% יותר ממנו. 

 

בדקתי, רכב מיושן, והאמת אני לא מתחבר. תודה רבה שוב

 

לפני 20 שעות, tan tan כתב:

לקסוס נראה כמו אופציה מאוד מדויקת

שמירת ערך מאוד גבוהה ורכב די מפנק

לפני 21 שעות, GTI33 כתב:

הלקסוס nx שווה מבט אולם אם זה נכנס תקציבית הייתי דווקא מביט על הrx היא גדולה יותר ונוחה יותר.

לפני 21 שעות, Fraysa כתב:

גם ה-NX שהצעתי לו זו פשרה, אך הכי ״פחות נוראית״. 

לפני 20 שעות, tan tan כתב:

לקסוס נראה כמו אופציה מאוד מדויקת

שמירת ערך מאוד גבוהה ורכב די מפנק

 

+4 ללקסוס, אוו המובילה בפער

 

לפני 19 שעות, טויוטה סופרה כתב:

גודל מפריע? כי אם לא מה עם איזה דודג' ראם או משהו בסגנון

 

כבודו טיפה סטה מהסטגמנט, תודה רבה אבל אין סיכוי.

 

לפני 15 שעות, פיני חד כתב:

לגבי הרכב, אני מצטרף להמלצה על ההיילנדר. הוא נוח ומרווח, מאובזר וחסכוני מאוד לגודלו והעיקר - ככל הנראה ישמור על ערכו הכי טוב.

לפני 11 שעות, gadik6 כתב:

לעניין הלנד קרוזר - בחירה מעולה, או פשרה מעולה יותר נכון (זה לא יוקרה כמו במוו והאבזור זה בכל זאת טויוטה). מצד שני, הרכב מאוד גדול, מרווח ויתאים לדרישות שלך.

בתקציב שלך נכנס הדגם השני מלמטה מבחינת אבזור. אם יש לך אפשרות להוסיף מהכיס כמה שקלים אז תוכל להגיע לרמות אבזור גבוהות יותר תמורת 20-30 אלף נוספים.

 

 

+2 לטויוטה @gadik6 יש לך מושג לגבי הדגמים של הלנד קרוזר שהיבואן יביא בהמשך? דיזל היברדי?

 

לפני 11 שעות, zvit כתב:

לו אני במקומו (ואם הוא יכול להרשות לעצמו) הייתי רוכש לנקרוזר היברידי מאובזר מייבוא מקביל. נכון שתצטרך להוסיף קצת - אך בתום השימוש תקבל את רוב הכסף בחזרה.

 

+1 טויוטה. צודק וכבר בדקתי, המחיר ביבוא מקביל לבנזין-הייבריד מתחיל מ560 אלף ש"ח, כן כן.

 

לפני 5 שעות, farkash7 כתב:

היי.
עד לא מזמן היה ניתן לרכוש לדנקרוזר בגרסת ל"קשורי פרו" ב450K ולקבל אותו מוגבה, ממוגן עם גגון ומדרגות.

 

תודה אבדוק אצל טויוטה טוב את הדגם הספציפי עם ההנחה והמיגונים.

 

לפני 3 שעות, NAPOLEON כתב:

1. אתה רשאי להחליף רכב אחרי 3.5 שנים, לא חייב.

2. לפי מה שידוע לי, אם תרכוש רכב זול יותר משום מה, ברכב הבא הזכאות תישאר לפי המחיר העדכני של הרכב היציג ברמת הזכאות שלך, ולא תרד.

3. השארת אותי במתח.

 

תודה אני דיי שוחה בחומר של משהב"ט לגבי התנאים, היה לי הרבה זמן לקרוא ולהבין בעודי בין שיקומים. בגדול מנסה למצות זכויות, אתה שואל אותי אם זה יעשה אותי יותר מאושר רכב יותר גדול וחזק? כנראה שלא. 

 

 

 

* אזהרת טריגר. אני הולך לתאר פה מצב נפשי אחרי פציעה קשה מטיל. היום מצבי מעולה, אך התיאורים בעבר יהיו קשים.

 

כמה הכי הרבה זמן הצלחתם להרדם? יממה שלמה? אולי 3-4 ימים אם ממש הייתם חולים? גם אז התעוררתם לסירוגין לקחת כדורים, לאכול משהו או מקלחת ולחזור למיטה.

הייתי מורדם חודש. פאקינג מעל 28 יום! שהייתי ילד שמעתי סיפורים שישנים הנשמה עולה למעלה וחוזרת כאשר מתעוררים. אולי שלי שכנה למעלה כל הזמן הזה.

למה היית מורדם כל הזמן הזה? קוראים לזה מולטי טראומה - מספר פגיעות גדולות במקומות שונים בגוף בו זמנית.

 

בשעות הראשונות כשהגעתי למיון ניסו לייצב אותי, לעצור דם, להוציא רסיסים, לקבע שברים שאפשר, היו גם כאלה שלא. כמות מנות הדם שניתנו היית רבה מספור. לפחות ככה שמעתי.

מאז כל כמה ימים עשו ניתוח במקום אחר, חיכו שאני אתאושש בעודי מורדם וחוזר חלילה. מהיד, לרגל, לגב, לכתף, לרגל השנייה, לאצבעות. מה שאפשר ניסו להציל.

סיפרו לי שבמהלך הימים הגיע זמן שמצבי הדרדר והיייתי קרוב להזדכות על ציוד, אבא נכנס לחדר וראה אותי ערום, מחובר למכשירים, תקוע בי ברזלים, חסר איברים, הוא לא יכל יותר פרץ בבכי ויצא החוצה.(תסלחו לי אני עוצר את הכתיבה, הדמעות ממש מטפטפות מעיניי עכשיו)

 

פאק אני ער, איפה אני? מה קרה? אמא? אבא? אשתי? אני מתחיל לפקוח עיניים, זה יקח כמה שעות אחרי כלכך הרבה זמן. מלהפצע גופנית במלחמה, קמתי למלחמה חדשה, אתם חושבים שזה כאבים או משהו גופני, ממש לא, הפעם המלחמה היא על הנפש.

אני פה ואני לא, אני שוכב בבית חולים אבל אני עדיין מרחף מכל התרופות והטראומה. אני מצליח לענות למשפחה שלי בגימגום שאני ער, חלש חלש. במקביל אני מתחיל להזות. מעולם לפני לא לקחתי סמים או הזיתי ולו לדקה.

אני מרחף לגבול, עדיין תחת אש, אני מוביל את החיילים שלי וצועק "קדימה להסתער!". הגוף שלי שוכב בבית חולים ער, הנפש עדיין בקרב. 3 ימים הזיתי ולא הצלחתי להרדם, אחרי 72 שעות הרדימו אותי שוב לניתוח הבא. תודה אבא שבשמיים, כמה כאב נפשי סבלתי בזמן הזה, הכאב הגופני בטל ב60. כמה הנפש חיכת שירדימו אותה שוב.

 

  • אהבתי 7
  • מבאס 3
  • מעניין 2
פורסם

לנד קרוזר זה רכב שנועד לעשות שטח, ורכב שתוכנן לשטח לעולם לא יהיה נוח כמו רכב שתוכנן בעיקר לכביש. אם אתה מחפש נוחות מבחינת שיכוך על הכביש אני ממש לא בטוח שזה הרכב הנכון. בעיקר ביחס לשאר הרכבים שהזכרנו בסגמנט שכן אהבת כמו לקסוס, אאודי, ג'נסיס ו-וולוו.

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, אור1111 כתב:

 

+2 לטויוטה @gadik6 יש לך מושג לגבי הדגמים של הלנד קרוזר שהיבואן יביא בהמשך? דיזל היברדי?

 

 

אין לי מושג לגבי הלנד קרוזר. תנסה להתקשר לסוכנות הקרובה אליך ולנסות לברר.

 

אני כן יודע שאמור להגיע ראב 4 חדש בחצי הראשון של 2026, ולאור העובדה שהגרסאות היקרות של הדגם הנוכחי עברו את ה-250 אלף, ואולי גירדו גם את ה-300, יש מצב שהגרסה הכי גבוהה של הדגם החדש תגיע ל-350 אלף, רק לא בטוח שהייתי משלם 350 אלף על ראב 4.

 

מה שכן, אני מאוד מרוצה מהשירות של טויוטה (עברתי מספר מוסכים לאורך השנים). לדעתי זה היבואן עם השירות בין הטובים בארץ (אני מחריג יבואני יוקרה כמו מרצדס וכדומה).

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
בתאריך 29.12.2025 בשעה 21:28, GTI33 כתב:

הלקסוס nx שווה מבט אולם אם זה נכנס תקציבית הייתי דווקא מביט על הrx היא גדולה יותר ונוחה יותר.

 

לפני 10 שעות, ArikC כתב:

לקסוס RX450.נוח , מפנק ושמירת ערך טובה.

 

רק אזרוק את ה-10 אג' שלי: חבר טוב בעל NX 450H (גרסת הפלאג-אין, לא הייבריד) קיבל לסופ"ש את ה-RX. נסענו איתה לאילת (ככה אנחנו בודקים רכבים לרוב), והיא משמעותית הייתה פחות נוחה מה-NX. הרבה יותר מגושמת ופחות דינמית. כבר המלצתי על ה-NX בפוסטים קודמים כאן. לדעתי, ה-NX היא הבחירה העדיפה כאן בהשוואה ל-RX. חשוב לזכור שגם ה-RX בדגם הבסיס (RX 350H Kyushu) הרבה יותר יקרה - מתחילה ב-415,000 ש"ח. ה-NX בדגם הבסיס (NX 350H Kyushu) מתחילה ב-330,000 ש"ח, והוא יכול לקחת את גרסת ההנעה הכפולה (דא) שמתחילה ב-357,000 ש"ח, וכאן גם הוא יקבל את רמת הגימור הבכירה (Hadori), וגם יוכל לדחוף לה כל תוספת אפשרית ולהישאר בתקציב. אגב, מערכת השמע הבסיסית (פיליפס, אאל"ט) מצוינת. ל-RX שקיבלנו הייתה את ה-Mark Levinson ולא הרגשתי שיפור משמעותי ששווה את הכסף.

 

* נקודה נוספת שלא ציינתי בפוסטים קודמים: Lexus יודעים מי קהל הלקוחות שלהם, לכן כל הרכב בנוי כאילו אתה איש מבוגר. מיליון מערכות בטיחות "מציקות" שצריך לבטל כל פעם.

** חשוב גם לציין שהלקסוס לא תשמור ערך כמו טויוטה, אך כן קרוב לזה ביחס למתחרים.

  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 28.12.2025 בשעה 22:45, אור1111 כתב:

מי היה מאמין שאגיע למקום שאני אפרסם הודעה להמלצה לקניית רכב כי נפצעתי בקרב. אבל אני חייב לבחור אז אמשיך אחרי עוד המלצות ועזרה.

קצת  בורח  מהמטרה העיקרית  של  הפוסט.. 

מאחל לך המון  המון  בריאות ואין  מילים  להעריך  את  ההקרבה שלך ושל  מיטב לוחמנו  הגיבורים

אוהבים  ומצדיעים לכם!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...