Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכה צהל - רכב חדש בתקציב 350K-450K


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,
נפצעתי קשה במלחמה והגיע הזמן לתחבורה רצינית ונוחה, ב3 השנים האחרונות יש לי טסלה מודל 3.

 

להלן הפרמטרים:
1. הרכב חייב להיות חדש מהיבואן - לא 00 ולא נעליים, דרישה של אגף השיקום

2. רכב גדול ונח - לטסלה בקושי הצלחתי להכנס עקב פציעות מרובות בגפיים

3. שמירת ערך - צריך למכור עצמאית ולהחליף אחרי 3.5 שנים לכן צריך לשמור על ערכו 

4. לא חשמלי - עברתי בית ואין לי עמדת טעינה, אחרת טסלה Y החדשה היית אופציה

5. צריכת דלק, ביטוח יקר ואיבזור מרבי - מוכן להתפשר פה, אין כלכך ברירה במחירים האלה

6. תקציב 350k-450k - זה ישמע מצחיק, אבל אי-אפשר פחות מזה

 

לנד קרוזר זאת הבחירה היחידה שלי? גם פה בתקציב נכנס רק האיבזור הבסיסי יחסית

עוד המלצות שעומדות בפרמטרים?

 

תודה על העזרה חברים
 

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מה קרה לספורטאג' ההיברידית שהזמנת? למה ביטלת?

הרכב שעונה על כל הדרישות שלך הוא לקסוס RX350h ההיברידית (לא פלאג-אין) החדשה 2026 ברישיון.

הוא הרגיש משמעותית יותר נוח מהלנד קרוזר שהרגיש לי יותר צפוף בסביבת הנהג.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 29 דקות, Shmelov כתב:

מה קרה לספורטאג' ההיברידית שהזמנת? למה ביטלת?

הרכב שעונה על כל הדרישות שלך הוא לקסוס RX350h ההיברידית (לא פלאג-אין) החדשה 2026 ברישיון.

הוא הרגיש משמעותית יותר נוח מהלנד קרוזר שהרגיש לי יותר צפוף בסביבת הנהג.

 

היי תודה על ההמלצה.
ביטלתי את הקיה הספורטאז' כי עליתי דרגת רכב באגף השיקום(תקציב יותר גבוה), משמע הרכב "זול" מידי לקנייה. האמת רכב מושלם בתקציב של 200K

פורסם
לפני כשעה, אור1111 כתב:

כי עליתי דרגת רכב באגף השיקום(תקציב יותר גבוה), משמע הרכב "זול" מידי לקנייה

תסלח לי, אבל זה נשמע ממש אבסורד.

אני לא מבין את המדיניות הזאת.

לא שזה אחריותך, אבל האם תוכל להסביר?

פורסם

בגדול ככל שהנכות יותר קשה אתה זכאי למענק גבוהה יותר לרכישת רכב.

אחרי שלוש וחצי שנים אתה יכול להחליף את הרכב  ולפי חישוב מסויים את מקבל מענק חדש בהתאם לשווי הרכב הקיים ושווי הזכאות שלך, לכן עדיף לך לרכוש רכב יקר יותר ושהשווי שלו אחרי שלוש וחצי שנים יהיה גבוהה יותר.

 

פורסם
לפני 11 דקות, gpro כתב:

בגדול ככל שהנכות יותר קשה אתה זכאי למענק גבוהה יותר לרכישת רכב.

אחרי שלוש וחצי שנים אתה יכול להחליף את הרכב  ולפי חישוב מסויים את מקבל מענק חדש בהתאם לשווי הרכב הקיים ושווי הזכאות שלך, לכן עדיף לך לרכוש רכב יקר יותר ושהשווי שלו אחרי שלוש וחצי שנים יהיה גבוהה יותר.

 

אמת הסבר נכון, בגדול "אין לי ברירה" אלה לקנות רכב יקר. 

אשמח שנחזור לעניינו מי שיכול להמליץ לפי הקרטריונים 

פורסם

קודם כל תודה על שירותך.

 

לא כתבת מה ההעדפות שלך, ביצועים, צריכת דלק, נוחות, אבזור וכו'.

זו הרביעיה הראשונה שעולה לי בראש בטווח מחירים הזה ועונה על הדרישות פחות או יותר.

 

וולוו xc60

אאודי q5

bmw x3

ג'נסיס GV70

 

לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, כמו למשל לא כל אחד ייסע ב.ב.מ.וו בגלל המוניטין, ואולי גם גניב והביטוח גבוה. את זה צריך לבדוק.

מצד שני מניח שמי ששומר הכי הרבה על הערך יהיה ה ב.מ.וו בגלל הביקוש.

 

  • רעיון טוב! 3
פורסם

אני לא יודע להמליץ לך אבל אולי יש סוג של מיני וואן סטייל יונדאי סטאריה.

בכל מקרה מה שבאמת רציתי לכתוב הוא תודה לך על השירות!

  • רעיון טוב! 3

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

הייתי בודק גם את הטויוטה היילנדר, היא היברידית משמע מעט חסכונית בדלק, גדולה ומרווחת כמעט כמו הסיינה המבוקשת.

מכיוון שיש לה 7 מושבים היא זוכה לביקוש ער במשפחות מרובות ילדים ולכן גם היא שומרת על ערכה היטב.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

חברים ראשית תודה על העזרה - אולי נפצעתי קשה בקרב(מטיל נ"ט, ככל שיהיו יותר תגובות אני אוסיף יותר פרטים על הפציעה 😉)

אבל:
1. אני לא צריך רכב 7 מקומות, אין לי ילדים. יותר הגיוני אפילו רכב גדול עם 2 דלתות(כבר אין בארץ גיפים כאלה לדוג', אולי חוץ מברונקו)

2. אני עדיין צעיר, לא וולוו ולא מיני וואן, וסליחה מבעלי הוולוו בני ה60+

3. ביצועים היה לי בטסלה, מעדיף נוחות ואיבזור

 

מעריך מאוד את התגובות שלכם

  • אהבתי 2
פורסם

הטסלה3 הייתה רכב נכה שלך?

או שזה היה הרכב שלך לפני הפציעה?

 

הוצעו לך כאן למעלה ע"י נירו72 מספר רכבים.

מביינהם הייתי מנסה לבדוק את הג'נסיס.

לדעתי מדובר ברכב ב"טוב טעם", בלי התדמית שדבקה ברכבים האחרים. (שגם הם מעולים כשלעצמם).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...