Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכה צהל - רכב חדש בתקציב 350K-450K


פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מתעלמים פה מבעיות של גניבות רכב. זה לא נעים לכל אחד, זה לא קורה כשאתה רכב של השב"כ אבל כשקונים לנדקרוזר פרטית? שווה לבדוק טוב.

בריאות.

 

F230227EM202.jpg

 

 

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

  

לפני 13 שעות, נירו72 כתב:

לנד קרוזר זה רכב שנועד לעשות שטח, ורכב שתוכנן לשטח לעולם לא יהיה נוח כמו רכב שתוכנן בעיקר לכביש

הקרוזר נוח, הוא כנראה לא נוח כמו DS אבל שילוב של מושבים טובים, מתלים רכים וצמיגים לא בחתך נמוך (לפחות בגרסאות הכניסה) עוזרים לו להיות נוח.
לא סתם הוא רב מכר, הוא לא רנגלר (רב מכר בפני עצמו), הוא רכב עם נימוסי כביש לא רעים בכלל.
כן, לקסוס כנראה תהיה נוחה יותר וכנראה ששם אין כל מני אילוצים שיש בקרוזר אז גם ניצול המרחב יהיה טוב יותר, אבל הקרוזר מספיק נוח וטוב לכביש כדי שלא אחשוש להמליץ עליו לפותח השרשור והדבר האחרון שחסר לי בו זה מרחב פנים.

פותח השרשור נשמע לי כמו בחור צעיר שכל חייו עוד לפניו, רכב שיוכל לקחת אותו לאיזו פסגה כדי להשקיף על נוף מה צריך יותר מזה כדי לרומם את הנפש? וזה לא רק בגלל מצבו, זה פשוט נכון.
כן, יש מספיק שבילים כדי להכנס איתם עם פרייבט, אבל אם דוחקים אותך לקיר ואמרים לך "קנה רכב יקר שישמור על ערכו" למה לא לקנות אחד כזה שהוא גם מגניב וגם יאפשר לך להגיע לעוד כמה נקודות תצפית שפרייבט לא יאפשר.

לא נוטה להמליץ על הרכב הזה למי שלא צריך, רוב האנשים יעשו לעצמם טובה אם יקנו פורסטר במקום, אבל בנסיבות היחודיות של פותח השרשור (אני מדבר בעיקר על עניין התקציב שנתנו לו אבל לא רק) לנדקרוזר נשמע לי פשוט כמו הבחירה הנכונה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
בתאריך 30.12.2025 בשעה 21:40, Fraysa כתב:

רק אזרוק את ה-10 אג' שלי: חבר טוב בעל NX 450H (גרסת הפלאג-אין, לא הייבריד) קיבל לסופ"ש את ה-RX. נסענו איתה לאילת (ככה אנחנו בודקים רכבים לרוב), והיא משמעותית הייתה פחות נוחה מה-NX. הרבה יותר מגושמת ופחות דינמית. כבר המלצתי על ה-NX בפוסטים קודמים כאן. לדעתי, ה-NX היא הבחירה העדיפה כאן בהשוואה ל-RX. חשוב לזכור שגם ה-RX בדגם הבסיס (RX 350H Kyushu) הרבה יותר יקרה - מתחילה ב-415,000 ש"ח. ה-NX בדגם הבסיס (NX 350H Kyushu) מתחילה ב-330,000 ש"ח, והוא יכול לקחת את גרסת ההנעה הכפולה (דא) שמתחילה ב-357,000 ש"ח, וכאן גם הוא יקבל את רמת הגימור הבכירה (Hadori), וגם יוכל לדחוף לה כל תוספת אפשרית ולהישאר בתקציב. אגב, מערכת השמע הבסיסית (פיליפס, אאל"ט) מצוינת. ל-RX שקיבלנו הייתה את ה-Mark Levinson ולא הרגשתי שיפור משמעותי ששווה את הכסף.

 

למרות שנוחות היא עניין סובייקטיבי לחלוטין, אתה כנראה האדם היחיד בעולם שטוען שה-RX פחות נוחה – ועוד משמעותית! – מה-NX. אני מסכים לחלוטין שה-NX פחות מגושמת ויותר דינמית, זה אולי עוזר לנוחות הנפשית של הנהג כשהוא נכנס לרחובות צרים או חניונים צפופים אבל איך זה קשור לנוחות הנסיעה?

אני מחזיק ב-RX 450h+ Takumi כבר כמעט שנה (הלקסוס השלישית שלי כמעט ברצף, עם הפסקה של 3.5 שנים להתנייד עם I-Pace), ולידי חונה NX 450h+ Hadori בת שנתיים של השכן. הוא היה בטוח שה-NX שלו ממש-ממש נוחה, עד שנסע ב-RX שלי, ומאז הוא יודע מה תהיה המכונית הבאה שלו. למרות שה-RX שלי נועלת חישוקי "21, שאמורים לכאורה לייצר נסיעה פחות נוחה מחישוקי ה-"18 שב-NX, אין בכלל מקום להשוואה מבחינת ספיגת זעזועים ובידוד רעשים (NVH). יש הבדל של קטגוריה אחת בין ה-NX ל-RX, אבל מבחינת נוחות זה מרגיש כמו פער של חמש. אישית, לא ברור לי איך הגעת למסקנה שלך, אבל כל אחד ותחושותיו. בכל מקרה, מאחל בריאות שלמה והצלחה לפות"ש ומקווה שיבצע נסיעת מבחן לפני כל החלטה שיקבל.

ועניין פעוט נוסף: מערכת הסאונד הבסיסית (למרות שהיא מכונה Premium Sound) היא מתוצרת פיוניר ולא פיליפס. בעניין ההשוואה למארק לווינסון, גם זה מאוד אינדיבידואלי.

עריכה אחרונה על ידי X9500
  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be

פורסם

יכול להיות שהתחושות שלי היו שונות אם הייתי חי עם הרכבים האלה. אך שפטתי על בסיס הנסיעה ההיא לאילת, בה הוא הרגיש לי הרבה יותר מגושם. בכל מקרה, כפי שציינתי לפני ה-RX לא נכנסת כאן בתקציב לכן לא רלוונטית. 

 

וכן, התכוונתי ל-Pioneer - לא יודע למה כתבתי Philips. 

2016 BMW M235i.

פורסם

זה שהוא עדיף על לנד קרוזר זה ברור. אבל אני לא חושב שה-RX עדיף על ה-NX במקרה של פות״ש. הוא צעיר ולא צריך את כל הגודל הזה, לדעתי. ה-RX ברמת גימור Hadori נכנס כמעט בסוף התקציב, וב-NX תהיה לו הרבה יותר גמישות ומשחק בקונפגיורטור.

 

בכל אופן, שווה לעשות נסיעת מבחן על שתיהן ולקבל החלטה.

2016 BMW M235i.

פורסם

כל ההמלצות פה מתנקזות בשורה התחתונה להמלצה הראשונה שלי כאן בשרשור ל-RX350h חדשה 😆

אני חושב שהוא משמעותית יותר נוח מהלנד קרוזר וה-NX. לפחות שתי רמות מעל.

הלנד קרוזר מרגישה בפנים קצת יותר טוב מקורולה, אבל ממש קצת. מבחינתי? אם לא יורדים לשטח מאתגר באופן קבוע, אז זה סתם לשלם המון כסף ללא הצדקה. 

חשוב מאוד שפותח השרשור יעשה סיבוב ארוך בעצמו על לפחות 3 רכבים כדי שיהיה לו למה לשוות.

  • אהבתי 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אמל"ק

 

במידה ולא רשמו, סובארו אאוטבק החדשה אמורה להגיע לארץ במהלך הרבעון הזה.

מדובר ברכב כבישטח , שיכול בהחלט להיות בשטח קל-בינוני.

ייתכן ששווה לחכות, ושתתאים לך מבחינת מחיר ורכב.

 

בהצלחה

פורסם

האאוטבק הוא רכב שלא שומר על המחיר בעליל, זה חלק מהדרישות שלו.

(אמנם הדור הבא קצת שונה מהקודם אז אולי ישמור יותר על ערכו)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

למה לא?

רכב שטח שקניתי, היה דווקא בגלל מוגבלות בהליכה של אימי ז”ל. ככה יכולנו להכנס לעומק השטח, מקומות שקודם היינו נכנסים ברגל ועכשיו ברכב.

אין סיבה שמוגבלות כל שהיא תמנע ממישהו להגיע (כמעט) לכל מקום בארץ.

פורסם

לפני שעניתי הסתכלתי בהגדרות של הרכב המבוקש כפי שנפתחו בהודעה הראשונה, לא ראיתי שמה שהוזכר כן רכב שטח או לא רכב שטח.

אז אם כבר השאלה אליך, איך קבעת שפות”ש לא צריך רכב שטח?

עצם זה שמישהו מתנייד בכיסא גלגלים לא פוסל רצון לבקר בשטח, אני הייתי חבר בגיבורים קטנים והיו לא מעט מתנדבים שהיו מתנידים עם כיסאות גלגלים חשמלים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...