Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכה צהל - רכב חדש בתקציב 350K-450K


פוסטים מומלצים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע אם יש לך גישה לאוף טופיק אבל בוא תכתוב שם הכל תתקבל בברכה, כאן זה יחסית מקום שלא הרבה קוראים בו.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אין שום דבר זקן בוולוו מודרניות, בטח עם פנים מעור נאפה או רחמנא ליצלן גרסת פולסטאר, אבל לגמרי יכול להבין אם תבחר איזו אאודי. 

 

אפשר לבדוק גם אם יש עדיין ייבוא של פולקסוואגן אטלס, רכב מאוד מרשים ברמות המחיר האלו.

פורסם
לפני שעתיים, אור1111 כתב:

 

החברים שלי כבר רצים 2 ק"מ עם האלונקה ואני עליה. את חלקם אני מכיר כבר 15 שנה מתחילת השירות. פיצוצים של נפילות קרוב אלינו, אנחנו עוצרים דקה במסתור וממשיכים.

"אתה תיהיה בסדר!!" הם צועקים לי כל הזמן מתחת לאלונקה. אני אהיה בסדר? אני מרגיש רק 2 רגשות באותו זמן, פחד מהמוות והרצון לשרוד.
"חייילווףף!!" מישהו צועק, איבדתי את היכולת לסמוך על עצמי, אני חייב להאחז במשהו, אני חייב לסמוך עליהם.

 

מגיעים לתאג"ד, רעש מהומה, למה רועש פה רק אני פצוע קשה. כל השאר קל. למה יש כלכך הרבה אנשים מעליי.

"איך קוראים לך?? מה המספר אישי??" שואלים אותי אלף פעם תוך כדי טיפול. אני כבר לא מחזיק את הראש מעל המים. אני חושב שאיבדתי יותר מידי דם. יותר מידי פציעות וחורים בגוף.

האם אלה רגעיי האחרונים?(סליחה יורדות לי דמעות רק מלרשום את זה)

 

קטמין, מורפיום, דחפו לי הכל מהכל רק כדי שאצליח להשאיר את הראש מעל המים. הטראומה כבר תבועה בי, מה זה משנה עכשיו.

"אני צריך פה פינוי מוסק במיידי!" אני שומע מישהו צועק בקשר תוך כדי שהרופא עוצר דימום בעוד מקום.
אני כבר לא תקין, מגמגם לא ברור, רק לשרוד, רק לשרוד, אני אוסף כוחות ומנסה לשאול את הרופא "ד"ר אני אחיה?"

 

קודם תודה על מה שעשית עבור כולנו. 

 

אני לא יכול להתאפק מלשאול, באמת לא הרגשת עם כל הפציעה הזו תחושת כאב? פציעו כאלו אמורות לכאוווובבבב.

אני לא מסוגל לדמיין את תחושת החוסר אונים שלך פצוע קשה- בהכרה מלאה.

 

פורסם

קודם כל תודה על השירות שלך ובבקשה תמשיך עם התגובות (בין אם פה או באוף טופיק). 

 

לדעתי פסלת מהר מדי את הוולבו. אם זה אפשרי לך אליהם לנסיעת מבחן והתרשמות. שאר האופציות שהציעו לך גם מעולות (כמו הQ3) אבל אם יש לך את האפשרות נסה קודם את הוולבו. 

 

בתור אחד שעבד הרבה עם רכבים (וספציפית וולבו) אני חושב שלא תתחרט. 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 5 שעות, אור1111 כתב:

אם קראת את הקרטריונים אני חייב להחליף רכב כל 3.5 שנים כמו כל נכה צה"ל, ולכן האופציה הזאת לא נמצאת על הפרק.

 

סביר להניח שתוכל כל 3.5 שנים לתת לדי אס את הרכב לפי מחירון לוי יצחק (פלוס מינוס) ולקבל אחד חדש ואז אולי שווה לך לבדוק אם כי בסופו של יום באחרון אתה אכן תאכל אותה ...

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם (נערך)

חברים לא תיכננתי לספר את הסיפור שלי ולכן זה לא באוף טופיק, אני בסהכ מבקש עזרה בהמלצה לרכב בקרטריונים שהגדרתי ו"נקלעתי לסיטואציה". אשמח להמשך עזרתכם.

 

  

לפני 7 שעות, פריג'י כתב:

אין שום דבר זקן בוולוו מודרניות, בטח עם פנים מעור נאפה או רחמנא ליצלן גרסת פולסטאר, אבל לגמרי יכול להבין אם תבחר איזו אאודי. 

 

אפשר לבדוק גם אם יש עדיין ייבוא של פולקסוואגן אטלס, רכב מאוד מרשים ברמות המחיר האלו.

 

אטלס = 7 מקומות, לא בשבילי. גם לא ראיתי בארץ ולא אקנה רכב לא סחיר. תודה

 

לפני 5 שעות, yd b-4 כתב:

 

קודם תודה על מה שעשית עבור כולנו. 

 

אני לא יכול להתאפק מלשאול, באמת לא הרגשת עם כל הפציעה הזו תחושת כאב? פציעו כאלו אמורות לכאוווובבבב.

אני לא מסוגל לדמיין את תחושת החוסר אונים שלך פצוע קשה- בהכרה מלאה.

 

 

פציעה קשה = לא כואב, זה התו"ל

 

לפני 5 שעות, iEminem כתב:

קודם כל תודה על השירות שלך ובבקשה תמשיך עם התגובות (בין אם פה או באוף טופיק). 

 

לדעתי פסלת מהר מדי את הוולבו. אם זה אפשרי לך אליהם לנסיעת מבחן והתרשמות. שאר האופציות שהציעו לך גם מעולות (כמו הQ3) אבל אם יש לך את האפשרות נסה קודם את הוולבו. 

 

בתור אחד שעבד הרבה עם רכבים (וספציפית וולבו) אני חושב שלא תתחרט. 

 

תודה לא פסלתי על הסף עדיין אחרי התגובות פה

 

לפני שעתיים, G. P. Magnus כתב:

 

סביר להניח שתוכל כל 3.5 שנים לתת לדי אס את הרכב לפי מחירון לוי יצחק (פלוס מינוס) ולקבל אחד חדש ואז אולי שווה לך לבדוק אם כי בסופו של יום באחרון אתה אכן תאכל אותה ...

 

אני מעדיף להיות פתוח לדגמים שונים במהלך השנים אבל תודה

 

 

 

 

"שלילי אין אישור למסוק" אני שומע את אחד הקצינים מדבר. כנראה הגזרה חמה מידי ויש כוונה להפיל אחד.

היד שלי כבר כולה שינתה את צבעה לשחור, המוח כבר לא יכול לתת לה פקודות. לפחות היא מקובעת עכשיו ואני לא צריך להחזיק אותה עם היד השנייה.

"רכוב, פינוי רכוב!!" מישהו צועק. כוסאמק תנו לי כבר לסיים עם זה, שמישהו ירדים אותי.

 

אני בודק עם הלשון שכל השיניים במקום, מסתכל על היד התקינה ומסובב אותה, מנסה לשמוע דרך אוזן אחת ואז דרך השנייה.

לכם זה נשמע כמו דבר שמישהו מטורף יעשה, אני רק מנסה להאחז במשהו מציאותי, לראות שאני עדיין יכול לתפקד. זה ילווה אותי חודשים קדימה.

בכל מקום שאני מסתכל או מרגיש יש דם, דם נוזל מהראש ומאחורי האוזניים, דם מהצוואר, דם בידיים ובחזה, דם בבטן וברגליים. דם דם דם. 

 

הגיע רכב הפינוי, בפנים מחזקים אותי בעוד מנה של קטמין או מורפיום. זאת נקודה חשובה להמשך.

הפלאפון שלי נחצה ל2 מרסיס בפיצוץ, אין לי איך להודיע לאישתי, לאחים או להורים. החובש ברכב מוציא פלאפון ושואל למי להתקשר.

רק לאבא יש מספר קל שחוזר על עצמו, ואני כבר בגימגומיי האחרונים אומר לחובש את המספר. "אבא זה אני, אני אהיה בסדר אבא אני מבטיח"

 

כשהשיחה נגמרה הכל הפך שחור. התעלפתי עוד לפני שהגענו לבי"ח. אני עוד לא יודע אבל בימים הקרובים אני אהיה מורדם ומונשם והרופאים יילחמו על חיי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי אור1111
  • אהבתי 6
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, אור1111 כתב:

אטלס = 7 מקומות, לא בשבילי

לא כל כך מבין אותך.

אז מה אם יש לו 7 מקומות? זה אוטו מאוד מאובזר, מפנק ומרווח שלמיטב הבנתי מציג אבזור שקיים במכוניות שעולות 30-40% יותר ממנו. 

חבל שאין יותר את גרסת ה- V6

 

ויש לו גם גרסת cross בלי שורה שלישית.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

 

רכבי ה7 מקומות אולי פחות בקסיים אך הם מתקפלים לתוך הרצפה ומתקבל שטח הטענה גדול גם אם החלטת לא לעשות בהם שימוש.

היתרון של רכבי ה7 מקומות זו הסחירות, הביקוש רב בדגש על רכבים יפניים עם סמל של טויוטה.

הלקסוס nx שווה מבט אולם אם זה נכנס תקציבית הייתי דווקא מביט על הrx היא גדולה יותר ונוחה יותר.

קח בחשבון שבסגמנט הפרימיום איבוד הערך גבוהה יותר בדגש על אודי.

 

מאחל לך הצלחה, בריאות ורפואה שלמה, שתיסע בדרכים טובות ותהנה לא משנה במה תבחר.

 

פורסם
לפני כשעה, פריג'י כתב:

לא כל כך מבין אותך.

אז מה אם יש לו 7 מקומות? זה אוטו מאוד מאובזר, מפנק ומרווח שלמיטב הבנתי מציג אבזור שקיים במכוניות שעולות 30-40% יותר ממנו. 

חבל שאין יותר את גרסת ה- V6

 

ויש לו גם גרסת cross בלי שורה שלישית.

 

כי למה שבן אדם יקנה מיניבוס ב-350,000₪ אם הוא נוסע לבד? 

 

זו הסיבה שקניתי סדרה 2 אחרי הגולף שהייתה לי, וזו הסיבה שאקנה פורשה קאיימן. הוא לא מחפש soccer mom car, הוא רווק (כנראה?) שנוסע לרוב לבד - אין לו שום שימוש בפרקטיקה/מקום שהרכבים האלו מציעים. זה סתם מוסיף התעסקות ומשקל מיותרים. 

 

גם ה-NX שהצעתי לו זו פשרה, אך הכי ״פחות נוראית״. 

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, Fraysa כתב:

כי למה שבן אדם יקנה מיניבוס ב-350,000₪ אם הוא נוסע לבד? 

אבל הוא הדגיש שהוא צריך רכב גדול, הטסלה 3 לא מתאימה לו יותר.

באטלס השורות האחוריות מתקפלות והרצפה נהיית שטוחה.

 

גם לנד קרוזר שהוא הזכיר בהתחלה זה רכב/משאית של 7 מקומות, והוא מצליח להכניס רק את הגרסאות הערומות מאבזור.

 

אם הוא מחפש רכב מאובזר אז רק הצעתי אותו כאופציה. אני אפילו לא בטוח שעוד מייבאים אותו.

בכל אופן בישראל אין לרכב הזה סקס אפיל של מיניוואן אמריקאי מפוטם, בטח לא לגרסת הקרוס.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני 10 שעות, אור1111 כתב:

ראשית תודה לכולם, אני מנסה לשלב את הרכישת רכב שלי עם סיפור הפציעה כדי שייהיה מעניין לכם גם לקרוא וגם להמליץ.

 

  

 

תודה רבה כבר הציעו את מה שאמרת ואני לגמרי בכיוון של הQ3-5 החדשות ספורטבק. +1

 

 

אתה צודק. לצערי במחירים האלה אין ברירה ולכן אני אתפשר על המחיר של הביטוח מקיף ועל הצריכת דלק כמה שניתן. לא 20K על הביטוח ולא 1 ל5 דלק.

 

 

אם קראת את הקרטריונים אני חייב להחליף רכב כל 3.5 שנים כמו כל נכה צה"ל, ולכן האופציה הזאת לא נמצאת על הפרק. אין לי שוום בעיה לנסוע על ב.מ.וו או מרסדס, נראלי זכיתי בזה בכבוד.

 

 

תודה רואים שהשקעת מחשבה וקראת מה אני צריך. אתה לחלוטין מצליח לקרוא בין השורות, סחטיין.

ושוב אתה צודק מבחינת ה"פרייבטים", הטסלה 3 היית מושלמת, אבל הכניסה ויציאה ממנה היית לי כמעט בלתי אפשרית. גם פוסל חשמליות לגמרי עכשיו בגלל חוסר מטען.

כנראה שהגיע הזמן לנסיעת מבחן על הלקסוס. דר"א אתה יודע על איזה פלטפורמה מקבילה היא יושבת בטויוטה? RAV4?

 

 

אתמול דיברתי עם חבר שעשה סקר שוק באותו תקציב והוולו היית המסקנה שלו. אולי נתאם נסיעת מבחן באמת אין מה להפסיד.

 

 

 

החברים שלי כבר רצים 2 ק"מ עם האלונקה ואני עליה. את חלקם אני מכיר כבר 15 שנה מתחילת השירות. פיצוצים של נפילות קרוב אלינו, אנחנו עוצרים דקה במסתור וממשיכים.

"אתה תיהיה בסדר!!" הם צועקים לי כל הזמן מתחת לאלונקה. אני אהיה בסדר? אני מרגיש רק 2 רגשות באותו זמן, פחד מהמוות והרצון לשרוד.
"חייילווףף!!" מישהו צועק, איבדתי את היכולת לסמוך על עצמי, אני חייב להאחז במשהו, אני חייב לסמוך עליהם.

 

מגיעים לתאג"ד, רעש מהומה, למה רועש פה רק אני פצוע קשה. כל השאר קל. למה יש כלכך הרבה אנשים מעליי.

"איך קוראים לך?? מה המספר אישי??" שואלים אותי אלף פעם תוך כדי טיפול. אני כבר לא מחזיק את הראש מעל המים. אני חושב שאיבדתי יותר מידי דם. יותר מידי פציעות וחורים בגוף.

האם אלה רגעיי האחרונים?(סליחה יורדות לי דמעות רק מלרשום את זה)

 

קטמין, מורפיום, דחפו לי הכל מהכל רק כדי שאצליח להשאיר את הראש מעל המים. הטראומה כבר תבועה בי, מה זה משנה עכשיו.

"אני צריך פה פינוי מוסק במיידי!" אני שומע מישהו צועק בקשר תוך כדי שהרופא עוצר דימום בעוד מקום.
אני כבר לא תקין, מגמגם לא ברור, רק לשרוד, רק לשרוד, אני אוסף כוחות ומנסה לשאול את הרופא "ד"ר אני אחיה?"

וואי. בזכות מלאכים כמוך אנחנו חיים פה היום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...