Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כפר קאסם מהצד של הרכבים


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים 

השבת חבר רצה לסדר משהוא ברכב בכפר קאסם אמרתי לו קח אותי איתך ניראה מה הולך שם

עד היום התחושה שלי הכללית בכפרים לא נעימה גם אם אני והם בסדר והאינטרס העיסקי משותף יש לי תחושה שמחפשים מה להרויח ממני

בכפר קאסם התחושה הייתה אחרת והיא שהם דיי מסודרים ואני עוד אחד שבא ליקנות-מעבר למוסכים ופנצריות יש שם חומרים לבעלי מקצוע-עצים לפרגולות וכדומה חומרי בניין ועוד

בפחחיות ראיתי רכבי אספנות מעניינים שאני מאמין שחלק מהם הוא של יהודים שסומכים על בעלי המיקצוע שם. להם עצמם יש מכוניות בטעם טוב-ראיתי 2 סובארו מה שמכונה סובארו אברכים ממש יפות בטעם טוב

קניתי כמה קישוטים לרכב שלי בזול

 

שורה תחתונה. האם מישהוא מכיר את כפר קאסם בעניני הרכבים. ואם כן מהוא הרושם שלכם מהמקום הזה-שתפו אותי-ומהוא הרושם שלכם מהתושבים שם

פורסם (נערך)

אתה מודע לעובדה שכפר קאסם זה בתוך הקו הירוק, ערבים ישראליים??
זה כמו לנסוע לרמלה או ליפו בגדול.
בנוסף - כפר קאסם, למרות השם -  זה נחשב  כעיר ולא כפר.

כשאתה אומר ״התחושה הכללית בכפרים״ זה נשמע כאילו אתה מדבר על כפרים שמעבר לקו הירוק, שם זה סיפור שונה. 
ואני בעצמי גר מעבר לקו הירוק.

עריכה אחרונה על ידי rolling_stony
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

כאחד שגר בשכנות לכפר מעל 30 שנה, אומר שיש בכפר הכל מהכל.

שאל למשל את @lanosforce על מוסכים שטיפל בהם. אני בדרך כלל רוכש חומרי בניין, עצים, ופיתות 😉 , אבל גם מתקן תקרים , ובעבר גם רוכש צמיגים, והכל ללא חשש וביטחון אישי מעולה.

אם אתה גם דובר שפה, אתה תחוש שם ״בבית״ .

חברים ושכנים רוכשים בכפר מוצרי חשמל, רהיטים, כלים סניטרים/קרמיקה והכל במחירים תחרותיים למה שנמצא מחוץ לכפר (לא תמיד). 

מבחינת כלי רכב, אספנות, מיוחדים , משופרים, מטופחים, יש לא מעט. אחת האמירות הידועות כשאתה משוחח עם חובבי הרכב בכפר כשהם רואים רכב חדש מעניין -״חכה, עוד 3 שנים תראה אותו בכפר, יותר יפה, יותר חזק״ . 

הדמות הבולטת בנושא נהיגה - חמאדה עודה , בחור מוכשר ונהג בחסד. דמות ידועה ומוכרת בסצינת הספורט המוטורי. 

 

יש בכפר בעלי מקצוע טובים בהחלט, לא כולם מפרסמים וידועים. 

בעבר, וגם כיום, חברות ליסינג גדולות היו מבצעות טיפולים בכפר בסופי שבוע, היום בעיקר השבחות לפני מכירה. 

 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, rolling_stony כתב:

אתה מודע לעובדה שכפר קאסם זה בתוך הקו הירוק, ערבים ישראליים??
זה כמו לנסוע לרמלה או ליפו בגדול.
בנוסף - כפר קאסם, למרות השם -  זה נחשב  כעיר ולא כפר.

כשאתה אומר ״התחושה הכללית בכפרים״ זה נשמע כאילו אתה מדבר על כפרים שמעבר לקו הירוק, שם זה סיפור שונה. 
ואני בעצמי גר מעבר לקו הירוק.

אכן התבלבלתי. לא הכוונה כפרים אלא ערים או שכונות בתוך הקו הירוק

 

ברמלה צילמתי טנדר אמריקאי ישן יצאו עלי 3 ונתנו לי מכות

 

בלוד כשלמדתי עגורן צריח העמידו את הרכב בלילה וכשהגעתי ליראות מה הסיפור ראיתי את הקטנוע שלי חצי פרוץ(קטנוע סופר גוקי שעולה 2000 שקל)

 

במיזרח ירושלים יש עויינות באויר

 

בואדי ג׳וז מכרו לי רמקולים מזוייפים 

 

ברהט לא עמדו במילה בתוכנית שעשיתי לרכב 

 

ביפו צועקים/שורקים ממכוניות בקטע מציק

 

באבו גוש סבבה אבל מיסחרי

 

פתאום אני מגיע לכפר קאסם והכול טוב אז ביררתי האם אני מדמיין או מה. אני רואה שלא טעיתי-פשוט טוב שם לאנשים וזה אוטומטי עובר אליך. כיף ליפגוש ערבים כאלה

לפני כשעה, zaf כתב:

כאחד שגר בשכנות לכפר מעל 30 שנה, אומר שיש בכפר הכל מהכל.

שאל למשל את @lanosforce על מוסכים שטיפל בהם. אני בדרך כלל רוכש חומרי בניין, עצים, ופיתות 😉 , אבל גם מתקן תקרים , ובעבר גם רוכש צמיגים, והכל ללא חשש וביטחון אישי מעולה.

אם אתה גם דובר שפה, אתה תחוש שם ״בבית״ .

חברים ושכנים רוכשים בכפר מוצרי חשמל, רהיטים, כלים סניטרים/קרמיקה והכל במחירים תחרותיים למה שנמצא מחוץ לכפר (לא תמיד). 

מבחינת כלי רכב, אספנות, מיוחדים , משופרים, מטופחים, יש לא מעט. אחת האמירות הידועות כשאתה משוחח עם חובבי הרכב בכפר כשהם רואים רכב חדש מעניין -״חכה, עוד 3 שנים תראה אותו בכפר, יותר יפה, יותר חזק״ . 

הדמות הבולטת בנושא נהיגה - חמאדה עודה , בחור מוכשר ונהג בחסד. דמות ידועה ומוכרת בסצינת הספורט המוטורי. 

 

יש בכפר בעלי מקצוע טובים בהחלט, לא כולם מפרסמים וידועים. 

בעבר, וגם כיום, חברות ליסינג גדולות היו מבצעות טיפולים בכפר בסופי שבוע, היום בעיקר השבחות לפני מכירה. 

 

תודה רבה. מעניין מאוד

פורסם

אני גר בראש העין מסוף 2008 ולפעמים אני חושב לעצמי שהדבר הכי טוב שקרה לי מהמעבר לכאן - זה כפר קסם. 

 

כחילוני - ראש העין בשבת, הכל סגור. האמת גם כחולוני לשעבר ולא חילוני - גם בחולון היום בשבת - הרוב סגור - אבל לא לגמרי, בחולון יש מלא מרכזי קניות וגם כמה מוקדים מוטוריים שכן פתוחים בשבת וכך הלאה. ראש העין בפן הזה לא. 

ואני גם הייטקיסט החל מ2007 והזמן הפנוי שלי באמצע שבוע - מועט (כמו רובינו גם ללא שום קשר לתעשיית ההייטק).

 

ואז גיליתי את כפר קסם - הכל פתוח בשישי שבת וגם יש שם מקומות שפתוחים 24/7 כמו מכולות קטנות ומרפאת חירום (אגיע לזה עוד מעט). 

 

זאת עיר שהיא גם כפר יש להם ראש עיר\שיח ובעיקר יש שם שלוש משפחות שרוב מוקדי העסקים שייכים להם - תחום האוכל, תחום המפעלים, תחום הרכב - אני תמיד זוכר שתי משפחות פשוט כי רואים שם את השם הזה המון - בדיר, עיסא. 

הדברים שבולטים שם זה המוסכים, הטמבוריות, משטפות הרכב, המוסכים, המשתלות, המפעלים והשוק. 

וכן גם חנויות - בעיקר חנויות עודפים ובאמת - נהדרות - מכלים לבית ומצעים דרך חנויות צעצועים ונעליים ועד מכשירי חשמל - אם נוסעים לאט ובסבלנות תכלס תמצאו שם כמעט הכל כשהדבר הכי חשוב זה לא לפחד לשאול, לא להתבייש ועם חיוך גם תקבלו קפה מכורמל מדהים (בייחוד! אצל לואיי בטמבוריה הענקית). 

 

וכן גיליתי ככה עד כמה זה נוח - פשוט לקום בבוקר מוקדם, לתפוס מוסך שהרגע פתח ולשים שם את הרכב לטיפול, לצאת תוך שעה ואת החלפים הרבה פעמים אני קונה שם בחנות החלפים ועד היום מבסוט. 

יש שם מוסכים עם אנשים סופר! מקצועיים וחלק מהם לא נמצאים בכלל בשני הרחובות הראשיים איפה שכמעט כל העסקים מרוכזים אצלם ובאמת בשאר הכפר פחות יש מה לחפש ואז אם רוצים את המפעלים הגדולים - אבן, עץ, אלומיניום וכך הלאה - צריך לרדת לתוך שטח הכפר ויש שם עולם שלם! של ייצור, תעשיה. 

 

וכן - חשוב לדבר, לדבר עם אנשים. 

מספר פעמים ישבתי שם לקפה לדבר עם בעלי העסקים להבין איפה אנחנו, איפה הם וכמו שיש טוב יש רע. 

 

מה שאני כותב, זה מהסיפורים ששמעתי ישירות מחלק מהם - 

הם סובלים מאוד, מאוד! מפשיעה של מהגרים אל הדרום וכן הם הצביעו אצבע כלפי העדה הבדואית. 

חלק מהם אמרו את אותו הדבר - את כל החשבונות הפנימיים שלהם בינם לבין עצמם זה מתבצע בעיקר מחוץ לשעות העסקים ומתוך מטרה לא לפגוע בעסקים. 

 

 היה לילה שהילד, כשהיה תינוק עדיין - צרח, לא הצליח להרגע והבנתי שאין לי ברירה לרוץ איתו למרפאת חירום - 2 לפנות בוקר, אני עולה על האוונסיס עם הילד ונוסע למרפאת החירום בקסם ולקחתי שם פניה לא נכונה.

 

אני מוצא את עצמי במהירות זחילה בין שתי "חמולות" - שעשו שם מסיבת רחוב.

אח"כ בחזור אני קולט את המבטים ולא ממש הרגשתי בטוח אבל סתם תחושה. 

 

מפה לשם אני קולט ערימות! של פורשות, מוסטנגים, ג'יפים וגם למבורגיני אחת... 

 

בקיצור - יש שם הכל מהכל. וזה גם נוח לעשות סופר לפעמים בשישי שבת בסופר שלהם באזור המשותף שלהם עם ראש העין. לב הארץ! גם זה עולם שלם בפני עצמו.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שעה, lanosforce כתב:

זאת עיר שהיא גם כפר יש להם ראש עיר\שיח ובעיקר יש שם שלוש משפחות שרוב מוקדי העסקים שייכים להם - תחום האוכל, תחום המפעלים, תחום הרכב - אני תמיד זוכר שתי משפחות פשוט כי רואים שם את השם הזה המון - בדיר, עיסא. 

הדברים שבולטים שם זה המוסכים, הטמבוריות, משטפות הרכב, המוסכים, המשתלות, המפעלים והשוק. 

וכן גם חנויות - בעיקר חנויות עודפים ובאמת - נהדרות - מכלים לבית ומצעים דרך חנויות צעצועים ונעליים ועד מכשירי חשמל - אם נוסעים לאט ובסבלנות תכלס תמצאו שם כמעט הכל כשהדבר הכי חשוב זה לא לפחד לשאול, לא להתבייש ועם חיוך גם תקבלו קפה מכורמל מדהים (בייחוד! אצל לואיי בטמבוריה הענקית). 

 

4 משפחות/חמולות שאכן שני שמות בולטים בהרבה עסקים הממוקמים בכניסות לכפר/עיר.

למי שמחפש פנסים ומראות יש חנות/עסק גדול מיד אחרי תחנת הדלק סונול שבכניסה (מצד ימין אם אתם מגיעים מכיוון כביש 5) . הטמבוריה של לואיי עיסא מציעה הכל מברגים , כלי עבודה, צבעים, וגם חומרי חשמל ואינסטלציה. לדוד שלו יש עסק באזור התעשיה של חומרי בניין וכלים סניטריים (יעקב עיסא

 

המוסכים נמצאים באזור התעשיה - שמאלה מהכיכר השניה של הכניסה (הכיכר הראשונה מובילה למה שמכונה השיכון הבדואי)  יש שם מוסכים שונים וביניהם גם מרכז השבחות של לובינסקי.

 

למי שמחפש תחרות לרמי לוי בשבת - קינג סטור, (רשת שהתחילה בצפון) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

פחות. 

יש שם כמה עסקים בודדים בתחום הזה של אודיו, מולטימדיה ואביזרים כשאחד מהם הוא היום בעיקר מנעולן (בחסד עליון). 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 53 דקות, דובצע כתב:

ולמי שמחפש קישוטים לרכב?

יש חנויות אביזרי רכב, רובן כמו שכתב lanos עוסקות במולטימדיה. יש את חמדאללה שזה עסק של שטיפת רכבים וחנות אביזרים. נמצא בקצה הכביש היציאה הישן (חסום כיום עקב עבודות) אחרי הפניה לשוק הציפורים. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ואין סיבה שלא יהיה - יש שם כמה מוסכים שבאמת החברה מאוד רציניים 

 

מוסך נסים - מטפל בעיקר ביפניות ויש לו מספר מרשים מאוד של ליפטים.

מוסך עיסאווי לא רחוק ממנו זה עסק של אבא ובן שמטפלים בהכל מהכל 

ואני טיפלתי בסובארו ובדודג' אצל נור - מוסך האור, בן אדם שהיה מכונאי ראשי במורשה טויוטה. 

 

בדודג' טיפלתי אצל אל-בוך - זה כבר יותר לתוך הכפר, המוסך נמצא למרגלות הבית של הבן אדם וזה פשוט מקום עליה לג'יפאים וגם האבא רפד רכב שעושה עבודות יפות מאוד. 

 

עם הDS נעזרת פעם במוסך רנא לאבחן קוד תקלה והידע שהמכונאי הפגין שם היה נהדר. 

 

יש שם פחחים טובים עד מעולים וכמו בכל מקום כאלה שאסור להתקרב אליהם. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 28 דקות, lanosforce כתב:

יש שם פחחים טובים עד מעולים וכמו בכל מקום כאלה שאסור להתקרב אליהם. 

כן, נושא הפחחות והצבע שנוי במחלוקת, אבל המחירים מאוד אטרקטיבים למי שמחזיק ברכב זול ולא מחפש להשקיע ומדקדק בפרטים .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כן - זה גם מזגן/חשמל רכב וגם פאנצ'ריה  

הם שני אחים וממה שאני יודע - בדיר. מזגניסט פשוט מעולה, באמת יצאתי משם מרוצה עם כמה וכמה רכבים כבר - לעסק קוראים צמיגי תיק-תק והוא משווק של דאנלופ, העסק של המזגנים משתמש במכונות של בוש. 

איך שנכנסים מכוון 5 או ראש העין - אחרי הכיכר השניה מימין (בסמיכות לסונול) 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...